- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #119794 üzenetére
Crivitet vettünk tavaly a Lidleben, minimális szegés van csak a szem fölött abszolút nem zavaró.
tboy93 abból tuti nem, nem akarodzik megjelenni ugyanis legutóbb is tolták , pedig jöhetne már .
Tuti poén lehet az a cucc, könnyű és nagyon disznó akkora nyomatékkal.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz jacis #119823 üzenetére
ABS-es féknyereg mitől lenne más, mint a nem ABS-es?
A féknyergek - csak alapvetően logika mentén végiggondolva - azonosok. A kerekeken lévő jeladó kerék adja az 1-1 vevőnek a kerekek pontos forgási sebességét, ütemét. Nyilván fékezéskor ha a kerék blokkolna, megcsúszna, a vevőegység továbbítja az információt az ABS tömb felé, ami megfelelő mértékben el el veszi a fékerőt a nyeregtől, ezzel megoldva a konkrét kerékmegcsúszást.
Tehát a kérdésedre a válasz, nyugodtan kicserélheted otthon is. Arra figyelj, nehogy véletlenül levett nyeregnél hozzáérj valamelyik fékkarhoz/pedálhoz, mert utána qrva nehéz lesz visszapréselni a dugattyúkat.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Predator2
addikt
-
Steven
addikt
válasz jacis #120256 üzenetére
hát konkrétan este nem látsz semmit szó szerint semmit...
nem is értem agyon verném aki tervezte full baleset veszélyes, ködlámpákkal szemezgetek nemtom mennyit számítana ,de valami kell rá mert így este nem lehet vele közlekedni kb....F1do :
Nem azt mondtam , hogy nem jó ... nem is akarnám ki kapcsolni ... azon elmélkedtem , hogy valaki pl 0 ról , hogy tanulja meg motoron azokat a dolgokat amik büntetnek.Nyilván új generáció és kevesebben is fognak meg halni ami jó dolog nagyon.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
HoaryFox
őstag
válasz jacis #120374 üzenetére
és (#120381) Micsurin igen, sajnos csak ennyi jött össze, hosszabb távokat nem nagyon mentem vele, egyszerűen nem volt komfortos 300 km-en túl. Ilyen akár több napos túra meg felejtős volt nekem.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Steven
addikt
válasz jacis #120465 üzenetére
Egyet sajnáltam... nagyon ráizgultam a hegyen lévő motorozásra és gondoltam másnap lesz lehetőség kiélvezni a helyzetet.... kamerát is vittem amit gondoltam másnap ráérek felragasztani megörökíteni az utat . Hát ez a része sem jött össze. Pedig amúgy nagyon jó hely ajánlom mindenkinek aki még nem volt.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz jacis #120534 üzenetére
Nekem ő a Darwin-díj jelöltem.
Amellett h a disznóbőr csúszás esetén szarul áll az emberen, tangapapucsba egyáltalán h a faxba vészfékez lábbal? Meg h vált?
Ez már az épeszű motorosok provokálása...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #121226 üzenetére
Vehetsz bármilyen bukót a legcsendesebb Schubert sem fogja hozni egy füldugó szintjét szerintem, mivel a jobb minőségűek frekvencia tartományokat szűrnek leginkább.
baboss Én megpróbáltam anno, ki még ki is lehetett szedni alin találtam is hasonlót de esélytelen szerintem otthon kis kézi pákával beforrasztani. Elfogod égetni vagy a lábákat vagy a nyákot fogod megolvasztani. Rendes hegyes kézi pákával próbáltam pedig.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
laccczka
tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #121404 üzenetére
baboss BT45-tel pályázott! Én is próbáltam azzal anno a Hyot pályán.
Ha az bírta a Road5-öt meg is lehet hajtani mint a varrógépet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz jacis #121404 üzenetére
Tempó függő, de amúgy nyugodtan. A road5-el simán térden lehet fordulni. Legutóbb road4el is felmentem [link] , és az jóval gyengébb. A gumi tapadás határnak a közelében nem voltam. Igaz a kanyar tempót itt a középsztender eléggé bekorlátozta
Guminyomást lődd be jól, mert közúthoz képest úgy 2 tizeddel feljebb fog menni. Valamint vezesd lágyan a motort, nem agresszíven. Tmepót szép lassan óvatsoan növeld. ÉS ha sokan előzgetnek, azaz lassabb vagy mint a többiek, akkor ne zárd le az íveket, el tudjanak menni kívül és belül is.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz jacis #121404 üzenetére
Nyugodtan. A Road 5 szélei slickek, nem lesz vele gond, ha mégis túlmelegedne akkor meg a TC majd megdolgozik a pénzéért, azt ennyi Már amennyiben az S1000R-ről van szó.
Cimborámnak MT-10en volt ilyen gumi, amíg csak kezdő pályás volt addig simán elég volt oda is a Road 5, aztán ahogy elkezdett fejlődni és jobban is cibálta, akkor már villogott a TC megállás nélkül Utána átváltott Corsa II-re és tovább is tudott vele gyorsulni, fejlődni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Biqci
aktív tag
-
csongi
veterán
válasz jacis #121494 üzenetére
Gondolom azoknal a rendszereknel ahol ez gyarilag be van tervezve, olyan anyagokkkal es illesztesekkel terveznek, hogy birja ezt a hasznalatot. Illetve az a terheletlen ido, amig a valtas alacsony alkatresz tereheles mellett megteheto igen keves.
Egy utolagosan be fabrikalt gyorsvalto, vagy a kuplung nelkuli valatasok az illeszteseket elobb utobb megnovelik, forgacsolodas bekerul az olajba, ami nem eppen a legjobb. Es a fokozatok kikopnak.
Sosem lesz minden valtas preciz egyforma, mindig lesz keses vagy sietes a terheletlen allapothoz kepest. Erzetre flottul megy, de az erzet messze van a fizikalis valosagtol.
Szerintem. -
Vityaa
tag
válasz jacis #121494 üzenetére
Nem rég vettem új motort ami alapból gyorsváltós. Mivel korábban nekem sem volt ilyen motorom, ezért megkérdeztem a szervizt hogy pl vissza kell e engedni a gázt váltáskor. Azt mondták, hogy mivel a gyorsváltó megszakítja a gyújtást, így nem kell. De hosszú távon, jobb ha kuplunggal váltok, mert nyírhatja a fogaskerekeket, stb. Ettől függetlenül ritkán használom én is, és akkor is csak 4-5-6 fokozatban. A visszaváltást még nem is próbáltam.
-
imrufo
tag
válasz jacis #121494 üzenetére
Nemrég lett nekem is ráfabrikálva a 20 éves TL-re gyorsváltó, érzésre sokkal de sokkal finomabban kattannak be a fokozatok, mint ahogy én valaha is váltottam kupluggal, vagy anélkül. Érdekes...
Mondjuk én olyan 5000 fölött használom csak, kb teligáznál, akkor nagyon patent. Nem is értem, hogy élhettem eddig nélküle. -
Ferdzsoo
addikt
válasz jacis #121671 üzenetére
Sántít / nem sántít, azóta is használatban van az autó és nincsen problémája. Ez már vagy 6-7 éve...
Autópálya téma: Én képtelen vagyok 100-120km-nél többet pályán eltölteni egyszerűen megöl az unalom és lefordulok a motorról. (ezt is csak a lent említett körülmények között)
Én inkább motorozok mint hogy a célhelyen töltsem az időt. Ha nagyon nagy a táv (800km+) akkor inkább alszok egyet félúton, (ha szar idő van akkor meg végképp) és 2 etapban teszem meg azt a távot. De a pályán annyi mindenről lemarad az ember hogy nekem az nem éri meg.
Egyszer mentem el Bledig pályán, akkor mondtam hogy soha többet. Hazafele már nem ott jöttem és mennyivel élvezetesebb volt.
NULLA kalandfaktor, NULLA kihívás, NULLA emlék, halál unalom. Így tudnám jellemezni az autópálya használatot.
Érdekes hogy mennyire különbözően gondolkodunk mi emberek..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #121781 üzenetére
Még egy telom sem ment tönkre a kormányon az elmúlt két évben, pedig se a kis V2-es se a CB sor2-ese nem épp rezonancia mentes a felső tartományban.
Qi töltőt feleslegesebbnek érzem ezzel együtt mint a csillapítót.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz jacis #121826 üzenetére
Mindjárt megkapom, hogy megint csak spammelem a sz@rom, de kérlek engedd meg, hogy megosszam Veled (és másokkal is) egy videóm. Meg sem kell nézni, elég a végén az előtte/utána részhez tekerni!
DarázsGarázs kipufogó leömlő tisztító VALÓDI TESZT*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jacis #121840 üzenetére
Nem, arra nem tudok sajnos valaszolni, mert sosem csinalok olyat, amitol elszinezodhet a kipu, mert utana kevesebbert tudom eladni a motoromat. :D
Nade arra, amit nem kerdezel, mindenkepp fogok, miszerint irrealis elvarasaid vannak egy hasznaltmotorral szemben, es nagyon eltulzod azt, hogy milyen jelekbol lehet, es milyen pontossaggal valamilyen futasteljesitmenyre kovetkeztetni.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz jacis #121828 üzenetére
Nem vitázom. Tényként írom, nem lehet megállapítani egy kipufogó színéből mennyi a benne lévő km. Ez Kb akkora jóslási tudás, mint a gumi dotszám alapján megállapítani a futott km mennyiséget
A tesóm RT-jébe 145ezer km volt.
Ha te megállapításod szerint néztük volna, akkor garantált, hogy vissza tekert.
Miután letakarítottuk a kipufogót, az lett volna gyanús, hogy hogy lehet ennyi km ebbe a motorba?
Hát fénylik a kipufogó. Biztos több van benne, lecserélték és vissza tekerték.Az általad linkelt képekről nem derül ki a használat- tárolás módja és földrajzi helyzete sem.
És bizony egy Párás Német vidékről szarosabb rozsdásabb tud lenni a cucc jóval kevesebb km és idő alatt, mint a Dzsigoló térségből. És ez csak egy morzsányi része, milyen lehet a kipufogó színe x km után.A belső állapotáról már hamarabb lehetne saccolni, vagy a használati módot lehetne betájolni.
-
runner 125
nagyúr
válasz jacis #121781 üzenetére
Hejj,
Na, hasonló gondom van nekem is. Megjött az aliexpress-es aluból mart tartó. Maga a konzol qrva jó, masszív. Nem bánom, h elenegedtem a quadlock-ot.
Fel is dobtam tegnap:
[kép]
Egy hátránya van. Ha nincs benne teló be kell fullra csavarni, mert kotyog, zörög.
De a lényeg, h az ájfont nem merem belerakni. Illetve, leginkább attól tartok amit te is írtál, én is találtam hasonló bejegyzéseket yt videók alatt, miszerint az extrém rezonancia tönkreteszi a képstabikat.
Ezért arra jutottam, h életemben először lesz egy Android-os telóm, abból is valami kínai strapafón.
Milyen telefont vegyekbe tojtak rám, nem vágom ezeknek a hardverét (azt tudom, h droid kell a vas h ne akadjon.. ), szóval kinéztem ezt a csodát: Ulefone Armor 7E
Kizárólag navigálásra (hotspot netkapcsolattal), maps-re, háttérben futó adatokat rögzítő appokhoz elég ez a hardver ugye? Esetleg használt már valaki ilyen brand-et? Azért remélem, h ez nem az a kínai telefon, ami 1 évig elmegy, aztán dobhatom a kukába.
Kösz!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tamás9x
őstag
válasz jacis #123753 üzenetére
Eddig 8-10 milliót kalkuláltunk csak az útra, ismerősöknél, és azok ismerőseinél megszálva, ott illene 3 napnál többet tölteni, sátorozva is, de ezt akárhogy nézem Gerit kivéve más nem nagyon gyakorolja.
40 éves kor előtt jó lenne letudni, azaz 8 éven belül szeretném, ezért is adtunk neki 5-10 éves intervallumot.
Annyi könnyítésre számolok, hogy szeretnék majd belőle én is egy video vlogot, egy kicsi ismerettség van színészi, és énekes fronton, megyei tv-k és esetleg rtl, az évközbeni munkák miatt (koncert technika) De ez is megfoghatatlan, lehet semmi húzó ereje nincs... Andor bevallása szerint nem számottevő bevétel.Meglehet az első pár ezer km után megy a motor konténerbe, és haza, aztán elfelejtjük az egészet
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#14787072
törölt tag
válasz jacis #123756 üzenetére
Azt viszont nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy azoknál az országoknál, ahova csak Carnet-tal viheti be a motort, nem kevés biztosítékot kell letenni. Országtól és motortól függően ez akár 10 ezer USD is lehet. Tehát egy 3 milliós motor értékét még le kell rakni depositba.....
Gondolom, akik nem gyári támogatással vágnak bele (pl. Joe Pichlert a KTM támogatta/támogatja), azok inkább régebbi, kisebb értéket képviselő motorral vágnak neki. Olvastam egy német srácról, ő Schwalbe-val vágta át magát Egyiptomtól Fokvárosig....
Persze itt is vannak kivételek, ahol van pénz lóvéra, ott nem gond a Carnet díja.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- EA Sports WRC '23
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen