-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Témához kapcsolódóan...ami meg van adva gyárilag suspension travel érték mm-ben (tehát a becsúszórszár mozgásának útja) azt miként mérik? Kerékkel a talajon, saját súlya rajta, vagy úgy, hogy tehermentes az eleje (mondjuk fel van bakolva). Én úgy gondolnám, hogy utóbbi hiszen a teljes mozgás a kirugózással együtt jön létre, így az is beleszámít. Jól gondolom?
doc: sajnos egyet kell értenem persuval. Nekem hátul van egy kis előfeszítés a két személy miatt, városban viszont így elég kemény, ha egyedül ülök rajta (nem pattog el, de határozottan kemény). Hiába tekertem kijjebb a rebound meg a többi cuccot, keveset számított. Inkább az előfeszítés a meghatározó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7950 üzenetére
Én nem Ugyanezt hajtogatom, amit te is...egyáltalán nem tuti, hogy a Triumph drágább. Sőt.
Mi a tököm olyan drága ezeken a rohadt tűszelepeken?! Bezzeg utángyártottat szórnak gombokért...gondolom olyanok is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #8001 üzenetére
Sosem értettem az ilyen embereket, de komolyan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #8044 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen gumiszarok általában 700-1000 ft között mozognak gyáriban újonnan...legalábbis a kawánál.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem sok kawás van itt, de ha valaki addig mégis...egy kis program: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #8084 üzenetére
"Nekem nem kell kapcsolható. Elég, ha akkor van áram benne, amikor rajta van a gyújtás."
Az úgy már kapcsolhatónak számít Mindenesetre akkuba csak úgy simán nem kötném be mindenféle biztosíték nélkül.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #8111 üzenetére
És mit is mondtál, hogy mi a jobb élettartam szempontjából? Ha nagyobb sebességbe kuplunggal váltunk vagy (ha jó a technika) anélkül?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #8179 üzenetére
Hja, 30-40 környékén már kevésbé lehet szart kifogni.
Amúgy meg mit sírtok a biztonság miatt, itt Tajvanon hárman!!! ülnek egy robeszen, esőben, csak egy szál bukóban meg esőkabátban Este lámpát sem kapcsolnak sokan, index nuku
Amúgy egy nap alatt 1 sportmotort, 1 supermotot és egy choppert láttam, a többi csak robesz volt, vagy ilyen városi 125-ös régebbi gép...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #8266 üzenetére
Készülj fel rá, hogy 100 alatt nem úszod meg a tárcsa-betét cserét, ha újat és gyárit veszel (és miért ne azt vennéd). Nekem a hátsó görbe egy picit, amit csak úgy vettem észre, hogy épp emelőn volt és megforgattam a kereket....vizsgán mégis jó volt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hengerfej tömítést nem kell pasztázni, és helyette sem lehet pasztát használni, tudtommal...ha mégis ilyen történt, akkor az nagyon kókány és jó messzire el kell kerülni. De a képen szelepfedél van...sokan szarnak kicserélni a szelepek állítása után a tömítést, csak bepasztázzák a régit és olyankor megfolyhat. Nem olyan vészes dolog, de itt tényleg nem spóroltak a cuccal:/
Az ott a képen vízpumpa? Amúgy mindegy, mert valami folyik, ez a kipuffon is látszik alatta.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #8452 üzenetére
A 250-esre ráhúzták.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz ujskodas #8500 üzenetére
Karburátorosnál tolóüzemben kapja az alapjárati üzemanyagot, max injektorosnál van az, hogy bizonyos (nagyobb) fordulaton nem ad nyálat.
Szerintem ez a kigurulás, meg szarakodás a kuplung ráncigálásával, hát nem tudom...miért nem lehet valamit úgy használni, ahogy kitalálták? Persze felőlem mindenki azt meg úgy csinál ahogy akar, nem kell nekem mindent érteni..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #8552 üzenetére
Nekem is csak hörög, durrogásnak nem nevezném...gyári dob. Hogy mennyire gond, azzal lehetne vitatkozni, hiszen a durrogás=nyomáshullám, ami nem feltétlenül egészséges. De majd kijavítanak a szakik (yoda, persu), ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja az Mindegy a téma tekintetében
Integra: Hát nem tom, mert a megtépázott slick gumis R6-tal is leállt egy körre ugyanakkor, ugyanott
MOD: jut eszembe, tényleg előkerültek a strandpapucsos majmok is..
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #8638 üzenetére
Amikor tavaly voltam, akkor sem volt gokart (délelőtt volt egy, ment 2x20 percet aztán semmi) és ugyanennyit csengettük. Ellenben sok köcsög supermotos volt, aki nem csak engem zavart baromira, hanem azokat is, akik tényleg tudták kenni neki a pályán
Menni kéne jah...de leghamarabb szerintem jövő hónap jöhet szóba, addigra úgy tűnik készen lesz a kéró"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #8712 üzenetére
Én pedig Youtube-ról megtanultam kuplung nélkül váltani (felfele) úgy, ahogy azt valóban kell, aztán hétvégén ki is próbáltam...simán ment. Mondjuk azt még mindig nem tudom, melyik jobb a váltónak, bár gyanítom, ha jól csinálom, akkor a kuplung nélkül, így simábbnak tűnik az egész,.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #8718 üzenetére
Jajj, nem kell egyből túlzásba esni...ha pályán csinálom, az nem önképzés?! Nem értem miért baj az, ha megnéztem a helyes váltó- és gázkezelést, mielőtt nekiállok kipróbálni. Most teljesen mindegy, hogy pályán vagy utcán próbálom ki, az eredmény ugyanaz. Sokkal veszélyesebb úgy próbálkozni, hogy fingom sincs, hogy kezdjek hozzá...
Nem a kanyarodást meg egykerekezést próbáltam onnan megtanulni - sőt, megtanulni nem lehet, max megnézni, hogy kéne nekikezdeni. Az pedig teljesen mindegy, hogy fórum, youtube, vagy könyv...de nyilván aki a twist of the wristet olvassa, az is hülye.
De nyilván te mindent tudsz anélkül, hogy utána kellene nézned.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Még valamikor 1992-ben, életem első motorrevüjében (8 évesen) láttam először ilyen megoldású Bimotát, azóta is érdekelne, hogy milyen - bár nem terjedt el, amit nem csodálok, mert elégé bonyolultnak tűnik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Eh, akkor te mész? Legutóbb abban maradtunk, hogy még nem tudod Eddig azért nem regeltem, de mindjárt megnézem nincs-e más hétvégére...bár lehet h amennyit ott elverünk, abból akár euroringre is mehetnénk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Aki még nem látta volna, írtam egy szösszenetet a Logoutra az Alpine MotoSafe füldugóról. Itt olvasható: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát bizony mondom néked, kár, hogy kimaradtál belőle. Mondjuk odafele kicsit szenvedős volt,mert mocskosul sokan voltunk. Nem akarok tippelni, de ha kéne, akkor 50 motor biztos volt, ha nem több. Ja, meg ezek a fos utak, komolyan mondom, egy rohadt nagy vicc az egész. Hogy száradna el az összes, akinek a dolga lenne ezt karbantartani.
Mindenesetre nem unatkoztam, kaja jó volt, megnéztük ezt a Pannónia múzeumot, picit lötyögtünk azt eljöttünk. Már odafele összeálltunk 4-en, így hazafele is együtt jöttün. Recskről fel a Mátrába, onnan Gyöngyös és 3-as út. Ez a Mátra még mindig fasza, de mocsok veszélyes...majd legközelebb. A Metzeler M5 Interact kiválóan vizsgázott, jobbat nem is választhattam volna. Valami brutális tapadása van, és nagyon jól felmelegszik.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz DonThomasino #9107 üzenetére
Én olyan könyvből tanultam, amiben benne voltak a kérdések minden kategóriára...csak a műszaki rész volt más, illetve voltak olyan kérdések, amik csak egyes kategóriákra vonatkoztak, de ezeket külön jelölték.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #9126 üzenetére
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen