Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csoki46 #111402 üzenetére
Sokat szemeztem (nagyon sok rohangál "A2-es forgalmival") velük de a váz repedés a blokk rögzítési pontokon egy picit eltántorít, és azt hiszem visszahívás se volt rájuk csak egyedi esetekben cserélték amikor a tulaj beleállt a helyzetbe.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz csoki46 #113609 üzenetére
Ez a vakon motorozás akkor működik, ha hétvégén elgurulsz 150 km-re egy lángosért, túramotorosoknál ez nem járható út.
Aki idegen országban, időhöz kötötten motorozik (mert meg kell nézni x1, x2, x3, stb helyeket és oda kell érni a következő szállásra hatra, hogy legyen vacsora), azoknak nem fér bele a kóválygás, eltévedés."önmagam hite vagyok magamban"
-
-Mosquito-
őstag
válasz csoki46 #113609 üzenetére
Gondolom itt is van Neted:
Törökország
Észak Macedónia
Szerbia
Montenegró
Albania
Bosznia-Hercegovina
Koszovó
Mert ha igen,akkor kérem a díjcsomag nevét. 😉 Illetve ha többen mentek 5-6 motor, 8-10 fő, akkor nem jelent problémát találni benzinkutat, éttermet, látvány utakat,érdekes helyek stb. 😃 Európa déli részén (máshol is) két lyukkal később fordulsz le, akkor nem több percet, hanem több órát is motorozhatsz (lehet rosszabb) utakon.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Somatom
veterán
válasz csoki46 #120781 üzenetére
Tévedsz. Semmilyen frusztráltság sincs bennem. Megértem, hogy kilógok az itteni halmazból, hiszen itt mindenki jogkövető és a kresz maximális betartásához használ ezres sportmotorokat. HD -t meg a magamfajta izgága renitensek szoktak vásárolni. Viszont, ismerem a saját statisztikámat. 35 év motorozás, párszázezer kilóméter (némi futárkodással), nulla okozott baleset, nulla csonttörés. Az is teljesen kizárt, hogy engem lefényképezzenek egy osztrák bundáson 160 -nal. De, biztos én vagyok a helikopter.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Predator2
addikt
válasz csoki46 #120989 üzenetére
Helló
Újabb amatőr kérdés.
"Ha még nincs emelőszem a motoron érdemes venni azt is, és emelőszemes kialakításút választani."
Minden motorra lehet ilyen emelő szemet venni? Mitől függ, hogy az én motoromhoz melyik az ajánlottabb megoldás? Ha nem kell, a szerelés végén ezeket ki kell venni?
Én a téli tárolás alatt is szeretném ha az állvány tartaná meg a motoromat, de nem szeretném ha összekarcolná stb...THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
csongi
veterán
válasz csoki46 #139487 üzenetére
Az er6 nakedbike.
Ne az elsőt vedd meg, hanem amelyiknek az állapota is megfelelő. 48 Kw xtz nincs. Elirta.
Ebbe a kategóriába vannak itt a forumba nagy rutinnal rendelkezők.
Pegaso, F650 alkatreszek vannak szép számmal. Karbis nyugosebb lehet.
Az áruk kb tükrözi a sorrendet. Pegaso, BMW xtz.
Típus hibákat jard körbe. pegaosorol van jó magyar youteb video.
Injektoros is elerheto ebbe az arba.
BMW masszivabb kicsit. A blokk majdnem ugyannaz Miutan atvettek a rotaxtol, belso modositasok lettek.
Tenere sajat blokkos, 2008 tol minarelli, de az mar 2 milla felett.
A DRZ ehez tulzas, uzemoras motor, koltseges, gaz egy vadallat a kategoriaba.
Karbisok kb 1-1.5 literrel tobbet esznek.
De ha el tudod engedni a kezdo 4-500 ezret mint tanulo penzt, akkor sztem egy olcsobal is kezdhetsz, azt viszont ne sajnald, ha dol, hajlik, torik ha leamortizalodik nullara.
Neked ne legyen bajod. .
Alfold melyik reszen motoroznal?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz csoki46 #139495 üzenetére
Azert azt az 500 at nem zarnam ki.
Csinalj ules probat, ha nem jo a motor merete, akkor a suly nem fog kompenzalni. Terepen fontos, hogy nyeregbol kialva jo helyen legyen a sulypont a terd.
Olyan mint a lovaglas . Gyorsan leleptet magarol rossz helyzetben.
Szoval ulj a nyerege, aztan dontsd el melyik a te mereted.
Illetve a 250 is fordulaton el, ott az egyhengeresseg feelingje nem lesz meg.
500 bloknal mar dupla minden, megvan a rotakapa feeeling, van nyomatek. Igaz a suly megno. Deha az a motor meret a jo, akkor boldogulsz vele.
A turelem elso lepese a proba.
Amiben tudok segiteni Szegedrol, XTZ, pegasora ra tusz ulni. . -
Topiccsendőr
addikt
válasz csoki46 #139501 üzenetére
nem a homokbol kirangatassal volt baj a drz nel (nalam) hanem hogy mely homokban tokmindegy mit csinalsz, egyszeruen normalisan nem tudsz vele menni. Ezutan vettunk ra cross gumit, nyelgazon, testsulyt teljesen hatra rakva vegulis valamennyivel jobb lett, de kozben a 33 loeros, teletankolva 107 kilogrammos dt200 al ugy mentem el neki, hogy utana gondolkodott az ember a drz eladasan
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest