- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Linux Mint
- Hálózatokról alaposan
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63155 üzenetére
Bevallom hegesztéshez nem értek. Érintőleges téma volt anno a főbb anyagokkal.
Egy hegesztőnek elvileg képben kéne lennie, hogy meg lehet-e javítani és miként. Nyilván beleértve az előmelegítést, feszültségmentesítést és az oxidációt is.
A zárványos anyagot úgy érted, hogy gyárilag olyannak szánták vmi exotikus tervezéssel vagy éppen ellenkezőleg? -
Teasüti
nagyúr
válasz AndrewTdi #63161 üzenetére
A bicikli veszélyesebb műfaj, ott sportot űzök az ilyen szituációkból.
Aki amúgy erre azt mondja fölösleges, az szerintem szálljon le a magas lóról. -
Teasüti
nagyúr
válasz AndrewTdi #63165 üzenetére
A technika azért van, hogy ne kelljen Talmácsinak lenni egy átlag Bélának, ha vészfékezés van. Kerültem már ilyen helyzetbe - országút 90 kmph vizes út, félálomban reggel kapcsolok, hogy 50 méterre előttem szinte már megállt a kocsi vmi miatt. Mindkét féket berántottam, bringás rutinomnak köszönhetően sikerült ráéreznem az optimális mértékre és csúszás nélkül lassítottam le és mentem el a kocsi és a szembejövők között 50-nel kb.
Nagyon egyetértek itt mindenkivel, aki szerint tudni kell motorozni, de ezek az elektronikák azért vannak, h megkönnyítsék és biztonságosabbá tegyék az életünk. Én üdvözlök minden ilyen újítást. Megkockáztatom, hogy kevesebben csinálták volna ezt utánam, mint amennyien lereagálják. Elég megnézni milyen béna balesetek vannak, vagy akár a rutinpályára ha visszaemlékszem - kb senki nem értette a kikerülő manőver ellenkormányzásos mivoltát. Mégse mondom, hogy jó abs nélkül, mert nem.
Miért rossz, ha ez nekem fontos? Lehet legközelebb nem leszek ilyen ügyes... -
Teasüti
nagyúr
válasz togvau #63187 üzenetére
Kanyarban a tapadás fogy el, nem feltétlenül a kerék blokkol.
Itt annyit csinál a technika, hogy folyamatosan számon tartja a becsült tapadást a dőlés és sebesség függvényében (meg még van mellé minden egyéb, amit egy 5D-s szenzorral meg lehet oldani - kipörgésgátló, egykerék gátló, stb.) és a határ alatt tartja a fékerőt. Kanyarban ugye a fékerő mellé hozzájön a centrifugális erő, amit közvetíteni kell a talaj felé. Na itt vérzik el a sima abs.Illetve az ugye gondolom megvan, hogy ha függőleges a motor, akkor nem szükségszerűen zakózól a kerék blokkolásakor, amíg nem kezd el kimenni alólad a gép. Ez akár egy-két méter is lehet. Biciklivel is csúsztam már első kerékkel legalább fél métert esés nélkül.
Ledöntve viszont elkerülhetetlen a zakó. -
Teasüti
nagyúr
Amúgy miért esik nekem mindenki, hogy az ilyen elektronika a kamikazéknak való? Meg tanuljak meg motorozni... Rosszak vagytok!
Nekem azért kéne, mert annak az esélye, hogy kanyarban kell vészfékeznem éppen akkora, mint egyenesben.
Ekkor viszont mivel nem vagyok versenyző kötél idegekkel, villám reflexekkel és 20 év rutinnal a csuklómban, ezért a zakó esélye igen magas. Ha ez megment a kórháztól, akkor igenis jó dolog és kell.
És itt a vészfékezésen van a hangsúly. Úgy hiszem sehol nem írtam, hogy kanyarvadász volnék, éppen ellenkezőleg. Egyetlen egyszer mentem eddig gyorsabban a megengedettnél, mikor kipróbáltam mennyit megy a motor autópályán. Ennyi. Azóta 50-90 mindenhol.Jah és úgy hiszem azt sem írtam, hogy MSC-s motort szeretnék venni. Érdeklődtem csupán mi a helyzet e téren, hol kezdődik árban és milyen gépekre rakták fel.
A vásárlási kérdéseim ettől függetlenek.
Amúgy köszönöm az észrevételeket, hasznos infókat kaptam, alapvetően másfelé keresgélek, mint mikor idejöttem! -
Teasüti
nagyúr
Ez most cink akar lenni?
Amúgy nem egy szezon motorozást alatt. Hanem néhány év montizás alatt a hidrós tárcsafékkel a Mecseken.
Talán jó beidegződéseim vannak, ahogy HSM mondaná.
Az ellenkormányzás is magától értetődő. Egy-egy lejtőzéskor jobban bedurvul a helyzet, mint annál a near miss szitunál motoron. Talán ezért is nincs olyan veszélyérzetem. :/ Mondjuk talán nem is baj, ha befostam volna talán le se reagálom.Azt hittem szerkesztés, bocsi a dupláért.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz togvau #63217 üzenetére
Nem és nem.
A kerék kanyarban nem blokkol le szükségszerűen ahhoz, hogy kimenjen alólad.
Valamint ha jól értem a technikát, akkor ledöntve nem a blokkolást figyeli, hisz ekkor már késő.
Hanem a becsült max tapadási értékhez állítja a fékerőt. Ami kisebb, mint ami a blokkoláshoz kéne vagyis az optikai szenzornak ebben a képletben nincs is szerepe, csak az 5 tengelyes gyorsulásmérőnek.
Mondjuk egyetlen dolog nem tiszta nekem, honnan veszi a súrlódási tényezőt a képlethez? Be lehet vajon állítani, hogy száraz út, vizes út, stb? -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63222 üzenetére
Másképp el se tudnám képzelni. Egy hőmérő és páratartalom/esőérzékelő még hagyján, de az út minőségéről a motorosnak is csak sejtése lehet.
Gondolom belövik egy optimális értékre, ami az esetek többségében elegendőnek bizonyul úgy, hogy még meg is tud állni a motor kellő fékerővel. Csak nem veszi el a féket, mert túl óvatos a számítás.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #63224 üzenetére
Attól függ. Árérzékeny piacon nem venném meg. Itt nyugatabbra ekkora tétel nem okozna sok fejfájást. Másrészről egy kórházi ápolásnál, esetleg maradandó sérülésnél és lerokkanásnál azért olcsóbb, nem?
Legalább választható opcióként odaadnám minden kategóriában.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #63337 üzenetére
Ha épp új motorra gerjednék, nem ez lenne a szűk keresztmetszet. De inkább megvárnám míg mások vesznek és eladják 3 évesen.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #63336 üzenetére
Amúgy viccen kívül épp azt néztük tegnap, hogy a sporttúra ezresek milyen gyengék a méterükhöz képest. Még a hatszázas sport is veri lóerőben némelyiket. Pl Yamaha 900-as XJ alig 90 ló (úgy tűnik ebből ez a legnagyobb), míg mondjuk egy Yamaha R6 meg a 120 lovat karcolja alulról.
Épp legyintettem haver kérdésére, hogy miért nem akarok ezrest. Erre mondom mit kezdjek közel kétszáz lóval, megölöm magam... Aztán nézzük, hogy a túrásabb gépek csak a felét hozzák kb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63344 üzenetére
Ismételni tudom csak magam, amit utálok. Sehol nem írtam olyat, hogy kanyar abs-t akarok venni. Csak érdekelt a téma és felháborít, h ha akarnék nem tudnék kategórián belül.
Capisce?
Második motornak megelégszem a budget belépő után egy átlag árkategóriával és sima abs-el. Esetleg életem utolsó motorja majd lehet 0 km-es és full extrás és majd úgy örökli meg az unokám a garázsból gyári újszerű állapotban.Amúgy a full idom a gyengém jelenleg, előbb lenne belőle egy CBR600 inkább. Nakedre nehéz ledeket pakolni. (Nem röhög! A jelenlegi is ki van világítva. )
Ezreshez:
Szóval azt mondjátok pl egy XJ 900-zal anélkül tudnék előzni országúton, hogy tiltásig kéne forgatni?
A jelenlegi vasam 80 lovas kb és 11k-t pörög, előzéshez 7-9000 között jön meg a lendület. Egyedül ebben a szituációban tudnék elképzelni több erőt, amúgy minden más helyzetben bőven elég nekem.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #63348 üzenetére
Igaz. Csak futólag néztem őket, mint tetszetős szóbajöhető típus. Ami belefér, ott is a legfiatalabb 10 éves. RR, F és sima, mindegy.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63350 üzenetére
Érdekelt a téma, kérdezősködtem mi hogy merre mekkora. Ti meg rárepültetek, mint légy a szarra.
Igen, kéne. Kinek nem kéne HSM-en kívül? És hol írtam olyat, hogy ilyet akarok éppen venni? -
Teasüti
nagyúr
válasz #79335424 #63353 üzenetére
Van ezen minden. PWM vezérlésű díszvilágítás, COB ledes féklámpa ködkísérővel +lézerrel. Usb töltő, riasztó, gyorsulásérzékelős féklámpavezérlő.
Volt némi szabadidőm az ősszel.
A dolog szépséghibája, hogy dobhatom ki a motort.
Majd a következőnél nem hallgatok kontár szerelőkre...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz #79335424 #63358 üzenetére
Ez rendben is van így.
Japán sportmotoron szerintem mutatós.
Egyetlen egy kritikát sem kapott még amúgy élőben senkitől.Közúton használom, nem kiállításra viszem...
Annyit látnak belőlem, amíg elhaladok az úton.
Nem vagyok pózer majom...
Azért világít, mert nekem tetszik.Ugyan már emberek. Mindenki ilyen öreg?
Need 4 Speed-en nőttem fel...[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63368 üzenetére
LOL
Azt hiszem vége az ingyen cirkusznak, ennyi elég belőlem mára. -
Teasüti
nagyúr
Motoros felfüggesztési rendszerek meglátásom szerint amúgy se kapnak akkora figyelmet.
Pl. miért nincs fékfüggetlen rugózás, virtuális forgáspontú lengőkar, szanaszét állítható villa és rugóstag?
Bólintásgátló is volt már 30 évvel ezelőtt, manapság miért nem alkalmaznak ilyet? Főleg egy hosszabb rugóútnál, ahol kvázi letérdel a motor egy erős fékezésnél megborítva a vázgeometriát, instabillá téve a kormányzást.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nem volna célravezetőbb lecserélni az SV-t inkább? 600-as gsxr gondolom maradéktalanul kielégítené minden igényed. Persze a testsúlyodhoz méretezett rugóval.
Azt gondolom te is tudod, hogy ha nem optimális a SAG, akkor megette a fene az egészet.
Én biztos nem költeném rá a motor árának nagy részét tuningra. Ez a befektetés már a perverzió kategóriája, ami minden csak nem ésszerű.Mintha XC merev vázba tennél 160 mm-s AM/Enduro villát...
Lehet (megtettem), csak az összkép nem az igazi és felvet újabb problémákat.Aztán ha meg eladnád egyszer szerinted ki fogja kifizetni a felárat?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz yodamastah #63517 üzenetére
"Megmondó emberre motorozta magát."
Ezt lopom.
Amúgy ha csak hétvégi kikapcsolódás, akkor érthető ez a kevés távolság.
Én 4 hónap után értem el az első előírt olajcserét, de ehhez még boltba is motorral mentem. -
Teasüti
nagyúr
Ha már motorozni kell.
Jól sejtem, hogy a karbi szinkronnál a gyengébb hengernek kéne több gázt adni, míg az erősebbnek kevesebbet? Gondolom a vákuum meg nyitott pillangónál erősebb, vagy épp ellenkezőleg?
Vagyis a kontárok kedvéért: a gyengébb hengernél pl. nagyobbnak vagy kisebbnek kell lennie a vákuumnak?
A leírás csak annyit mond, hogy ki kell egyenlíteni, nem tér ki szar hengerekre.
Illetve ha már nyomásmérő: a vákuum eltolása egymástól arányaiban megegyezik a hengerek kompresszió különbségével? Tehát ha a szar henger gyengébb 20%-kal, akkor 20%-kal állítom el a vákuumot?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63528 üzenetére
Mert értéktelen ez a motor és csak egy pénznyelő ebben az állapotában. 500£ volt, ezért nem vettem rá 2-300£-ért kipufogódobot és ezért nem vinném el szervizbe 46£+adóért óránként. Előbbi a rossz befektetés, utóbbi meg szimplán túl drága.
Teljesen jogos a felvetés, csak az érem másik oldala, hogy alapvetően egy budget igáslóról van szó, amire költhetnék amennyit akarok, sose lesz már új. Közel 30 éves, két egyforma csavar nincs rajta...Jah amúgy mikor megvettem azt mondtam ez aprópénz motorra, ha még párszáz fontból helyre lehet hozni (kapott szervizt, át lett nézetve, stb.), akkor már megérte. Eredetileg egy évre vettem munkába járni, idén ígyis úgyis jön az új motor. Ez már megszolgált. Sajnálom, hogy idő előtt tönkremegy, megszerettem. De csak magamat hibáztathatom, hogy kontár szerelő ismerős kezébe adtam, aki kipufogó cserét tanácsolt. Tavaly még nem tudtam azt se mi az a nyitott kipuf, nemhogy ez bántja a motort. A jó hír, hogy a szerelő se tájékoztatott. Mindegy, tanulópénz.
Meg lehetne csináltatni a motort, néztem ebayen 50£ egy hengerfej szelepekkel együtt.
De új dobot akkor se vennék rá értékének a feléért.
Amúgy mielőtt ítélkezel leszögezném, hogy időt és pénzt nem sajnálva mindent megkapott, amíg nem derült ki, hogy beteg.
Új féktárcsa, felújító készlet a fékhengerhez, új féknyereg. Kitisztít, felújít, stb. És ez csak a fék volt... Elektronikusan is sokat foglalkoztam vele, ledes minden rajta, kivéve a fényszórót (amibe a piac legjobb Philips H4-es izzóját vettem). Az összes szerszám megvan, az összes kellék megvan. Olyan aprólékosan, hogy még menetrögzítőt és nyomatékkulcsot is csak azért vettem, hogy a féktárcsát úgy tudjam felapplikálni, ahogy az a szervizkönyvben le van írva. Egy hűtővíz cseréhez megvettem a tisztítófolyadékot és a tömítő adalékot. Ilyen törődést ez a motor nem kapott az utóbbi 10 évben legalább. Szerinted a szarrágó kategóriát képviselem? Nagyon nem. Csak egyre több pénzt kérne, ami már szimplán nem éri meg.Akkor inkább lemondok róla és tiszta lappal jöhet a következő donor.
Így is nyertem rajta. Első fizuból erre telt, elvitt munkába és túráztam vele, meg van 3000m tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63587 üzenetére
Imádom ezt a szókimondó, lényegretörő stílusodat.
Uhm, szelepfedélnél meg lehet úszni a drága tömítéseket (eskü, egy modern újszerű vasra meg fogom venni minden egyes alkalommal, meg szeretgetni fogom és fogkefével tartom majd tisztán) vmi csoda tömítőanyaggal, vagy inkább kérem kapcsolja ki? A rövidtávú tervek miatt nem is nagyon szorul magyarázatra remélem a minimál költségvetésű szarvárépítés.
Szerk: konkrétan mit szoktak használni a szerelők? Vmi alternatívának kell léteznie, elég kevés embertől hallottam eddig, hogy tízezreket költött volna csak tömítésekre egy-egy alkalmi megbontás során.
Ami azt illeti Magyarországon ilyenről max márkaszerviznél...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63589 üzenetére
Köszönöm!
Már csak vmi konkrét termék kéne, vagy mindegy milyen pasztát veszek?Benzinhez, olajhoz nem. De víznél mi történhet a tömítő adaléktól? Elvileg csak levegőre gerjed, ha lyukas vhol.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63589 üzenetére
Mondjuk Loctite fekete szilikon?
Sose volt dolgom ezzel, egyiket se ismerem. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63763 üzenetére
Forgalomban közlekedve mikor nincs szükség dinamikus gyorsításra szerintem elég sokan mennek kis gázzal.
Én se pörgetem fel egy elinduláshoz, épp csak annyira, hogy ne fulladjon. Ez 1300-as alapjáratnál 2-3000 között mozog. Talán 4-5000-nél többel még nem is indultam soha. De már itt is meglepett a motor, főleg mikor még döntve is volt egy ráfordulásnál. Majdnem esés lett belőle, mikor be akartam csatlakozni a forgalomban egy 20 méteres hézagba két autó között.
Azóta csak akkor húzom a gázt, ha a kuplung már ki van engedve teljesen.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63763 üzenetére
Amúgy motorvásárlás előtti tesztvezetésnél miket szoktatok kipróbálni?
Gondolok itt az álló helyzetben való ellenőrzésen túli dolgokra, amikre a menettulajdonságokból lehet következtetni.
Pl mittomén laza lánc az ütésszerű motorfék/gáz átmenetre.
Akkor volt szó volt vmilyen motorfék -> gázreakció lyukról. Akkor most feljött az alapjáraton gurulva rángat dolog (injektornál is létező probléma?).
Van ezekről vmi gyűjtemény, amiken érdemes végigmenni a kipróbálás során? Esetleg ezek közül melyik vétózhatja meg a vásárlást?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz boogie84 #63786 üzenetére
Usb-ről tölthető.
Asszem olyan 6-8 óráig jó egy töltéssel, szóval nagyon kis pici aksija lehet.
Villog vagy folyamatosan világít. Ennyi.
Még nem néztem meg mi van benne. Majd talán ha jön az intercom hozzá, akkor megvizsgálom lehet-e rakni bele másik akkucellát. Én megdöbbentem ezen az üzemidőn, három szaros normál fényerejű leddel (max 60 mA) hetekig hozzá se kéne nyúlnom egy tisztességes akkuról.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63783 üzenetére
Tehát ha nincs oda nem illő hang a motorból, akkor csak kompressziót kell mérni ami ha jó, akkor lehet is hozni? Ha egyéb baja nincs.
Menet közben nem derül ki semmi hasznos?
(Azt hiszem nem volt szó alapjáraton közlekedésről, én speciel max 20 métert szoktam begurulni leállás előtt alapjáraton. Ha ekkor berángat, hát Istenem... senkit nem érdekel. Az a lényeg, hogy akkor ez nem utal hibára.)
Köszi!A kormánycsapágy motoron is olyan, mint a bicikliken? Csészés, integrált, stb? Lógáson kívül sokat nem tudok nézni rajta.
Erről jut eszembe. Egy öreg cb500-asnál tapasztaltam olyat, hogy motorfék közben ha elengedtem a kormányt, akkor úgy 60 kmph alá lassulva ez elkezdett remegni. Ez kormánycsapágy hiba lehetett?
(Vagyis újabb vizsgálandó menettulajdonság.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63803 üzenetére
Ezt jól összefoglaltad. Köszönöm!
A minél kevesebb idő volt elrontani elved különösen tetszik, bár ellentmond az állapotot veszünk nem évjáratot elvnek. Bár mivel utóbbit érdemben nem lehet vizsgálni műtét nélkül... marad a fiatal vas.
Kompresszió sztem annyiban beszédes, hogy egy fiatal pár tízezret futott gépen ha nem gyári értékeken vannak a hengerek, akkor vétó.
Kevés futásnál úgy tudom legfeljebb szelephézag jöhet csak szóba, de ha még ez is szar volna, akkor amúgy se akarnék ilyen tulajtól vásárolni.Uhm vmi tipp mivel lehet könnyen eltávolítani a tömítőpaszta gumiszerű maradványait?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63803 üzenetére
Amúgy az enyémre visszatérve. Fura módon nem tudom megállapítani mikor jár három hengerrel. Autónál tapasztaltam már, de ott gyújtás probléma volt, az konkrétan nem üzemelt és azonnal meghallani az alapjárat ütemén, meg berázta a kasztnit is.
Motoromon a gyújtás az jó, szóval gondolom azt érted három hengeren, hogy az egyik - ugyan működik, de - jóval gyengébb a többinél. Na ezt nem hallom ki.
Indítási gondok sincsenek. Nem azonnali pöcc röff, de alig fordul párat a főtengely. Ez a jó állapotában sem volt gyorsabb.Ma beállítottam a szelephézagokat, holnap mérek rajta egy kompressziót kíváncsiságból. Aztán lesz amilyen lesz, jöhet a karbi szinkron.
Utána felgyújtom. -
Teasüti
nagyúr
válasz #79335424 #63806 üzenetére
Az az ágyúval verébre?
Aztán a hengerfejen lévő maradványokat nem lehetne leszórni amúgy sem. Így is beesett már egy-két apró darabka. Remélem eljut az olajszűrőig majd.
Meg remélem az a fél korty hűtővíz (termosztát csak félre volt tolva a gumicső végén) miatt nem kell olajat cserélni. Talán távozik a kartergázzal, ugye? -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63810 üzenetére
Nem, inkább a tűrésnél nagyobb hézagok voltak. Meg ugyanazon az oldalon ugyanannál a hengernél (16 szelepes, egy párra gondolok) volt olyan, hogy az egyik nagyobb volt, mint a másik. Szerintem jól átbaszott akinek odaadtam szervizre, 5000 km alatt nehezen hinném, hogy így elmegy a beállítás ellenkező irányban a kopással. Vagy inkompetens idióta szerelte hasraütésre.
Mondjuk ez számomra még rejtély, hogy a kopással miért tűnik el a hézag (wow, megvilágosodtam: szeleptányér a vastagságból kopik ugye, vagyis feljebb húzza a rugó idővel?) de ezek szerint akkor ezen az összes túl nagyra volt állítva. Hengerfejet nem akarom levenni, így nem derül ki megégett-e, de gyanús hogy nem az a fő gond ha a szívó oldal beállítása is szar volt.
Szerintem. Tévednék?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63812 üzenetére
Nem "mértem" le, de a felső határértékű feeler gauge (nem tudom magyarul mi ez) szinte beleesett némelyik hézagba. Volt amelyiken fél fordulatot is kellett tekerni (M5x0,5 ránézése).
Egy középértékű és a felső határértékű lemezek közé lőttem be őket (megy, nem megy).Vezérműtengely csapágyazást tudom ellenőrizni ilyen puritán körülmények közt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asszociációs játék. :)
- Gumi és felni topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- OLED TV topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen