- Hálózatokról alaposan
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- OpenWRT topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Methionyl
senior tag
válasz Micsurin #132100 üzenetére
Vagy készíts be tojást és paradicsomot ilyen esetekre
Velem is előferdült ilyen, sőt még durvább is, és az asszony mögöttem volt. Olyankor a szokásosnál 2x ingerültebb vagyok az ilyenekre, de tükröt nem hiszem hogy letudnék csapniThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
pakfong
tag
válasz Micsurin #132197 üzenetére
Ha sokat rohangálsz/ingázol, miért nem sport-túrát raksz fel? Vagy mennyi km alatt koptatod el az S22-t?
A mostani hátsó, ha lekopott én azt rakatnék hátulra, mondjuk nem tudom otthon mennyire szőröznek, ha 2féle gumi van a motoron.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
pakfong
tag
válasz Micsurin #132202 üzenetére
Sportgumival, ha majdnem 10ezret elmész (a hátsóval), mit akarsz még?
Nekem a Road5 hátsó bírt majdnem 14-t, csakhát a Hornet nehezebb, meg én is 100 fölött vagyok.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #132213 üzenetére
Bakker.
Ket azonos motoron van jopar kulonbseg, attol fuggetlenul, hogy azonos. Megnezted a sag-et, mindkettonel, meg mennyire van kipuhulva mi, es mindket motoron vadonatuj gumi volt? Mert most, miutan nincs akkora hegyes profilod, nem panaszkodsz, hogy most epp nem jo, pedig kockas gumin mesz.Explosión de dos tiempos
-
Steven
addikt
válasz Micsurin #132681 üzenetére
senki nem erről beszélt arról volt szó, hogy bárkit megvédett volna a tanfolyam fenti szitutól ... erre én azt írtam hogy ez napi próbléma , hogy benézik az emberek... lehet egyszer én is be fogom és tök mindegy mivel megyek.
Ettől a tanfolyam valszeg nem véd meg.Ellenben voltam idén v-storm találkozon emiatt egy rövid közös túrán .... hát ott láttam dolgokat ... csapat 60% át elküldtem volna tanfolyamra mert egy kanyart nem tudtak be venni.
legltáványosabb olyan volt mint a "hirhedt mémes motoros képeken" csak a fejét döntötte a motort nem 1000 v-stormal.
Végig azon röhögtünk nem gondoltam volna , hogy ilyen van az életbe is.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #134055 üzenetére
Hát... a Kawa mellbe vágott minket illetveamit Kozma talált...
Nem a tűszelep a fő gondja, Kozma szerint az újak zárnak ellenben gyújtása ha van kedve a mocinak hol van hol nincs többnyire nincs újabban már.
A vezérműtengelyek ki vannak pattogva, a nyomások meg kegyetlen nagy szórást mutatnak. Balos henger 13,8 a jobbos ellenben 10,5 bar ez a motor gyakorlatilag jól értelmezem fél lábbal a sírban? Az öregnek úgy kellett magyarázkodni, hogy rzt mi nem rég kb nyár végén vettük és mentünk vele 2000km-ert....
A Honda egyszerűbb történet ott egy bontott karbi** + felújítással megússzuk a történetet de ez a Kawa így ütött most.
Az öreg szerint úgy ahogy eddig de elfog közlekedni üzembiztosan "de 100%-os ez már sosem lesz épeszű ráköltéssel", ahogy kivettem a szavaiból erősen utolsó szezonjait rúgja szagú a sztori.**A CB szép a hengernyomásokban minimális a veszteség (2-4 tized 13 felett mindkettő jóval) ami érdekes saccra ez nem az eredeti karbija lehet (tippelem) mert a karbiban ellenben a súbertű fészke meg van kopva erősen, 140k lesz a sum: vezlánc, bontott karbi (szinkron, tömítések), szelepházag-ra. Nagyon korrekt ajánlat.
zgospel Köszi, hogy anno ajánlottad zseniálisan alapos az öreg, mióta az új helyre költözött azóta megközelíteni is jobb. Sokkolt a sebessége kedden levettük nála a mocikat a platoról szerdán már hívott mi van a Hondaval. Egyedül a lapos TRW kormányra szólt be, "eh nem gyári".
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Micsurin #134059 üzenetére
Ezek alapján elég kamu szagú az a 60e km, kíváncsi lennék hány 100e km-el lett visszatekerve. Azért ezek a soros 2 hengeresek tök jól szokták bírni.
"Ezek mind nem egy hét alatt megjelent dolgok ha ezt a motort folyamatosan ugyan az a személy végezte ne szórakozzunk már.."
Kurva nehéz jó szerelőt találni Az enyém tök normális, bármit lát a motoron már előre szól, hogy mikor kell vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #134065 üzenetére
Beallni? Nem. Ez nem ongyogyito organizmus.
Ez 10.5 marad. A hengerek kozott lehet elteres, csak nem ennyi. Emlekeim szerint 1.5 bar, talan 2 de manualban benne van.Nezz meg nehany gorbet 50 000 es hasznaltteszt utan. Alul a nyomatekgorbe beesik kompressziocsokkenes utan, fent pedig minden a regi. Termeszetesen csokken valamelyst a teljesitmeny, de ilyen merteku kopasnal szerintem nem azt fogod erezni. Amit mondani akartam, hogy semmilyen valtozast nem fogsz erezni magas fordulaton egy hozzaallitott karbi utan. magas fordulaton nem fog semmi egyhengerezni, akarmilyen szar a kompresszio.
Egyertelmuen karbantartas? Es az hogy? Az egyik hengerben mindig lecserelted az olajat, a masikban nem? :D
Nem tudom mitol lehet, meg azt sem tudom, hol megy el a kompresszio. Szelep, vagy henger? Megis hogy lehet erre barmilyen konkret valaszt adni. Fogadd el, hogy vannak kerdesek, amikre nem lehet valaszolni. De legyen karbantartas. Mondjuk nem csereltek rendesen olajat, mert az emesztheto mindenki szamara. Ha odafigyelsz erre, veled ez nem tortenhet meg. :DDDHa valakit mindenkepp hibaztatnod kell, nekem mindegy, ez a resze nem erdekel, kinyomozhatatlan.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #134074 üzenetére
Ez melyik evjarat?
KLE ugyan ezt a blokkot kapta ha jol tudom.
93 ig voltak anyag problemak, ezert a veztengelyt felulet kezeleset modositottak.
Veszteseget kell merni, a kompresszio meres toredek infor ad csak.Sztem nem halott a dolog.
Ezekhez viszonylag olcson van minden.
Bontott cuccok is.
Egy hemgerfej kisebb reparalas nem egy halalos osszeg.
Nem lesz ettol perfekt. De Apud hasznalatat birna.
Sztem a szerelesi es gepi munka tobbe lenne mint az alkatresz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #134074 üzenetére
Igen, abba az iranyba megyunk, hogy ha valamit nyelezel, akkor kesobb kopik el. :D
Nem.
Az elozo gazda hasznalati szokasaira celoztam, illetve megjegyezte, hogy nala ilyen jelensegek egyaltalan nem voltak, ha visszaolvasol.
Mivel kulfoldi, valszeg meg lett tekerve az ora. Ha csak az egyik karbi folyt be allandoan, es epp abban a hengerben kisebb a kompot, amiket nem szeleptomitetlenseg okoz, akkor talan ebbol vmilyen kovetkeztetest le lehet vonni, hogy nagyon sokaig igy volt hasznalva. Talan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #134099 üzenetére
Ez nem igy mukodik, hogy kompressziohoz allitod a karbit.
A karbiszinkront siman alapjaraton a vakuumhoz allitod, jobban megnyitod az egyiknel a fojtoszelepet, kesz. Nem fogsz kompressziot meregetni kvazi feleslegesen.
Veztengelyt meg szelepallitasnal latod meg eloszor amennyiben ez nem volt elvegezve, nem latod a veztengelyt sem. Csak ugy nem bontod meg a motort.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #134103 üzenetére
Nem hivatalbol vedem a szereloket, csak te nem csinaltal eletedben ilyen dolgokat, es szerintem rossz kovetkezteteseket vonsz le, azt viszont baromi magabiztosan, amire en mereszelem felhivni a figyelmedet. Peldaul ez a szerelo hibaja, hogy igy elkopott? Megis mit tud ez ellen tenni?
Ha az a bajod, hogy a szerelo nem bontotta le az egesz motort, egy szinkron alkalmaval, amikoris nem voltak gyujtasproblemak sem, a tulajdonos koltsegere. Nem tunik annyira feregsegnek.
Meg mit varsz. Tourmax tuszelepeket beszereli. Kiprobalja-jo. Honapok utan nem jo. Ugy szerelte be, hogy elromoljon?
Es honnan veszed, hogy romma kellett tekergetni az egyiket?Ezert vannak olyan szerelok, akik egy atfogo allapotfelmeres nelkul neki sem fognak motoroknak. Ennek viszont koltsege van, amiket az emberek nem szoktak bevallalni, hiszen a motorjukkal szerintuk semmi baj nincs, jon- megy- megall.
Nem azt mondom, hogy tokeletes a szerelo, aki csinalta ezt a motort, eletemben nem lattam sem a motort, se a szerelot, csak reagalok azokra amiket feltetelezel.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #134745 üzenetére
Azt hiszem félreértettél. Én nem problémázok ezen ennyit, épp hogy reflektáltam ezzel az itteni vívódásokra.
Amikor én motort kerestem, akkor mindenhova odamentem, kipróbáltam, és eljöttem. Ha valaki nem adta volna oda próbakörre, simán elköszöntem volna, de sehol nem kértek semmit. Amikor hirdettem a Pegaso-t, akkor én sem kértem senkitől semmit.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fer
őstag
válasz Micsurin #135614 üzenetére
Régi blokkokhoz valóban felesleges a full szint. olaj, csak felesleges pénzkidobás (pláne motul). Én mindig azt mondom, hogy bármely olcsó (de azért nem márkátlan) olajjal többet teszünk a motorért, mint ezekkel az agyonárazott mocskokkal! Én már jó ideje elf 10w-50-et használok, fele annyiba kerül mint ez a szutyok motul és ua. tudja, ha nem jobb, mivel ez nem észteres, az meg ugye a korosabb motorokba nem ajánlott.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135614 üzenetére
7100 as olaj egy api sn olaj. Egyaltalan nem ettol van a jelenseg.
Az olajfilm nem finomabb, nem folyamatosabb, ezt igy nem lehet leirni. Ezt vizsgaljak a teszteken az ASTM D-4172 masneven 4 gorgos teszttel, aminek az eredmenye megjelenik az api teljesitmenyszintben is.
Amennyiben egy regi blokkba egy eszter alapu olajat raksz, aminek csucs teljesitmenyszintje van, es az eszter mivolta miatt sztatikusan tapad a polaros molekulaja a fem felulethez - nemugy, mint az asvanyi - szoroolajozas eseten biztosan nem lesz baj a kenessel, az esetleges felszaraz kenesnel a hovillanasoknal pedig az EP adalek lep reakcioba.
Teljesen mindegy, hogy a kawa beallitva, vagy takaritva van, a kompresszio nem valtozik. Ha mast mertetek, az nem ettol van, hogy ki lett takaritva, stb. Ez ilyen marad, mivel a kopast nem tudod eltuntetni takaritassal.
Egy jobb olaj egy regi motorban is jobban mukodik, es nem ertem hogy lehet kovetkeztetni ennek az ellentetere.
Surubb olaj rosszabb lesz a siklocsapagyaknak, masnak meg jobb lesz. 5100 meg egy alsopolcos olaj, amire sokan panaszkodnak, hogy bemelegedve csontos lesz tole a valto...
A vezermutengely nem az olajtol pittingesedik, hanem a rossz feluletkezelestol, vagy a koszorulestol, vagy a krvasok kmtol.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #135614 üzenetére
Persu leírta.
Ettől az olaj változtatástól nem fog kipattogni sztem se.
Ha jól emlékszem, ez ahiba, már korábban is megvolt?
Jó lenne tudni, más hogyan változott. pl a vez tengely futama.
Olaj mennyiség hiányától láttam már ilyet, de ott a tengely futamok is kikoptak.
Vagy rossz olajtól, de akkor is visz magával valamit.
A KLE 500 korai daraboknál asszem kb 93-ig gyárilag gyenge volt a felület.
Ugyan ez, típus gond volt a magasabb km-t futott egyedeknél
A Kawa szerint ezt javították.A szép állapotot érdemes alaposan körbe mérni, minden pontját.
A használt terméknél benne lehet ugyan ennek a hibának a megjelenése.
Lehet javítani a vez tengelyt, de tuti műhelybe kell vinni. Ahol egybe az egész hengerfejet megcsinálják és garanciát adnak rá.
Egyébként is gépműhelybe kell vinned, ez nem egy gyertya csere kategória[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135640 üzenetére
Hasznalt, masik veztengelyhez kulon csapagyazas kell (tehat az ahhoz tartozo egesz hfej) nagyon nagy szerencse kell ahhoz, hogy stimmeljen a mostani hfejedhez. Szinte lehetetlen. Nem lehet csak ugy cserelgetni. A veztengely csapagyazasa a hengerfejontvenybe van furva. mindegyik motornal eltero a merete. Akarcsak minden mas csapagynak a motoron belul. Nem tudod kicserelni a fotengelyedet egy masik motoreval, mert a csapagyazas nem fog egyezni. A kulonbseg, hogy a fotengelynem tudsz szinkod/szamkod alapjan csapagyazast venni, de hengerfejnel ez csak egy furat. Azon semmit nem tudsz valtoztatni.
A rocker arm a himba.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135642 üzenetére
A siklocsapagyazast egyik gyarto sem fogja minden motorjan ugyanolyanra furni, mert az krva draga lenne. Ezert vannak a szamkodok es szinkodok.
Kicserelheted, vagy szorulni fog, vagy nem. De merethelyes nem lesz. Ha szerencsed van, akkor csak nagyobb lesz a hezag. Vegulis elszalad az ugy is. Sztm eleg paraszt, dehat...Nem latom at, a himbakkal mi van, vagy miert kell masik, ennyire nem astam bele magam a tipusba.
Hogy milyen merteku pittingnel? :D
A veztengelyek keregedzett tengelyek. Amint a felso nagyon vekony kemeny kereg elkopik, alatta a puhabb fem van, tehat felgyorsul a kopas. Amint ez a vekony kemeny reteg elkopik papiron ezt cserelni kellene. Hogy mennyit megy el igy, az mar tapasztalati uton lehet megtudni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135646 üzenetére
Ha nem a hegyen, ahol nyom, akkor nagy baja nem tud lenni.
Van fotod rola? Ha nem ott jott le, ahol nyom, akkor bennehagynam, tennek vele egy probat.De nem kell tulrestauralni a motort, ennyi km-el ez ilyen. Nem kell gyari ertekekre visszahozni mindent, az anyagilag nem ertelmezheto.
Mod: en gs 500 nal jartam bontott veztengellyel, hogy szorult a hfejben, de nezz utana a kawanal, hogy cserelheto-e. Manualban van-e erre utalas?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135649 üzenetére
Mert ott nem nyom semmit. Igy oda nem kell kemeny reteg.
A hfej csapagyazasban most elbizonytalanodtam, lehet megis lehet cserelni, nem latok ra utalast, de en mar egyszer beszoptam a gs 500 nal, szoval az is lehet, hogy a forumok es kozma jol beszel. Ebben az esetben en mondtam hulyeseget a hfejre.
De a hajtorudnal es fotengelynel biztosan csapagyaznod kell ujra. Ez fix.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #135642 üzenetére
Megertem, de nem fogadom el.
Hogy lesz meg egy hasznalt csapagyfutamon egy hasznalt vezermu tengelyel a megfelelo illesztes? Mondjuk 0.05. Bar, itt lehet 0.1 is ha jol lattam.
Csak otthon hogyan mered ellenorzod le a futam kerekseget, iletve a kozepso csapagy illeszteset?Illetve a bontott tengelyt is erdemes ellenorizni, lehet olyat ut mint M Tyson. :)
Nem gyors szervizet akarsz, hanem tartosan jot.Pikkelyesedesrol jo lenne latni kepet.
Ha a henger nem hordo, es a dugoval a viszonya jo, elegendo egy gyuru sor. De abbol ujat. :).
Probalkoztam efelekkel parszor.
Ezt tavolrol tavgyogyitani nem lehet.
De a vegeredmeny az lett.
Gepmuhelybe osszehoztak az egeszet.
Ha kellett potoltak a csapagy futamot, es vonalba illeszettek a tengelyeket.
Nah az ert valamit, a tobbi csak takecolas.A jol felujitott tengely annyit megy mint a gyari.
Ezert nem mindegy kihez viszed.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135656 üzenetére
A plastigauge-es meres eleg pontos, azzal semmi baj nincs.
Ha ott pittingesedik, ahol nem nyom semmit, mint mondtam korabban, en bennehagynam, mert ott nem kell kemenynek lennie a femnek egyaltalan.
A gpz veztengelyrol nem tudok mit mondani, ahhoz vezerlesi idoket kene osszehasonlitani.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen