-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #69758 üzenetére
Te férj rá a trélerre vagy a motor?
Más dolog. Tegnap meg ma reggel volt egy olyan problémám, hogy beindítottam a motort és hidegen ugye kicsit emelt alapjáraton megy míg be nem melegszik. Viszont most nem emelkedett meg az alapjárat, dadogott az egész aztán le is állt. Újra beindítottam utána megint leállt. A harmadik indítás után már húztam neki egy kis gázt is utána viszont már jó volt szóval ment az emelt alapjárat nem dadogott semmi.
Valakinek valami ötlet, hogy ez mitől lehet?Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Valaki kakucs? Két hét múlva valamelyik hétköznap.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #70109 üzenetére
Ez a kezdőnek nagy-e a 750-s 1000-s, ez szerintem fejben dől el. Ahogy egyik haver is mondta a kis simsonnal is csúnyán össze tudod magad törni.
Én is egy 750-t vettem kezdő motornak és egy pillanatig sem bántam meg.Az hogy elmész és megnézed tény, hogy nem látsz majd bele a motor belsejébe de sok mindent ki lehet szúrni amit képről szinte biztos, hogy nem így mindenképpen érdemes elmenni megnézni és felülni rá.
Képről nem derül ki pl, hogy kényelmes-e neked az ülése, jó-e az ülőpozíció leér-e rendesen a lábad stb stb.Az, hogy lopott-e meg leellenőrizhető.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Szerintem nem lesz probléma hacsak nem hagyod túlságosan ledönteni magad mert akkor az Isten sem hoz vissza Amúgy tapasztalatból mondom, én is egy 200+ kilós gépet terelgetek. Eddig egyszer volt olyan, hogy fel akartam vele dőlni álló helyzetben egy rossz helyen sikerült parkolás során. Még idejében megfogtam de azért kellett hozzá az erő de megoldható volt.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70461 üzenetére
Jövő héten gondoltam menni bár esőt mondanak de megbeszéltük itt Daywalker-el, hogy mikor lehet hinni a meteorológusoknak
A napot még nem tudom, eddig a szerda/csütörtök volt a képben, péntek max úgy hogy, egy fél napra mert délután mennem kell Nyíregyházára.Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #70488 üzenetére
Beszéltem velük telefonon valamelyik nap és így rákérdeztem én is a dologra mert akkor még a július is üres volt csak az első hét nem. Azt mondták kb. adott hónap elején, előző hónap végén töltik ki teljesen mert addig még képlékeny lehet a dolog. Így szerintem érdemes lehet várni, mert először be fognak kerülni a fix rendezvények, ilyen olyan kupák stb aztán az üres helyeket általában feltöltik gokart/motoros/autós nyílt nappal.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70520 üzenetére
+1 a csütörtöki napra. A péntek csak fél napra lenne jó délelőtt.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70542 üzenetére
Eddig, hogy áll a heti kakucs dolog? Néztem én is az időjárás jelentést és tényleg a péntek lenne a tuti.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70561 üzenetére
Igen ez lett volna a kérdés mert nekem csak a délelőtt jó inkább meg valószínű úgy is hamar elfáradok mert ez lesz az első pályázásom. Délután meg még le kell tolnom egy laza 250 km-t
Amúgy mit érdemes vinni pályázásra? Van valami jó tanács?Egy másik dolog. Van valami indikátor a gumin amin látszik mikor kell cserélni mert nagyon elkopott? A barázdákat kivéve? Mert azok középen annyira szerintem nem mélyek mint a szélén.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70566 üzenetére
Fék meg kuplungkarom van a gyári de semmi más tartalék nincs Amúgy krvára nem szeretnék esni. Egyszer már nyaltam több se hiányzik
Amúgy a keréknyomást, hogy szoktátok nézni? Van ott valami cucc hozzá vagy visztek mérős pumpát?
Igen az innivalóra gondoltam meg pár szerszám. Tükröt amúgy le szoktátok szerelni?Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70579 üzenetére
Guminyomás mérésre mit használtok? Ilyen pumpát amin van mérő vagy valami más cuccot? Vagy mit lenne érdemes beszerezni ilyen célra?
A tükröt mondjuk levenni nem nagy cucc.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70561 üzenetére
Szokott lenni útközben valami találkahely ahol bevárjátok egymást vagy mindenki egyből megy a ringre?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #70639 üzenetére
Rendben köszi. Gondolom ez az előtte való nap lesz véglegesen eldöntve.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Múlt hét szombaton részt vettem a BMW vezetéstechnikai alapképzésén. Gondoltam megosztom a tapasztalataimat néhány mondatban hátha még hasznos lehet valakinek.
Maga a tréning a kiskunlacházi reptéren került megrendezésre és kb. egy egész napos volt(9-től 5-ig).
A szervezők reggelivel és kv-val vártak minket, utána volt egy kötelező adminisztrációs rész illetve egy kis bemutatkozás.
Utána elosztották a csapatot a két instruktor között. Mivel ez alaptréning volt így az elején volt szó a helyes üléspozícióról/lábtartásról stb.Ezután nyeregbe pattantunk és bemelegítés jelleggel pár kört mentünk a bólyák körül, közben feladatokat kellett végrehajtani:
Csak jobb kézzel fogod a kormányt. Utána fel kellett állni a lábtartóra és úgy menni. Egyik láb fent az ülésen és úgy. Végül mindkét láb fent az ülésen.A következő egy lassúsági verseny volt. 20 méteres táv és az nyert aki a leglassabban végigér lábletétel nélkül.
Utána jöttek a kötelező bójás gyakorlatok, volt lassú illetve gyors szlalomozás is. Az instruktor folyamatosan figyelt és ha valakinél gond volt ahhoz odament és segített.
Az ebéd előtti utolsó feladat egy nagyobb körben lerakott bóják körül kellett menni különböző kanyarodási technikákkal.
Az ebédhez le kellett nyomni egy 15 km-s csoportos túrát szóval abba is belekóstoltunk. Itt is elmondták az alapvető tudnivalókat.
Kaja után jöttek az úgymond komolyabb feladatok. Az egyik ilyen a vészfékezés volt. Az instruktor bemutatta a feladatot, összehasonlítva a féktávokat is(csak hátsó, csak első, ABS-el anélkül, kombinált)
Utána mi következtünk. A cél ezen a tréningen az 50-60-km/h-s sebesség elérése volt. Az instruktor a féktávnál állt és folyamatosan figyelte, hogy csináljuk és mindenkinek a teljesítményét értékelte minden próbálkozás után.Az utolsó feladat a vészkikerülés volt. Itt is bemutatták a helyes technikát. A cél itt is a városi tempó elérése volt. A kikerülendő "Piri néni 4m hosszú matiza" a manőver megkezdési pontjától 10 métere "állt".
Az instruktorok minden feladat előtt bemutatták a helyes megoldást. Utána pedig folyamatosan segítettek, javítottak tehát megvolt a szükséges visszajelzés ami szerintem nagyon fontos.
Menet közben ha felmerült kérdés természetesen azokat is megválaszolták.A végén pedig volt egy kis teljesítményértékelés. Aztán szétszéledt a csapat és mindenki elindult haza.
Összegezve nekem nagyon tetszett az egész tréning, sok újat tanultam, szóval mindenképpen megérte az árát. Ezek után mindenképpen tervezem, hogy a haladó tréningen is részt veszek.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70715 üzenetére
Hát én már kivettem szabit péntekre Meg ha nem fog esni én kimennék.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70720 üzenetére
Neked kb. mikor kell elindulnod? Tudsz majd dobni egy üzit ha nem lesz semmi, meg akkor is ha el tudtál indulni?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
A felnit mivel érdemes mosni ami nem kezdi ki, de azért a dzsuvát leszedi róla?
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #70752 üzenetére
Jó volt én élveztem, sokat tanultam belőle. A majrécsík lejjebb ment de még van hova fejlődni bőven
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Sziasztok,
A múltkori pályázás alkalmával yoda bogarat ültetett a fülembe, hogy kellene egy rendes csizmát vennem. Így most ebben szeretnék segítséget kérni.
Főleg sport csizma érdekelne ha netán jobban rákapnék a pályázásra, de azért egy hosszú túrán se legyen kényelmetlen, valamint jó lenne ha valamilyen szinten azért vízálló lenne.
Nézegettem pár gyártó termékét (Alpine, Dainese, TCX, Mugen, Sidi). Van valakinek tapasztalata ezek közül valamelyik gyártó termékével?
Ami így elsőre bejön azok a Sidi csizmái, bár az áruk elég húzósnak tűnik.
Ha esetleg van még olyan gyártó/termék ami megérne egy misét akkor tudnátok ajánlani? Illetve a tapasztalatokra kíváncsi lennék.
Előre is köszi!Üdv,
HorviHello darkness, my old friend...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hobby elektronika
- Politika
- Diablo IV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen