-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #27631 üzenetére
S lám, megint oda lyukadunk ki, hogy a gyárban nem hülyék dolgoznak, hogy a jó magyar szaki aztán dolgozhasson vele.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #27644 üzenetére
"Erre utal a gyári fényszóróban a helyzetjelző izzó hiánya is."
Rengeteg amerikai/kanadati stb motorban sincs helyzetjelző. Az enyémben sincs. Sőt, le se tudom kapcsolni a tompítottat, állandóan ég ha megy a motor.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #27652 üzenetére
Amikor limiten van, akkor kell - nincs összefüggés az első és hátsó között. Elsőt párban (ha dupla tárcsás).
mod: járulékos dolog, hogy ellenőrizd, mennyire mozognak könnyen a dugattyúk és takarítsd is meg féktisztítóval. Ha alapos vagy vagy régebbi a motor akkor egy tárcsavastagságot is mérhetsz[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #27654 üzenetére
Azt vedd, amit a gyártó ajánl (lehetőleg gyárit) vagy Brembo/EBC esetleg Ferodo, Nissin. Vannak még márkák, amiket itthon árulnak, de szerintem ezeket válaszd.
fattyu: neked sportmotorod van, izé, volt (é van megint...na érted) oda is azt kell venni, amit a gyártó ajánl. Ha szinter, akkor szinter (biztos vagyok benne, hogy gyárilag azzal jött a 7-es is). Persze lehet trükközni meg olcsóbbat venni annak aki tötymörög, de ha gyorsan mész akkor ne csodálkozz, hogy hamar elkopik, mert nem arra való És nem csak barmoknak ajánlott normálisat és a gyári ajánlást venni, hanem mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #27658 üzenetére
Persze. Bárdi autóban van Ferodo meg Brembo is (sőt TRW Lucas is szokott lenni, az sem rossz állítólag), Láng autóban van Brembo, az EBC-nek asszem van valami közvetlen oldala is (ebcbrakes.hu tán)...és kérdezz meg egy márkakereskedést is, hogy mennyiért hoznak gyárit.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Holnap du. valaki kapható egy hosszabb-bövidebb karikára? (BP-ről indulnánk)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #27689 üzenetére
Ah, elobb nem tudtam, mert valtozas volt a programban, van egy korom az allatorvosnal (noveremnel)reggel, szoval borult volna.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #27694 üzenetére
Láttam már két nagyobb darab embert (értsd, fiú 120 kg, lány 70 kg) gs500-on...repesztettek rendesen...túrázni voltunk és simán tartották a tempót. Igaz ő szteppelt rendesen, míg én 6-ban gyorsítgattam, de simán jól jöttek...szóval csak helyeselni tudok. Forgatni, forgatni, forgatni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #27785 üzenetére
Jah, 1-esen volt a zöld skoda...mondjuk pest felől nem sok vizet zavart Szemből úgysem tud lekapni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #27993 üzenetére
F.szt sírtok itt Kell nyitni egy iskolát ahol valóban megtanítod a parasztot ennyi idő alatt motorozni...csak szerintem ennyi idő alatt nem fog menni...meg nem ennyiből.
SymbianOS: nálunk is ez volt, GS-en rá sem kellett nézni a gázkarra...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #28003 üzenetére
Az hagyján, de nyáron amikor persunak összeraktuk az RS-t, akkor az indexcsatlakozó szétcsúszott és úgy mentünk el kenni neki, hogy ő karral jelzett végig. Azóta is él...
Nem vágnak ki, ha kint marad az index, csak hibapontot kapsz...legalábbis sógoromat nem vágták meg...(engem igen, mert "túl rövidet fékeztem"...száradjon el az a vén kalapos fószer).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #28008 üzenetére
Haha, magas labda, díjazom Nem, csak azt mondom, hogy nem veszélyes karral jelezni (Aki elfehéredett ujjakkal szorítja a kormányt, annak úgysem lesz jó vége, teljesen mindegy, hogy egy vagy két kézzel fogja azt).
mod: hozzátenném, nem is kettővel ment egy zárt pályán[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én most nem bánom, kell egy kicsit foglalkozni a technikával. Most télen lesz idő futómű generálra (rugókat most nem bántom, előbb persu javaslatára megcsináltatom mindegyiket rendesen és belőjük, majd ha kell akkor változtatunk), plusz hátsó lengőkar is ki lesz szedve, végigzsírozva...pár apróságot még tervezek, pl. manuális vezláncfeszítőt rakatok be (bár jövőre pedig úgyis lánccsere, vezetőkkel együtt, szóval ez képlékeny) és megcsinálom az első féket (tárcsa-betét csere), meg a hátsót is felújítom (karmantyú, porvédő), új olaj és fékfolyadék, oszt tavasszal go!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Valaki "olcsó" térdkoptatót keresett...talán Ali_G? Bázismotornál 5100 a Vanucci párja most. Nekem is kéne
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #28053 üzenetére
Jah, én a Louis oldalán szentségeltem, mert ott nem találtam, aztán lapozni kellett volna Amúgy ez jó ár szerintem. Vettem egy Vanucci nadrágot, csak kéne rá vennem koptatót....
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28060 üzenetére
Mindkettőtöknek van igaza azért egy pici...egyrészt ott olyan instruktorok vannak, akik addig "ütnek" amíg úgy látják, hogy jól csinálod. Másrészt valóban nem úgy fog viselkedni a saját motorod. Nem ugyanaz semmi sem, tehát nyilván azt a pontot nem fogod megtapasztalni, amit ott. De kapsz egy alapot, amit tudsz hasznosítani. Igazából akkor lenne jó, ha többször meg tudná csinálni az ember a tanfolyamot, de kinek van ennyi zsetonja?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28082 üzenetére
Nézd, szerintem menj el egy rendőrség által szervezettre. Ingyen van, nincs kötelezettség, és ott is sokat lehet tanulni. Igaz, hogy saját motor, de legalább tudni fogod, hogy mire képes az amit valóban használsz. Én is erre mentem, nem bántam meg. Én is csóró vagyok...na...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #28105 üzenetére
Kivéve, ha szinte csak pályára jár
bogyo112: talán a generátorral kéne valamit kezdeni, mert az idővel nem lesz jobb, csak rosszabb. Mellesleg az emelt fényerejű sem művel csodákat. Volt erről egy cikk is, korábban már írtam. Meg kell felelni mindenféle szabályozásnak, tehát adott teljesítményű izzóból nem tudnak egy szintnél többet kicsikarni, hiába "nájt részer" kutyaf.sza. Ha megcsinálod a generátort akkor jó lesz bele a H4 és nem kell trükközni. Egyébként meg motort nem lehet eléggé kivilágítani
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Árulkodnék offtopik témában: &rew cikket írt [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #28178 üzenetére
Itt linkeltük, hogy milyen töltőt vegyél (vagy miből válasszt). Az töltőáram nagyjából 10%-a legyen az akku képességének. Tehát 8 Ah-s akku esetén 0,8 A-1A legyen. De ez ott is van a táblázatban.
Ha az aldis-lidlis nem tölt, hanem azonnal készet jelez, az az akku szar, ki kell dobni (nem a kukába persze). Ugyanezzel szoptunk...játszottunk, töltöttük másképp (egy butább töltővel), de azt követően talán egyszer beindult az autó de utána megint elhalt az akku.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #28183 üzenetére
Mondjuk az gyanúsabb, de ha cserélted a töltőt akkor kizárt h mindkettő töltő szar legyen. De rá kéne mérni, hogy mennyi a feszültsége az akkunak (lekötött állapotban), mert az sok mindent elárul.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #28186 üzenetére
Nézd, az egyik akku állt egy évet, szerintem az kuka. Pláne ha előtte sem volt valami veretes már. Ha a robogódba lemerült már egyszer, akkor azon túl, hogy a lemerülés sem tesz túl jót neki, már azt is jelzi, hogy valami nem okés. Nálam, ha két hónapig áll, akkor is beröffen egyből.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
"óemgé", ez kicsit sok volt hétfő reggel...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Srácok, nem akarok Integrába átcsapni, de tényleg jobb, ha elhúztok egy tréningre, ha tényleg nem vagytok tisztában ennyire alap dolgokkal...."LYééézus"... Nem mintha ezeket vágni kéne fejből, mert ezek automatikus mozdulatok fejben, de...mindegy, hagyjuk.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #28360 üzenetére
A kupufból is fűrészelj le mert le fog érni kanyarban
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #28401 üzenetére
Ezért ennyit kiadni Egyébként a mostani láncokkal kapcsolatban vicces tapasztalata volt valakinek, hogy két egyforma motor volt, az egyiken nem kenték, le se szarták, kibírt 30 ezret, a másik meg ápolgatva volt és 20 ezernél elszakadt Így legyen okos az ember. Én szezon elején lemosom, befújom oszt ennyi. Ha nagyon kiszárad fújok rá, hogy ne legyen hangja sem, de babusgatni már én sem szoktam. Amennyit az ember elcsesz ilyen szarokra, abból a lánc árának a fele megvan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #28415 üzenetére
Nem, nem jön az. Most az jön, hogy ha a kardánnal baj van, akkor bizony sok lánc árát kifizeted De egyébként nem rohadtul mindegy melyiken mi van? Sportmotorra úgysem raknak kardánt, sem szíjat, a többi meg nem érdekel Pont nem az a 10-15 perc karbantartás fog földhöz vágni. Ennyit a baszakodásról. Egyesek ebből is szertartást csinálnak, akkor persze, hogy elvernek vele egy órát. Befújom tisztítóval, várok pár percet, letörlöm alaposan, várok pár percet és megy rá az olaj. Állványon ez pik-pak megvan.
Mosquito:"Egy szezon egy lánc/szett kb."
Ha annyit mész akkor persze...de nem olyan kényesek ma már a mai láncok. Szerintem aki pályázik, annak nagyobb gondja a gumi pótlása, mintsem a lánc Mod: az előző láncszett a motoromon kb. 30 ezret ment el. A mostaniban kb. van mondjuk 15e és egyszer kellett utána húzni...amúgy mint az új.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #28422 üzenetére
Nekem nem ver ki semmit, nem tudom te hogy vagy vele - ha érted mire gondolok
A MOL-os spray úgy tapad mint a ragasztó. Kicsit a farokidomon látszik 1-2 pötty, de ennyi. Néha úgyis le kell mosni a motort, akkor lejön az is. Most az, hogy a ruhára megy baszki nem esküvőre mész öltönyben, hanem motorozni Kint tolod neki a poros-koszos úton, pont leszarom ha egy kis láncolaj kerül rá, mert kapsz elég szutykot úgy is. Mindenesetre nem vettem észre, hogy olajos lenne a ruhám. Szerintem ez egy kicsit önigazolás volt most a részedről. Mindkettőnek van hátránya és előnye is, maradjunk annyiban.
Láncot meghúzzák szervizben fél perc alatt, ha arra jársz, még pénzt sem kérnek érte, sőt még időpont sem kell, ha csak ennyit akarok - lehet, hogy a Hondánál ez nem így van, de a kawánál már csak ilyen jó fejek
Cserélni meg akkor kell, amikor eljött az ideje, nem illem kérdése. Az, hogy a CBF megette az más tészta, méretezés kérdése, csukló kérdése és láncminőség kérdése..."De 173 lónál szvsz mindegy hogy egy gép 267 vagy 257kg"
Hát, azért szerintem nem mindegy, hogy a plusz tömeget rajta viszed vagy a hajtásláncon kell forgatni. De mivel túramotorról beszélünk, ott tök mindegy tényleg. Sportmotornál már annyira nem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs