- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Windows Insider Program
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Proxmox VE
- Windows 8 / 8.1
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85388 üzenetére
A kreszvizsgáról rémlett a dolog, de most megkerestem neked és minimum véleményes, hogy hogyan is értelmezendő a teljes felületen eléri kifejezés.
HU - KöHÉM - KRESZ - 6/1990-es rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 36§ 1-4 pontjai kimondják:
(4)113 Az (1) bekezdésben említett járműveken csak olyan gumiabroncsot szabad használni, amelyen a futófelület mintázatának magassága a teljes felületen eléri:
a) az M1, N1, O1 és O2 kategóriájú járműveken a gumiabroncs átmérőjétől függetlenül az 1,6 mm-t; továbbá
b) az egyéb járműveken
ba) a 0,75 métert meg nem haladó átmérőjű gumiabroncsok esetében az 1,6 mm-t,
bb) a 0,75 méternél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85392 üzenetére
ööö... Melyik rész tett hozzá bármit is a kérdéses ponthoz? A lényeg továbbra is csak az, amit kimásoltam belőle.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85397 üzenetére
A motor az továbbra is gépjármű, csak azon belül van saját kategóriája:
https://www.aegondirekt.hu/dokumentumok/kotelezo-biztositas/20_2009_x_9_pm_rendelet.pdf+
a te linkedről:
"b) Gépjármű: olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt. A mezőgazdasági vontató, a lassú jármű, a segédmotoros kerékpár és a villamos azonban nem minősül gépjárműnek."Ebbe továbbra is beleesik.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85398 üzenetére
Rendben, akkor az lesz. Ennyire nagy a különbség?
Pedig ahogy néztem ez is 2 komponensű, szóval ideális utcára, mert tapad kanyarban és nem kopik el mire leérek mondjuk Székesfehérvárra. -
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85405 üzenetére
A nedves tapadástól tartok egyedül, annyira jelképesek azok a bevágások .
Nem akarom, hogy ha elkap egy eső, akkor ott keljen várnom a végét. -
CyberPunk666
senior tag
btw elkezdődött az itv 4-en az isle of man TT
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85407 üzenetére
A barázdák azt befolyásolják, hogy fel fog-e úszni. Azt kicsit más, mint a sima csúszosság és egy pillanat alatt bekövetkezhet.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85415 üzenetére
??
Amit te linkeltél az majdnem, kétszer annyiba kerül.Ezt lehet kalibrálni legalább?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85417 üzenetére
jah ok, de a te linkeden valami 36k, vagy az kijelzővel, ami neked nem kell?
Még mindig azt mondom, hogy ameddig egy ilyen eszközt nem lehet kalibrálni, addig jó esetben egy szezon után eldobandó, rossz esetben eleve kukába való az első perctől.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Nem szoktam pályázni, főleg nem annyira komolyan, hogy ez gondot okozzon.
A guminyomást gumisnál állíttatom be hidegen a kézikönyvben előírt értékre.A mérőműszereknek elég sok tulajdonsága van. Ha érzésre állítod, akkor eleve mindegy, hogy mit mutat, innentől eleve felesleges az egész műszer. Ha értékre, akkor pedig nem mindegy, hogy mennyire és akkor gond, hogy 2.3-t mutat. ráadásul a műszernek lehet linearitási, meredekségi hibája is. főleg azért gond ez, mert ez nem lineáris, tehát, ha mondjuk 1 bar helyett 1.2-t mutat, akkor 2 helyet nem 2.2-t fog és nem is 2.4-t.
Egy nyomásmérő, ami folyamatosan környezeti hatásoknak van kitéve, felmelegszik, lehűl, gyorsul az szépen elmászik. Amikor új, akkor mondjuk 2 baron mutat 2.05-t, aztán egy év múlva 2 baron mutat 2.2-t, aztán 2.14-t vagy akár 2.5-t. Kalibrálatlanul az egésznek nincsen semmi értelme, mert ha csak nagyjából mér, akkor állíthatod érzésre is és az egész felesleges.
-
CyberPunk666
senior tag
Nem én akarok venni, én egy kalibrálhatóra akarok beruházni, amit a garázsban tartok.
én csak azt mondtam, hogy nézegettem ilyeneket, de nem látom értelműket, mert egy random számot mutatnak.
Annak még lenne értelme, hogy minden indulásnál látszik, hogy kell-e ráfújni, vagy mondjuk túlhevült a gumi (pályán, szerpentinen) és azért csúszik/csúszhat, de pontatlanul semmi értelmük, kalibrálás nélkül meg pontatlanok lesznek.Nem nekem kell.
-
CyberPunk666
senior tag
Továbbra sem én akarok venni ilyet, hanem pont az értelmét vitatom.
A benzinkúti nyomásmérőt meg nem használom, a szomszéd gumisnál állok meg, aki 1 perc alatt ingyen beállítja nekem a kért értéket a saját nem csak kalibrált, hanem hitelesített órájával.Saját mérőt, akkor fogok majd venni, ha pályázni is akarok. Akkor viszont normálisat.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85452 üzenetére
Most nehezen tudom eldönteni, hogy a fogás keresése megy, vagy a csoport fele funkcionális analfabéta.
Továbbra sem akarok ilyet venni és én továbbra is feleslegesnek tartom.
De inkább nem válaszolok tovább, nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
-
CyberPunk666
senior tag
Meguntam a melót, kijöttem a Kakucs-ringre.
Rettentően élvezem, bár baromi lassú vagyok.
Nem is gyorsítok az egyenesben nagyon, meg fékezek durván, egyelőre csak próbálok lendületesen haladni a kanyarokban...[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Mindkét oldalt lent volt a lábtartó, de sajnos a térd nem, ahhoz magasabbra kell majd tenni a lábtartókat.
-
CyberPunk666
senior tag
Ennek a Gary Thompsonnak szerintem érdemes lenne egy Mark Webber hasonmásversenyen indulnia.
http://totalbike.hu/magazin/sport/2017/06/02/elmarad_az_idei_tt/ -
CyberPunk666
senior tag
Akarok venni egyrészes bőrruhát, mert a mostani cuccom nagyon meleg és valami perforáltat akarok.
Nézegettem és a dainese cuccok valami miatt nagyon csinján bánnak a perforációval, bezzeg az alpinestars egyberuhák tésztát szűrni is jók lennének.
Laguna seca és gp plus között variálok, valakinek valami tapasztalata valamelyikről?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85762 üzenetére
Ez a General mechatronics féle cucc nem gps-es fajta.
Milyen ajánlasz? Random rendelni e-bayről, elég lutrinak tűnik.
Ez egy egész komoly cucc, de azért a 489$ + szállítás + adók egy kicsit soknak tűnik érte.
http://www.speedangle.com/[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
elkeserítő, hogy mennyire kevés a TT közvetítése... nem értem miért nem lehet neki rendes műsort csinálni.
-
CyberPunk666
senior tag
Jól indul a honda új fireblade sp2 karriere, két futamon, két pilóta sérült le a gép hibája miatt.
John McGuinness az nw200-on azért esett, mert fenragadt a gáz, Guy Martin tegnap esett a TT superbike futamon, mert kidobta a váltó a fokozatot.Kíváncsi vagyok, hogy ezek után részt vesznek-e egyáltalán a senior TT-n...
-
CyberPunk666
senior tag
Jó lenne pályázós motor és persu az aprillia rs 125-t ajánlotta, de azzal hova engednek fel kakucson kívül?
Nem kéne legalább 600-as motort venni hozzá?
Használt pályamotort mennyire gáz megvenni? Gondolom azok szét vannak hajtva és ezért bármikor kilehelhetik a lelküket, de egy alaposabb átnézetéssel (blokk szétkapás) jobban járok, mint ha magam alakíttatok át egy utcait pályázósnak? -
CyberPunk666
senior tag
Aki használt már perforált bőr ruhát.
Mennyire nagy a különbség a nem perforálthoz képest?
Mert ma már majd leszédültem a motorról, olyan melegem volt.
Ehhez képest komoly előrelépés a perforált vagy abban is meg fogok halni, ha még 3 fokkal melegebb lesz? -
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85843 üzenetére
Azért nem engednek fel, mert egy csomó helyen oda van írva, hogy minimum 250-es gép.
Gondolkozom rajta, hogy a ninjához vegyek inkább egy ada cuccot (magasított lábtartó, pályaidom...), vagy vegyek egy külön gépet.
Ha vennék külön gépet, akkor miért vegyek 150-es járgányt, miért ne valami 600-as darabot?
Nem nagyon tudom eldönteni, hogy mi lenne a jó.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Pályázásnál lehet hátrány abból, ha két részes ruház veszek?
Az egy részes ruhák egy pár centivel rövidebbek és a 190 centimmel, nem férek beléjükVan ahol előírás az EGYRÉSZES ruha?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz dellfanboy #85912 üzenetére
Miért csillagozod ki?
Hol lehet magamra szabatni? A varrás ugyanolyan jó minőségű lesz?
Vagy alapból varratni hol lehet? Azok mennyire lesznek jó minőségűek, CE2 stb?Meg az a gond, hogy a dainese túl rövid, ami azt jelenti, hogy nem is tudják csak a saját anyagázban javítani
-
CyberPunk666
senior tag
válasz yodamastah #85913 üzenetére
Megnézem, köszi.
Mondjuk nem tudom mennyire reális, hogy szétjön a cipzár, mert elég durva volt az összekötése.Sajnos a dainese egyedi méret felára átlag 40-60% az alap ruhához képest, ez egyedi szint és méretet jelent, semmi többet.
Ellenben két új dolgot is megtudtam. A két részes ruha direkt van másként méretezve, mint az egyben lévő.
A másik pedig, hogy az általam testességben keresett ruha 50-es, amihez a tervezett magasság az 177cm.
Van spéci magas verzió, ott az 50-es mérethez 181-186 centit gondolnak, 52-es esetén van 190.
De szerintem az a 4 centi már nem lehetne nagy gond, a probléma csak az, hogy nem tudom hol felpróbálni :/Ha kiutazom, akkor már méretre is gyártathatnám annyiból
-
CyberPunk666
senior tag
Na, csináltam egy pontos mérést.
A 190 centi az onnan jött, hogy amikor voltam a sorozási alkalmassági vizsgálaton, akkor annyit mértek.
Én most 185-186 lettem. Vagy összementem az elmúlt 15 évben, vagy idióták mértek ott.Amúgy, akkor 185 centi vagyok és olyan 85-87 kg, sportos alkat bár egy pici felesleg van még hason, de nem sok és nem sokáig.
Lemérés után a dainese mérettáblázat alapján a hosszú fazonból a 98-as méret (181-186-os magassághoz igazított és 50-es méretű a többi vonatkozásban) minden paramétere határon belül van.
Ebben a méretben viszont csak egy laguna seca 1 részes fekete kapható, az legalább perforált is szerencsére.
Bár amit nyerek a perforáción, azt elbukom azon, hogy fekete.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Amim most van az két külön darab, ami összecipzározható.
52-es méret, amikor vettem még picit nagyobb voltam és az 50-es kiszorította a szuszt is belőlem, de csak fél évvel később kezdtem hordani és így nem tágult ki nagyon + alapból szélálló aláöltöző lenne alatta, meg elég vastag a gerincprotektorom is, gyúrós karom van, meg a mellkasprotektorommal ezek együtt kifeszítik.. Szóval nem forog el rajtam, de már az 50-es lenne a jó (tágulás után), ha újat vennék...Ez nem a magas embereknek való, hanem tényleg 52-es, ami 181 centis emberekre van, de kényelmesre van tervezve, szóval egy 181 centis embernek kényelmes, így nekem olyan, mint amilyennek az egyberuhának kellene lennie. Pont a jó pozícióban kényelmes.
Találtam 240-ért laguna seca perforáltból 98-as méretű, világos színűt, 30 napos visszavásárlási garanciával németországból.
Alszom rá egyet, de már csak az ára ára miatt is elég vonzó az ajánlat.A szállítás ide 12 euro és vissza is ennyi lenne (náluk lehet venni ennyiért szállítási jogot).
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Something_ #85924 üzenetére
Ha a webshop up to date (annak tűnik), akkor nincs semmi értelmes egyrészes raktáron náluk.
Igazából daineset szeretnék, az AS csak a második lehetőség.Ez a 24 euro kockázatot szerintem bevállalom és kipróbálom a laguna seca long verziót.
Már csak azt kéne eldönteni, hogy bevállaljam-e a full fehéret, amit aztán éjjel nappal takarítani kell, cserébe nem olyan irdatlan meleg, mint a fekete. Mert a feketében gondolom pont 4.31-szer gyorsabban lehet meghalni a melegben. Meg a fehér biztonságosabb, mert jobban észrevesznek, mint a feketében, ha az utcán közlekedem benne. -
CyberPunk666
senior tag
Lehet ejtem a témát, mert nem megyek olyan helyre, ahol már most feltétlenül kellene az egyrészes és nőni fogok az elkövetkező időben. Viszont annyira melegem volt a tegnapi melegben, hogy a járdán kielőztem a buszt, hogy ne kelljen megvárnom és legyen egy kis szellő. Én nem vagyok ilyen és elítélem, de tényleg ott tartottam, hogy ha nem jutok túl a buszon, akkor elájulok a motoron (araszolás folyamatos szembe forgalommal, ahol a busz a sávban áll meg a megállókban, a busz előtt senki nincs egy km hosszan).
Varrassak extra zárható szellőzőket a mostani kabátra? Lehet még jobb is, mint a perforáció.
Bár egy kicsit aggódom, hogy szétszabassak egy eredeti dainese kabátot, de akkor már komolyabban belenyúlok a kinézetébe.Amikor meg olyan pályára megyek, ahová majd kell, akkor megveszem az egyberuhát. (tuti megbánom, hogy nem csapok le a 240-es ajánlatra, mikor az eredeti ára meg 310).
A motor még úgy sincs kész nagy pályára, ahhoz minimum veszek kínai idomokat, meg kell magasabb lábtartó, meg a többi pályára felkészítés.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz XFishboneHUN #86024 üzenetére
Olyanon tanultam. Bár azok nyilván leharcolt motorosiskolás példányok voltak, de nekem nem jöttek be. (a használatára értem)
-
CyberPunk666
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Óra topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ukrajnai háború
- Videós, mozgóképes topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs