-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz V.Stryker #86731 üzenetére
Dehogy én olyat nem csinálok
(#86732) -Mike- Ez csodálatos volt. Bearanyozta a mai napot
(#86734) emre Köszi megnézem még rendelés előtt.
Viszont megnéztem az oldalt és ott azt írja, hogy ugyanúgy elég a 112-s lánc még akkor is ha hátul 2-vel nagyobb lánckereket használok.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Moleman #86739 üzenetére
Áhh értem akkor azt hiába is várom
Ezt írta, hogy ennyivel lesznek közelebb a fogaskerekek: -8.56 >-<(mm)
Majd akkor ha motor közelben leszek lemérem a mostani állapothoz képest, hogy megoldható-e a dolog, van-e annyi hely vagy kell a hoszabb lánc.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #86741 üzenetére
+1 ez engem is érdekelne. Szerszámkészlet már akad csak egy nyomatékkulcs kellene
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Szerviz jellegű kérdésem lenne, hogy mikor kell ellenőrizni/cserélni a vezérműláncot? Mert a manualban erre vonatkozó infót nem találtam. Vagy ha úgy is lesz hézag ellenőrzés akkor már a vezláncot is nézzék meg?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #87199 üzenetére
Köszi, azért majd szólok a szervizben, hogy pillantsanak rá
Egy olyan kérdés még felmerült bennem, hogy kb mennyi ideig tart egy szelephézag ellenőrzés, szükség esetén állítás?[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #87207 üzenetére
Áhh értem akkor ez ennyi mindentől függ, köszi a segítséget. Egy másik kérdésem is lenne az injektor szinkronhoz. Azt milyen gyakran érdemes csináltatni? Illetve miből lehet tudni, hogy szükséges?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #87210 üzenetére
Jhaa hogy nem is az a neve Az alapjárattal szerencsére nincs baj. Köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #87311 üzenetére
Ez a Kawasaki Centrum amit említettél a Méhész utcában?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #87364 üzenetére
Köszi. Voltam ma náluk láncot cseréltetni meg még pár dolgot aztán nekem is mondták ha állítani kell rajta vagy valami menjek be nyugodtan aztán állítanak rajta ingeny és bérmentve
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
De ha megfigyeled még ha 90-el mész (vagy legyen az elfogadható 110) akkor sem tudják felmérni a sebességedet mert túl pici pont vagy és x méter távolságból(asszem 50) meg már kb egy fűszál is kitakar nem beszélve az autó A oszlopáról
(#87823) zgospel Majd tedd közzé a képeket itt is ha már kint voltál "motorozni"
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz 3psilon #87934 üzenetére
Akkor lehet, hogy a motorozást nem neked találták ki
Viccet félretéve jó, hogy nem lett semmi bajod. Viszont egyetértek Teasüti-vel, gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni és akkor az ilyen szitukat már rutinból meg fogod tudni oldani.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #87964 üzenetére
Lesz még pályanap a kakucson nem?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #88104 üzenetére
Így már nem is annyira fontos kicserélni azt a fékfolyadékot igaz-e?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #88176 üzenetére
Csak legyen aki beépítse elsősegély címén
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
válasz freelanced #88396 üzenetére
Érdi vagyok így szerintem az benne van a sugárban
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz freelanced #88414 üzenetére
Simán megoldható a dolog. Attól ne parázz, mostanában egy kezdő kollégámmal szoktam menni és teljesen jól elvagyunk
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89438 üzenetére
Ha már SM a téma akkor nem első motornak hanem első SM-nek mit lenne érdemes választani? Azért szeretném magam megkímélni a tömény szívástól és ha lehet nem is áldoznék rá vagyonokat. Első körben így a DRZ-400-t nézegettem. Ha jól láttam arra van SM meg enduro szett/átalakító is.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89463 üzenetére
Ejha ez bitang jól néz ki Kösz szépen az infót. Mivel nekem nincs összehasonlítási alapom egyáltalán így lehet a DRZ is durva lenne nemhogy ez a KTM
Amúgy mennyire macerás jó szerelőt találni a KTM-hez?
Ahogy látom ebben a hirdetésben a blokk felét cserélték. Mivel nem vagyok otthon ezekben a típusokban, ezt mennyi időnként kell megcsinálni? Mert ahogy említetted ez nem üzemórás, mégis cserélt benne egy csomó mindent.
Erősen gondolkodom egy ilyen játszós motoron kisebb pályára meg szerpentinezni, vagy városban csapatni meg belekóstolni az endurózásba.Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89469 üzenetére
Most nagyon elcsábultam erre a KTM-re Na igen ettől tartok én is, hogy a Z háttérbe szorul. Bár túrázni megy ilyesmikre még tuti használnám. Bohóckodni meg ott lenne az SM akkor
40-50k km az teljesen jó én azt hittem, hogy sűrűbben kell megbontani őket. Így pláne elgondolkodtató a dolog.
Amúgy idehaza mennyire lenne legális az oda vissza alakítgatás SM-Enduro között? Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész?Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89474 üzenetére
Köszi szépen, akkor annyira nem is nagy macera az "átalakítás" 140-el meg még kényelmesen ki lehet jutni a határba
(#89475) z123456789 Szerintem legegyszerűbb ha letöltöd hozzá a manualt abban minden le van írva. Vagy van Z csoport FBn illetve Sportmotoron is van fórum. Ha 2007 utáni a mocid tudok hozzá küldeni manualt.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #89477 üzenetére
Hát a magyart passzolom, de sok esélyt nem látok rá. Az angol sem annyira vészes, igazából pár oldal kell belőle neked ha nem akarod magadnak otthon berhelni. A kötelező szerviz intervallumokat lefordítod magadnak és kb ennyi
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #89481 üzenetére
Hmm köszi az infót ezt nem is tudtam. Akkor itt azért komolyabb összegeket is el lehet locsolni rá
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #89485 üzenetére
Nekem amúgy főleg aszfaltra kellene, a dirt rész csak egy ilyen kikacsintás lenne Aztán max ott ragadok de akkor meg átalakítom vagy valami ilyesmi.
Köszi a sok hasznos infót, ez a vonal nekem elég homály(#89488) tboldi Jók lettek a képek. Amúgy nagyon szép az a motor és egyáltalán nem tűnik kicsinek. Kár, hogy így álltak hozzá a dologhoz az eladók így kicsit elvette a kedvem, a dologtól pedig van pár mocijuk amit kipróbálnék. Mondjuk ami nagyon piszkálja most a fantáziámat az az új 950-s Multistrada
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #89498 üzenetére
10w40 jó bele a gyár csak tudja mit csinál Amúgy ezt így, hogy motul olaj jó/nemjó ezt így nem lehet kijelenteni Majd jön persu aztán kiosztja itt a népet Amúgy én Motul 7100 MA2 10w40-s olajat használok az enyémben semmi bajom nem volt vele.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
válasz Laraxior #90752 üzenetére
Így első körben én itt néztem meg. Itt az látszik, hogy ha megnézed a tank borítást meg a matricákat, hogy a 2005-s 4 színben volt elérhető:
51026A 51026-5023-777 COVER TANK,L.GREEN 1
51026B 51026-5024-725 COVER TANK,M.F.R.TITANIUM 1
51026C 51026-5025-723 COVER TANK,C.P.BLUE 1
51026D 51026-5026-724 COVER TANK,P.M.RED 1Ez szerintem egy jó kiindulási alap lehet a dologhoz. Sőt a főoldalon akár kereshetsz VIN/HIN számra is(Ami talán az alvázszám lehet) és elég sok hirdetésben fel szokták tüntetni.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Ha már ennyire felpörgött itt a motorvásárlás téma, meg jöttek ajánlatok, tanácsok szép számmal így én is szeretnék kérni. Tesóm eltökélte, hogy ő már pedig motorozni fog szóval neki kellene valami kezdő vas amivel ellenne jó ideig.
Alapvetően elmondása szerint túraendúrót szeretne magának mivel jár ki lovagolni valami isten háta mögötti tanyára és arrafelé elég szar az út Ami még szempont lenne, hogy jól lehessen pakolni.
Az első amit kinézett magának egy V-Strom volt, viszont azzal nem tudom mennyire lenne szívás ilyen szar földutakon meg ilyeneken menni. A keret a motorra kb. 1 milla.
Tudnátok még pár tippet adni, hogy miknek nézzen/nézzek utána(a vége úgy is az lesz persze, hogy nekem kell )?
Köszi!(#91289) Bogyó bá' A 650-s megkapod annyiért ahogy néztem.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos autók - motorok
- Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest