-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #129039 üzenetére
Nem nekem szolt, de kikerekedtek a szemeim, annyira bicskanyitogato a stilus.
Ha te tulajdonkepp semmi miatt nem sirsz, ahogy eddig fogalmaztal, neked nem problema, kivehetoen egzisztencialis okok miatt, amit mindig meg kell emlits egy-egy hsznel vagy burkoltan, vagy teljesen nyersen, - tulajdonkepp neked ugy altalaban semmi sem problema emiatt- megis hogy lehet, hogy meg mindig tema ez?
Mi masert, mint ideologiai kulonbozosegert?
Ez veszett fejsze nyele. Azt hiszed, hogy barki barkit meg tud gyozni ilyen temakban?
Azt hittem ezt az "ertelmisegi" at tudja latni.
Ez nem ide valo. Ide az ember nem azert jon, hogy felbassza magat, vagy azert, hogy éket verjenek ilyen fszsagokkal kozejuk.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #129041 üzenetére
amikor a jehova tanuira rakurjak az ajtot, de a labfejet meg befurja a kuszobnel. :D
Vagy mivel akartal lekenyerezni, hogy nyilvanvalo, hogy en vagyok a feszult, nekem nincs csajom, szoval a baj nalam van, ezert kerlek olvasd tovabb a ket bekezdesemet, biztosan meg tudlak gyozni, miutan egyertelmuen te vagy a hibas, hogy nem erted amirol beszelek . :D ez volt a terv? :D
Szerinted ha keresek magamnak egy csajt a mostani melle, akkor nem fogok itt ilyen tartalmakat olvasni? :D
Edes fszom. :DExplosión de dos tiempos
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz #31733248 #130722 üzenetére
Az Audira célzol? A nagy VAG Legóban sok mindent meg lehet oldani (a hajtáslánc került VW Polóba, Skoda Fabiába is), a szerviz meg én magam vagyok, úgyhogy… 🤷♂️
Meg hát a Suzukinál is lehetnek költséges hibák, lásd M13A nyelestengelycsapágy (a kinézett Ignisekben, WagonR-ekben, esetleg gombóc Swiftekben ez van), illetve gyakorlatilag az összes típusban az ABS-kocka.
És csak úgy fun fact: a Hondámhoz olcsóbb a komplett hátsó féktárcsa és betét szett, mint apum WagonR-éhez a 2 fékdob és a 4 pofa.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz #31733248 #131247 üzenetére
Az a baj, hogy a 90-es években, amikor elindult a fizetős parkolás, akkor ez tkp. csak egy jelképes összegnek volt tekinthető, hogy ne hagyd ott bárhol a kocsit.
Sajnos ez a parkolási díj azóta már az önkormányzatok egyik legfontosabb bevételi forrásává változott, főleg, amióta asúlyteljesítményadót is elvették tőlük. -
Geresics
addikt
válasz #31733248 #131247 üzenetére
én meg azt látom problémának, hogy pécsiként ha felmegyek Bp-re ne kelljen még taxira/buszra/trolira/vonatra/akármire átszállnom...
Megjegyzem egyáltalán nem olvastam utána a témának, így jó magyar átlag szerint max. szalagcímekből van némi infóm ami alapján ítélkezem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz #31733248 #131247 üzenetére
"de tény, hogy különösen a belső kerületekben gyakorlatilag ingyen parkoló helyi lakosok és a jelképes pénzért szintén parkolóhelyet kapó házastársaik parkolóhelyei az ingyensör kategóriájába tartoznak"
Az a baj, hogy a belvárosban lakó haverok jelentős része eddig is lázadozott a közös csopiban amikor előjött a téma, hogy hát ez így lehúzás meg hogy képzelik, meg úgy egyébként is kapjákbe, mert jó hogy neki ingyenes, és a második a feleségének is jelképes, de a gyerek már szép lassan csinálja a jogsit, 1-2 misiért venne neki valami "roncsot" de arra horror lenne a parkolás, és ez igazságtalan. Sokaknak tök normális lenne 3+ autóval bent rohadni a belvárosban, mert ez alanyi jogon jár, hogy képzelik hogy nem. Közben az utcán konkrétan lehetetlen már sok helyen napközben is parkolni, ha meg meló miatt mész és van 200 kiló cuccod, akkor a 4 utcával lennebb lévő parkolóház sem éppen megoldás...
"A polgármester szerint a legjobb megoldást egyébként a mélygarázsok jelentenék"
A polgármestert meg sürgősen le kéne hozni a cuccozásról... p+r-t szépen kintre, de ott van is hely hozzá, de olyat nem akarnak fura módon... Ha meg "kialakul" az is el kell bszni. Pl évekig ment a rendszer, hogy a határ úton az egyébként brutálisan túlméretes europark parkolójában tette le sok ember a kocsit, onnan be kékkel oszt jóccakát. Gyorsabban bent volt metróval bárhol mint kocsival... Az europarknak nem fájt, mert így is volt vastagon hely, cserébe az ingázó közönség délután nyilván hülye azért nem vagyok alapon beugrott az interspar-ba bevásárolni, hiszen ott várja lent a verda, ha már ott van benézett ruháért, akármiért. Fentről megjött a döntés, és lezárták az egészet, fizetős lett a parkolás, így meg senki se járt jól igazából. De mondjuk ez hazugság, én jól jártam, mert régen az interspar-ban ott kígyóztak a sorok a kasszánál ha mind nyitva volt akkor is, most meg alig van valaki
A benti parkolóházas móka csak a forgalmat erősítené, a bevezető infrastruktúra meg már régesrég elesett ilyen szempontból.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz #31733248 #131261 üzenetére
Az a baj, hogy tényleg rengeteg az autó, és ezzel tényleg kezdeni kell valamit, méginkább már rég kezdenki kellett volna egyébként. Ahhoz hogy kevesebb legyen bent a kocsi ahhoz rá kell venni a népet, hogy ne azzal menjen be. Ezt meg lehet oldani mézzel meg korbáccsal. A bkk egyébként messze nem annyira gáz már akárcsak európai szinten sem. De nyilván a mostani helyzet speciális, mert tömegközlekedni nem nagyon akar az sem aki covid előtt tette, de már a home office kifut sok helyen, így menni meg kell...
A dugódíj egyébként eu-s előírás, tehát tuti hogy lesz, hogy kinek és milyen és mettől meddig az a kérdés csak... Nagyon remélem hogy egy sávos mókaként implementáljuk, és nem a pest közigazgatási határán belüli közlekedést kezdik megvágni akanyi jogon, mert akkor megint a szrnak adtunk egy pofont...
Az autósok meg nem csak nálunk, mindenhol szívnak, hiszen ha a kényelmedet fel kell adnod, az mindig kellemetlen, viszont ez a jelenlegi rendszer konkrétan tarthatatlan. Az autós meg szivatható, mert úgyis fizetni fog. Ha nem majd felül a tömegközlekedésre, vesz kerékpárt, elektromos rollert vagy bármit.
Nem tudom hány nagyobb városban voltál, de azért európában azért előfordul, hogy a belső belváros jóformán végig sétálóutca, és a környező területeken is alig lézengenek az autók főműsoridőben... Aztán még nem ugrálnak ki az emberek ott sem az ablakon... -
#56573440
törölt tag
válasz #31733248 #131299 üzenetére
Itt egy kicsit félreértesz szerintem...
A p+r parkolókat maximálisan támogatom. Sőt. Inkább építenének azt mint... A fórumtárs problémájára viszont ezek nem jelentenek megoldást, hiszen a p+r nem a helyi lakosok 3-4-5 autójának közép/hosszútávú parkolási gondjait akarja megoldani, hanem nevéből eredően az ingázók számára nyújthat egy csábító alternatívát.
A harmadik kerületben p+r-t nyilván leginkább a békásmegyer felől érkezőknek lehet északon építeni vagy nyugaton a 10-es mellett Üröm magasságában. Ezek tökre rendben vannak, és valóban kéne, sőt. A Flórián tér alá viszont rohadtul szar ötlet.
"A dugódíj pedig soha nem volt uniós előírás, a 4-es metró támogatásából kell egy részt visszafizetni, ha nem lesz."
Tehát nem eu előírás, mert az eu mondta hogy ha nem vezetjük be akkor kvázi büntetést kell fizessünk... Hmm valóban nem hangzik előírásnak, az autógyártók co kvótája is csak egy amolyan iránymutatás akkor, egy baráti kérés, egy gentlemen's agreement
"De még az sincs meghatározva, hogy mekkora területet öleljen fel és mennyibe kerüljön."
Szerintem nem sávos, megfizethető, átlátható rendszert fogjuk alkalmazni ha egyszer mégis meglépik Egy darabig ettől nem kell félni nyilván, mert a jelenlegi ellenzék egy esetleges sikeres választás után nem csinálhat ilyen népszerűtlen dolgot, a jelenlegi hatalom pedig szereti az ikonikus, 1988-ban született N.W.A számot játszani, csak nem Police-al, hanem Brüsszel -
sztanozs
veterán
válasz #31733248 #131910 üzenetére
Ez amúgy mit jelenthet?
Lengyelországi és Romániai szennyezők, vagy a közúti közlekedés szennyezői között vannak kiemelkedő számban az elavult román és lengyen rendszámú járművek?JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #131912 üzenetére
Ujabb markans velemeny fekete-feherben. Hogy melyik orszag vezetoi mennyire hulyek, az a szavazokon is mulik. Nekik olyan hulyek jutottak. Neked meg masmilyen hulyek, mert masmilyen a kulturaja a hulyeknek, akik szavaznak.
A vezetok olyan szamokat latnak, amit hetkoznapi ember nem nagyon, es elegge kepben vannak jonehany forgatokonyvvel, hogy a jovoben mi, hogyan tortenhet. Egyensulyozni kell szegenykeimnek az egyszeru, fekete feherben lato szavazo- azaz a hatalom megtartasa- es a fenntarthatosag kozott. A szavazo- mondjuk te- tulajdonkepp eleg merev altalaban, semmit nem akar feladni az eddigi megszokott eletebol, emelle akar valamit, ami elengedhetetlen valtozassal fog jarni. Mi tortenik ebben a feloldhatatlan ellentetben? Egy csomo faszul kinezo intezkedes tortenik, de gondolom ez ismeros neked, mert nem nemetspecifikus a jelenseg.
Az, hogy ha okok nelkul nezed, azt latod, hogy mindenki hulye.
a szavazok nagy resze, amit meg nem akar, az az, hogy mindennek utana kelljen nezni, vagy erteni kelljen oly sok mindenhez, ami ahhoz szukseges, hogy atlassa azt a bonyolult rendszert, amit amugy egy forumon nehany mondatban megvalaszolsz epp. Siman hulyek. Hulye mindenki igazabol. Hogy 1 000 000 ev mulva is letezni fog atomhulladek? es azt hova lehet ugy elrakni, hogy addig, amig ember el nem lat, ne okozzon problemat? Hogy melyik tartomanyban hany szazaleka az aramnak a megujulo/atom/szen? Ennyi szamot, hat ez sem mindenhol ugyanolyan aranyu? Hogy mekkora veszelye van az orosz fuggesnek, ami mar geopolitika? Azert van itt dilemma, nem egy, es ugye, amikor kulon rakerdeznel a hulyezo szavazonal, hogy:
-uram, akkor hogyan csinaljuk? Maga kiegyenesitett kaszaval jott ide, miutan fukushima kornyeken kimutattak nemreg, hogy a 18 even aluliaknal a pajzsmirigyrak gyakorisaga meghatszazszorozodott. Akkor mi legyen? a szen meg fustol.
Jo akkor azt se szeretne. Akkor tudna valami hasznalhato dontest hozni? Mondjuk ugy, hogy fogalma sincs arrol, milyen lehetosegei vannak, es azok milyen kovetkezmenyekkel jarnanak?
:DMeg szerencse, hogy ez a motoros topik, igy kb le lehet szarni ezt az egeszet. Csak mondom. Volt idom.
Explosión de dos tiempos
-
#14787072
törölt tag
válasz #31733248 #131916 üzenetére
Budapesten élek, tavasztól őszig bringával járok munkába, kocsit (benzines) kizárólag hétvégén vesszük elő, ha megyünk a gyerekekkel a nagyszülőkhöz vagy kirándulni. Októbertől márciusig sajnos tömegközlekedést használok, gyűlölöm!!!
Amúgy én már most is vennék szívesen elektromos motort, de a jelenlegi kínálat döntő részének olyan béna formája van, hogy abszolút nem vonz. Egyedül az Energica-t tudnám elképzelni, de arra meg nincs 30 ezer eurom jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz #31733248 #131916 üzenetére
"Most asszem ő az autós közellenség, aki nem akarja megérteni a progresszív gondolkodók iránymutatásait." - semmi gond, pár éven belül kénytelen lesz megérteni, mert a világ nem bír több autóst eltartani, egyszerűen nincs elég hely (meghajtás módja kb. lényegtelen is).
Egyébként nem csak tömegközlekedés van a világon, ha hirtelen mindenki átülne robogóra / biciklire / elektromos bicikli vagy rollerre, akkor nem kellene annyira tartani se attól, hogy elütik. Csak épp ez ilyen 22-es csapdája szituáció.Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
válasz #31733248 #131919 üzenetére
No igen, nyilván ez is egy lehetőség, csak éppen még mindig nem értünk el odáig, hogy ezt a mentalitást komolyan megadóztassák. Dohányosokat, alkoholt fogyasztókat agyon adóztatják. Az autóban egyedül utazókat (ráadásul itt Szegeden jellemzően 1-2 km távokról beszélünk, falun meg feleségem kolléganői komolyan képesek pár száz métereket autózni) miért nem?
Telex: Egy német város hatszorosra emelt parkolási díjjal tartaná távol az autókat
Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
válasz #31733248 #131948 üzenetére
"Szóval ha egy nő azért nem megy villamossal, mert többször előfordult már, hogy a külseje miatt zaklatják, akkor rossz a mentalitása, ezért jól meg kell adóztatni?"
Ne tegyünk már úgy, mintha csak az autózás vagy a villamos lenne az alternatíva a közlekedésre
Én kérek elnézést!
-
etnies
senior tag
válasz #31733248 #131948 üzenetére
A feleséged használja mind a 3 kocsit?
Vagy te is olyan jól nézel ki, hogy zaklatnak a fiúk?Nem basztás, de az én feleségem is nagyon jól néz ki, de fel mer ülni a buszra. És hidd el, ő is találkozott már gyökér férfiakkal.
Nem hiszem, hogy ez indok 3 autóra. Nekünk is 3 volt, de már sikeresen redukáltuk kettőre azzal a különbséggel, hogy vidéken tényleg szükség van autóra, mert pl este tíztől nincs tömegközlekedés.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #132293 üzenetére
nem bizony. BP és környéki bejárásra a töléletes eszköz az a 300as. ill nálunk az elővárosi vonat/bicikli. Esetleg utódjuk a 350es kategória. Tegnap nagyon szépen ment előttem az M7 bevezetőn valami enduró, de igy is feltartott engem a robogóval. ducik és egyéb nagyfejűek irtó tetvetek szoktak lenni. ahogy én is tetű vok sorok között a triplával.
konkrétan a normális, leellenőrizhető 300as robogó drágább, mint egy hasonló 500as (600as) motor. Mert nincs.
nemtom hogy sikerült 300as robogóval ennyire alacsony fogyit, amikor megvettem, és 8 év kihagyás után ültem kétkerékre, 90es országúti light tempónál evett kb 4et a kawa. mondjuk enimöl módban se eszik többet 5nél.
eladó topping dac
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #132355 üzenetére
Értem amit írsz, én is ilyen cipőben járok, csak én az időpontegyeztetéses vergődésemmel elcsesztem egy szezont, és a szelephézag-ellenőrzést a Full Gas nem 30ekm-nél, hanem kb. 38ekm-nél fogja megcsinálni, és a szokásos szezonális felkészítést megoldottuk mi, a fékolajat pedig egy helyi (nem márka)szerviz. De pl. a hűtőrendszerre is rácsekkolnak majd a boglári szervizben elvileg. Jah, és a márkaszerviz a KTM-nél ad egy év Road Assistance-t ilyenkor. Most, hogy kész az új szervizük, idén már nem lesz akkora vergődésem talán összehozni, hogy odaviszem a motort, és egy hét múlva elhozom, de azért még mindig macera ez pécsiként...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
-
GTVili
tag
válasz #31733248 #132378 üzenetére
A probléma valós... a kiindulása viszont többnyire a felhasználóhoz köthető. Ha nem viszi szakszervizbe, nyilván más (nem feltétlen alacsonyabb) színvonalú szolgáltatást kap...
Üzemeltetünk jónéhány sokmilliós Diesel berendezést... mi is tudjuk üzemeltetni X összegért. Ebben az esetben 24 hó garancia van a cuccra. Minden esetben felkínáljuk az üzemeltetőnek, hogy élhet a kiterjesztett garanciális igényével. Abban az esetben a gyártó képviselője, vagy a gyártó által akkreditált szerviz végzi a karbantartást.... 2-2,5 X-ért.....
Mondanom sem kell, hogy 10-ből 10-en nem kérik a kiterjesztett garanciát. Olyan gépekről beszélünk, ahol egy kisebb hiba javítása is több százezer Ft.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132378 üzenetére
Nagyon az egekbe magasztalod ezt a checklistet, mintha ez lenne a kulonbseg egy minosegi szolgaltatasnal. Az a checklist az olyan banalis dolgokrol szol, amit hidd el, egy normalis szakember vegignez, hogy ne csukjak le, ha eletveszelyes motorral elvagodik az ugyfel.
Ha a szakszervizben egy ork dolgozik, a checklista ugyanannyit er, mint egy sufniban, amennyiben ugyanolyan kvalitasu emberek dolgoznak mindket helyen.
A baj a szolgaltatasok minosegevel van, es ami szomoru, hogy a minoseget nem feltetlenul kapod meg tobb penzert.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132396 üzenetére
Azzal hulyenek neznelek, hogy felhivom a figyelmet arra, hogy nem a checklist fogja eldonteni milyen szolgaltatast kapsz? :D
a gyari protokollal kapcsolatban is ugy latom eleg rozsaszin idealizalt elkepzeleseid vannak, en meg ilyesmiben dolgozom, gondoltam megosztom veled, hogy annyira azert ne ess hasra ez elott. Nem hulyenek nezlek.Markaszerviz nem garancia semmire. Ez nem szelsoseg sajnos. Barmilyen helyen talalkozhatsz trogerrel.
Explosión de dos tiempos
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #132396 üzenetére
Nekem sajnos az a tapasztalatom, hogy a honda dreamben silányabb/felületesebb a munka, mint más, maszek szervizekben, vagy DigitXT fórumtársnál.
Voltam az sh-val az elején, meg még később is a Dreamnél, utána újra szét kellett szedni a hajtást, mert kitisztítás helyett csak belefújtak a variátorba. Drága, kelletlen és lassú is emellett. Egy 6 millás AT-t oda vinnék, de egy Sh300at nem. De mindenki csinálja úgy, ahogy neki tetszik. Vittem kozmaxékhoz is, őket szeretem. -
fattyu
veterán
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #132410 üzenetére
Ez szerintem nagyon-nagyon cégfüggő! Anno mikor vettem a Pegaso-t körbejártam a pécsi szerelőket, és katasztrofális volt a helyzet! Konkrétan egy Tesco-s biciklit nem hagytam volna ott náluk! Azóta találtam egy szeretlőt Pécsváradon, akihez bátran odaviszem a KTM-et is, mindent fotódokumentál amit csinál, sőt végig ott is lehetek, ha nem túl bonyolult a feladat (olajcsere, fékolaj, stb). Márkaszerviz ebben a zsákfaluban (Pécs) nincs.
A KTM-et most a télen viszontí így is márkaszervizbe fogom vinni, és kizárólag a szelephézag miatt. Anno vergődtem ezzel, hogy elvigyem máshoz, mert azért nem egy lehetetlen küldetés (igen, youtubon meg lehet nézni hogy hogy lehet akár az otthoni garázsban is megcsinálni), de mégis a márkaszerviz lesz a tuti!
Miért? Mert
- vannak célszerszámaik (pl. Ducati-nál ez durván fontos!),
- vannak gyári tömítéseik, és nem vergődnek a beszerzésükkel,
- van gyártói leírásuk a szereléshez (pl. a pécsi enduróban a Ducati első telószervizét kifizettették, de valójában szét sem szedték! Mikor mi szétszedtük látszottak a nyomok, hogy próbálkoztak vele, de feladták, pedig csak le kellett volna tölteni egy manual-t, és rájött volna, hogy mit csinált rosszul),
- mert náluk van esély arra, hogy kapnak a gyártótól képzést időnként, amiből akkor is ragad rájuk valami, ha nem nagyon figyelnek oda,
- mert megcsinálják a szoftverfrissítést (mondjuk nekem már a legfrissebb van),
- mert nem szilóval akarnak mindent is megoldani,
- mert van érvényesíthető garancia a munkájukra,
- mert jár(hat)nak a szerviz mellé extra dolgok (pl. KTM-nél 1 év Road Assistance)Viszont ha valaki talál egy jó szakembert, aki privát, akkor ezek nagy részét ő is tudja!
Ugyanakkor az is el kell mondanom, hogy autóhoz van Pécsett több márkaszervi is, és katasztrófa a helyzet! Konkrétan anyagi károkat okoznak sokszor! (Pl. haveromék céges, újonan vásárolt teherautójában pl. 2x egymás után csak kiszámlázták, de nem cserélték az olajat! ), és a piaci ár sokszorosát elkérik! Ráadásul simán át akarnak verni ha valami javítandó dolog van! (Mazda6 turbó hibajelenséget 1,4MFt-ért akarták cserélni, és mikor kérve lett ár más, megbzható szakembertől, és közöve lett, hogy tegyék össze az autót szállítható állapotúra, akkor mondták, hogy "hát, igazából nem is muszáj cserélni komplett, mert van gyári javítókészlet hozzá, mert ismert a hiba a gyártó előtt, és úgy 200 csak"!!!) De számtalan ilyen eset van még, és akkor még el sem hagytam ezt a zsákfalut!
Szóval nem fekete/fehér a helyzet, ha másban nem, ebben szerintem mind egyet tudunk érteni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #132570 üzenetére
Eszetlen jó motor, igazából 100x többet tud, mint amit én valaha is tudni fogok, pedig nem vagyok rest képzésekre járni, de ez egy másik liga. 230kg, 150LE, és a 0-100 is 2,7mp (már annak, aki ezt tudja is reprodukálni vele). Ezek olyan számok, amik már önmagában is brutálisak, és egyértelművé teszik, amit mindenkinek mondok: egy tökéletesen, irracionálisan és feleslegesen erős motort vettem! Az elektromos futóművét én speciel szeretem, de tényleg csak elvétve állítok rajta. Ami viszont számomra döntőpont volt, az az elektronikai csomag, ugyanis egy csomó pici mérnök küzd a fedél alatt azért, hogy én élve hazaérjek mindenhonnan! (A T700 pl. ezért (is) esett ki nálam, mert abban csak a szükséges minimumot tették.)
Az összefoglalóban szereplő kép kb. a megvásárlást követő napon készült, azóta kapott hátsó "bukókeretet", ami a gyári Touratech doboztartó, kapott gyári Touratech TopCase-t, meg egy extrém széles lábtartót. Bár mindig is szövet-oldaltáska párti voltam, épp ma rendeltem meg a gyári Touratech alu oldaldobozokat is, hogy legyen mit a fa alá tennem.
Igazából minden vásárlás előtt nagyon alaposan körülnéztem a neten, minden AfterMarket gyártó termékeit összehasonlítottam, és valahogy mindig a gyári cuccok jöttek ki győztesként. (Ez alól kivétel a lábtartó, azt a KTM csoportban olvasható tapasztalatok alapján választottam.) Ha minden összeáll, és jön egy motoros idő, akkor majd lövök új képet róla!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
goofy85
kezdő
válasz #31733248 #132720 üzenetére
Amikor bruttó pénzből veszel nettó áron. Kb így foglalta össze múltkor vállalkozó haverom miért lízingel.
Off topc, a cégbe lízingelt motor is elég elterjedt, csak macerásabb a papírozás, mert az ügyveznek, vagy valamelyik alkalmazottnak kell hozzá jogsi, mert veszélyes üzemnek minősül és dedikálni kell, hogy ki vezeti.
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #132720 üzenetére
Autónál ez egyértelmű. De motornál nem annyira jellemző - legalábbis az én ismerettségi körömben. Igaz, én zsákfaluban (Pécs) élek, itt a fű is másképp nő, mint pl. az egyetlen valódi városunkban. Mindenesetre a cégbe vásárolt autók tök normálisak errefelé is, de az R1250-eket, és a hasonlókat a cégtulajok itt kp-ben szokták venni (B.lellén jellemzően), de olcsóbb motort már én is láttam lízingre itt... Szóval igazad van, én megint saját tapasztalatból indultam ki!
Amúgy a KTM árának egy részét én is havi 100eFt-ra fizettem, csak épp az kölcsön volt, és nem hitel
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz #31733248 #132727 üzenetére
Nem attól alszol rosszul. Hidd el, hogy akinél már volt NAV vizsgálat (vagy látott ilyet közelről), az tudja, hogy mindenbe bele tudnak kötni, ha olyanjuk van, pl, megnézik a wc papír vásárlást az irodába és azt mondják, hogy az ott lévő 3 embernek 26 órában kellene szarnia, hogy ezt elhasználják...
A lízingeléssel is ez a probléma, lehet a cég nevén 3 motor is, majd kérdezik az indokot, mire használja, mert a cég nevére vásárolt dolgok, azért mégis csak a cég érdekeit kellene képviselje. Egy könyvelő iroda pl nehezen tudja megindokolni, hogy minek az a 3 motor, ezzel jár ki ügyfelekhez?
De azt látom, hogy az ifjú titánok - az első komoly szorongatásig - mondogatják ezt a megveszem cégre, mert bruttó pénzből nettó, stb. Aztán majd visszavesznek, mert amíg nincs baj, addig nincs baj !
Norbert: miből gondolod, hogy azért mert van pénze ez látszania kellene rajta? Láttál már videót Steve Jobs-ról? Akkor amikor már k. gazdag volt, akkor is azt a szar garbót hordta..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #136982 üzenetére
Azok a regiek, meg a jelenlegiek is azert szolnak szebben, mert crossplane fotengelyuk van.
Az a 2 szelepes egester es lokorud igazi mult szazadi technika.
Tulajdonkepp technikailag mindig kullogtak a gm blokkjai is az europai gyartokhoz kepest, kiveve az 50 60 evekben a turbine car okkal.
a nascar fejleszteseit megnezed, hogy ezek mit szoptak, hogy valamit kihozzanak ezekbol. ezek a blokkok annyira nehezen tuningolhatok voltak, hogy a verseny elejen a motorok erosebbek, mint a verseny vegen, es ha tovabb akartad volna hasznalni, valami elfosta volna magat benne. Rengeteg energia volt csak a szeleprugokat, lokorudakat egyaltalan kivalasztani, hogy melyik fogja kibirni a verseny vegeig. Hihetetlen penzek voltak beleteve abba a 2 szelepes oskovuletbe, hogy mukodtetni lehessen olyan fordulaton, olyan literteljesitmennyel, amit meg egy 4 szelepes dohc bol sokkal olcsobban es konnyebben elohozol.Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz #31733248 #136982 üzenetére
hol elsz? ha mar felhoztad a BMW-t jobban jartal volna ha a v8 m3-al hasonlitod ossze, ne adj isten a v10m5-el. nah azoknak van jo hangja, + fogyasztasa nem ezeknek az oskovuleteknek..
mondjuk egy jo brabus mergat ne is emlitsek, esetleg egy rs5 audi
fszom musztangba megmindig a gonein60sec-re porogsz? 20eves film.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#31733248
törölt tag
válasz #31733248 #136985 üzenetére
Bocs, itt a baleset linkje.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen