- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Windows 10
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Bajban az Apple, nincs kereslet az iPhone 16 Pro mobilokra?
- Synology NAS
- Programozás topic
- A Google adatközpont és a vízhiány
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109497 üzenetére
Szerintem sem, másfél évig bírtam ezt a frankensteinkedést a 125-ös ETZ-vel.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
etnies
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #109665 üzenetére
Én nem fogom tudni neked belinkelni, a Vstrom FB fórumról van ez az infó.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109677 üzenetére
Persze, mivel akkora terhelést kapnak amit műúton sosem fognak, nem üzemórás motoroknál a tapasztalat kinti fórumokon átlagban 30-40 egy dugattyúcseréig 60 ezer egy hajtókarig, mindez terepezésnél.
Ha tényleg kíméletesen vannak használva ellehet húznia határokat, egy üzemórás motornál is az a lényeg hogy minél kevesebbet menjen magas fordulaton, állandó nyelezésen.
Csak hát terepen ez nem egyszerű, közúton közel nem így használjuk őket.
Nem mászunk velük falakat, nem dagonyázunk velük stb..... lehetne sorolni mennyivel másabb a felhasználás.
Az egész motor az utolsó csavarig sokkal, de sokkal nagyobb erőnek van kitéve.
Nem véletlen az hogy a 15 éves enduró motorok legtöbbje már roncshalmaz, ellenben amit közúton használtak még szép és egyben van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109674 üzenetére
Ez a srác olyannyira kímélei a gépet, h az ilyen 2000km-es túrák mellett rendeszeresen jár vele pályázni is. [link] , [link] , [link]
Más felől egy relatív kis ccm-es, 400-as 1 hengeres motornál a tartós 110-120km-es utazó már magas fordulatot jelent, ami tényszerűen nem válik az 1 hengeres motor élettartamának előnyére, tehát már csak emiatt sem nevezném kíméló felhasználásnak a fenti üzemeltetést.Tény, h gépészmérnök a tag, tehát minden bizonnyal tisztességesen szervizeli. De a többi tulajdonság javarészt a konstrukció érdeme. Ezt a tartósságot nem tudja reprezentálni ebben a ccm kategóriában 40LE mellett egyik modell sem.
Az elméleteddel egyébként nem értek egyet. Mert van blokk tartósság tekintetében különbség konstrukciók között. Pont úgy az autóiparban is van szarul sikerült motorblokk.
Nyilván nem vitatom azt h ez is kinyírhatatlan lenne, viszont az ütés vágást mérföldekkel jobban bírja, mint bármi más. Persze "csak" 40 LE cserébe. De pont ez a lényeg, ezt hangoztatom kezdetek óta, ezért gondolom továbbra is, h nincs valós alternatívája.Gaboman
Kikerült Totalcar-ra is az új CRF450L tesztje, olvasd el.
"Ha viszont suttyomban az első szerviznél kipucoltatjuk belőle a környezetvédelmi fojtást, hirtelen lesz 38 lóerőnk, és az a 130 kilós tömeggel már fickós lehet – és úgy a CRF450L már képes betölteni azt a piaci űrt, ami a DR-Z400 kifutása után maradt. Egy ideje ugyanis már nincsenek könnyű, megbízható, valóban ügyes hobbiendurók. Kapni nagy tohonyákat, meg kihegyezett, sok karbantartást igénylő sporteszközöket, és vannak a piszkavas futóművű, harmadik világnak szánt igáslovak, de a minőségi, lakossági bokorugrókat eddig kihaltnak hittük."
Ugyanúgy nem említik teljesen 1 lapon a 600 +-os endurokat a DR-Z méretű, ccm-ű és 40-45 LE-s géposztállyal.
Értem, h te alternatívaként kezelsz egy 650-es endurot, ami motorerőben nyilvánvalóan jobb, de azt értsd meg, h annak a vásárlórétegnek akinek szánják a soft endurokat (lelkes, erdőben, földutakon túrázós amatőrök), sok esetben terepen a 40 LE-t is nehéz kimotorozniuk, nem a 60-70-et. Pont ezt írtam annó és erről szól pl. a Husqvarna 701-es tesztje is.. leírják benne kerek perec h hiába neves futómű, kalap szar az egész és az a motorerő kezelhetetlen terepen!
Nincs olyan terep, ahol a már sokszor leírt apró módosítás után 3., 4.-ben ne forogna el a hátulja kocka gumival a Suzuki-nak.
Egyszerűen bizonyos körülmények között néha még ezt is soknak érzem. Erre írtam, h nem egy kategória, nem alternatívája egyszerűen a 600+ -os enduro családnak bármennyire is próbálod erőltetni. Maximum az az 1 közös bennük, h egyik sem üzemórás.
Illetve, hiába van nevesebb futómű alatta, egy 650-es enduro vázgeometriája, villaszöge, tengelytávolsága, súlypontja is teljesen más, mint egy 400-as gépnek. Igaz én nem veszek 3 havonta másik motort, de ettől még próbáltam már jó néhányat és van egy általános piacképem amit le tudtam vonni pár órás próbák során.
Itt egy XR videó, látszik az egész motoron a tohonya, nehéz, hajós mozgás... legkisebb huplin is azonnal beül az egész motor.
Tök más célra való egy ilyen gép.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109694 üzenetére
Tényleg, az meg a másik! 🤣Nem is tudom mi hiányozna!Ja de, ABS és 30 éves gumi tapadás! 😁
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109691 üzenetére
Te nyilván keményebben nyomod, ez számomra sem kérdés. De akkor sem arról van szó, h 3000-nél elváltva max 80-nal utazik a motorral konstants terhelés mellett és azért tudott ilyen futást produkálni. Ha bogyo felhasználási körülményeiről és a GS500-áról lenne szó, érteném amiről írsz, de most nem az a szitu áll fent.
Gaboman
Nem értem, h mi nem érthető a privát üzenetek sorai, a forumban sokszor leírt infoim, és a végkifejlet között.
Elmélkedtem, kérdezgettem, felmértem h mi az ami egyáltalán az én alapvető igényeim mellett szóba jöhet, mi az a teljesítményszint az infok, próbáim, tesztek alapján ami kimotorozható terepen, mi az amihez van alkatrész emberi áron, és nem kell szerelni folyton. Figyeltem a használt piacot is, mi jön szembe, mi jó vétel, miből van kínálat. Tény, h nem volt határozott elképzelés kedzetben (soha nem is írtam sehol, h csak a DR-Z jöhet szóba, sőt, volt h el is táncoltam tőle), ahogy ott is leírtam és a forumban is jó néhányszor, tudom h mik a kompromisszumai, és igyekeztem felmérni a többi típus pro kontra érveit. De bármerre indultam el az átlalános enduro igényeim mellett, mindig visszalyukadtam a Suzuki vonalra és ez nem véletlen. A racionális okok odavezettek, ezért írom sokadszor h minden tulajdonságát egybevéve (negatív, pozitív) nincs alternatívája.
Az XR650-et is próbáltam, 2 helyen is. Megmondtam kerek perec, h nekem hajós. Hiába tolt alul, hiába volt erős, a komfort nem adta. Más részből retro a kinézete és nincs önindító, beláttam h nekem a kényelmes indítás fontos, így skippeltem bármennyire is bírom a Honda-t és ettől még jó konstrukciónak tartom, de nem hobby endurozásra.
Mint ahogy az önindító hiányának problémáját megírtam az SMC KTM-re is, amit javasoltál, de azt már nem idézted be.Nem értem tényleg miért nem tiszta és érthető, h végül miért az lett, és h szerinted miért nincsenek párhuzamban a korábban tárgyaltak az utóbb ide leírt személyes tapasztalataimmal és miért próbálod az egészet úgy beállítani, h hiteltelenek a témában általam írt sorok beidézve össze vissza jóval a konkrét elképzelésem előtti beszélgetéseket.
CRF kapcsán megint beleesel a korábbi hibákba. Kiragadsz 2 pontot, h jobb az R-hez képest butított futóműve és a váza.
Az már nem is szempont, h 1000km-enkénti olajcserét írnak elő, 25-30.000-nél komplett generált gyenge motor mellett is és h 20 év elteltével gyárilag 28 LE-t, okoskodva pedig 38-at tud üzemórás fenntartás mellett? Ez így innováció? Vagy akkor itt most nem számít az általad sokszor emlegetett "élmény", aminek az egyik alapja szerinted a teljesítmény?
S, akkor az áráról még szó sem esett, 3 millió. 2 millió ft-nyi felárat egy 40 lovas, okosított karbis és futóműves (ebben már Wilbers rugó is benne van) Suzuki-hoz képest mindent figylemebe véve szerintem nem ér.Pont ez az egész álláspontom lényege kezdetek óta, a létező összes tulajdonság figyelembevételvel alkotok véleményt, nem szemellenzővel, 1-2 részletet kiragadva, és pont ez amit nem veszel figyelembe.
Jah és máskor azért illene megkérdezni, h privát beszélgetést az engedélyem nélkül megoszthatsz-e nyilvánosan bármilyen témában. Forumszabályzat.
LaciCRM
Ne aggódj, a destruktív, érzelmi köpködésednek nem ülök fel, az ilyen szegényes magatartás 1 mondatnál többet nem ér.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109699 üzenetére
Fülkukac?
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109701 üzenetére
A mai napig csodálkozom, hogy meglett a német középfokúm - 60% volt a minimum, 61-et sikerült összeszednem. Azóta meg csak felejtek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109709 üzenetére
Cafe racer huszár? Mióta buksz a műmájer motorokra?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109715 üzenetére
Lyesszus!
Ne tetézd! Nem elég hogy café, még BMW is?!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109717 üzenetére
Szaré'-hugyé' adják, bukjál rá!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #109722 üzenetére
Nehéz lesz rá OT-s rendszámot szerezni
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #109726 üzenetére
Én gondolkodtam az enyém OT vizsgáján, jövőre mehetne, alig kéne költeni rá, de mindenki lebeszélt róla.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
whYz
őstag
válasz Topiccsendőr #109786 üzenetére
Az a baj, hogy tul jo aron jutottam hozza, hogy csak igy lemondjak rola.
CBR500R 2015 - 1000 kilometerrel - 730 ezer forint.
-
whYz
őstag
válasz Topiccsendőr #109788 üzenetére
Ha jon ra egy 10%-os vam es egy 27%-os afa meg meg a tobbi dolog akkor nem lesz olcso mulatsag.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #109839 üzenetére
Én csak leirtam amit hallottam/olvastam a tulajoktól. Ne engem izélgess...
Szerelő/kre.
Honda Dream, néhány nap után elhagytam az idom csavart. A blokk és a váz közötti távtartó a kuplung ház tetején volt.
Tudnék még mesélni.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #109837 üzenetére
Igen, igen, pl ajánlom mindenki figyelmébe a BM-ből lekérdezhető gépjármű futásteljesítményt, az elmúlt műszaki vizsgá adatok alapján.
Lepődtem meg már én is az ott látottakon.. -
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #109849 üzenetére
Nana ácsi!
Amint látod ".." cica karmot használok,azaz idézek a tulajtól. Ezt Te,más is elolvashatja az Index fórumain,Bmw,Grafomán,túramotorosban,sőt akár hozzá is szólhatsz.+Geresics:
KTM 790 ADV R-es verzió mint kiderült.
Tavaszi vásárlás. Erre még kb rálocsoltak kb 2M,karbon elemek/kiegészítők,dobozok (ezek még mindig nem érkeztek meg) stb. Első problem 60Km-nél történt,elszállt/beszart a kuplung. (Full Gas-nál ) szét-össze,takarítás volt,azóta ez jó. Probléma volt még a tankkal is, ott valami formaelválasztón a szigetelés oldódott fel a benzin hatására,ez is ki lett takarítva. Majd jött az,hogy leállt amikor bemelegedett X m,X Km után és leállt."Annak tobb ertelme lenne ha tipusspecifikus hibakat tudnal felsorolni, "
Értelemszerűen arról tudok írni amilyen motort használok,illet ismerős/barátok használnak és ott előforduló hibákról írnak/mondanak,esetleg szerelő mond el hibákat.
"alaptalanul hepciaskodsz."
Szóval nincs itt kérem: Kötekedik, bajt kever; ürügyet keres az összetűzésre.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #109863 üzenetére
az volt a válasz hogy a gyártó sorolja őket ide
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #109863 üzenetére
(#109863) persuader
"A cbr 650, a ducati supersport es a tuono mit keres ezen a listan?"
Kissé hunyorítva ugyan, de felőlem bármelyik rajta maradhat a listán, itt a darabszám a lényeg. Régebben nem gondoltam volna, hogy a Kawa egyetlen darabot nem tud majd eladni.
(#109865) Bogyó bá'
Attól tartok, inkább arról lehet szó, hogy öregszik a motoros társadalom. Jól jellemzi a helyzetet, hogy a metroszexuális hímek kedvence, a Vespa GTS 300 vezet a nagyrobogók piacán (a saját hazájában a fasorban nincs, tarol a Honda SH), pedig annál rosszabb nagyrobogó a budapesti utakra egyszerűen nincs.
(#109866) csongi
Tudom, hogy sokan baleknak néznek, de számomra a márkaszervíz a legjobb választás. Garantáltan nem fogok magam alkatrészeket keresgélni, tegyék bele a gyárit (akkor is, ha többe kerül), általában úgyis az a legmegbízhatóbb választás.
(#109867) zgospel
De nem csak az R6, hanem az összes többi. Gyakorlatilag kihalt a sportmotorok piaca, mutatóba adnak el egyet-egyet. Akinek manapság gyors motor kell, az vesz egy erős nakedet.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109880 üzenetére
Azért az hozzátartozik, h a 2008-9-es években a válságból fakadóan Európa szerte tolták a 0, vagy pár %-os kamattal bíró hiteleket a gépekre (itthon a Suzuki konkrétan 0-val adott akkor évekig mindent).. meg persze akkor az volt menő, abból volt raktárkészlet, azt kellett kitolni..
De egyébként így van, átalakulóban a motoros kultúra, ami azért több tényező alapján fest így..
Vannak időszakok, trendek, mint mindig a világban, minden területen.
Az utóbbi 4-5 évben minden gyártónál a túra-endurók léptek fókuszba. Azt gyárt mindenki, abba tolják a pénzt, a fejlesztést, a marketinget.. mondhatni a BMW a GS-sel megteremtette mindenkinek az alapot és a kedvet... Nem véletlen, h az utóbbi 5-6 évben a legtöbbet GS-ból adnak el, annak ellenére, h kb. a legdrágább szériamotor, sőt, jól felszerelt új autó árban mozog, felextrázva még fölé is tolható..
..és valljuk be, valahol érthető is. Hiszen a mostani fizetőképes vásárlói réteg aki új motort vesz 5-6M környékén, az jellemzően a 35-40 +-os korosztály. Mára ez a korosztály már túlvan a sportmotorokon, kiélvezték, bejárták vele az aggolmerációt, mekit, és bizonyos réteg pár pályát, rájöttek, h kényelmetlen, országokat átszelni vele főleg 2 személlyel, csomagokkal necces. Noh ők fognak új túra-endurora váltani.
A szomorú valóság pedig az, h az utánpótlás huszas éveik elején járó fiatalaoknak, akik sportmotort vennének, új modellekre nincs pénzük és nem csak itthon...
Úgyhogy marad a használtpiac, aki pedig tud szánni 5M +-t újra, az úgyis túra-endurot fog venni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109885 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #109884 üzenetére
egyértelműen van az újnak előnye,varázsa.De a többévig olajcsere nem mindig álla a helyét...
a szomszédom 3 éves Hornetje 260k-nál jár + költségbe,a munkatársam Kawája 400k-nál...igaz ők 20k-kat tesznek bele évente kilóméterbe....
Aműgy is inkább arra akartam rávilágítani,a tákolás mint olyan nem szükségszerű egy vén gépnél sem ,mert azért ott lényegesen olcsóbban lehet alkatrészt beszerezni.....most 50 k-ért vettem egy komplett blokkot az enyém mellé,csak ha a fogaskeréksort,az önindítót ,meg a kuplungot nézem már megérte...a karbi ami már megjárt egy szerelőt és próba után tökéletesnek bizonyult már ajándék nemde??Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #109893 üzenetére
nem hasonlítok én semmit .Ök valóban keményen nyomják,én hobbimotoros vagyok,van egy buli,kb 2 hetente gurulok 3-500 km-ert és annyi...egyszerűen más a perspektívám....nem akarok én senkit győzkődni....nekem ez így éri meg
ennyi...
Mindenesetre hozáteszem,ha az év végi 500k-s prémiumom meglesz egy fz6 600-as fazert azért bevállalok...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #109900 üzenetére
Az. Még eszembe jutott, ki volt számlázva gyári alátét 1100 Forintért az olajleeresztő alá, de nem az volt berakva, hanem a 20 Forintos, stb.
A márkaszerviz nem jelent önmagában semmit Magyarországon, nagyon helyfüggő a minőség és hozzáállás.
Amíg volt, addig a Honda Takoberbe jártam, az volt a legjobb szerviz Budapesten, ott megcsináltak mindent rendesen, nem úgy mint máshol.Ha én cserélem a fékbetétet, akkor tudom hogy le van takarítva a munkahenger, csavarrögzítővel van visszarakva, nyomatékra húzva, stb.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #109929 üzenetére
Valóban - pedig anno suliban még rá is csodálkoztam erre..
A közös lónak ugyanis nem túrós, hanem túros a háta. A Czuczor–Fogarasi-szótár meghatározása szerint a túr nem más, mint „dörzsölés, feltörés által támadt gennyes, rutságos seb az igás, hámos, nyerges állatok testein, főleg nyakukon, hátukon, vagy szügyükön”. Innen ered a közmondásban szereplő túros szó, melynek jelentése „kisebesedett, feltört, fekélyes sebű”. Innen ered hát a mondás: a közösen használt dolgok hamar tönkremennek, az emberek nem figyelnek, nem vigyáznak a közösre úgy, mintha az kizárólag sajátjuk lenne.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #109958 üzenetére
Ez nem kérdés.
A sportmotoroknál egyértelműen a pálya a fejlesztési cél, és a Superbike bajnokság. A Ducati amikor bejelentette a Panigale V4-et akkor mondták hogy elsősorban a Superbike vb szabálykörnyezete miatt döntöttek úgy. Sportmotorokon belül kb az "elég jó" és az "űrtechnika" van a skála két végén.
A nakedeknél nagyon eltérő céllal jönnek ki motorok, elég széles a skála. Abba ne menjünk bele hogy egyesek egy Tuono Factoryra vagy S1000R-re is feleszkábálják a 3 dobozt és azzal túráznak, láttam több olyat amcsi fórumokban, nagyon morbid A napokban volt az új Daytona bemutatója, és annak kapcsán a vezető fejlesztőmérnök mondta a Street Triple RS-ről, hogy azt pályamotornak szánták. Németországban van Triumph kupa, ahol a 675 Daytonák és 765 Streetek versenyeznek ugyanabban a kategóriában, ugyanazon a futamon. Az egyiken van idom, a másikon nincs, az egyik sportmotorként, a másik nakedként van elkönyvelve.
Ezért írtam hogy a Z1000 és a Tuono nagyon nem egy kategória, ha lenne rajtuk idom akkor az előbbi túra (sporttúra) motor lenne, utóbbi meg sportmotor. Jelenleg csak a nakedségük miatt vesszük egy kalap alá.Szegény CBR650R marketingesei amúgy... elképzelem amikor írniuk kellett valami frappánsat és ez sikerült:
"Ez a motorkerékpár a versenyzők számára készült. [...] egy sportra alkalmas bestia ez, amely kivételes erőt és nyomatékot tud kifejteni."A Supersport VB-n több közvetítésben elmondták, hogy egyébként örülnek annak hogy a 600RR-t nem frissítette a Honda, mert az R6-okkal sokat szívnak az új verzió miatt, jóval gyengébb mint a korábbi.
(#109959) Daywalker nem tudlak követni. Te írtad, hogy ha a Tuono ott van akkor a Z1000-nek is ott a helye, én meg leírtam hogy miért nincs. A cikk értelmetlenségén egyetértettünk korábban is.
(#109960) persuader mentél is vele? Ha igen írhatnál róla
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #109968 üzenetére
636-os kawa se mehetett supersport-ba szoval utcara jo volt de versenyre nem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #109968 üzenetére
Érdekes hogy miért mondják ezt a közvetítésben, mert össz-vissz 4 Honda van a mezőnyben, 1 Agusta, a többi meg Kawa és Yamaha A 4 hengereseknek max 600 köbcenti engedélyezett, 3 hengerrel a 675, 2 hengerrel pedig a 750. Hogy mik a tech szabályok a vb-n arról fogalmam sincs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110024 üzenetére
ahha, szóval ebben a kitalált világban, már arra is van lehetőség, hogy a számítógépes rendszert megkerülve legyen időpont? mert előtte az én kis világomban is simán mentek a dolgok -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110024 üzenetére
Hát, most azért vigyázni kell, bukott meg vizsgaállomás nemrég, jó nagy balhé is volt belőle. Az is olyan hely volt, ahol mindent IS át lehetett tolni. Most annyira be vannak fosva, hogy még E jeles sportdobot sem engednek vizsgasorra. Amúgy tényleg továbbra is jellemző az országra, hogy itt bármit, bárhogy meg lehet okosítani. Senkinek sem érdeke, hogy rend legyen...
Idén kétszer voltam szervizben, mindenhol heteket kellett várnom, mire sorra kerültem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110029 üzenetére
Kétféle tulajdonos van: kell a drága autó, de szervizelni és fenntartani nincs pénz, csak kokányolásra. A másik szimplán leszarja, jó lesz az anélkül is, egy gonddal kevesebb. Mondjuk az autógyártók is megérik a pénzüket, de hát nem a magyar piac a célközönség. Motorral ugyanez...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110029 üzenetére
"a reszecskeszuro nelkuli nemet premiumauto,"
Sajnos azokból én is egyre többet látok.
A6-os fabudi, Passat, 5-s BMW kombi, P, vagy R rendszámmal, és kormol mint állat. -
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #110039 üzenetére
Egy dolgot biztosan tudok, nem akarok motorozás közben megfulladni, akármitől is
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110039 üzenetére
"Egy reszecskeszuros autobol mikor jon ki annyi szar?"
Amikor regeneráló módba kapcsol 3-4 naponta, és kitolja az összes szart amit addig felfogotthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #110046 üzenetére
1.6 TDI (110le, 70e km) Octavia nekem kb havi 1x regenerál, kb 2000-2500 km-enként.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110095 üzenetére
Persze, de itt nagyjából pont 10 éves motorokról beszélünk, vagyis...a gen2 RSV ugyebár 2004-től van (tény, hogy az alapváltozatba csak a faceliftes 2007-től van öhlins, és a radiális brembo sem volt rajta az első változatokon 2004-ben, csak később jött). Szóval az aprilia és a duki már akkor is fosta rá az extrákat, míg a japánok akkor kezdtek el ébredezni (főleg a kategóriában kawa a zx10-zel, yamaha és honda picit előbb). Elég csak az rsv vázkodolgozottságára ránézni, vagy a felső villahídra...de még a kipufogótartó csavar is mívesen esztergált darab...hol volt ilyen akkor a japókon? Sehol. Most más a helyzet már, de a rizsrakéta árak is elszálltak.
Egyik héten a shox előtt parkolt egy régi Pan European...nagy kedvencem az a motor, de ez még a legelső volt...a kormányon a takaró műanyag ugyanaz az undorító, szürke műbőr mintás műanyag volt, mint az első generációs swiftekben
Nem akarom az egekig magasztali az olaszokat sem, mert van elég nyűgjük, de azt nem lehet rájuk mondani, hogy ne lennének kívánatosak, azért dizájnban eléggé ott vannak még ma is. A japán vasakat is szeretem, nálam nincs előítélet.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#45302528
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110107 üzenetére
Viszont csaknem 40 kg-mal könnyebb a Honda, cserébe 1-200 ezerrel drágább és rondább (bár ez szubjektív, a Benelli meg koppintás, ahogy írod).
Szervizelés, fenntartás, megbízhatóság szempontjából a Hondát választanám, kinézet miatt a Benellit.
Shin Chen: Bp-en, a Szabadság téri Unicredit-székház előtt parkol egy TRK502. Azon kívül én nem láttam még...
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #110097 üzenetére
Papásodik ő is, nincs itt semmiféle probléma..
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110154 üzenetére
Lehet, de amikor ott van a Honda CB300R Neo Sports Café 1,449 millióért, akkor már a most futó Benelli 302 S is versenyképtelen 50 ezer forinttal drágábban, közel másfélszer olyan nagy tömeggel. Az ilyeneket maximum azoknak lehet eladni, akik nem hallottak még a Hondáról.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110160 üzenetére
(#110160) persuader
Mindig kategórián belül érdemes nézni. Könnyű városi-elővárosi motor olcsón. A 60 kiló súlytöbblet azért ebben a kategóriában nem számít bocsánatos bűnnek. Ahonnan Te nézed őket, ezek nyilván szarok, ezt is megértem. Kérdés, hogy adott költségvetésből az adott kategórián belül ki ad jobbat...
(#110162) zgospel
Az ezres gépeket sajnos csak távolról nézem (nem is tudnám kimotorozni), de azt látom, hogy minden kategóriában vannak jó és kevésbé jó vételek. Ezeket felülírhatja egyebek mellett az ízlés, a márkahűség, a megbízhatóságról alkotott kép, a motoros fizikai adottságai vagy egyszerűen csak az információhiány.
Én például kategóriáján belül a legjobb vételnek tartom a Honda CB300R-t 1,45 millióért, a CB500F-et kereken 2 millióért, a CMX500 Rebelt 2,09 millióért, a Suzukitól az SV650X-et 2,2 millióért, a V-Strom 650XT-t 2,75 millióért. Ezek a motorok talán fölé nőttek ár-érték arányban a konkurenciának annyira, hogy ki lehessen róluk jelenteni: a legjobb vételnek számítanak.
A saját SH300-amra (1.85 millióért) már nem merném azt mondani hogy a legjobb vétel - nekem éppen az volt, de egy csoffadék 25 lóerős robogóért azért ez elég sok pénz... Az 1 millióért kínált 125-ös PCX-re ez talán még kijelenthető a feltűnően jó értéktartása miatt.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110163 üzenetére
A Speedet sem tartom árához képest jó vételnek, de a Kawához képest tele van plusz dolgokkal, mint rider módok, egyoldalú lengőkar, tempomat, színes TFT (a mögötte lévő rendszer kurva jó amúgy), nagyon diszkós háttérvilágított kezelőgombok, van benne kipörgésgátló és az új Triumphok kidolgozottsága elég igényes.
Jelenleg 4,5m-ért kapni Monster 1200-at például és abban aztán van minden.
Pusztán papíron nem értem a Z1000R-t.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110166 üzenetére
Nyilván minden gyártó foglalkozik STP marketinggel (szegmentálás-targetálás-pozicionálás) és nincsenek különösebb illúzióik arról, hogy az említett tulajdonságokkal a Honda hasonló modelljének ismeretében mennyire könnyen adható el. A nagyoknak eleve adott a platform-stratégia lehetősége (több modell közös alkatrészekkel), amely még gazdaságosabbá teszi a gyártást. Ha a kevésbé neves gyártó olcsó modellje 60 kilóval nehezebb, akkor ki kell találni valamit, amivel érvelni lehet mellette. Ha más nem, legyen radikálisan eltérő a design. A Vespákat is a trendi retro design adja el, nem más.
(#110172) Daywalker
" No persze ízlésen kár vitatkozni."
Ezért nem is mennék bele, de megértem és részben osztom is a kritikádat.
"ebben az "olcsó motor" kategóriában a KTM Duke 390 szerintem verhetetlen"
Nekem is az tetszene a legjobban, de mégsem azt venném a magasságom miatt. Meg a futóműve miatt. Meg azért, mert nem sportos motort keresnék alapvetően.
"A Honda tipikus "észre sem veszem, elmegyek mellette"."
Ez azért modellfüggő, szerintem a Neo Sports Café modellek formaterve rendben van, a két nagyobbé különösen. A 300-as kicsi és kicsit nyomi, de ez sajnos normálisnak mondható ebben az árkategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #110213 üzenetére
Én vezettem a Hondát a Safetyn, kezes volt mint egy bicikli, Benellit még nem láttam Londonban, nem véleményezném.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #110213 üzenetére
Ha mondjuk fiatal taknyok a celcsoport, ott biztos tarol a nagyobb vegsebesseg.
Igaz
Első sorban azért tettem fel a kérdést, hogy helyi (magyarországi) tapasztalatok szerint mennyire rizikós a gép és ezt meg is kaptam.
Más típusokkal való összehasonlítás már csak ráadás volt
Eszerint az összkép nekem kedvez, olcsó, viszonylag jól felszerelt és tetszik kinézetre is, plusz mivel indiai és kínai tömegcikk lesz lassan (ha még nem az) , biztos lesz hozzá alkatrész. A márkaszervízt meg meglátjuk.
Annyit tudok mondani, ha végre megküldik az új jogsit, az első utam a márkakereskedés lesz."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110234 üzenetére
Ezen kifejezéssel kapcsolatban a kezdeményezést nem áll módunkban elfogadni, a hiba benned van!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #110236 üzenetére
Megkímélt, garázsban tartott, KM óra csak 70-ig kopott be, felette ragad
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen