-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Mielőtt az jönne le, nem akarok én promózni semmit meg amúgy is tök mindegy, ki miben mászkál, csak érdekességnek raktam be. De ha pár összehegesztett csődarabért érdemes kiadni 150k-t, lehet, hogy ez sem nagyobb hülyeség ~ fele annyiért, csak ennyi volt a lényeg. Jó esetben nem ugratsz közúton 30 métereket hacsak nem éppen a TT-n mész de a nevében is benne van, hogy ez a "Road" változat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem akartalak meggyőzni meg mást sem csak szerintem nem baj, ha kevésbé ismert dolgokról is említést teszünk itt, aztán mindenki döntse el magának, hogy mire van/mire nincs szüksége/pénze.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Csak tippelek, de szerintem más gond is lehet a "lepapírozással". Egy, a kezdetektől tulajdonjogilag nem rendezett / igazolt gépet gyanítom, hogy ugyanúgy nem lehet "legalizálni", mint egy olyan "50-esként használt 125-ös robogót", ami nem rendelkezik az eredeti (külföldi) okmányaival, esetleg többször is gazdát cserélt közben "sajtpapírral". Plusz még a műszaki követelmények, amiket emlegettél.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
24k-nál kellENE a szelephézagot is csekkoltatni, de totálisan felesleges emiatt megbontani a blokkot.
Sajna a CBF-nél ezt még nem tudtam és megcsináltatták velem 24-nél, azután kattogott is valami folyamat a blokkban...
24k-nál szinte sohasem kell állítani, szervizesek mondták. (többen egymástól függetlenül)
48k-körül érdemes. Én sem fogom szétszedetni a VFR-t tökig 24k km-el. Semmi értelme nincs. 48-nál kell úgyis gyertyát cserélnem, majd akkor talán..karbiszinkront viszont érdemes. meg olaj+szűrő +légszűrő, + fékolaj. + gyertya ha 24k-ra írják elő.
Ezenfelül minden totál felesleges. Szvsz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
DigitXT
félisten
Az is baromság, hogy azért mert te 17 éve nem, akkor már más sem.
Tőlem mindenki azt vesz, amit akar. Vehet kezdő jogsi mellé Busát is a
szalonból (persze hitelre), aztán majd óvatos lesz nagyon vele...Valójában a kérdező fejébe nem látunk be, így felelősségteljes tanácsot
adni meglehetősen nehéz: sok embernek kezdésnek jó egy 600-as sor4.
Sok embernek meg nem. Hisz' ha agya nincs hozzá, nos, el fogja dobni.
Ha van agya hozzá, még mindig felborulhat a kúton, az első tankoláskor.És akkor a kör bezárult - 50 ccm-mel is lehet irgalmatlan nagyot firkálni,
ha valaki agyatlanul áll hozzá. Egyébként miért kell megkövezni, aki egy
kezdőnek nem feltétlen a szalonos/hiteles motort javasolja? 1 vélemény.
Akkor jön a másik, hogy nyugodtan... Az is 1 vélemény. Szavazás lesz? -
DigitXT
félisten
Te most nekem úgy írsz többesszámban, mintha én lennék itt a topik
szószólója, aki mindig mindenkinek mindent ajánl. Az ellenkezőjét is.
Holott pont én mindig OFF-ban írok, mert ugyan motorkerékpárom az
van, de épp csak egy (na jó, kettő, mindegy) nagyrobogó. Az esésről
meg volt véleményem mindig is: amióta meg sikerült elcsúsznom picit
változott (azt most is tartom, hogy nem kell elesni, de örülök, hogy ha
már balf*sz voltam, akkor legalább a védőfelszereléseim dolgoztak).Nem kívánom senkinek, hogy emiatt változzon meg a hozzáállása, de
egy tök ártatlan elcsúszás is lehet igen kellemetlen élmény. (Ami tuti,
hogy azt a magabiztosságot, hogy én aztán sose nem, lerombolja.)Erre mondom, hogy egy "megindult a segge, de megfogtam", az lehet
egy jó sztori, ami szólhat arról, hogy mekkora májer vagy, vagy éppen
arról, hogy mekkora mázlid volt, hogy nem lett belőle egy high side.
(Aztán lehet, hogy más meg tépi neki, és dolgozik a "TC", nem is érti,
hogy hogyan indulhat el a segge. Vagy az ABS. Nagyfék: oszt' kész.)Én meg enyhén fosok elsővel fékezni, mióta kiesett alólam a motor az
új gumin, az esőben, nagy féken, a záróvonalat keresztezve...
Pedig csak halmozottan hátrányos helyzetbe kerültem, nem nagy ügy.Feree13: "Nálam csak az verte ki a biztit hogy mindenki elesik."
Ismered a mondást. Mit kell ezen felháborodni? Az ő véleménye ez.
Egyébként meg az élet túl rövid ahhoz, hogy ilyeneken idegeskedjünk.[ Szerkesztve ]
-
PoLizei
aktív tag
Állítólag jobban észre lehet venni, ha villog, mint ha csak simán felkapcsolódik a féklámpa. De szerintem leddel lenne az igazi, az gyorsabban éri el a fényerejét, ill. gyorsabban is alszik ki, tehát feltűnőbb a villogása.
DigitXT: vagy hogy köszönöm, hogy szólt, biztos vmi kontakthiba
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
DigitXT
félisten
kezdjen 600al,de úgyis összetöri...
Egyik embernek az a véleménye, hogy kezdjen 600-zal, csak vigyázzon.
Másik embernek az a véleménye, hogy kezdjen szalonból kitolt motorral.
Harmadik embernek az a véleménye, hogy vegyen vmi "olcsó használtat"
kezdésnek, mert inkább azt dobálja/borogassa, mint a szalonból kitoltat!
Negyedik ember a ranglétrát járatná be, először csak 125-ös! (Jajj ugye.)Ezek különböző emberek, különböző véleménnyel. Ne mosd össze őket!
(Megjegyzem, a középső kettő semmit nem is mondott a köbcentikről...)Egyébként meg ha a pénz nem számít, simán kezdjen szalon 600-zal.
Ha megborítja, akkor majd kifizeti a javítást, nem számít... Ha meg hülye
és belehal, akkor lehet, hogy már egy 250-esen is hülye lett volna.Ha a pénz nem számít, akkor a ruhával/csizmával/sisakkal kapcsolatban
sem kell elmélkedés - meg kell venni a legjobbat kompromisszum nélkül!
Egysíkú lenne a beszélgetés. De nem: legtöbbünknek a pénz is számít...
Keressük a kompromisszumot. Kinek mi...Köbcenti, évjárat, kengurubőr. -
DigitXT
félisten
Én 125-össel kezdtem 26 évesen. Egy év múlva 180-ra "léptem fel",
az megvolt 4 évig. Közben vettem egy 400-ast (azzal csúsztam el).
Amíg húzódott a szervizelése, vettem egy 250-est. Utóbbi "nyugis".
A 400-as azért már tud meglepetést okozni csúszósabb felületen...
(Ráadásul, ha húzod, mint a barom, viszi a 150-et, szóval nem fos.)De bevallom, az első elcsúszásom közúton egy 50 4T-vel volt.
Terepen persze volt pitty-putty gyerekként más gépekkel... Nekem
is mondta az oktató, hogy kezdjek sor4 600-zal. Alul kezes, felül...
De tudtam magamról, hogy NEKEM sok lenne + robogót akartam,
mert melóba járni jóval praktikusabb. Oktató lenéző tekintete...
(Utána nem említettem neki. Korlátlan jogsi rögtön: mindenre jó.)Veztech. tréning alap. Sok újat nem tanít, inkább tudatossá tesz.
Megjegyzem, második szinten nem voltam, nem voltam rá kész!
És most, 6 év után sem biztos. Először ismétlő, aztán meglátjuk.
(De már tavaly is mondtam, amikor Integrával "kampányoltunk".)Órákig lehetne vitatkozni, hogy kinek mit jelent a motorozás.
Nem mindenkinek ugyanazt. Van akinek 220 alatt semmit, hehe. -
polimorf
tag
Hálásan köszönöm a segítséget
Ez a reccsenés szép fokozatosan lett egyre hangosabb, csúnyább, kb fél év alatt.
Azt hiszem el kell vinnem a szerelőhöz, mert én nem merem szétszedni a kuplungot.
Azt tudom, hogy a bowden 15-20 euró, de amiről beszéltél "reszelés" ha nem reszeli hanem cseréli az kb mennyibe fájhat?[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Nem látom a rágódást.
A második linken meg azt se tudom melyik árat nézem
Azt látom, hogy értesz a témához, ha nem lennél olyan messze elvinném hozzád a gépet átnézésre[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
A lábakon a recékre, fogakra gondolsz?
Azért a 253 € nem kevés
Tudom hol laksz, azért írtam, hogy messze vagy. Pedig lehet el kellene gondolkoznod, mert lehet megélnél belőle.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Mindenki azt hiszi azon, meg utas meg minden. Nem! Utassal nem nagyon találkozok. Én az üres egyedi menetrendű kötött pályás járművel talizok azzal is csak néha. Mivel nincs kinek leesni az ülésről és meg sem kell egyes esetekben állnom így "szabad" a dolog, az ezer szabály ellenére. Érdekes módon ott a 60 félelmetes tud lenni. Itt meg csak egy pillanat még átszalad a mutató rajta.
-
Xaels
félisten
Én elcsövezném azt a 30.000km-es túrát egy fél doboznyi ruhával, hegyoldalon sátrazósan. A pénzből meg a motorért kapott kiegészítésből családi házat vennék meg egy kisebb nekemvalóbb motort 883 Iron 1-2 egyedi kiegészítéssel megtenné.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
torzo
Ármester
Pirelli melyik? Tényleg lenyomja a Metzelert? Van valami teszt is róla? Vagy netán személyes tapasztalás?
#StoneBridge: A brigéciol nem bántja a gumiköpenyt. Persze nem kell áztatni vele. Idomról meg a petroleumos rongy már elég. De a brigéc ott sem tenne kárt szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-
pakriksz
őstag
te pilisben hol mész 140-el?
Vagy egy pilis nevű helység ahol van rá sok lehetőség, de ott nincs sok kanyarTroll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
yodamastah
őstag
Hozzá kell emelni az elejét. Motorfüggő, de nagyon sokat lehet (és néha kell) varázsolni a geometria állítgatással. Természetesen megfelelő rugókat kell alkalmazni, be kell állítani a lógásokat (előfeszítés) és alkalmazni lehet/kell a rendelkezésre álló geometria állítási lehetőségeket. Persze olyan csinálja aki érti mit miért hova kéne állítani
Legnagyobb hátsó amit 5.5ös felnire raktam az 200/55 volt. Ehhez már állitani kellett a geometrián rendesen, de nem volt gond Áttevős részeken nehézkes volt ekkora hátsóval, mert összehúzza a gumit a felni és gömb forma lesz kicsit Érdekesség: a 200as hátsóval nem tűnt el soha a rinyacsík, előbb ért le a blokk oldala
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen