- Spotify
- Sweet.tv - internetes TV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tidal
- Mikrotik routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tarill
őstag
válasz
Topiccsendőr #79973 üzenetére
Lol özvegycsináló motorfék
ez tetszik, egy TL1000-et mondjuk szívesen kipróbálnék
HSM: Milyen csizmád volt ami 1.5 évet bírt? Probiker speedstar?
-
Tarill
őstag
válasz
Topiccsendőr #79991 üzenetére
lehet hogy van benne műszakilag nem top megoldás, nem ismerem annyira a típust de ránézve egy nagy masszív dög, jól is néz ki és sz*rért hu... ért megkapni már
-
válasz
Topiccsendőr #80064 üzenetére
Tekintve, hogy egy autó átíratása is ~2 hónapba telt(magyar tulaj), mert össze-vissza beszéltek, inkább ezt kihagynám.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
válasz
Topiccsendőr #80084 üzenetére
Magyar volt a tulaj, de elfelejtette töröltetni a hitelt amit 10 éve kifizetett és elhagyta a törzskönyvet is.
(#80085) persuader:
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
válasz
Topiccsendőr #80087 üzenetére
3x 3 félét mondtak, majdnem lejárt az eredetvizsga amire sikerült átírni.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #80084 üzenetére
Én pár hónapja autóra igényeltem matrica rendszámot, hát elég sokan nincsenek képben és félretájékoztattak. De kb 5 különböző emberrel való beszélgetés után le lehet szűrni, hogy mi a teendő, mit mi utan kell csinálni
Sőőőt, ami a vicc. Elmentem az NKH központba, sorbaálltam és megmondták, hogy nem lehet erre az autóra, csak az 1 évvel fiatalabbra (ami tök ugyanez). Aztán elmentem egy vidéki NKH-ba, ahol adták is az adatlapot[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz
Topiccsendőr #80243 üzenetére
Pedig olyan alacsonynak néznek ki a versenyzők a videón
a crf ülésmagassága is 95 centi körül van, pedig annyira örülnék egy ilyen motornak
-
TommyNagz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #80255 üzenetére
Nem tudok róla. Dekniken, tankon, idomokon nincs nyoma viszont a főfékhenger cserélve volt, és a lámpakonzol is el volt ferdülve. Egyébként jön megy, teszi a dolgát. Csak kicsit olyan.
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #80257 üzenetére
A pufón is látszik némi horpadás de nem vészes. Villát nem mértem. Hogyan lehetne?
encapsulation dot1q
-
Moleman
addikt
válasz
Topiccsendőr #80263 üzenetére
Én ilyen szempontból skizofrén vagyok, autóval legalábbis, néha tiltásig forgatom, máskor meg üresben gurulok kilométereket.
Motorral még nem tudom, mennyire leszek Gerhard Plattner, de mivel élménynek kell, valószínű nem fogok nagyon spórolni vele.
A kanyarvadászabb motorok nekem általában kiesnek a szűrésből, mert nem szeretnék hasalni, mondjuk egy Street Triple lehet az álomkategóriám, bár még azt se láttam soha közelről.
-
TommyNagz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #80261 üzenetére
Valoban. Elviszem a simateamhez, kivancsi vagyok mit mondanak.
encapsulation dot1q
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80301 üzenetére
Pontosan így kenem én is.
..X-Box-on.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz
Topiccsendőr #80301 üzenetére
Gyors kört linkelj már ne bemelegítőt.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #80301 üzenetére
B+ döbenetes ez a videó
AHol ilyen 1:25ös emberek közel függőleges motorral fékeznek, ő lapon fékez. Beszarás hogy a hátul milyen lendületet tud tartani. MOndjuk ezt a videót szerintem az tudja igazán értékelni aki beverekedte már magát legalbb 1:20 környékére.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Topiccsendőr #80296 üzenetére
Mind1, dbkillerrel nem nyers és sokkal kezelhetőbb, finoman is lehet vele menni. Kimondottan kellemes. Remélem a fogyasztásra is jótékonyan hat. 5.5-5.7 között evett nélküle. E jelzésű és valóban halk killerrel, nem suhan, de nem is robban, kellemsen morog.
Bogyó bá'! Kb 600km-t mentem már és elmúlt a huuu de megy érzés, de még mindig azt mondom nem nagyobbat jó ez.
demars! Én azt mondom jobban megy sport dobbal valamelyest, bizonyos tartományokban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Topiccsendőr #80352 üzenetére
Pedig 1000 alatt pörög hidegen és lassan kel életre, korán elveszi az okosság a gázt róla. Épp addig hagyja rajta hogy ne fulladjon le ha elveszi. Én szoktam manuálisan ráadni és így igen hamar beáll az 1300-ra.
Persze ilyen 2-5 fokban van ez reggel. Hamar kimegyünk ebből az időszakból.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Topiccsendőr #80354 üzenetére
Ezt mondom, beáll erre, de az okosság sokkal hamarabb elveszi a gázt róla mint ahogy alapból erre az értékre állna be. 2 fok van, beindítod, felpörög 2000-re. Fél - 1 perc után elveszi a gázt és kb 900-al ketyeg, mert hideg, ha hagyod tovább lassan eléri ezt a kb 1300-at. Azért csak kb mert manuális az órám, majd kicsit lehet, hogy emelek rajta, most jónak ítélem, de lehet csak a hangosság miatt gondolom, hogy jó így. Igazából még nem matattam ilyen szinten, soha nem állítottak rajta, le van festve a csavar, azaz 9000km óta ezen áll.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Topiccsendőr #80356 üzenetére
Igen killer óta jobban esik hidegen, killer nélkül éppen 1000-et forgott hidegen.
Itt már semmi sem spirálos sztem ahogy nézem. Pl a km órát is úgy méri, hogy az első fogaskerék előtt van egy érzékelő közvetlenül a lánc felett. Lesatuztam 80-nál a hátsót és 0-át mutatott a km óra onnan tudom.
A km óra is csal vagy nem tudom, le kell mérnem.Szerk: Ezzel kaptam, ezt kell szeretni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Topiccsendőr #80358 üzenetére
Az alapjáratit fogom kicsit emelni milyen érzésre jó e neki ott.
Szobahőmérsékleten indítva nincsenek ilyen dolgai. -
Doki16
addikt
válasz
Topiccsendőr #80356 üzenetére
Enyémen is SBK van, mi a baj vele? Igaz, hogy nincs rajta mint felirat, hanem csak annyi, hogy leovince.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
Topiccsendőr #80363 üzenetére
Én azt se tudom mit jelent az sbk. Superbike?
Pont most akarok elmenni és ráhangoltatni az injektort. Remélem megtudja csinálni a srác.
Amúgy nekem már fent van egy ideje de semmi gond nincs a motorral. A hangja viszont tényleg szépA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
Topiccsendőr #80365 üzenetére
Fogalmam sincs mi az az apex. Talán valami kanyar? Nálam ez pont nem számít, ritkán megy nyomatékcsúcson a motor. De mivel szeretném ha okés lenne ezért akarom az injektort hozzá lőni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz
Topiccsendőr #80365 üzenetére
Ez nekünk teljesen mind1, ez még 8000 fölött nem pörgött, sőt. Egy szint felett ez sem engem sem sokakat nem mozgat meg. Morog, nagyobbnak látszik mint ami és ennyi.
-
válasz
Topiccsendőr #80369 üzenetére
A hiba az amit annak veszünk, nekem nem hiba. Én ezt a témát nem akarom megfogni. Jön megy elégedett vagyok/unk vele és ez a lényeg. Mindenkinek meg van a maga dilije.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80392 üzenetére
A kinézetük amúgy nekem is tetszik... A hang terén viszont akkor más az ízlésünk.
(#80394) runner 125: A boxermotorok hangja az atom, én monjduk főleg a régi 911-esekét kedvelem, de a Subaru se rossz.
Viszont ez a csörgő zörgő borzalom, azt hittem, megsüketülök a csörömpöléstől, mikor mellém állt egy ilyen a lámpánál.
A megnézéssel sem volt baj mondjuk, azt hittem, mindjárt felrobban.
A motor amúgy állat volt, mármint a többi, nem csörgő-zörgő része.
(#80395) canniball: Azért erősen korlátozott volt a cuccok köre, amire élt az akció. Szerintem ők sem bolondok, ha tudnák 20%-al olcsóbban nagyobb mennyiségben adni a cuccokat akkor úgy tennék. De nem gondolnám véletlennek, hogy ők sem adják se olcsóbban se drágában, mint akár csak a netes külföldi webshopok, ahol ugye még bolt sincs. Ezeknek ennyi az ára, sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80406 üzenetére
Az olajból a kopadékot kiszedi a szűrő, mielőtt eljuthatna a motorba, az 2000Ft olajcserénként, nekem bőven megéri azt cserélgetni, hogy ne kelljen a csörömpölést hallgatni.
Inkább előny, hogy nem nyírja el a motorolajat, elég egy egyszerűbb fajta is. Bár a váltó úgyis nyírja szorgalmasan, szval nem biztos, hogy sokat nyersz vele. Hogy melegíti az olajat, nem nagy szám. Inkább, mint egy megsült száraz.Van egy sejtésem, hogy nálad a "normális" motor versenymotort jelent, oda tényleg a száraz kuplung való. Nincs dugó, nincs hegymenetben elindulás, egy rajtot meg csak túlél valahogy.
Ja, igen, és cserélni is könnyebb, és az erőt is jobban átviszi. De ezeknek utcai motornál elég kicsi a jelentőségük.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80407 üzenetére
Én úgy vagyok az olasz autókkal-motorokkal, mint a zsiráffal: szép, szép, de otthonra nem kéne.
A totalbike motoros fórumon néha beleolvasok a Guzzis topikba, és ott mindenki szopik a motorjával - érdekes hogy mégis imádják azokat.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz
Topiccsendőr #80410 üzenetére
Most nézem a Superleggera-t. Szénszálas váz, segédváz, lengőkar és felnik. Hogy mi?
Mennyibe fog ez kerülni?
Azért szép a 167 kilós teletankolt tömeg + euro 4-et teljesítő, 215 ló
Mondjuk ez az a kategória amivel nem lehet normálisan pályázni mert ha összetöri az ember akkor az katasztrófa.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80412 üzenetére
Az olajpumpa nem pont az az alkatrész, amit féltenék némi finom kopadéktól. De tény, az kap.
Az olajat amúgy nem olyan könnyű szvsz elfüstölni... De tény, pályán tempónál nyilván a hűtése sem gond a száraz kuplungnak, nem véletlen írtam a rajtot.
Szívesen meghallgatom viszont, neked mi a jelentősége ezeknek utcán. Gondolom, nem szoktál csak úgy félreállni lamellákat cserélni... -
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80415 üzenetére
Nem, szerencsére nem.
Én amúgy pont úgy tudom, a nedves bír többet, pont mert hűti az olaj. Tehát ebből nekem pont az jön le, hogy a nedves a jobb utcán, mert kevésbé hajlamos leégni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #80418 üzenetére
Amugy meg ez is - mint minden - motorfuggo.
Egy mashogy tervezett kuplung, mas atmerovel, mashogy fog melegedni. Pl altalaban az olajfurdos kuplungnal a belso lamellak sokkal nagyobb hot kapnak, mint a kulsok. Vagyis inkabb nem tudjak elvezetni. Ez mindig problema, az osszes kuplungnal, amit szetszedtem. Kerdes, hogy hogyan van megtervezve. Mekkora igenybevettellel szamolt a mernok, es mennyire volt szarrago a penzugy osztaly.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80418 üzenetére
A rajt gyakorlás amúgy tipikusan kuplunggyilkos tevékenység. Mindig hagyni kell elég időt a menetek között, hogy lehűlhessen, különben jön a füst.
Egyébként hogy mennyi olajat kap szvsz erősen motorfüggő lehet, az SV650-en nagy gond nem lehet vele, ahogy beindítom a motort, egyből normálisan nyit a kuplung, míg álló motorral "szárazon" eléggé összetapad, ami eléggé azt sejteti, hogy főleg fordulaton kaphat az bőven olajat.
(#80420) persuader: Itt lehet a kutya elásva.
(#80428) geresics: A bukós felsorolásból csak a negatív oldalról hoztál érveket, így elég mókás. A drágább sisaknak is van nem kevés olyan tulajdonsága, ami miatt érdemes lehet azt választani. Halkabb, kényelmesebb, könnyebb, jobban szellőzik, ha úgy állítod be, tartósabb, kényelmesebb (pl. dupla D-gyűrű az olcsó sisakok 99%-án nincs) a legtöbb esetben, és erre jönnek rá az egyéb finomságok, pl. hogy mondjuk alapból jár hozzá pinlock, ami az olcsó sisakhoz vagy nincs is, vagy mondjuk +10K-ért. Szerintem a motorozás élményéhez és komfortjához ez elég durván hozzájárul, én biztosan nem ezen spórolnék.
Fulldugó... Marketing mellébeszélés, amiről beszélsz.
Tudod, mi a beszéd frekvencia-tartománya? Kb. 300-tól 4000Hz-ig.Nézd meg nyugodtan, a MotoSafe is csillapít ott is szépen. [link]
És itt van, ami nekem volt fehér WorkSafe, az is ugyanezen értékek: [link]
Ez mind szép és jó, csak a gyakorlat az, hogy így is ki kell vegyem a fülemből, ha mondjuk fizetek a benzinkúton, mert különben alig értek valamit, miközben jóval kevésbé véd és csillapít, mint a filléres 37dB-es 3M dugó. Sokkal kényelmesebb, ez az egy nagy előnye volt csak a szememben. Szóval ilyen csaka mesében van, hogy csak a szélzajt szűri, de a beszédet nem. Sajnos a zaj nem válogat, ott is terheli a füledet, ahol a beszéd. Persze, kicsit lehet csalni, hogy azt kevésbé szűröd, de sok értelme nincs.
(#80430) Ferdzsoo: Pontosan. Még a 250-es gépek is iszonyat vérszegények egy tempós haladáshoz. De ahogy írod, azokat legalább már nem söprik le a sietősebb kamionok az útról....
(#80432) Moleman: A Fazer és a nyomaték? Biztos jól nézted?
Sok jó dolgot tudnék róla mondani, de a nyomatékosság egész biztosan nincs köztük. Ha szereted a nyomatékot, akkor inkább egy SV650-et tudnék ajánlani. Lehet, csak 72 ló, de az tol kis fordulaton is, jobban, mint a sor4-ek.
[link]
Azok inkább akkor mennek jól, ha alaposan megforgatod őket, akkor kijönnek a plusz lovak a ménesben.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80438 üzenetére
"Tenyleg art a kuplungnak?
"
Csak annyi következtetést vontam le álló helyzetből, hogy kb. azonnal nomrálisan kezd működni, ahogy beindítom a motort, tehát nem lehet rossz az olaj-ellátása, ha azonnal megkapja az adagját... Én úgy gondolom, ha alig csak "csöpögne" rá kis olajka, akkor azért bőven idő lenne, mire észhez tér.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80441 üzenetére
Mint pl.? Mi más a beindításkor, mintha csak elkezdem tologatni sebességben kuplungolva azon kívül hogy kap a nyakába egy adag olajat?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80440 üzenetére
Oké, azt nyilván mindketten tudjuk a 11KW nem 11, hanem legalább a duplája
, de könnyen elérhető a triplája is, bár ezt neked nem kell bemutatni
(hisztevoltál).
A másik meg h ez egy pillanatnyi sebességszint, 5 km-en keresztül lehet tartai, de napokat ilyen tempóban esélytelen h kibírjon a blokk, amellett h a tank max 50km-re lenne elég.
70-es robogót is meg lehet építeni 140-150-es végsebességre, mégsem látni az utakon 1000-es gépek között túrázni ilyen user-eket.Egyébként azzal egyetértek, h számít a motor karakterisztika és h ki hol, mire és mennyit használja, nem beszélve a tömeg - LE arányról.
Számomra közútra _élvezetes_ teljesítményeladásra minimum 100 ló kell. De egyre jobban úgy érzem, h az ideális valahol 140-150 környékén lehet, abban a kategóriában, amit én használok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80445 üzenetére
Dehogy, én pont úgy képzeltem, ahogy leírod. Jó alaposan megszórja olajjal, nem 5 barral, hogy az válkassza szét, de jól végiglocsolva, ami pont annyit segít a lamellákon, hogy az olajtól megváltozik a felületeik súrlódási tényezője, és olajosan már nem tapadnak össze attól a pici erőtől, ami marad a rendszerben kikuplungolva.
(#80446) Moleman: Én is szerettem, nagyon jó kis szerkezet volt.
Nálam pont fordítva volt, én eredetileg S2-es Fazer 600-at szerettem volna, mert 4 henger, meg mert gyönyörű a váza és tetszett, még kicsit birizgáltak a CBR600RR-ek (2005 és újabb) és a 2005-ös R6-ok (ugye,a jó futómű, idomok, és azok is tetszettek, no meg 120 paci is imponált). Namost, viszont pont a CB400SF ébresztett rá, hogy nem biztos, hogy ezekkel azt kapnám, amit szeretnék, ugyanis nekem nagyon nem jött be ez a "kezdőbarát" hülyebiztos alul gyenge karakter.
Tök jó, hogy fordulat nélkül sem tépkedi a láncot, de ugyanakkor sokat kell váltogatni, ha ki akarod használni, és ehhez jön a szupersport 600-akon a nagyon hosszú egyes, tehát hogy kb. 60-80km/h-nál jön meg az erő, egyesben, amit a mindennapokban én nem igazán tudtam volna kihasználni. Ezen felül az sem tetszett, hogy egyenletes sebességgel ha van fordulat, elég idegesítő a hangjuk. Hiába szép, mikor húzod neki és leforgatod, mikor csak döcögsz vele adott sebességgel, elég felejthető élmény.
No, nálam itt jött a képbe az SV650. Városban is ideális áttételű váltó, kis fordulaton is komoly erő, és a gyakori fordulatszám tartományban sokkal élhetőbb, izgalmasabb hang. Ja, és váltani is keveset kell rajta városban, mert nincsenek egymás nyakán a sebességfokozatok.
A legjobb az lenne szerintem, ha valahol tudnál egy-egy próbakört menni az említett motorokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80449 üzenetére
Az öreg, kőbalta egyszerűségű GS-em váltója csak a jéghidegen, napi legelső egyesbe váltáskor csattan, nem is kicsit. Után semmi, mindig simán vált (MOL MotoStreet 10W40 félszintetikus olajjal)...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80449 üzenetére
No, de hogy nem tud menni oda olaj, amikor vannak üres helyek a lamellák között?
[link]Sajnos (szerencsére?) SV650 kuplungot nem láttam még szétszedve, de RS125-ön volt szerencsém egy komplett cserében is részt vállalni.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80453 üzenetére
Természetesen nem. Nem is állítottam soha, hogy részt vennének. Azok a helyek az olaj bevezetésében vesznek részt, amik utána ahogy elfordulnak egymáson a lamellák szépen beolajozzák az egészet. És huss, máris nincs összetapadva a kuplung, ahogy beröffentetted a motort (olajzást).
Persze, ez sem fogja 100%-osan megszüntetni a súrlódást a kuplungban, tehát igen, csattan az egyes.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
Topiccsendőr #80448 üzenetére
Vortex Super Rok gokart motor is majd 40 lovas és 125ccm, talán 16,5k körül tilt (ilyen volt a gokartomban). Persze ez már órás motor, de nagyon nem volt vele semmi gond.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80457 üzenetére
Oké. Tegyük fel, hogy úgy van, ahogy mondod. Akkor azt mivel magyarázod, hogy amikor leállítod a motort, össztepad a kuplung (nehezebb tolni is így sebeségben), de hiába tolod, az olajtól összeragadt lamellák ellenállása nem változik, hiába mozgattad meg, nem engedi jobban, hacsak nem indítottad be közben a motort? Én itt egy változót látok, az pedig hogy olajat kap, mikor beindítom.
(#80458) Lomha 8V: Mint írtam, más motoron szereltem már szét és össze egy motorszerelő ismerőssel, szval azért némi fogalmam van róla, miből áll, hogy működik...
AMúgy csak próbálok dolgokra rájönni. Többször volt már, hogy valamiről bebizonyosodott, hogy nem úgy volt, ahogy gondoltam, vagy hogy mégis. De ehhez először meg kell vitatni a témát.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80461 üzenetére
Az tök oké, hogyha jár a motor, akkor az a kuplung tökéletlen nyitásán keresztül picit hajt előre, ez egyértelmű, de ha leállítottad a motort is könnyű marad tolni egy ideig, pedig ott már nem segít be semmi sem....
(#80462) persuader: Voltak témák, amiben nem tudtatok meggyőzni.
(#80464) Lomha 8V:
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #80525 üzenetére
nem értem
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80562 üzenetére
"Pályázni, motorozoni meg lehet tanulni úgy is, ha nem egyből a határaidat feszegeted, ez egy több éves folyamat"
Ezt írtam, egy lényeges kötőszót kiemeltem.Első motorján első útjai, szerintem ez még nagyon korai, hogy a határait feszegesse. Ennek az időnek még a barátkozással, ismerkedéssel, óvatos gyakorlással kéne telnie az én véleményem szerint.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #80564 üzenetére
Mit lehet azon nézni? Ugyanaz a benzin folyik le rajta, mint a normál szintnél nem? Ha normál szintnél jó a szűrő, alacsonynál miért nem?
Nem kötözködés, csak nem értem az összefüggést.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80565 üzenetére
Hát jó, elfogadom, hogy máshogy gondolod.
Nekem viszont bevált ez a no-pain módszer, az ember ha motorozik, előbb utóbb úgyis fejlődik, és ahogy egyre magabiztosabb, "jobban érzi a gépet", úgy egyre jobban tudja kergetni is. Nekem nem kellett ezt erőltetni, jött magától. Viszont így is volt pár elkottázásom a 4 év alatt,ami picit necces volt, szerintem ennél sokkal több lett volna, ha még hajtom is a dolgokat, tudatosan feszegetve a határaim... Nyilván, ha tudatosan pályázni szeretne, lehet gyorsítani a folyamaton, de nekem kicsit túlzásnak és erőltetettnek tűnt a fórumtárs hozáállása. Motoron pedig nem biztos, hogy kifizetődő túltolni a dolgokat, mert a türelmetlenség könnyen törött csontokhoz vezethet, ami nem annyira jó móka... Mondom ezt úgy, hogy nem tört még semmim szerencsére, viszont párszor sikeresen ledaráltam a bőröm, mikor bicajjal nagyobbakat zakóztam, az is épp elég volt... -
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #80577 üzenetére
+1.
(És amit nem írtál, de szvsz gondoltál, pályán.)
Ha már mindenképpen ki akarja maxolni.... -
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #80577 üzenetére
Gondolkoztam rajta, hogy kéne játszós motor, de jelenleg a határaim kitolása még messze nem a motor határait jelenti. Ma egyébként, amikor már elég sokat mentem, akkor pár kanyarban gyorsabban mentem, mint eddig és döntöttem is. Brutálisan stabil ez a gép, figyelek mindenre a kanyarban és csak úgy siklik, mintha sinen húznák, a gépben még annyi tartalék van, hogy jelenleg csak önamgam vagyok a gát.
A térd letétel meg lábtartó leérés az még nagyon messze van, de rettenetesen élvezem az egészet.
//szerk. mi az rs?
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #80738 üzenetére
Egy szezon alatt 20x?
20x szerintem 20 motorozás alatt izzad bele. Ha menet közben pont jó a hőmérséklet, akkor mire elindul izzad bele. Ha előtte nem izzad bele, akkor meg lefagy a motorról, mert baromi hideg lehet -
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #80738 üzenetére
Jogos, azt még nem tisztítottam.
Ötletem: ugyan úgy szivaccsal körbe pucolom mint kívül, majd befújok neki valamit (utána járok, de tuti van rá valami spéci cucc).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!