-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123014 üzenetére
Jó az a kipu, narancsbőrt megoldja a combon. Ami nincs az nem ráncosodik.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123020 üzenetére
nem írják meddig tart?
látom már.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123020 üzenetére
Azt meg lehet kérdezni, hogy egy szerviz milyen alkatrész százalékkal dolgozik? vásárolok egy helyen alapból kaptam 15%ot de találkoztam egy sráccal ő 30at kap ugyan azon a helyen, nyilván új vagyok még csak puhatolózom mielőtt pofátlanul alkudni kezdek.
Mr.Brightside
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére
ritka alkatrészekre akkor van szükség,ha nem karbantartott motoron a kisebb hiba generálja a nagyobbat,illetve ha pl esés ,vagy baleset következménye a hiba...rendszeresen szétdöntött blokknál ilyen nem igen fordulhat elő....ez most nem pont az enyém típusa de az enyém is ennyi volt akciósan...csak figyelni kell és készülni a cserére...LINK
Az enyém 40000 km-es lett és 20 éves lassan...szeptemberben elvittem a szakihoz,átnéztük,minden gumialkatrész cserét ,tömítéseket,szelepszárszimmeringet,mindent kicserélünk.....azért a 58k-s full full tömítéskészlet is csak 37 volt és biztos hogy jó lesz...miért ne lenne....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére
de azért az neked is feltűnt,hogy a "nevesebb" márkaszervízek úgy mennek neki a dolognak,hogy hozott alkatrésznél +30% munkadíj......na vajon miért??
Mégegyszer írom....egy forintot nem sajnálok a motortól....sem a szerelőtől aki megcsinálja ,és aki még rábeszél plusz dolgokra is,ha az épp szükséget mutat...az én paripám most van abban a korban amikor már átfordul a képlet,nem éri meg a belefeccölt pénz a plussz törődés mert soha nem termeli ki anyagi értelembe...soha nem látom az értékén többet...de nem is ezért vettem..azért mert ez volt a vágyam,mert velem fog elpusztulni,és nem a gondatlanság miatt.A Bt -t is így tervezem megvenni...Teljesen másképp láttam ezt 10-en 20-on éve ,de most így próbálok bánni velük....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123033 üzenetére
Az megnyugtat ,hogy nem egyedül döntöttem....a kollega hívta fel rá a figyelmem és ha ő megbízik benne ,akkor én is....OEM-et a kerékcsapágyakból rendeltünk..
-viszont van egy kérdésem.......Ti mit tennétek...tavasszal dobtam fel Dunlop Arowmax gumikat.R17-tól jött 20-as DOT-tal......belement kb 13k km....az első gumi oldalám elég sűrűn 1-2 cm-es repedések jelentek meg...tegnap figyeltem rá fel,mikor nyomást ellenőriztem....a hátsó hibátlan......szilikonozni nem szoktam...csere?reklamáció?UI: Persu: egy gumialkatrész,főleg ami benzinnel érintkezik,az max 5év...de ha a boldogsághoz 2 évente ki kell dobni....ám legyen..!!!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123035 üzenetére
igen...
ahogy a típustársam mondaná: ezeknél a motoroknál már a szezonvégi karbantartás nem elég ,hogy olajcsere -szűrő,légszűrő csere meg fékfolyadékellenőrzésből áll....komplettebb odafigyelést kérnek...egy évente 1x karbiszinkron már nem lehet kérdés...ez alap....
valahol ez már anyagi öngyilkosságnak tűnhet egyesek szemében akik max 4-5 éves korukig hajtanak egy motort majd ülnek át másikra.De aki típusfetisiszta,az tudja és nem érdekli....ugyan nem jó párhuzam,de van aki évente belefeccöl többszázezret egy MZ-be is...de én nem tudom bántani őket,neki az kell....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123033 üzenetére
Bár nem motor, de jó példa. Elmentem a Fordhoz kerékcsapágyat venni. Arra nem vette a Ford a fáradtságot, hogy az "OEM" csapágyat átcsomagolja. SKF csomagolásban tették elém. Lelestem a számát, átmentem az SKF -hez.
-Á, Ford kerékagy csapágy. Tessék parancsolni.
A felét fizettem az "OEM" csapágyért.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére
Egészen addig fogod túlzónak érezni, amíg egyszer át nem basznak.
Pl. amikor kifizetem a gyári olajszűrőt (sárga), alátétet (1000 Ft), és a következő olajcserénél, amit magam végeztem el, találtam egy utángyártott szűrőt (piros) és egy nem odavaló alátétet. Mindezt az egyik legnagyobb magyarországi Honda kereskedésnél követték el.
Innentől kezdve csökkent a szervizekbe vetett bizalmam, és csak olyan helyre viszem a motorom, ahol nyomon követhetem a fejleményeket. Ezután jártam a Honda Takoberbe, ahol plexifal mögül lehetett nézni mindent.
És mivel lehetett nézni, nem is néztem, hanem könyvet olvastam inkább.Szerencsére találtam ilyen szerelőt Londonban és Budapesten is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #123044 üzenetére
Szíved joga. Én viszont adok a szerelőmnek mondjuk a 120 helyett 150-et, 10 képért, mindenki boldog.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123045 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.
Sajnos ez az ami nincs mindig így.....főleg a korosabb típusoknál.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123049 üzenetére
Sztem kb mindegy :).
Az uj vasaknal a szerviz alkatreszek dragak, aztan ahogy oregszik a tobbi alkatresz lesz draga a motorhoz kepest. A szervizes alkatreszek konszolidabbak lesznek.
Hiaba olcsobb egy alkatresz az egyik tipusnal, ha a masik sokkal dragabb. Ugyan azt az alkatreszt nezve.
A kinai cuccok kozott is van jobb, gyengebb.
Meg ha kinai is, de legalabb van.
Inkabb kinai agyba kellene valtani gondolatot.
Csinalja 2x olyan jora es kerjen erte tobbet. Csak nalluk a mennyiseg a fontos, ha nincs felettuk egy minosegi ellenor.
Tettem be kinai membrant, kb 2 eve, kivancsi leszek meddig birja. :).123051.
Nezopont kerdese sztem. A fizetos oldalrol megelheti atbaszasnak, ha mast mondanak, mint ami a valosag.
Azert egy ilyen lathatatlan atbaszas sokkal durvabb az mar biztos. Es ellenorizhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Topiccsendőr #123055 üzenetére
Pedig nem egyszer hallani olyan esetről amikor márkaszervízbe kerül a jármű, kiszámlázzák a cserét de az nem történik meg. Pl. olaj, valamilyen szűrő.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123055 üzenetére
Pár száz Ft-os vagy pár eurós összegért kb senki nem érezné lehúzásnak sem szerintem.
A fentebb írt hsz-be egy kb duplája áron értékesített olajjal azért már vannak aggályaim.
Főleg annak tudatában, hogy Hordós kiszerelésben nyomott áron kapja meg. Erre rájön a munkadíj--stb. Ezekből lehet hatalmas pénzeket keresni....
Ez már lehúzás szerintem. És nem is kell csodálkozni, hogy amint lejár a garancia egy járműnél keresnek az emberek olcsóbb szervizet.
A márkaszervizbe hordott autók legaktívabb időszaka a garanciás időszak. Ebből fakadóan a márkaszervizekben tapasztalt hozzá nem értés is ebből fakad. Olajat cseréni megtanulnak a szerelők. Lehet képezni őket, de ha gyakorlat nem jön hozzá, sokat nem fog érni.
Ördögi kőr, nem tudom van e erre megoldás? Talán az elsődleges része a bizalmatlanság, aminek vannak alapjai mindkét részről. -
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #123051 üzenetére
Minden átbaszás, amikor nem azt kapom, amit fizettem.
Ez nálam elvi kérdés.
Egyébként cseréltem légszűrőt is, ott 4 csavar volt elnyalva (de gondolom legalább cserélték).
Egyszerű példa:
Bemész a boltba, veszel egy sima túró rudit. A kasszába pedig egy óriás, ízesített rudi kerül. Szó nélkül kifizeted, rudi-rudi alapon? Nem hiszem. Szerelés mitől más?
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123088 üzenetére
A lengővillába elegendő a normál zsír.
Itt a kerék és a kardán fogazott tengelyei kapcsolatához kell.
Átnéztem pár kardános fórumot. Honda és BMW.
Ott is azt a magas molybdén tartalmú zsírt ajánlják.
Érdekes, hogy a PC800 és a reverve modelleknél nem kell.
Pedig ugyan az az alkatrész.Ha más nincs, akkor marad a 3%-os Mos2 zsír.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123091 üzenetére
Erre azt írta 10 000mérföldet ment rossz zsírral.
Elrontani sem akarom egy kenőanyag elspórolással. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123093 üzenetére
Olvastam az 500-as Gl fórumba olyat is, hogy a normál zsír is jó, de sűrűbben kel cserélni és akkor nincs gond.
Amit egyébként is kellene minden gumicsere alakalmával, ami kb 15 ezer környéke lehet. -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #123144 üzenetére
Élőben azóta sem láttam 125-ös Varát, mióta megvettem az enyémet. Akkor hármat próbáltam ki, de nem tűnt fel különbség. Csk a "lelakottság"-ban volt eltérés.
Najó, nem tudom, pontosan mit mért az ürge, de valami grafikonokat mutatott, ami ehhez hasonló dolog volt (szóval nem az index relé feszültséggörbéje )
Egyébként már miért ne lenne a karbiszinkronnak köze a teljesítményhez? Ha nagyon el van menve, azért az biztosan észrevehető, és elmondása alapján eléggé el volt menve. -
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123156 üzenetére
Akkor hajrá! Mire vársz még...?
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #123165 üzenetére
Nem az MX pálya kategória, de azért egy saras mocsaras földút, murva, kavicsút, domboldal ne okozzon gondot.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123190 üzenetére
Tiszta Covid.... úgy látom ez is marhára fertőző...
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #123190 üzenetére
Szép ez a váz szín. Férfiban nem volt?
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123252 üzenetére
Ez tiszta sor. Teljesen biztos vagyok benne, hogy a minoseg csucsat az Akra kepviseli, de nem erzem azt, hogy a motor aranak a hatodat kipufogora szeretnem kolteni. Mivel mindenkeppen street legal szeretnek maradni, es a plusz loerok sem erdekelnek, igy egyertelmu, hogy engem csak a katalizatoros rendszerek erintenenek.
Majd futok meg egy kort ezzel a temaval tavasszal a Karasnanal is, amikor megyek a vasert, hatha lesz valami visszautasithatatlan ajanlatuk, bar erosen ketlem, hogy 500+ helyett 300 kornyeken kapnam meg. -
FeniX-
aktív tag
válasz Topiccsendőr #123243 üzenetére
A délután folyamán szinte mindehogyan bekötöttem már, aztán ugyanazt produkálta. (helyzetjelző lekötve, akkor a fék villogott párat szépen, minden más variációban, gyújtást ráadva először a helyzetjelző villogott, a továbbiakban a fék nem)
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123257 üzenetére
Pontosan. Itt pl vagas nelkul nincs slipon. Szoval az kiesik.
A komplett rendszereknel pedig pluszban van a katalizator. Akra is kulon kinalja, es csak ugy lesz street legal, es a Bodisek is ezt irtak pontosan.Illetve meg finoman jeleztek, hogy a db killer kiszedheto, de akkor ovakodjak kozutasoktol es hatosagoktol. Szo szerint ideztem.
Az enyem is EU5-os lesz, ezert is megyek kicsit elebe a dolgoknak. Ha van papir es bevesetem forgalmiba, onnantol nincs kinom, csak ne legyen annyira halk. Cserebe en uvolto rendszert sem akarok, mert megszexualizalnak a szomszedok.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123259 üzenetére
De biza vagni kell.
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #123304 üzenetére
Így van, egyszerűen csak nagyobb a hype körülötte. "Legenda", meg "Dakar" meg "örök élet". Hát, én is meg voltam őrülve érte pár éve, aztán volt "szerencsém" egy 1994-es példányhoz, 1 szezon erejéig. Kétszer örültem: amikor megvettem, meg amikor eladtam. Egyik motorommal sem volt annyi probléma, mint azzal. Tény, hogy belenyúltam, de amikor ment (osztrák piacra gyártott, 48 LE-s verzió), akkor sem estem hanyatt tőle.
Nem azt mondom, hogy sz@r, mert a maga idejében biztos jó gép volt és a mai napig vagány a formája (az ST-nek is), de szerintem sem tud annyival többet a Yamaha-nál, mint amennyiért hirdetik mostanában a régi AT-ket.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #123309 üzenetére
kifelejtetted azt a véleményt, hogy "sosem nézném a fogyasztást, mert az ember nem azért vesz motort, de azért az én motorom eszi a legkevesebbet!"
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #123309 üzenetére
Egyetértek. Főleg azzal, hogy a maiakhoz képest rakat szarok. Helyén kell kezelni őket. Pl motorikusan egy 650-es DL kb. mindenben jobb. Tudom, nem lehet így összehasonlítani, az egyik kb. 1982-1983-as fejlesztés (XLV750), a másik blokk 2004-es. Persze, szeretem az öreg motorokat, de én sem várom azt tőlük, hogy úgy viselkedjenek, mint egy mostani gép.
Én sem zsákbamacskát vettem, előtte kikupálódtam AT-témában, ismertem az egyes évjáratokat, a gyengeségeiket, de úgy voltam vele, csak akkor tudok róla megalapozott véleményt formálni, ha kipróbálom. Nem bántam meg, de ilyen értelemben nekem is óriási csalódás volt. Még egyszer hangsúlyozom, nem azért, mert fost vettem, hanem a vezetési élmény és a motort körülvevő mítosz miatt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #123302 üzenetére
Az sem, mert negyedévre fizetek rá 17Eurot Teilcasco-val, 150 Euro önrésszel
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #123316 üzenetére
Attól is függ, hogy milyen SF osztályban vagy. De ha ez mind beleszámít pl. abs, az cumi... De őszintén, nem néztem még más motorokat, hogy mennyi az annyi, mert minek. Elég az enyémet tudni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123325 üzenetére
Dorsoduroval volt dolgod?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123332 üzenetére
Igen a blokk elvileg(olvasottak alapján) mind a 750 mind a 900-as Dorsoban a Shiverrel azonos.
Vehető technika?
Elég erősen tetszik a formája, semmi racionális nincs benne de szép és jó a hangja. ~2-3 szezon múlva elég erősen elgondolkodtató lenne a CB mellé egy mint hétvégi motor a CB-t megtartani bejárós ingázónak.Az első szériás Hypereket is nézegettem de ott erősen nagy a szórás minőségben, pedig tetszik ez supermoto külsejű naked vonal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #123339 üzenetére
Igazad van, de tudtommal az nem változott, de aki biztosat tud, az majd megírja.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #123370 üzenetére
a mondás az volt, hogy a forgalmiban a szállítható személyek száma 2. ebben az esetben pedig az ülésnek a helyén kell lennie.
5 perc alatt megfordultam, inkább ez a felesleges bszakodás volt a bajom. -
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123376 üzenetére
A Trophy indexe helyett jobb lenne, ha semmilyen index sem lenne. Nincs foncsor, előre/hátra ugyanaz a 18 Wattos szuffita pislog. Nappal teljesen láthatatlan.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #123374 üzenetére
"Cserebe valoszinuleg 30 ezret elmesz egy betettel"
Én 50e km-el vettem, az első fékbetétekre akkor azt mondták, hogy úgy 70%, a hátsó 50% volt, azt hamar legyilkoltam, akkor mondta haver, hogy minek használod annyit? Azt csak szerpentinen kell, normál közlekedésnél szinte sose. Utána átszoktam erre.
82e km volt a motorban mikor eladtam, az első fék kb 70% volt , a hátsó 95%-n.Igaz, nem pályáztam vele sosem. A DL motorfékje mellé tényleg nem kell a hátsó féket használni, az első fékek meg amúgy sem fognak daliásan, ott időben kell fékezni
Egyébként ez csak akkor érződik, mikor ráülsz egy másik típusra és érzed, hogy kellene működni a féknek.A 2017-es 650 -ek közül többről is mondták, hogy egyszer csak nem volt fék elöl, valószínűleg az eső - sár és ABS körül lehetett a probléma, mert "megjavult" magától, amit én nem igen tartok lehetségesnek.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123374 üzenetére
Az a 30 ezer nem olyan szar.
A tárcsa átmérőt nem néztem. érdekes, hogy dupla tárcsa puding.
Mondjuk van motor fék ezeknél is. Érdemes lehet kihasználni.
Én is alig fékezek. A hátsó kombináltal megoldom.Legutóbb azért tűnt fel az első fék pulzálása,mert sportosabbra vettem a figurát. Ami persze azóta megoldódott, és vissza álltam a normál üzemmódomra.
Motorfék, párosítva üzemifékkel. Tudom torttyos üzemód ez. . Evvan . -
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123385 üzenetére
Ja-ja... Dupla 320-as tárcsa, négydugattyús nyergekkel...radiális főhengerrel. Konkrétan egyujjas....hátul is van fék,mert az kell rá gyárilag... . De annál a motorfék (horgony) jóval többet ér....nem viccből van a csúszókuplung.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123334 üzenetére
Hmm ezt sem láttam még itt leírva, hogy szigorúan kintről vegyek adott típust.
Az a magas mennyire magas? 825mm-ert ír az általad nem annyira kedvelt motorcyclespecs.
~180-al felejtős lenne? Egy oldalasan is? Kollégád milyen magas?
Ha nézek valamit a CB mellé egy bő két szezon múlva akkor valami élvezetesebbre szavaznék ezek a motardszerűségek(hyper és a dorso) meg egészen szimpik.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123400 üzenetére
-
tag
válasz Topiccsendőr #123430 üzenetére
Dehogy állsz belém, pont az a "előre leolvasom milyen az út és úgy állítom be a futóműveket, fékeket szenzor" dobta állandóan a hibát.
Lehet, hogy azt olvasta le a kanyarban, hogy elébe ugrott egy vaddisznó és vészfékezett?
A 2021-es 1250-esben már távolságtartó tempomat is lesz, tehát be is fékezhet egy szenzorhiba miatt előzéskor... nem ülnék rajta.A kanyarba elcsúszást végig vizsgálta mindenki (rendőrség, utászok - mert épp ott voltak, biztosító... lehet, hogy tényleg egy virtuális vadkan volt.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Ezen most mit kell nézni...illetve látni...?
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123465 üzenetére
Aha! Nagyítva már látszik... Mindjárt lövök egy képet a Morini-ról....abban pár km híján 70.000 van....
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123468 üzenetére
100-as benya és Motul 7100
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Nem biztos, hogy a sor 4 csak ami ilyen.
FS 250 robogo is eleg sok olajparat engedett a levegoszuro hazba.
A V2 is.
De, egyiket sem lattam Honda olajjal mukodni. Mindket esetben az Isint olak megjelent a levegoszuronel.
Lehet ezek az olajok, magasabb parlatot kepeznek.
A xado olaj nem jelent meg. Feltetelezem a gyari olaj is kevesbe parolog, es ahhoz elegendo a szellozteto.
De csak feltetelezek. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123472 üzenetére
Igen, de kartergaz mindket olajnal van.
Az olajlevalsztonal ugy gondol, ha nem huti vissza kelloen a parlatot akkor az bemegy a szivotorkba.
Ekkora kartergaznal ami a szelepen van, nincs olajfoltos taknyolasa a szuron?
Csak a szelepen van ilyen eroteljes jele? -
senior tag
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Szelepszár szimering kopása okozhatja..?
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123478 üzenetére
Azért olyan megbízhatóak a japán motorok....mert lám', kívülről is olajozzák a szelepeket...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Marvel Snap
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óvodások homokozója
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Konteó topic
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA