-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz
Topiccsendőr #65184 üzenetére
röviden igen.
tank --> tanksapka alján lévő kislyuk --- > általad említett csöcs ---> gumicső -
TommyGun
őstag
válasz
Topiccsendőr #65190 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, sejtettem hogy nem ebben kell a motoGP-be beneveznem, de a semminél sokkal jobb, de sajna nincs 100 ropim egy csizmára, haveromnak a 100 ezres alpinestart csizmában tört el a bokája pedig nem esett nagyot.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #65286 üzenetére
Azt vártam amit kaptam. Megerősítést , hogy megfelelő lesz a választott olaj a motorba.
Köszi mindenkinek.(#65249) tboldi: a centrumban van ismerős, van kedvezmény, h úgy mondjam.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
válasz
Topiccsendőr #65382 üzenetére
Mert kicsi a világ és erre nagyon sok példát láttam már.
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #65382 üzenetére
Tudok pécsi cégről amelyik bizonyos topikot figyelt a sportmotoron.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #65449 üzenetére
Persze... Nem vagyok naiv!
Itt is fos az idő... Hétvégi gyakorlás kilőve...
Nem merek ilyen taknyos, szeles időben motorozni...
Amit viszont észre vettem tegnap, hogy üresben járó motornál, ha behúzom a kuplungot változik a hangja! Kiengedett kuplungnál van egy kis zörgő hang... Kocsinál ilyenkor ugye egyből kinyomó csapágyra, vagy nyeles tengely csapágyra gondol az ember... Motoroknál hogy működik ez??
Ma beszéltem a RB vel, említettem nekik. 500 km múlva viszem átnézésre, akkor megnézik ezt is!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #65448 üzenetére
Közvetlenül a motorozáshoz nincs köze valóban, de nem egy CBF 125-ről van szó, ahol el lehet intézni annyival, hogy ennyi pénzért ez jár. Nem minősítettem ezzel a motor technikai adottságait, annyi volt a mondandó, hogy az én motorommal összehasonlítva (nem azért mert Honda, hanem mert éppen ez áll itthon) a motor értékének egy tetemes részét kiadó idomzat kidolgozási minősége szerintem gyengébb. Persze ettől nem kínai fosplasztik minőség közel sem csak ilyen árkategóriánál már joggal nézhet az ember minden apróságot annak ellenére, hogy pályán ez valóban nem mutatkozik köridőben
Az 1098 műszerfalát pont, hogy dicsértem régebben, mennyire egy komolya darab szerintemBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #65472 üzenetére
No, olyan nekem is volt, hogy egy tárolt teló alatt egyik napról a másikra lett egy tócsa.
Görbe szárral is volt dolgom, de az nem eresztett, viszont érezni lehetett hogy kajlán megy a gép. Totál instabil volt az eleje. Szét is cseszte a száron levő csúszópersely a csizmát.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #65471 üzenetére
Köszönöm, megnyugtattál!
Lenne még egy kérdésem: szeretnék beruházni emelőre! Hogy van ez ilyen motoroknál? Ha jól láttam, ezeknél a villát kell emelni... Ugyan azzal emelem elöl és hátul is ugye??
Van ehhez olyan, ami a blokknál emel?? Így télen mindkét kerék terheletlen maradna...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #65474 üzenetére
A szélei sorjásnak tűntek, az illesztések sem olyan pontosak. Elég szokatlan amúgy a sor 4 után, hogy mennyire más a motor "elrendezése", jóval keskenyebbnek, kicsit hosszabbnak tűnt a japánokhoz viszonyítva, biztos, hogy megszokást igényel.
Telló szimering: nekem az "utángyártott" Athena simán kihúzta a két évet, amíg újból szét lett szedve, a gyári gondolom jobb valamivel.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
KrAt
veterán
válasz
Topiccsendőr #65471 üzenetére
Tényleg, ha már kuplung és kiemelés:
2x előfordult velem, hogy 3-4ben álltam meg hirtelen (nem váltogattam vissza), és kinyomott (behúzott) kuplungnál nem tudtam semerre váltani, csak akkor, ha egy picit engedtem a kuplungon, majd újra behúztam.
Ez normális? Amúgy semmit nem veszek észre rajta, vált szépen minden fele..
-
#79335424
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #65472 üzenetére
Micsodaaa? Szerinted nincs olyan ember, aki szimmering csere után az ETZ egyik telószárába beletölti a kettőre megadott olajmennyiséget? Még az sem tűnt fel neki, hogy alig bírja rátekerni a zárócsavart. Látnod kellett volna, amikor visszajött a próbakörről! Még a füléből is telóolaj folyt. A megértő barátok természetesen visítva fetrengtek a röhögéstől.
-
válasz
Topiccsendőr #65570 üzenetére
De le lett, vartára. Azzal nem volt ilyen vészes a dolog. Ne aggódj ernőben minden ilyen okosság nélkül is 2 napa alatt 12.1-re merült. Az újat meg lassan újra kell itt tölteni az asztalon. Néha letörlöm a port róla.
-
válasz
Topiccsendőr #65613 üzenetére
A szerviz, no de van vagy nincs sima matek, hogy mire én újra megyek addigra belenyalunk az ellenőrzésbe bőven.
Igazából én úgy vagyok vele, hogy ha belefér a keretbe. Azt nem tudom mennyi lenne, még nincs ajánlat.
Már sokkal nagyobb gond h akadályoz a mindennapokban, főleg a másod állásba, a papír része nem is erdekel már.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Topiccsendőr #65621 üzenetére
Kaptam árajánlatot. Leültem most épp kapkodom a levegőt! Csak az első gumi road 3-al közel 40k..
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65646 üzenetére
De van, csak azt a szalonból kell kigurítani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz
Topiccsendőr #65646 üzenetére
300k alatt kicsivel megáll a veteláron túl ahogy valaki mondta anno. Ennyi fedi le a szintre hozzást papírok stb. Így is volt tervezve, de a gumi nem volt benne illetve az a keret kicsit összement. Lett kabát is belőle többek között. Csomagtartó pl erősen nyár közepe lesz. A lánc közel sem olyan rossz mint a gs-en volt az elején. Az bőven elmegy még pár ezret.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #65646 üzenetére
".. koltsegmentes motor - nincs. Ezt senki nem tudja megemeszteni... "
Főleg ha még rendeltetésszerűen is használják.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65644 üzenetére
Attól ment szét a tag, mert kotyogott a szem? Érdekes.
Mitől megy szét? A terhelés iránya nem változik, nincs külpontos erő sem. Mitől feszül be?
A csapot ha üti, hát aztán... Amíg nem törik. Ezt meg nem tartom valószínűnek. -
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #65689 üzenetére
Igaz! És igy vagy ez autónál is és szinte minden műszaki cikknél...
Tegnap beröffentettem picit... A kormány alól jött füst... Elég érdekes szaga volt. Végül rájöttünk, hogy a kipufogónál beledöglött valami bogár, annak a szaga, füstje volt...
Jól beszartam...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz
Topiccsendőr #65733 üzenetére
Nem, onnantól bármiért oda megy non stop telefonon fogom hívni őket.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65689 üzenetére
Áhhá, hogy keresztbe áll. Így világos.
Ez ilyen féloldalas aszimmetrikus lengőkaroknál fordul elő? -
válasz
Topiccsendőr #65802 üzenetére
Lehet kölcsönözni motort?
Valami alkalmasabb céleszközzel túráznom kellene nyáron... -
KoVee84
senior tag
válasz
Topiccsendőr #65818 üzenetére
Hogy sokkal kényelmetlenebb, abban biztos vagyok
Ez még az én 07-esemnél is sokkal kényelmetlenebb, amihez képest a Honda egyébként is egy fotel...
-
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #65812 üzenetére
Az ok, h atmero a 12es csavarra kell. Belso, kulso atmerot is meg szoktak adni. De vakszeg az elso boltban kapni fogok..
Koszi!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #65818 üzenetére
Zörgősebb az eleje, plusz a blokk nyersebben jár szerintem. A fék elvileg ugyanolyan, de szerintem mégse.
Agresszívebb a kormánya, plusz a plexi miatt semmit nem látok a műszerfalbólSzóval én nem cserélném el az enyémet erre.
KoVee84: üléssel nincs probléma, csak a kormány sokkal sportosabb :-) Plusz az enyémnél be tudok feküdni a plexi mögé "kényelmesen", ennél el nem tudom képzelni, hogy a bálna testemmel hogy férnék be a plexi alá
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #65824 üzenetére
Aaa, 20 km varosi vezetes utan nem szakertek
En meg uj hus vagyok, nekem meg feltunnek ezek :-)
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #65824 üzenetére
Hazafele majd fulelek, mert van egy kis szelephangja is
-
KisTé
tag
válasz
Topiccsendőr #65880 üzenetére
Elütsz bicajjal egy embert az nem semmi, hát ilyen erkölcsi szintet még ha próbálnám se sikerülne....abszolút értem a suta embereket miért gyűlölik a bringásokat ha tőled is ezt hallom !
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65893 üzenetére
Oszt' a robogósok beállnak-e a sorba?
-
KisTé
tag
válasz
Topiccsendőr #65893 üzenetére
Az ezt az erkölcsi szintet nálam csak egy mondás, mindenre ezt mondom
nem szó szerint kell érteni....nálam meg pláne sosem tudod mikor viccelek. Azt meg, hogy nem bringáztam eleget....még egyszer elmondom minden nap 20km a minimum Budapesten, 7végén több. Amiket felsoroltál mind igaz, hálisten én tudok bringázni, az általad említetteken csak nevetek én is jókat azokat el is csapják rendre meg a többi balesetes, nekem is sok ilyen tekerős ismerősöm van akik havonta posztolgatják hol pancsereskedtek.Velem lehet bringázni megtanítok bárkit, motorozni meg majd ti engem, mert abban én vagyok még suta !
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65902 üzenetére
Úgy értem a bringa úton.
(Nem vagyok pesti, csak kérdeztem. Sok helyen tipikus, nem lepne meg ha itt is.) -
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #65901 üzenetére
Há' ja. Ámen.
Teasüti: mik a blőd érveim? az hogy nem lehet kikerülni a legtöbb úton a bringást? vagy hogy nem jelzi, hogy irányt változtat, netán hogy azt sem tudja, hogy ki jön mögötte, mert nem lát hátra?
Na jó, én mára befejeztem, felesleges erről beszélni, ez az én véleményem. -
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #65901 üzenetére
Azt azért még érdemes leszögezni, hogy mindenki, aki nálad lassabban megy, az egy töketlen barom, és aki nálad gyorsabban megy, az egy idegbeteg állat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65913 üzenetére
Attól függ milyen abs van rajta.
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #65913 üzenetére
Látom sokan vannak itt akik délutánosok...
Kérdeznék is gyorsan, míg aktívak vagytok!
A lábfék pedál helyzetén lehet változtatni? Szokás ezt macerálni? Vagy szokjam meg és kész...?!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65912 üzenetére
Utálom a bicigliseket! Főleg azokat, amelyeknek a gyökérségükhöz még a fene nagy öntudatuk is társul.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
válasz
Topiccsendőr #65901 üzenetére
Ebben a hozzászólásban benne van a legnagyobb igazság a témával kapcsolatban!
Én közlekedek gyalog, bringával, motorral és autóval is a városban, sőt futárként anno robogóztam is pártízezer km-t Bp-en.
Hátha valaki magára ismer:
Ha motorral nem 80-al suhannék el az araszoló autósorok mellett a teljesen kivályúsodott Buszsávban hanem betartanám esetleg az 50-et akkor a bringás se jelentene akkora veszélyt, könnyebben megállok ha véletlenül berántja elém, és esetleg ő is jobban észrevesz hogy jövök. Persze, ő nem képes felfogni a csökött agyával, hogy én önjelölt Rossiként dinamikusan szeretnék közlekedni a szar közutakon, az oda egyáltalán nem illő sportmotorommal, mert én akkora király vagyok! Így mikor elvágtatok mellette mindketten szidjuk a másikat.. Meg ugye én azért húzom neki, mert sietek a 4km-re lévő munkahelyemre ahol fontos dolgom van, ő meg biztos azért kelt korábban és megy bringával mert rohadtul ráér. Igaz ha többen bringáznának akkor nem lenne ekkora dugó és nem kéne a buszsávban motoroznom, de inkább ráijesztek a dudával és kipufogómmal is, hogy ez a kecseg húzzon a vérbe az ÉN utamról..Azt hiszem lenne még mit tanulnunk, mert az itthoni közlekedéskultúra a béka segge alatt van! Tény, hogy sok a hülye, de azért nem mindig csak a másik a hülye! Nézzen mindenki magába egy kicsit szerintem, én is meg szoktam tenni!
Nem mondom hogy közl.szervezésileg ez a követendő út, de egy kis toleranciát, és vérmérsékletet nyugodtan tanulhatnánk tőlük:
[link][ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #65929 üzenetére
Köszi. Megnéztem, nem olyan egyszerű mint elsőre gondoltam. Manualban nem találtam ilyet, de lehet, hogy nem vettem észre!
Amit találtam ha jól olvastam a féklámpa kapcsoló cserét írja!
Sajnos ott van egy konzol, ami a kipufogót, hátsó lábtartót tartja, így nehézkes jobban megnézni, de majd ránézünk alaposabban!
Viszont a váltón egyszerűbb lenne... De az úgy érzem most jó!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #65934 üzenetére
Ilyen és hasonló sajátosságok gondolom minden nemzetnél előfordulnak. Itt meg mindenki a tilosban áll félre. Megállni tilos a főbb utakon végig és simán kirakja az elakadásjelzőt bárhol, hogy beugorjon a gyorsétterembe. Persze az nem érdekli, hogy emiatt kvázi megbénította a forgalmat. Ha én rendőr lennék...
-
KisTé
tag
válasz
Topiccsendőr #65908 üzenetére
Mivel 20éves kor fölött mindenki úgy érzi, hogy nem kell neki tanítás....így gondolom Te is így vagy ezzel, hogy "Tudok én kerékpározni!", "Tudok én főzni ! "...stb. ezért senki nem kér oktatást mert elég vicces lenne...pedig nem az lásd az arányokat mennyi pancser van.Tehát ebben semmi érdekes nincsen, Te is elütöttél 3embert bringával azt ennyi, nem tudom motorral mit csinálsz de sok sikert és légyszi vigyázz magadra!
-
Shad0w
senior tag
válasz
Topiccsendőr #65949 üzenetére
Hát ez így elég egyértelmű lett. Köszi mindenkinek.
-
Kroni1
veterán
válasz
Topiccsendőr #66017 üzenetére
Persze, nyilván.
De ha egy motorra szerelnek gyárilag egy adott méretű gumit, akkor ahhoz lövik be általában a többi tulajdonságát is. Tehát egy motor az előírtnál némileg szélesebb gumin legtöbb esetben valamivel rosszabb kanyarodási tulajdonságokkal fog rendelkezni. Ebben egyetértünk?!
runner 125: Lassan már egy publikus videó is jöhetne arról a V4 hangról!
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #66089 üzenetére
"Ezt butasag kijelenteni."
Oké. Már egyszer kértem. Ha az én hsz-emre reagálsz, akkor legyen benne megnevezve, mi nem tetszik és miért.
Ugyanis olyan szépen megfogalmaztad, hogy azt se tudni melyik állításommal van bajod, és azt se, hogy mi.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #66091 üzenetére
Nála az egész motorozás nagy homályosság más motoros szemével nézve!
Az SV fórumba is meg annyiszor csak figyeltünk számára mennyire stresszes a motorozás a mi szemünkkel nézve.
Nem szeretnék úgy motorozni ahogy ő teszi, ez egy szabadság de nála, nagyon nem ez szűrődik le róla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #66091 üzenetére
Rossznak "vélek" mivel pl. a családi autó is 75 helyett mondjuk lusta 60-nak érződik tőle, és az SV járási kultúrája sem közelíti azt olyankor, amit általam jobbnak vélt benzinnel tud. Ahogy általam jónak vélt benzinnel a családi járgányból is előjön mind a 75 paci, ami benne van.
A beavatkozás az, hogy ebbe a benzinbe spurit öntve jelentősen szebben jár utána a motor, kb. mintha normális benzin lett volna bele öntve. Ennyi. Homálykodás? Neked lehet, nekem tapasztalat.
Ami érvényes úgy is, hogy nem ismerjük pontosan, mi mit okozott és miért a háttérben.(#66092) Gaboman: Az egy dolog, a fórumba mi szűrődik le, és egy másik dolog, mi van a valóságban. A fórumba amit beírok nagyrészt kérdések, felvtések azzal kapcsolatban, amivel mások véleményére kíváncsi leszek. (Értsd, a "szenvedés".) Én nem szoktam csak azért beírni oda, hogy hejjj, dejót gurultam visegrád felé....
Pedig az nyilván árnyalná a képet.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #66101 üzenetére
Javíts ki, ha tévednék, de a lambdaszondás jármű nem nyílthurkú. Márpedig 2007-től van lambdaszonda az SV650-ben.
(Enyém is ilyen.)
Tehát már az elején borult az érvelésed, mert ez egy zárthurkú, visszacsatolással működő jármű."A tobbi lehet egy lazabb vezermulanc, kornyezeti homerseklet, motorhomerseklet, legsuruseg."
Ez így van, ezek mind számítanak, kalkuláltam is velük. Az alkatrészes robbantott ábrája alapján levegőnyomás és hőmérséklet szenzor is akad a légszűrőházban az én SV-mben, a vízhőfokot is méri, tehát elvileg minden pipa.Szóval fussunk neki újra, hogy most már ismered, milyen járműről van szó, milyen szenzorokkal. Ha már a tudománytalan hozzáállást meg homálykodást emlegetted....
Azt amúgy éppen nem írtam, hogy érzésre jobban ment. Az a családi autó volt. Azt azért megérzed, ha elmész tanolni, teletöltöd, és utána jéé, újra endesen megy... Az SV-n viszont nem vettem észre, hogy lomhább lenne, csak a járáskultúra volt rosszabb a bizonyos általam gyengébbnek vélt benzinnel. Lehet gyengébb is volt, de ott nem olyan feltűnő, ha eltűnik pár paci.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #66101 üzenetére
Valamikor (talán a nyolcvanas évek közepén, kilencvenes évek elején) egy forma egyes verseny után a száguldó cirkusz nem vitte magával az akkor még egész más szabványok szerint készült üzemanyagot, és belekerült egy budapesti kagylós kútba a nafta. Na, akkor jelentősen jobban mentek az ott tankoló civil autók!
Persze azóta ez már elképzelhetetlen...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #66107 üzenetére
Reméltem, előállsz valami emészthetőbb magyarázattal a tapasztalataimra, minthogy "varázsló vagyok", de ha nem, hát nem.
Ezzel a varázsló titulussal együtt tudok élni.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #66107 üzenetére
Ezek a megállításai kb azonosak azzal amikor diagramból kiszámolja melyik motor milyen , és meggyőződése hogy a valóságban is úgy van.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó