- Programozás topic
- VoIP telefonálás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Linux Mint
- Router gondok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #40954 üzenetére
Szerény véleményem szerint az egyenes hátú testtartás azért nem jó mert az összes döccenő a gerincoszlopot nyomja össze. Míg a túramotorok többsége enyhén előre dőlt testtartásban van, így a gerincoszlop nem függőleges terhelést kap, ebből kifolyólag később jelentkeznek gerincfájdalmi problémák is.
A túramotorokat nem hülyék tervezik, ezeket a szempontokat is figyelembe veszik.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #41034 üzenetére
Sajnos mint utólag utánanéztem tényleg megtehetik. Adtak egy papírt amivel Romániában még 15 napig közlekedhettem,viszont az a papír már sem Magyarban sem nálunk Szlovákiában nem ér semmit, szóval ha útközben megállítottak volna akkor valószínűleg további bonyodalmak is lehettek volna. Románia hiába úniós ország úgytűnik ők saját egyedi jogrend szerint élnek, és tojnak az úniós szabályokra. Az egy külön világ szinte minden értelemben.
Abban is lehet valami, hogy a Magyarságom miatt szívatott leginkább.Utólag egy ismerős motoros elmondta, hogy ő is így járt. Viszont Ő nem hagyta magát és követelte, hogy azonnal menjenek a rendőrrel együtt a nagykövetségre és ott vegye el a jogsiját, erre a rendőr visszaadta neki, csak maradt a pénzbírság. Úgy látszik nem volt kedve a sok papírmunkához és a nemzetközi konfliktushoz.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
kcsa
veterán
válasz Ferdzsoo #41038 üzenetére
Vannak arra cifrább dolgok is. Engem speciel a nagylaki határátkelőnél a határőrök szeme láttára akartak megkéselni ha nem adok 10 eurót. Kés villog, határőrök kb. leszarták. Majd amikor ugyanez megismétlődött egy útfelújításnál ahol sorban álltunk hosszú pirosnál, inkább azt a megoldást választottam hogy elsodrom autóval a jóarcú kéregetőt. Csodás egy ország, mit ne mondjak. Megfogadtam hogy soha többet nem teszem be a lábam oda - Erdély ide vagy oda.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
torzo
őstag
válasz Ferdzsoo #41079 üzenetére
Nem kopik a szarabbul, mint sor4-en a 180-as. Inkább az, hogy gyorsan lenyalja, főleg, ha valamilyen lágyabb, jobb köpenyt használsz (metzeler) és esetleg még utasod is van. Nagy a frogatónyomaték, szerintem ezért. De amúgy könnyedén lehet dönteni lábtartókarcig a bömöst is meg a 3 mázsás varát is, nagy dögségük ellenére nagyon kezesek és baromi stabilak. És igen, kényelmes a tartás rajtuk. Nem gond 1000 km feletti napi teljesítmény sem.
-
Ribi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #41079 üzenetére
Plusz nem kell vesződni a lánc tisztítással. Pont egy terepmotornál tiszta redva lesz állandóan.
Nem mondtam hogy felsőbbrendű lenne, de most ha pár dologban kicsit jobb mint a többi és megtehetik, akkor miért ne azt vegyék? Mint ez mindennel így van, nem a motor a drága, hanem mi keresünk keveset...
Csak azért vegyék az olcsóbbat mert az olcsóbb? Ez nem érv. Inkább kényszerűség ha nincs.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #41121 üzenetére
Nem tudom milyen az a "nyúlósmálós", de azért kérdezem mert a matricás nyomásra állítva nekem úgy tűnik hogy döntésnél egy bizonyos dőlésszög után (és persze közel sem könyökleérősre gondolni) mintha beesne a gép a kanyarba. Persze lehet csak én vagyok láma és bebeszélem magamnak, vagy hogy ez így normális... Holnap elvileg gurulunk egyet, gondoltam a tankolásnál ellenőrzöm a kerekeket is, csak tudni kéne mennyire fújjam.
Ja, ha esetleg nem lenne meg: SV650N+Pirelli Diablo Rosso II.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Lipton
őstag
válasz Ferdzsoo #41165 üzenetére
Nekem a hatso ules es doboz nem szempont. Cuccolni nem akarok semmit amikor esetleg kell akkor ott a hatizsak.
160-ig aranylag jo, kicsit hajolva 200 sem gaz meg. Hosszu tavu gyors turazasra nem ilyen motor kell ez teny. A gond hogy nekem sokkal jobban tetszik a fejidom nelkuli motor
Lancot meg kenni kell, ez ilyen.
Nekem ez volt az optimalis valasztas de nyilvan mindenkinek mas fontos.
Mint naked motor szerintem aranyaiban az egyik legjobb. Nekem fontos volt az abs es ezen van az is. -
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #41206 üzenetére
Èn a féktisztítóra/petróleumra szavazok. Ronggyal áttörlöm amit lefújtam,ennyi. Fogkefe/ecset is akad. Aki nálam többet tisztítja/bazirgálja a motorját,hogy tipp topp legyen az füllent. Nincs olyan túra,hogy piszkosan menjen haza,kivéve ha szakad az eső. Akkor meg másnap lemosom.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #41208 üzenetére
Még túra alatt is bogarászok.. Nekem is van ismerősöm aki elment 8-900km-t egy nap majd tojt rá,hogy lemossa a plexit.. Ecce lemosta azt csodálkozott,hogy lát. Biztos dilisnek néznek minket,de amikor majd el akarja adni az ember a szeretet gépét,akkor gondos ápolás/törődés kifizetődik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
válasz Ferdzsoo #41256 üzenetére
Ha nem hül vissza menet közben, hogy aztán állhass az út szélén. Az enyémen kicsit túlméretezett a vízhűtő és év elején kétszer is leállt emiatt alattam. A szerelő azt tanácsolta tovább melegítsem indulás előtt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #41263 üzenetére
Kézzel kell rátekerni/húzni miután a gumitömítést vékonyan bekened olajjal,majd meghúzni azt szerszámmal érzéssel 1/2, max 1 fordulatot. Ahány ember annyiféle erővel tudja rátekerni. Volt már olyan szitum,hogy szerviz egyik nap,olaj/szűrő kötelező csere stb,otthon másnap szép kis paca volt a gép alatt. Emberünk ekkora erővel tudta csak ráhúzni,ami nem volt elég. Van ellen példa is..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #41347 üzenetére
Nem számolgatom én sem, tényleg hülyeség méregetni. Meg mégnagyobb bolondság azért nem kiélvezni egy szerpentint, mert jajakkormilesz ha fél lityivel többet eszik. Vagy másféllel
Ha valaki annyira a fogyasztásra gyúr, akkor az járjon biciklivel
"mióta megvan a vfr"
A 2015-ös VF800X-et én is megnézném közelről.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz Ferdzsoo #41347 üzenetére
Csatlakozom...
Aki spórolni akar nem (ilyen) motort vesz. Sajnos ez sokba van és nem csak a tankolás miatt. Autót nem váltja ki így helyette nem tudod tartani. Értékvesztés, gumik, rövid szervizintervallum, horror alkatrészárak, normális ruha sem olcsó, stb... Meg sem merem nézni mennyit kér a CB1000RKarasnáról mi a véleményetek? Eddig a motor ott volt szervizelve, ott vették, ott töltötték a könyvet...
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Ferdzsoo #41507 üzenetére
köszi a tippet kipróbálom. Lenne jó idő és lenne szabadidőm gyakorolni, akkor lennék boldog. De szar is az idő, plusz rengeteg munka van.
Nem szoktam megtépni, ha szorosabbra állítom akkor tényleg meg sem mozdul a lábamArcher: persze, tudom, hogy az az 5-6000 az semmi, ezért is írtam, hogy atyaég, mit tud ez a motor. Nem áll szándékomban szar időben, kevés tudással próbálgatni a motor határait. Majd szépen, ahogy összeszokunk, ami tényleg csak a következő szezonban lesz.
canniball: a szomszéd srácnak van egy 636os ninjája sportkipuffal. Asszony ma hívott, hogy hallotta a motort amikor beindítottam, a falakból lehetett hallani, ahogy alapjáraton megy. A 636osnál pedig csak az indulást hallotta.
Brutális hangja van a yoshimura rendszernek, üresbe pedig megtépve 10e felett olyan hangja volt, hogy kirázott a hideg.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
-
Laraxior
titán
válasz Ferdzsoo #41621 üzenetére
Amennyivel en poroszkalok befelé szerintem az is mindegy lenne ha tukorjegen jönnék, azon se csuszok el ovatosan jövök, kanyarban nem döntöm, es lelassitok majdnem allora.
Van autom is de amig nem esik a hó addig motoroznek. Foleg hogy délután meg tok fasza idő van. mar az evszakhoz kepest."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
fattyu
veterán
válasz Ferdzsoo #41670 üzenetére
Nekem spec a napomat KomáromEsztergom megye járási mittomén alapozta meg. Kaptam levelet hogy kivonták forgalomból a motorom merthogy szerintük nincs kötelzőm tavasz óta.
Érdekes módon a szerintem meg a biztosítóm szerint van...
ha nem raktam volna már le télire meg is ütött volna a guta asszem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
BoB
veterán
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #41999 üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy a youtube elég rendesen butítja a videókat, hiába HD (legalább is a sima mezei usereknek, ha valami "csókos" tölt fel, ott nem) mert amúgy a 3 Black tényleg elég jó videókat csinál. Viszont a Sony sem gyengébb sokkal, ha egyáltalán gyengébb, meg ott van képstabilizátor. GoPro-nak egyedüli nagy előnye a Sonyval szemben, hogy ebayen rengeteg féle utángyártott kiegészítő van hozzá, Sonyhoz meg többnyire csak a gyári cuccok jó drágán (bár itt is folyamatosan bővül a kínálat). Az biztos, hogy 130 ezreket nem adnék a GoPro-ért, mert annyit nem ér.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #42031 üzenetére
"Agyament őrültek, de big respect, nempicit tudnak motorozni... "
Ezek?? Ugyanazt a videót néztük? Ezek full gyökerek, és nem tudnak motorozni, csak a gázt húzni. Nincsenek rendesen beöltözve. Össze-vissza váltogatnak (pl. amikor kanyar elején már eleve magas fordulatról levált tiltásba, nem tud jó ívet választani, aztán balról előzi a belső sávban haladót, centikkel, miközben a szélső sáv üres volt). Szarul előznek. Sodródnak az ívről. Leszorítják egymást, centikre előznek, amikor üresen áll a sáv mellettük. Kanyarban végig leállósávban. Full gyökerek. Ezek fikarcnyi respectet nem érdemelnek. Hozzájuk képest a Ghost Rider is egy úri vezető volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #42038 üzenetére
Lol? Látom nagyon nem vágod Ghost Ridert, Turboridert és társaikat, ajánlom gugli barátunkat... Ők ennél sokkal durvábban tolták (igen, forgalomban), de legalább ex-versenyzők voltak, tudtak is motorozni, nem pedig csak a gázt húzni miközben egy ívet nem bírnak tartani, mint a videóban. Turborider mégis meghalt egy balesetben.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
spammer
veterán
válasz Ferdzsoo #42038 üzenetére
Közúton nem kell keménynek lenni. Ha kicsi a pöcse valakinek és mindenáron bizonygatni akar, húzzon le egy pályára és ott ölje meg magát. Másokat nem kell veszélyeztetni (vagy rosszabb esetben meg is ölni). Az ilyen idióta barmok miatt van egy rakás baleset. De azért jó, hogy saját nevükkel felrakják a szarjukat a jutyúbra, kár, hogy a rendőrség az ilyenekhez nem kopogtat be utána.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
30z.Samu
félisten
válasz Ferdzsoo #42236 üzenetére
"Autót azért kár hasonlítani motorhoz"
Autós ismerősök ezt nem tudják megérteni körülöttem, ég és föld a kettő. Teljesen más érzés, de Ők nem tudják, mert még egy robogón sem ültek és nem is akarnak. De a szájtépés megy.
#42234) DigitXT: Így lesz!
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #42495 üzenetére
"Na ilyen hozzáállást ritkán látni kezdőtől hogy ha esek olcsóbb gépen essek."
Én is részben emiatt vettem csupasz gépet."Állóhelyben eldőlés nem számít elesésnek."
Az idomok egy ilyen dőlésnél is sérülnek, legfeljebb kisebb mértékben.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
30z.Samu
félisten
válasz Ferdzsoo #42495 üzenetére
Én olyannak tartom magam, aki akár egy 1000 köbcentis gépet is el tudna vezetni, ha ráérez. Csak azért vennék kisebb motort kezdésnek, mert ha ne adj Isten valamiért elszalad a csuklóm, akkor ne ugorjon akkorát. Türelem, finom csukló van, de ugye simán jöhet egy sz@rabb széria vezetésben is. És a fenntartási költség sem utolsó, mert nem vagyok egy Csányi, hogy bármit megengedjek magamnak.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 3D nyomtatás
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Programozás topic
- Robotporszívók
- iPhone topik
- Black Myth: Wukong
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen