-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #31093 üzenetére
Jaja, pontosan rá való (évjárat stb)...csak eljátszadoztam a gondolattal...valszeg marad ami van.
Ez így 10 lenne. Újonnan 70 (és az sem itthon), megnéztem.
mod: na igen, ki tudja belül mi a helyzet...de 20-ból lenne egy normális Termignoni, az annyira nem szar Mondjuk lehet hazakúrná a nyomatékot alul... Ezért is kerülném a sportkipufogókat.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31107 üzenetére
Nekem van.
Tankbőr vagy táska érdekel?
Táska esetében a lopás: A hozzád közelebb lévő részen két csat van (fém, régebbi táskákon láttam ilyet), pikpak kioldható. A kormány felől viszont két műanyag kampóba kell beakasztani a táskán lévő műanyag füleket, amire rá kell fordítani két lezáró pöcköt. Tehát úgy nem lehet lelopni, hogy valaki megfogja és hirtelen lerántja. Ebből a szempontból jobb, mint egy mágneses tanktáska. Ugyanakkor semmilyen táskát nem hagynék a motoron, ha nincs szem előtt.
Eső: Alapvetően többfajta táska van, valamelyikhez jár esőzsák is, másokhoz nem. Engem kapott már el durva eső. Sima gyöngyvászon verzió volt. Az anyag nem ázott át, de egy ponton bejutott a víz egy varrásnál. Azt nem tudom, hogy ahhoz a táskához járt-e zsák, mert kölcsön volt, meg nem is mai darab. A sajátom nem tudom, mert még nem érkezett megA tankbőr bírja az esőt. Lelopni nem olyan egyszerű, mert nekem az első ülés alatt van rögzítve...de ettől még le lehet szedni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #31110 üzenetére
Integra és Archer:
Nem egészen. Gyártó, azaz motorspecifikus a rögzítés. Nem mindegyik motornál van odacsavarozva. Valahol gyakorlatilag két pánt megy az ülés alá és ott kell csak befűzni két helyen a segédvázhoz, de ha ügyes vagy akkor anélkül is ki tudod fűzni, hogy levennéd az ülést. Talán lehet okoskodni, hogy megcsomózni stb.
Szerintem nem fogják lelopni, mert sokan nem ismerik, hogy adott motornál mi a helyzet, rizikós nekikezdeni. Plusz ami a tankhoz fogja két kapocs az is masszív Persze ha utcán áll a motor éjjel, akkor bármi megtörténhet. De fényes nappal csak nem fogják leszedni.Egyébként én is így vettem, UK-ben bemutató darab volt, kb. negyed áron vettem. Vagy még annyi sem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #31114 üzenetére
Erre elfelejtettem válaszolni. Pályázásnál is rajta hagyom a bőrt. Nem zavar semmit, sőt még puhít is térdnél Plusz a rávaló táskában viszem a cuccokat (víz, kaja stb) meg bele is tudok pakolni a zsebemből amikor pályán vagyok. Szóval szerintem nem éri meg eladni. Plusz azért néha városban meg hétvégente is használom a motort, akkor is jól jön. Ha annyira pályaorientált a motorozás, akkor a rendszámot is le kell venni oszt autóval ráncigálni És akkor tényleg lehet "csupasz". De én nem fogok hátizsákozni, ha nem muszáj.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #31130 üzenetére
Tudtam, hogy ezzel fogsz jönni Erre azt mondom: benne van a pakliban ez is. Amíg nincs rajta pályaidom, addig lesz nagyobb kár is, mint a Bagster. De egyébként két perc lekapni a bőrt is.
220 felett nem megyek "utcán" "ha nem muszáj", ha messzire kell menni akkor általában nem egyedül vagyok, így nincs raccsingolás sem és fent a táska (már ha kell), ha esetleg meg kedvem szottyan elmenni egy csapatós karikára (1 alkalom/év), akkor nincs fent a táska, ez esetben a bőr semmit sem zavar.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jaja, és az a vicc, hogy én ültem .MF két évvel fiatalabb zx6-osán, meg fattyu régi zx7-esén, és mindkettő sokkal kisebb volt a 9-esnél, pedig szemre kb. 0 különbség van a méretekben. Nagyon fura. Mondjuk a 2013-as 636-os zx6-on is ültem, nem mondom, hogy nem tudnám megszokni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Az itthon nem úgy megy, hogy beteszed/kiveszed és kész. Csak akkor működik, ha azzal jött ki a gyárból és annak megfelelően van papírozva. Na meg "fojtókitt" sem egy darab görbe drót, pár modellnél komolyabb karbialkatrészek csereberéjéből áll.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #31179 üzenetére
Persze, ez más így. Amúgy nincs teljesítménymérésre lehetőség még a mozaik utcában sem, szerintem...út mellett sem tudják lemérni...talán egy német riportban láttam hogy a robogókhoz csináltak már valami ilyesmit. Vagy tévedek? Valaki tud más infóról?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Azért a DHL meg a többi cég működése sem olyan egyszerű, mint ahogy sokan képzelik. Nyilván nem jön annyi csomag Magyarországra, hogy megérje közvetlenül elhozni idáig megállás nélkül, hanem különféle regionális elosztóközpontok vannak (eddig minden nyugatról jövő Express csomagom megállt Nürnbergben). Magyarországon nincs elosztójuk. Pl egyszer vártam a Foxconntól csomagot, Romániából küldték DHL Express-szel. Előbb elment Ausztriába és utána jött ide. Ennyit erről.
Inkább az a gáz, hogy most itthon vajon mi történt vele?!
(Egyébként meg azért nem nyalnám ennyire az angolok s.ggét, hogy mekkora szolgáltatás, mert estére az elosztóban volt. Ez máshol is így van ).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz hcstuning #31221 üzenetére
Igen, és ha jól emléxem, akkor úgy van, hogy ha nincs rajta merev kapaszkodó, akkor az ülés alól kibújtatott "hajlékony" kapaszkodó kell. Nem akarok felvágni de mintha a zx9-emen mindkettő lenne gyárilag
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát, sajnos ilyen ez az ország. Tudod, jobban teljesít!
A DPD-nél (francba, én is kimondtam) voltam egyszer személyesen, mert a németek Hermes-szel adtak fel csomagot, aminek az itthoni partnere a DPD. Oda volt írva a pontos cím, emelet minden, kihozták és kétszer vitték vissza, hogy címzett nem található (irodaház volt, de érdekes módon máskor mindig odataláltak, mondjuk most a töketlen német lehagyta a cég nevét, de azon az emeleten nem volt más cég). Na akkor felhívtam, lebeszéltem, hogy mi a helyzet, hova hozzák. Másnap megint jött, megint nem talált címzettel visszament. Megint felhívtam, erre azt is letagadták, hogy én beszéltem volna velük, és be akarták állítani, hogy én vagyok a hülye!!! Érted, ez ám az ügyfélközpontúság! Mondta, hogy akkor most egyeztessünk, én meg mondtam, hogy nagy lószart, most már elmegyek érte...na akkor elmentem (Késmárk utca, mit ad isten, a DHL mellett!), de azt a kuplerájt, ami ott a raktárban volt. Soha többet DPD. Volt más kalandom is velük...bunkó futárok stb.
DHL-lel kopp-kopp eddig nem volt baj, se TNT-vel, se UPS-szel, de nálatok nagyobb a csomagforgalom, és nem is csodálkozom amit mondtál. Az ember ne ringassa magát álmokban. Alja népség dolgozik az ilyen csomagelosztókban, sajnos. Tisztelet a kivételnek.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #31236 üzenetére
Szerintem rosszul tudod. Én áprilisban vettem a motort és arra az évre a teljes súlyadót az előző tulaj fizette. Nem azért szedték ketté, hanem azért, hogy kisebb megterhelés legyen...szerintem. De le kéne guglizni, hogy is van ez.
mod: megnéztem...csak akkor fizeted te arra az évre amikor vetted (és onnantól, amikor vetted), ha vásárláskor ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból és a tulajdonoscserével helyeződik újra üzembe.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Type-R #31240 üzenetére
Most biztosításról beszélünk vagy teljesítményadóról? A kettőt ne keverjük. Utóbbit nem a biztosító küldi.
PoLizei: Szinte biztos. Mi a fenének fizessenek, amikor lehet, hogy fél évig ott rohad?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #31261 üzenetére
Ilyen Shark biztosan nem, azt hiszem ez 2013-as modell, de engem is érdekelne. Fasza dupla D-s és beépített szemis.
Az Exo-t próbálta Ali, meg valakinek tényleg van ilyen....[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #31263 üzenetére
Na ezt nem is láttam még! Hála istennek egyre több jó sisak jön beépített napszemüveggel és dupla D gyűrűvel. 1-2 év és én is cserélek hasonlóra (remélem nem kell előbb egy perec miatt).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Na, akkor lehet csomagolni és elhúzni a tengeren túlra. A tököm kivan, hogy megint variálnak: [link] Van benne egy PDF, amiben a motorokra vonatkozó infók is megtalálhatók az alján gyártókra bontva.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jó, azért ez erősen sarkítás a részedről. Nyilván nem tankolsz sem dízelt sem E85-öt, ha normál benzines az autód van. De itt arról van szó tényleg, hogy előbb vagy utóbb simán E10 lesz abból, ami most E5. És ha megnézed, a magyar szabályozás megint eltér, tehát akár már most is több lehet benne, mint 5%.
"addig ezt még túléli": a te motorod sincs rajta a listán, kérdés mit tesz vele idővel.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31282 üzenetére
Az ólmozott dolgot ne keverjük ide, az nem az etanol helyett volt, hanem arra az akkori motorok technológiája miatt volt szükség. Az etanol meg azért van, mert állítólag környezetkímélő. De írja is a cikk, hogy ettől nem lesz környezetkímélőbb, sőt. Már maga az etanol ilyen mértékű előállítása se nem olcsó, se nem környezetkímélő (termőföldet - amin kaját is lehetne termelni - kimeríteni és utána a rajta termő dolgot elégetni...hát nem tudom). Az a baj, hogy az EU-an a jogalkotóknak is a seggükben van a fejük: nem csak azt kéne nézni, mi jön ki a kipufogón, hanem globálisan az egész folyamatot az elejétől a végéig.
És itt hibás a gondolat, hogy nem érdekli őket, hogy 15 helyett csak 10 évig jó valami. Az a legnagyobb környezetszennyezés, ha valaminek az élettartamát rövidíted (főleg a harmadával), mert nem csak a régit kell ártalmatlanítani, hanem újat is kell gyártani - amire te is mondtad, hogy baromi nagy energiát igényel, ami szintén nem környezetkímélő. Az persze megint más kérdés, hogy egy újabb technológiára váltás (10 év alatt viszonylag sok fejlődés van) hoz-e annyit környezetvédelem szempontjából, mint az, hogy valamit kidobunk és újat gyártunk helyette. Na ezeket kéne átlátni...mivel én sem látom át, nekem sem szabadna ítélkezem Sakk-matt helyzet. Innen nem lehetünk okosak.Másfelől biztosan lesz párhuzamosan kapható, csak aztán ki tudja mikor mivel trükköznek. Ne feledd el melyik országban élünk
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31284 üzenetére
Igazad van, amiatt is! Meg a szelepfészek kenése miatt is.
Mindenesetre szarakodás nélkül meg lehet oldani ma már az oktánszám kérdést...most ez csak azért van az etanollal, mert divat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz basel00 #31288 üzenetére
De, megbüntethet, ha ért hozzá és helyből előránt egy hitelesített mérőpadot az igazoltatásnál (ez leginkább NKH hatásköre, nem rendőrségé) - de max akkor is elveheti a forgalmit és elküldhet szigorított műszaki vizsgára - téged meg nem a kategóriának megfelelő gépjármű vezetéséért vonhatnak felelősségre. De ilyen a mesében sincs itthon, kutya sem nézi. Mindenesetre csak saját felelősségre tegyél ilyet, mert csodák bármikor történhetnek
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #31372 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy az SV jobb
Integra: igen, le lehet tekerni, de más kérdés, hogy letekered, mert le kell tekerni, vagy közben élvezkedsz is kényelmesen (a hangsúly a kényelmen van). Illetve minden motor és motoros is - Kovee nem kis darab (mmint nem azért, mert dagadt - szóval értsd jól), neki lehet, hogy nem kényelmesek ekkora távok.
Ne feledkezzünk meg, hogy napi 1000 km az már inkább autópálya java részben, na most szar, ismeretlen mellék és főutakon menni a balkánon csomaggal megrakodva az teljesen más szerintem. De nincs tapasztalatom. A sajátommal 500 km-t eddig mentem egyhuzamban legfeljebb (0 km autópálya ebből). Az egyedül kibírható volt. Utassal már 200 km is bőven elég (sok).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #31378 üzenetére
De bakker...találkoztál már te vele élőben? Én már igen, és (klasszikusokat idézek) "nem az a mélynövésű f.szpörgettyű" Neki lehet, hogy már nem kényelmes. És a nem kényelmes nem azt jelenti, hogy valaki gyenge és nem bírja ki. Olyan ez, mintha egy 200 kilósnak mondanád, aki nem fér el a hasától egy sportmotoron, hogy gyenge és azért nem kényelmes neki. Ha neki nyomja a tökeit az ülés, akkor teljesen mindegy milyen kondiban van, nem akar a heréin ülni 1000 km-t. Nem tudom ezen mi olyan bonyolult
KoVee84: 1500-1600 km-t szoktam levezetni Franciaországból, nem egyszer váltás nélkül, szakadó hósesésben egy gyenge fos dízel többszemélyes kisbusszal - előtte persze ki- és bepakolás több órán át. Szóval ahhoz képest motoron 1000 km semmi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31435 üzenetére
Én is amikor vettem, akkor csak néztem ki a fejemből, amikor az apeh kiküldte, hogy fizessek illetéket. Igaz nem volt sok, de akkor is szánalom. Kipengetsz egy rakás pénzt az ocsmányirodában és akkor még ez is.
bogyo: Szerinted itt volt olyan kormány az elmúlt évtizedekben, aki nem fejőstehénnek használta az autósokat/motorosokat? Mi a garancia, hogy az eddig tök ismeretlen pártok (vagy éppenséggel új néven ugyanaz a rabló banda, akik már voltak hatalmon) majd nem így cselekszik? Mert azt ígérik? Mennyi mindent ígértek (igen, a jelenlegi kormány is) és mi valósult meg? Te még hiszel ebben? Hiszel még a választás erejében? De tényleg ne mennyünk bele a politizálásba, mert arra van külön topik, máshol amúgy sem megengedett
Fattyu: Van pár választási lehetőség.
- Beletörődsz
- Rendszám nélkül használnod
- Szlovák rendszám
- Pályamotor rendszám nélkül
- Elhúzol külföldreAz utolsó nekem a legszimpibb...az utsó szimpi de komolyan vicc, hogy lassan már csak ez az egy választásod marad, ha meg akarsz szabadulni a b.sztatástól
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen