- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Átalakul az OpenAI, sorra távoznak a vezetők
- Linux kezdőknek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Gmail
- AliExpress tapasztalatok
- DIGI műholdas TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mike- #77846 üzenetére
Tévedsz: ha becsülettel végig olvastad a Persu által linkelt olajos cikkeket (bal oldalon tudsz lépegetni tovább a témák között), akkor csakis 0W-30.
(#77848) V.Stryker: az már hidegen túl sűrű.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mike- #77964 üzenetére
"2017-ben a Budapest Motor Fesztivál új időpontban, február végén kerül megrendezésre, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont legnagyobb, ’A’ pavilonjában! A látogatói összetétel tekintetében a rendezvényhez jobban igazodó Budapest Boat Show-val egy időben várja majd a látogatókat."
LOL!
- Tegye fel a kezét akinek van autója/akit érdekelnek az autók!
- És most az, akinek van hajója/akit érdekelnek a hajók!Btw az időpontválasztás is remek, biztosan sokan fognak február végén motorral menni...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
imibogyo
veterán
válasz -Mike- #78239 üzenetére
Én is hasonló karokat vettem, de kompletten tartállyal mindennel. Nem a minőség csúcsa ez OK, de szerintem simán vállalható.
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #78446 üzenetére
Karasnában szezon előtt szoktak lenni 20-30%-os akciók raktáron lévő cuccokra. Tavaly is volt, akkor vettem bőrnadrágot 130 valahány ezer helyett 99 ezerért.
Illetve black friday alkalmával is hasonlóan nagy kedvezmények szoktak lenni náluk, igaz az novemberben lesz
Vagy legyetek ducati klub tagok, ők alapból elég jó kedvezményeket kapnak a legtöbb boltba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Something_
őstag
válasz -Mike- #78446 üzenetére
Nekem annyi minosegbeli problemam volt alpinestarssal, hogyha tehetem a jovoben, nem fogok venni ebbol a markabol. (Kabat - foszlik, elszonezodik, cipzar egy kezzel nem huzhato fel menet kozben, sem zseb, sem osszehuzo reszen, gatya rogzitogombja 1 szezon utan leesett, kb potolhatatlan, 40e-es taska tobb helyen elszakadt, alaoltozo cernaja kb halott, alpinestars logo 10. mosas utan lejott, alsorol es felsorol is)
Dainese Carbon D1 longot neztem ki.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz -Mike- #78446 üzenetére
Nyáron az 55ezres astars gp plus kesztyűn nekem elkezdet szétjönni a varrás az ujján 2 motorozás után. Visszavittem, gariba javították.. viszont mikor pofára estem benne akkor teljesen egyben maradt, és dolgoztak a tenyér/oldalsó csúszkák/protektorok mindkettőn. Maga a kesztyű pedig sztem a lejjobb védelem / kormány-érzet arány szempontból ami eddig a kezemen volt ... meglátjuk mennyire fogja bírni eddig nagyon jó szerintem.
Egyébként bármit is veszel, legyen rajta tenyéren műanyag slider hogy ne tapadjon le amikor lerakod a kezed.
Másik hogy astarsból rengeteg hamisat árulnak 20kért. Na azt sztem kerülni kéne. Bár kérdeztem pár embert aki ezekben tolja és állítólag tűrhetően véd. (bár neten vannak csúnya ellenpéldák erre)
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz -Mike- #78616 üzenetére
Hát én ilyen infókat nem tudok mondani, mert sose vittem még végig új gumit, hamarabb eladtam a motort (a következő tulaj jól járt vele).
Amikor vettem a motort kb 50%-osnak saccoltam ránézésre a gumikat. szeptembertől tavaszig mentem vele kb 2500-3000 km-t és a hátsó már elég gatya volt. Nem bíztam már benne, megkapta a végtisztességet
Sajnos az alföldön lakok, így általában a hátsó gumi közepe kopik el gyorsan... Kíváncsi leszek a Rosso 3 -ra ilyen szempontból.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
BoB
veterán
válasz -Mike- #78642 üzenetére
HSM reklámarcnak jó lenne.
- 10 év, telek-nyarak, latyak és földutak, de a gumi még mindig tart
- lyukadás, foltozás, de a gumi még mindig tart
- 16000km egy atomnyomatékos állat géppel, ami már alacsony fordulatról gyilkol, de a gumi még mindig tartYou may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mike- #78731 üzenetére
Azért ez meg a másik véglet. Tele van túlkapásokkal.
25 fok kell hozzá? na ne már...
50%-nál kidobja a fékbetétet? Ezzel pontosan nullával növekszik a biztonság.--------------------------------------
Szerintetek, ha 15 km-re ingáznék a városon át a motorral, ami napi 15 oda, 15 visszát jelent, akkor pont rövid úton kinyírom? Vagy mennyi idő alatt melegszik be egy gép rendesen?
Nincs rajta hőmérő, honnan tudod, hogy most már biztosan pörgetheted? -
TommyNagz
senior tag
válasz -Mike- #78731 üzenetére
Ez hozzam is eljutott pedig facebookom sincs. Istenem ez a csavo mekkora egy debilfos...o magyaraz az egorol a magas lorol...vicc az egesz kb. En a termeszetes szelekcioban hiszek, aki hulye az bizony meg fog halni, meg fog serulni. Toltam en is minuszokban, hoban, esoben, eszzel. Elvezeti faktora inkabb annak volt hogy 45 helyett 20p az ut munkahelyre, es meg a parkolassal sincs gond.
Na de befejeztem a regeszkedest.
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mike- #78992 üzenetére
Egy fullkezdonek ezres naked
Ez a dolog tenyleg szemelyfuggo. En peldaul azonnal meghaltam volna nagymotoron. Hiaba lehet jol iranyitani, hiaba van jo gumid, ha az alapokat nem tudod, nem mindegy hogy hany loerod van. Onkontroll, persze egy kezdonel mi az? Vagy egy bizonyos embertipusnal inkabb.
Az en velemenyem az, hogy a lepcsozetesseg egyaltalan nem ciki. Uj motort venni sem. Nem jelenti mindenkinek ugyanazt a motorozas.
Tokeletes pelda, hogy zxr 250 nel koppgazra uthiban egyszer razza meg magat a kormany. 45 loero. Egy ezressel egy magabiztos gaz es kanyarban legyen egy keresztborda. Mar rodeozol is, otven meteren keresztul. Legyen benne hesd, es eggyel kevesebb a hibalehetoseg. Akkor legyen benne kporgesgatlo is, meg abs is.
Ezek ellenere azt a szerencsetlenkedest, amit csinalnak kezdok ekkora motorral tovabbra is. Elmegyek a bmw s 1000 rr nek a 14 eves 125 osommel??? Elektronikaval teli 200 lovas motornak az euringen? Hat arcpirito. Nem mindegy, hogy 140-150-170, vagy 210 kilot kormanyzol, a vekonyabb gumi pedig pont jobb a vastagabbnal. Az csak azert vastag, hogy lassabban kopjon, nem lesz nagyobb tapadasa, az keverektol fugg. Igy legalabb meg jo nehez is lesz, es noveli a rugozatlan tomeget. Itt nem csak a loerorol van szo, hanem az egesz csomag viselkedeserol. (Mintha magyaraznom kene, hogy konnyebb vele menni, biztos kiprobaltatok kisebb motorokat)
Termeszetesen ertheto az is ha azonnal nagymotort veszel, de az elejen szopatod magad vele. Lassabban tanulsz meg motorozni. Ezt azoknak ajanlanam, akik egy kicsit feluletesebben allnak a motorozashoz, es nem fognak a hatarokig amugy sem elmenni sosem. Nagyon relativ, hogy kinel mi a kezdo szint, es mi a teli gaz, vagy a majdnem meghaltam.
Mint mondtam mindenkinek mast jelent a motorozas.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #79194 üzenetére
Ok, kösz nektek.
A robogómba kellene, abba ez való, viszont mindenhol azt írják, h szárazon szállítják és még akkusav sem jár hozzá.
Nekem kell ezt otthon feltölteni? Van a feltöltésnek valami szabálya? Cellákat egyszerre vagy egyenként is fel lehet tölteni? Felöntés után tegyem fel a C-TEK-re feltölteni?
Ahogy néztem pár száz ft-os tétel 1 liter akkusav, de h őszinte legyek, nem akartam bszakodni ezzel is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mike- #79393 üzenetére
Egész egyszerűen nem ehhez vagyok szokva. Ha egy 1.2-es VW Polóból ültem volna át, akkor kb. versenyautó lenne. És igazából 1.3-as, csak a Hondáék nem tudják kerekíteni az 1339-et.
szerk.: Most motor híján itt kell keressem az élményfaktort.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
canniball
nagyúr
válasz -Mike- #79393 üzenetére
Naaa, a következő ilyen beszólás után visszaélek a hatalmammal!
De komolyra fordítva: úgy tűnik az SV650-ben még az ezredesek után is meg lehet találni az "élményfaktort".
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
válasz -Mike- #79618 üzenetére
Meg van a szitálás téma ugyan úgy, lassan kell menni. Minden nap itt megyek el, sajnos ez van. DE abba amibe felbolrultam rendszeresen javítás alatt áll ha elfogy belőle az aszfalt. Átmentem rajta amikor hazahoztam, mert csak. Köszi!
Sokkal másabb mint a 2009-es. Ahogy írták ez jobban pattog, inkább dönti az ember mint kormányozza, más a dolgok működése mégis ugyan az, más ahogy az ECU felemeli az alapjáratot hidegen, kicsit más minden mégis ugyan az. Ami nagyon érdekes, hogy a nagy tempó ennek könnyebb mint a korábbinak. Bár lehet hogy elszoktam tőlem. Őszintén szólva jobban bejön mint a narancs, de alapvetően idegen a motor, ez fontos.
-
freelanced
addikt
válasz -Mike- #79627 üzenetére
Azért valamit csak érdemes venni hozzá.
Mármint nem tudom, lehet, hogy velem van gond de én még bicóval is tudtam szépeket esni Anno, szerintem 120-nál azért nem kellemes ruha nélkül felnyalni az aszfaltot.
Másrészt ha esetleg nagyobbra váltok a ruha oda is jó lesz valószínűleg. De ha tényleg nem érdemes, és én vagyok a hülye szóljatok
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen