-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #84737 üzenetére
Nem tudom mire gondoltál azzal hogy "nekik szól", de bennem csak megerősítette a videód hogy a közelébe ne menjek az ilyen eseményeknek. Aki ezt élvezi az szórakozzon jól, de én köszönöm kihagyom...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #84740 üzenetére
A csajokon máshol nincs ennyi ruha. Jót enni meg lehet ekkora tömeg nélkül is.
Én elhiszem hogy valaki látja ennek is a "szépségét" (és jól láthatóan nem kevesen), de nekem a motorozás a dinamikus haladásról (is) szól és ez itt ki van csukva.
Ráadásul Bogyó bához hasonlóan nekem is tömegiszonyom lett már a videót nézve is; ez nagyon nem nekem való.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Doki16
addikt
válasz Geresics #84763 üzenetére
Ezaz Geresics vegyünk túra endurót, szerintem is az a legjobb És ha már ketten egfyet értünk ebben a fórumban akkor tuti nekünk van igazunk Én őt kérem [kép] Nekem úgyis egy ilyenre fáj a fogam
Élvezet olvasni ezt a fórumot még mindig
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Geresics #84768 üzenetére
Mondhat bármit egy tesztíró nekem ez akkor is túra enduró Elég ránézni kívülről. Szép nagy offroad lámpa van a bukócsövön. De nekem maga a forma a kinézet ami nagyon tetszik. Gyönyörű egy motor ez számomra.
Mondjuk nekem ez a gép az álmom, de az is marad, ha csak nem nyerek a lottón
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #84774 üzenetére
Mondjuk nem hinném hogy hatalmas élmény lehet vele terepezni, ólomsúly és itt arra is gondolni kell hogy esetleges eldőlés után keresel majd valakit aki segít felállítani.
Az az erő amit képvisel sem oda való, még közúton is állat nem hogy oda.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #84795 üzenetére
Igazi mérnöki hozzáállás. Semmiben sem lehetsz biztos, amit nem magadnak mérsz ki. De még az is relatív.
Amúgy ez így is van jól. Minden relatív, semmit nem lehet kijelenteni biztosra. Ami ott, akkor, abban a setup-ban egy biztos IGEN volt, az egy másik setup-ban, más eszközökkel simán lehet NEM is.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Geresics #84831 üzenetére
Ja, meg arra is jó , hogy az eddig esetleg közömbös autósokat szétbassza az ideg, ha beleszaladnak egy ilyen majomparádéba, és legközelebb már hótziher nem fog lehúzódni, hogy elférjél előzéskor.
Szóval nekem mint motorkerékpár tulajdonosnak (az ilyenek miatt nem vagyok motoros) másodfokú szégyenérzetem van a hasonló megmozdulások miatt. Számomra kicsit olyan mint a love parade. Semmi bajom a buzikkal, csak ne az utcán riszálja magát, hogy nem érti meg őket senki.
Ja, még annyit, hogy elmondanám mit gondolnak erről az autósok. katt
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #84831 üzenetére
Az ilyen tömeget meg gyökketővel gurulást én is kerülöm, de az tény, hogy figyelemfelhívásnak kiváló.
1 hónappal ezelőtthöz képest sokkal figyelmesebbek és előzékenyebbek lettek itt Pesten is az autósok, pedig eddig sem volt okom panaszra.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #84979 üzenetére
Én szivargyújtó aljzatot szereltem fel, és vettem egy normálisnak mondható szivargyújtós töltőt.
Nem akartam, hogy az USB-s elektronika része folyamatosan fogyassza az áramot (valamennyi áramfelvétele biztos van, még ha minimális is), másrészt szerintem jobb így, hogy a telefonhoz ki tudom választani a legjobb toltőt. Pl, ami csak 1A-el tölt, az kapásból nem jó, mert max fényerő+Mobilnet+GPS igencsak szívja a telefon akksiját, az 1A-es töltő még szinte tartani sem tudja a teló akssiját, nemhogy rátölteni. -
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #85339 üzenetére
Nah ez jó vidi lett!
Nemnormálisok ezek, Ez még egy komolyabb gokartnak sem pálya nemhogy motorral.
Nincs ezzel semmi baj, hogy csinálnak ilyet, csak felejtsük el már ezeket a 6ásvadász szövegeket, no komment. A kecskeméti sem egy gyors pálya, még azt sem nevezném rendes versenypályának, ott sem kell nagyon 2-est rakni az egyenesen kívül, és az fényévekkel szélesebb, nagyobb, gyorsabb mint amilyen ez lesz...Nagyon kellene egy MINIMUM Pannónia ring méretű pálya ide le délre, igény lenne rá.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #85520 üzenetére
Az sok.
Gondolkodok egy sokadik bukó vételén, mert a fullface sisak nem valami jó túrázáskor, amikor 40 fokban beragadok egy nagyobb város dugójában. Na meg nehéz benne cigizni
Mondjuk ebben se nagyon lehet pöfékelni, de legalább szellősebb, mint a mostani bukóim.Cigizést úgy szoktam megoldani, hogy felhúzom a sisakot a fejem búbjára, aztán ha elszívtam, akkor menet közben csak visszatolom és ennyi, igaz ilyenkor a csat is full lazára van állítva ami nem egy életbiztosítás.
(ezt csak olyan országokban alkalmazom, ahol a sisak se kötelező, illetve lassan haladok, vagy dugóban araszolok.)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veze
őstag
válasz Geresics #85725 üzenetére
Nemrég vettem egy tíz éves Honda cbf500, 58e km..
Az összes használt kínálat a tipusban, kb ebben a korban, főleg külföldről behozott, kereskedőnél, 25-38ezret futott csak. Ez itthon üzembe helyezett, második gazdától ( az elsőtől visszavette a bank amikor 2e km volt benne, szval gyakorlatilag olyan mintha első tulajtól való lenne, az összes előélete nála zajlott) remélem sokáig jó lesz, nem egy túlbonyolított blokkszerkezet ,igaz nem is annyira korszerű[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #85874 üzenetére
Nekem a következő az álomlista (nagyjából tetszési sorrendben):
- KTM 1290 Super Adventure R
- KTM 1290 Super Duke R 2017
- Honda Africa Twin 2017
- Yamaha XTZ1200 Super TenereDe ez nekem még nagyon a jövő.
Úgy tippelem 4-5 év a realitás mire új motorban gondolkodhatom. -
imibogyo
veterán
válasz Geresics #85891 üzenetére
Hát de pont ezért vesz az ember túra-endurot, mert nagy, kényelmes, és inkább túramotor, de azért egy "kis" offroadtól sem riadnak vissza. Ha tiszta vérű endurot szeretnék, akkor azt vennék.
Egyébként (bár nagyon rövid távon) mind a kettőt próbáltam és bármikor szívesen elkellemetlenkednék velük akárhol...
(#85892) Mosquito34: ezt már be sem mertem írni, hogy ez egy MZ-s bükki mellékutas túra és egyáltalán nem tűnik túl keménynek.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Geresics #85891 üzenetére
Na ehhez sem kell túraendúró, csak ha ki a menő-t szeretnék jáccani a haverok előtt akik sportgépekkel jöttek.
A Rezi várba az FZ750-el felmentem, föld, murva stb...ehhez már esetleg jól jönne (érdemes végignézni)
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #85899 üzenetére
Persze értettem én és nem is igazán ellentmondani akartam...
Mert az evidens, hogy ezek nehéz/nehezebb motorok terepre és nem "fél-triálos", "röpködve megyek fel a mederfalon" jellegű terepmotorozásra vannak kitalálva. Csak arra értettem, hogy aki ilyet néz, az szerintem (lehet túl optimista feltételezés) tudja, hogy mik ezek és mire valók, így valószínűleg azt is várja tőlük, amit tudnak. Én például a 1290-el mentem "terepen" (nem! nem kemény terepen) és nagyon élveztem. Bár én anno a BRP-vel is mentem terepezni, amit mindenki utál a súlya miatt komoly terepen, de én azt is élveztem, pedig laza talajos valamikori agyagásó völgyben is motoroztunk ahova a könnyű motorok a legjobbak. De én a DCT-s AT-t is élveztem sokakkal ellentétben, szóval valószínűleg fordítva vagyok bekötve...
Nekem az ilyen nagytestű endúrók egyébként nem olyan félreértelmezhetőek kategóriaként, mint mondjuk egy SV650 - SV650S páros. Mert ott simán benne van, hogy nakedet veszek, de burkoltat kellett volna, vagy fordítva. Vagy hogy csutkakormányosat vettem, de emelt kormányos kellett volna stb...
De azt nehez(ebb)en tudom elképzelni, hogy 1290 Adventure-t vettem, miközben 690 Enduro-t, vagy 500 EXC-t kellett volna, terepen relatíve egyszerűen értelmezhetőek a különbségek a könnyű és a nehéz motorok között és aki terepmotort keres, az remélhetőleg legalább az alapoknak / tapasztalatoknak utánanéz vásárlás előtt és mondjuk nem egy 1290-el vág neki az Erzberg-nek...
Fordítva sokkal reálisabbnak tartom. A fentebb is emlegetett ismerőseim is mind kisebb endurokról váltottak felfelé, mert ahogy idősödtek úgy váltott át a komolyabb terepezés "lightosabb" terepezésre / terepen (is) túrázásra és egyre nagyobb távokra, ahol is mondjuk 500 - 1500 Km-es távra már nem igazán kompatibilis a legtöbb ember hátsója egy vérbeli enduroval.
[ Szerkesztve ]
-
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #85903 üzenetére
Albánia tényleg szép hely, de ha nem sok terepezés a cél, akkor én nem erőltetném a kisebb mocikat. Az egy dolog, hogy ott öröm lenne velük túrázgatni, csak valahogy oda is kell jutni.
Nekem az xt660z hatalmas kedvenc, de amikor belegondolok, hogy 1 hengeres, el is megy tőle a kedvem. Sokat pályázok a végcélhoz, vagy éppen haza, akkor megőrülnék attól, hogy egy kompresszoron ülök.
Egyik túrámon volt egy ilyen tenere, amikor megtudta, hogy hazáig ~1000km pályázás van betervezve, lelépett egy nappal előbb, hogy ne kelljen szenvednie. Amúgy az ottlétet nagyon élvezte, de ezt nem is csodálom, mert kitudta használni a képességeit, mi meg a gsxr-el, meg a busás fazonnal összeszorított fogakkal kerülgettük a kátyúkat. Gondolom te is találkoztál már albán fekvőrendőrrel, na az kemény tud lenni, főleg, ha nem vesszük észre, mert gyakorlatilag egy vastag sodronykötél, ami beleolvad a koszos színével az aszfaltba. Párszor majdnem zakóztam miatta.Pár napja valaki linkelte a cb500x-et. Na az most nekem nagyon bejön az új AT-vel együtt, de Új AT az elkövetkező 10 évben biztos nem kerül kilátásba.
Kis köbcentisek közül viszont a crf250 rally nagyon üt, az bárhová bárhol kategória.Amúgy tegnap összeismerkedtem a magyar AT klub "fejesével", aki segít megtalálni számomra a tökéletes példányt.
Nagyon rendes és segítőkész fazon.Egy picit nyugodtabb vagyok ettől, hogy nem full lutrira megyek a gyér motoros ismereteimmel.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Router gondok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Akciókamerák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 2024 őszi fórum peca
- Formula-1
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen