Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz BoB #41812 üzenetére

    Az a baj ezzel hogy egy nagyon fontos védelmi eszközről beszélünk, tudom hogy nem olcsóak, de lehet hogy akkor kihagynék a helyedben inkább két túrát, és vennék egy sisakot, (40-50k-ért már elég komolyat lehet kapni.)
    Érdemes átgondolnod ezt mégegyszer szerintem. :K

    Musquito:
    nemsemmi, nem vagy egy kocamotoros. :R
    Bárki bármit mond a legtöbb tapasztalat a km-ekkel jön meg. A helyzetek megoldásával, stb. stb.
    AKi ennyit megy egy szezonban annak van gyakorlata. Ennyi.
    De szerintem 6-7k km is elég jónak számít egy szezonban...
    10 felett nagyonsokat motoroztál, 20 felett meg egyszerűen csak OWNED. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

  • .mf

    veterán

    válasz BoB #41812 üzenetére

    Ugyan már, itt vannak a szezon végi leértékelések.
    Pl. most nemrég rendeltem egy Louis SRX5-öt: azon ritka darabok egyike, ami üvegszálas (és teszt szerint elég jó is a védelme), dupla-Ds és napszemüvege is van; és most az utolsó darabokat 80 EUR-ért akciózzák ki :Y
    (de persze hátrányai is vannak: szemüveghez kicsit szűk, a plexi könnyebben karcolódik és az átlagosnál valamivel hangosabb...hosszú fejem miatt a szemüveg remélem kevésbé probléma, füldugót úgyis szoktam használni, csak a plexi... lehet szerintetek fóliázni?)
    Ha napszemüveg nem kell, akkor csak simán üvegszálast még talán ennél is olcsóbban találni. De ha nincs is, ez is durván jó ár egy korrekt bukóért.

    Mosquito: irigykedek :P

    Feree: mennék én is ennyit, csak idén február óta egy nap szabin sem voltam :(
    A rutin igen sokat számít, de messze nem minden. Megyek nagynéha csoportosan túrázni is, és néhány tapasztalt túrázó is úgy ül a motoron, hogy rossz nézni. Vagy karót nyelve, vagy akár még rosszabb, a motort dönti jobban, a teste marad egyenesben... A tapasztalat önmagában nem elég, ha nem a jó elméletre épül. Helyes elmélet, pályás határfeszegetés, közúti tapasztalat, és talán még az off-road tapadás-hiányos közege is, szerintem mindegyik kellene mindenkinek.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák