-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
Nem értek veled egyet ebben. Az ember azért fordul szakemberhez, mert senki sem érthet mindenhez, és a szakember lényege, hogy abban a szakágban ő képben van.
Nem tudom, Te mivel foglalkozol a való életben, de kíváncsi lennék, hogy amikor szakmai kérdést tesz fel Neked valaki, és Te legjobb tudásod szerint válaszolsz, és a másik azt mondja, hogy "köszi, mindjárt ráguglizok, hogy igazat mondasz-e", akkor vajon mi történne?
Én pl. eléggé zokon venném, ha megkérdőjeleznék a szakmai hozzáértésem a napelemek terén, de én picit más oldalról közelítem meg a dolgot, mint egy értékesítő, ami azt hiszem jól látszik is a napelemes topikban...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #112327 üzenetére
Asszem a vezess.hu egyik youtube videójában mondta Gajdán prof, hogy nem mindegy milyen formában van benne az etanol, és az OMV prémiumában valami kötött izé-bigyó van (félig már aludtam, amikor néztem)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Tegnap végre elmentünk egyet gurulni. Durván jó móka volt!
Pedig nem indult zökkenőmentesen a dolog. Otthon a legkisebb kölökkel a vállamon, miközben altattam pakoltam össze a cuccom. Meg is lett az eredménye: már fél úton voltam a motor felé, amikor nem hagyott nyugodni a dolog, hogy valamit elfelejtettem, aztán bevillant: bukósisak!Gyors visszafordultam, összeszedtem, és már száguldottam is újra. Aztán amikor kezdtünk beöltözni, akkor jöttem rá, hogy nadrágot sem hoztam...
Szerencsére a cimborám kisegített egy régi gatyámmal, így ez már nem volt gond, de amúgy is meglátszott a sok kihagyás: tök lassan készültünk el, nem tudtam hirtelen mit hova rakjak, kiderült, hogy a telefontokom is megadta magát, stb-stb.
Nem tudtunk sokat menni, kb. 1,5 órát, de a fülünk így is folyton útban volt a szánknak!
Ismét meg kellett állapítanunk, hogy zseniálisan jó gumi a Michelin Tracker! Bármerre mentünk, mindenhol sár volt, és bizony mi mentünk mindenhol is! Most már azt is tudjuk, milyen rizsföldön motorozni! Nincs is jobb, mint amikor beszántják az utat is, mert az egy csomó plusz terület!
Sajnos ismét előjött a KLX legnagyobb (talán egyetlen?) valódi baja: az erőhiány. Volt olyan, olyan, hogy annyi sár ragadt a gumiba, a láncba, és minden létező helyre, hogy ha megpróbáltam 2-be rakni, akkor elkezdett lefulladni, ezért nemsokára rendelek hátra nagyobb lánckereket, az talán majd segít. Ezt az egyet leszámítva még mindig elmondható, hogy ezek a szutyok 250-esek simán többet tudnak a pilótáiknál!
Mindenki szerezzen magának egy endurót, egy ilyen gumit, pattanjon nyeregbe, és élvezze az életet 44-el, mert hihetetlenül jó móka, még sík terepen is!A ruha alatt amúgy a Shox régi aláöltözője van, ami elöl szélálló, hátul thermo(?), és egyszerűen mesésen jól tette a dolgát! Védett a széltől, és közben nem rohadtunk (cimborámnak is ez van) bele! Nem is értem, miért nem lehet már kapni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
BUZZLGHTYR #112424 üzenetére
Mindig mindenkinek igyekszem hangsúlyozni, hogy a motoros jogsinál nem fognak rendesen megtanítani motorozni, csak jogosultságot szerzel hozzá. Mivel úgy látom, hogy Nálad az utassal motorozás kritikus pont, ezért Nálad hatványozottan igaz, hogy jogsi után menj el rögtön tréningre! Szerencsére többen is foglalkoznak utasos tréninggel! Azt a pár-tízezer forintot mindenképp szánd rá, mert nem csak a Te életed múlik rajta!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Nem értem...
Mennyi most egy motoros jogsi? 100eFt? Sisak 2 embernek min. 2x50eFt, kabát mondjuk 2x40eFt. Cipőt, nadrágot sokan nem vesznek, azt most ne is nézzük. Kesztyűt is csak a pilóta, az még 20eFt mondjuk. Elkölt valaki 300eFt-ot, hogy "igazi" motoros legyen. Aztán vesz 700eFt-ért egy keveset futott, szezonra felkészített, hibátlan állapotú GSXR-t (alkalmi vétel volt, azonnal le is csap rá).
Szóval elköltött pilótánk 1MFt-ot, hogy majd jól megmutassa.
Két rohadt vezetéstechnikai tréning nem fér már bele? Egy, ami az alapokat megtanítja (tavasszal lesz ingyenes!), meg egy utasos tréning, kb. 30-50eFt-ért. Aztán majd tankolgat 5-ért mindig, vagy mi?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
jacis #112449 üzenetére
Szerinted 0 rutinnal minek kell valakinek GSXR? Utassal? Hogy jól mutasson. Fog menni tréningre? Nem. Majd azt is jól megmutatja (elvégre már sokan bebizonyították), hogy hülyeség a tréningre pénzt kidobni, Ő majd közúton fog rutint szerezni! Jó, vannak hülyék, akik meghaltak, de azok hülyék, Vele ez nem fordulhat elő, mert Ő fejben rendben van...
u.i.: kabát sem biztos, hogy kell, városban elég a póló-papucs kombó is...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Pécsi motoros boltok
(Linkek a leírásban)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
rayoliviero #112493 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a motoralkatresz.eu oldalt, nekem ott sokkal több minden elérhető a motoromhoz, mint máshol (igaz, viszonylag ritka motor)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
rayoliviero #112509 üzenetére
a legtöbb gumis nem vállal motorokat, de azért sokan igen. A legegyszerűbb, ha felhívod azt, ahova mennél, vagy felhívsz országos hálózatokat (mint pl. a Marso), mert nekik presztizs kérdés, hogy meg tudják csinálni asszem. Esetleg kereshetsz kifejezetten motor-gumi kereskedőket is (Kék Hold, stb.)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #112608 üzenetére
Az tök mindegy, hogy kezdőmotor, haladómotor, vagy profimotor. A használt sosem lesz egyenlő az újjal. Ráadásul folyton elfelejtitek, hogy ha mindenki használt motort vesz, akkor hogy lesz eladó használt motor? Valakinek meg kell vennie újként is egyszer!
Sokan pont az ésszerűség miatt vesznek új motort. Nem akarnak ismeretlen előéletű motort; nem akarnak tekert órájú motort; nem akarnak 100eFt-ot spórolni egy pár éves, és/vagy pár ezer km-t futott motoron (mert az eladó szerin ennyi a reális értékvesztés); nem akarnak 500eFt-ot spórolni egy 5-10 éves motoron; nem akarnak 1MFt-al kevesebbet fizetni egy 10+ éves motorért meghatározhatatlan futással; stb-stb. De van, aki csak szeretne modern felszereltséget; modern biztonsági megoldásokat (kanyarABS, terepABS, stb-stb), vagy csak a számára tökéletes motor mindössze 1 éve létezik (KTM790Adv); bejön neki az új kinézete (pl. 1050 V-Strom), a tudása (Africa Twin), stb. a régivel szemben, és még lehetne sorolni az okokat.Szóval nem mindenki hülye, aki új motort vesz, és ezt ki merem jelenteni, le merem írni bármelyik kategóriára!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #112705 üzenetére
Nem vettem, mert még nem döntöttem el, hogy meddig marad a Kawa. Próbálok még élményfaktort növelni vele, aztán meglátjuk mire lesz elég. Gyárilag 14-42 lánckerék van rajta. Elöl kapott már 13-ast, ami hatalmas pozitívum volt a gyárihoz képest, de kevés még mindig. Most kap majd hátra egy 48-as lánckereket (meg ehhez már kell új lánc is), és meglátjuk mi lesz. Ha élhetetlen így, akkor jövőre kell egy nagyobb/erősebb, ha beválik, akkor ki tudja meddig marad, akkor majd lehet költeni kipufogóra...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #112718 üzenetére
Ezen már többször gondolkodtam, hogy azzal mit is csinálhattunk valójában, mert érzésre semmit. Az összes márkafórumon azt mondják, hogy ettől jobb lesz a vas, de lószar sem változott. A hiba lehet bennük, bennünk, vagy a motorban is. Bennük, mert a fórumozók olyanok, hogy azt hiszik, ha feltesznek egy kipufogót, akkor 20%-kal erősebb lett a motorjuk. Bennünk, mert nem érzünk különbséget, pedig lehet, hogy van. És már az is megfordult a fejemben, hogy azoknál hoz ez előrelépést, akik a gyári kipufogót lecserélik, mert jellemzően azt is szokták...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #112753 üzenetére
Nyugi, tudsz venni így is minden fontosat, épp most láttam:
Tájékoztatunk, hogy január elsejétől minden hónap első hétfőjén 16-18 óra között csendes órákat biztosítunk áruházainkban, elsősorban az autista vásárlóinknak és családtagjaiknak kedvezve ezzel. Természetesen ezekben az órákban is minden vásárlónk számára nyitvatartunk. Arra kérünk, hogy vedd figyelembe a szándékunkat és segítsd munkánkat te is: csökkentett zaj és fényviszonyokkal szeretnénk megteremteni a csendes vásárlás lehetőségét az autizmussal élő mozgáskedvelőknek és családjuknak.
Köszönjük támogató együttműködésed!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Madwe #112823 üzenetére
Ha kinéztél valanit, akkor előtte próbálj ki pár hasonlót, abból sokat tudsz tanulni.
Érdemes típusspecifikus fórumokat, fb csoportokat is olvasni.
Ha mindez megvan, akkor egy próba, és ha megvan a szerelem, akkor akár rögtön mehet is az adásvételi, kifizetés, elhozatal. Átírni a nevedre van 15 napod, de biztosítást (akár netrisken) már az adásvételi napján kóss rögtön, különben utólag kiszámlázzák a fedezetlen napokat drágábban.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Geresics
addikt
válasz
zgospel #112927 üzenetére
Amikor megvettem a Sharkot, kaptam hozzá fényvisszaverő matricákat, és egy leírást, hogy hova kell ragasztani, ha Franciaországba megyek, mert ott kötelező! Persze gondolom itt is csak az x után gyártott/eladott modellekre vonatkozik, visszamenőleg nem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
csongi #112944 üzenetére
Minden képzés ér valamit, nem nagyon hallottam olyanról, hogy valaki butábban jönne el egyről, mint ahogy odament. azonban én semmiképp nem vagyok híve az "utcán, forgalomban képezzünk kezdőket" dolognak, legyen szó akármilyen "múlttal" rendelkező emberről. Az meg külön megér egy misét, hogy oktatóként leáll utcán versenyezni a tanulókkal, csak, hogy megmutassa. Ez történt legutóbb is, lett is baleset, anyagi kár, mentő, és gipsz a vége. Természetesen nem is teljesen úgy történt a dolog, ahogy a későbbi videókban lekommunikálja (a másik féllel van közös ismerősöm, akinek elmesélte mi is történt)...
Arról nem is beszélve, hogy elkér annyi pénzt, mint ha kibérelne egy pályát is az oktatáshoz...Sokkal többre tartok olyan oktatásokat, amik zárt helyen, valamilyen jól felépített (és dokumentált!) sémára épülnek! Ebből volt alkalmam a Drivex (BMW liszenszelt, de nem csak BMW-seknek szóló) képzését elvégezni, ami nagyon jó volt, de szintén jókat hallottam a Honda Safety képzésekről is (abból csak terepképzésen voltam).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #113011 üzenetére
Erről full egyértelmű, hogy kamu, de poénnak jó.
A múltkori sokkal autentikusabb, hihetőbb volt, és még az általad (jogosan) kifogásolt hiányosságot is tartalmazta*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Mennyire vált be a bokorugró? Megmutatom miért lett #WeekendWarrior a neve!
Kawasaki KLX250 - Ride or Die*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Még nem olvastam el, de remélem Persun kívül mást is érdekel!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #113219 üzenetére
...ajándék videó-felvétellel az első útról!
Megbeszéltük, hogy ha akarja, majd a FullGas-nál megtekintheti péntektől, mert akkor én oda betolom, és onnantól én már legfeljebb csak mesélek róla!Amúgy a modellről (és konkrétan erről a példányról) elég jó ismereteket tudtam felhalmozni az évek során, az Aprilia fórumokban is volt már alkalmam többeknek segíteni, szóval ha a későbbi gazdájának kérdése lesz, akkor természetesen állok rendelkezésre majd
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Huhh srácok, ez már nagyon kellett a lelki világomnak!
December óta nem gurultunk, és mostanában annyi meló van, még hülyeségekre sem jut idő, de ma végre mentünk egy "szezonnyitó" 2,5 órát!
A lényeg, hogy a KLX megkapta hátra a 48-as lánckereket (gyárilag 42), és így, az első 13-assal (gyárilag 14-es) kombinálva végre van élet a masinában! Jó-jó, még így sem rúg labdába motorerőben egy DRZ-hez képest, de nem is annyiba került!
Most sokkal agilisebb lett, jobban gyorsít, stb, de ami nagyon meglepett, hogy végsebességre nem lett lassabb! Ennek oka, hogy eddig a motor egyszerűen nem bírta hajtani a vasat, és most az új áttételnek köszönhetően még csúcssebességnél sem akar belehalni!
A Michelin Tracker gumi továbbra is zseniális! Nem találok rá szavakat, hogy mennyire jól működik terepen!
Még egy olajcsere vissza van, de úgy döntöttünk, de most inkább a gurulást választottuk*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Ferdzsoo #113330 üzenetére
Olyankor bezzeg senki nem irigykedik, amikor hónapokig nem tudunk menni időhiány miatt!
Viccet félre téve, lehet bármikor csatlakozni! Most is hülyére röhögtük magunk, annyit állatkodtunk közben. A fene gondolta volna, hogy ilyen vicces lehet pl. egy befagyott pocsolya, vagy egy pisiszünet
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
z123456789 #113337 üzenetére
Csajt is adjak hozzá?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
z123456789 #113342 üzenetére
peeersze, meg még válogatnál is...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Lidl motoros cuccok megint!
[link]*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
djeperto #113364 üzenetére
1. BMW 1200 GS Adventure (2014) - pont az első vizes széria? Nem az igazi. A 2010-2012 légolajos DOHC-t venném, ha 1200GS
2. Triumph Tiger Explorer 1200 (2014) - nem ismerem
3. Suzuki V-Storm 1000 XT (2015) - maga a sótlan fotel
4. Ducati Multistrada Enduro 1200 (2016) - latino lover - állítólag, nem volt hozzá szerencsém
5. Honda VFR 1200 XD Crosstourer (2014) - tippre ezt vetted
6. Aprilia Caponord 1200 Rally (2015) - Aprilia tulajként tetszik-tetszik, de valahogy otthonra nem kéne...3 vas, amit kihagytál, pedig hiba volt, nem véletlenül van belőlük sok:
1. Yamaha XT1200 Ténéré - a gőzmozdony!
2. KTM 1190/1090 Adventure - azért nem R, mert a többi sem igazi terepmotor, így gondolom ez nem is játszik
3. Honda Africa Twin CRF1000L - japán etalon*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Windows CE fórum
- Horgász topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Steam Deck
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- További aktív témák...