-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102600 üzenetére
Inkább arra gondoltam, hogy milyen szép eredménye van, ha valaki ruha nélkül perecel!
Amúgy meg hiába hullik ki az ilyen, utánpótlás van bőven!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
nyáron sem muszáj belerohadni a motoros ruhákba, én ezért vettem pl. motoros farmert magamnak. Igaz, ez a legolcsóbb példány, de amikor majd elhasználódik teljesen (egyelőre nyoma sincs), akkor veszek egy drágábbat, de akkor is farmert!
Kabátból mondjuk nem tudom milyen lehet a farmer, de talán majd egyszer megpróbálom azt is...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ha megígéred, hogy első dolgod egy rendes vezetéstechnikai tréning lesz, akkor azt mondom ugorj bele bátran, különben évek múlva is bánni fogod a "kihagyott alkalmat"!
Persze lehet, hogy a motor torka már kezd véres lenni, és Te ülsz majd a szopórollerre, ez mindig benne van, de ha kihagyod bánni fogod - pláne, hogy ismert az előélet!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Srácok, a vitával nincs baj, csak a stílus kezd egy kicsit... kocsmai lenni. Próbáljuk meg ezt felnőtt emberekhez mérten folytatni - már ha folytatni akarja egyáltalán valaki. Kérlek. Köszi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz gabor128 #102696 üzenetére
OMV az egyetlen kúthálózat idehaza, akiknek nem a MOL a beszállítójuk. Mindenki más a MOL-os etanolos naftát tartja, a kis kutak pedig még pancsolják is a benzint, hogy több maradjon. Pont pénteken beszéltem erről a bajai Suzuki Marine márkaszervizesével, és mutatott egy két szétbontott karbit, meg befőttesüveg benzint. Azt mondta, ő akár örülhetne is ennek, de igazából már rogyásig van melóval...
Az OMV-t ő is megerősítette, mindezt úgy, hogy neki is van saját kútja, tehát mondhatni képben van!
Mutatott valami stabilizálót is, de mivel nekem eddig az OMV bevált, így nem nagyon figyeltem oda...
Mondjuk most augusztus vége óta áll a motorom, kezdek aggódni, mert a fene sem emlékszik már, hogy hol tankoltam utoljára...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102742 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy bárkit megtérítsek, de ez a DCT olyan, mint autóban a DSG. Sőt, igazából ugyan az.
A DCT két tengelykapcsolóra épül, az egyik az 1., 3. és 5. fokozatokért felel, a másik pedig a 2., a 4. és a 6. fokozatért. Hogy a rendszer ne foglaljon nagy helyet, az egyik fogaskerékcsoport tengelye a másikén belül kapott helyet! A szerkezet másik érdekessége, hogy a kuplungokat külön elektrohidraulikus körök vezérelik.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102747 üzenetére
Igen, van olyan az NC750X-ben (én is azt vittem el az onroad 48h túrára), de sajnos csak az emelkedőt-lejtőt érzékeli (de azt nagyon frankón), viszont a kanyart nem. Ez miatt előfordul, hogy kanyarban vált, ami zavaró lehet! Nekem nem okozott kellemetlenséget, mert annyira szépen vált, de mások panaszkodtak rá.
A Scania-s megoldás egyébként simán megoldható volna, más kérdés, hogy egy 1MFt értékű fejlesztés elfér egy 30+MFt-os kamion árában, de nem igazán fér bele egy 2,4MFt-os motorba.
Amúgy meg azt írod, hogy ez volna jó, aztán meg azt, hogy már a mostani is túl sokat számol. Akkor most hogy is van ez?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102751 üzenetére
Szerintem anno ezt mondták a kocsiknál is. Aztán mi van ma egy csomó sportkocsiban? Szerinted jó egy Nissan GTR-el menni? Én élveztem - igaz, csak utasként, de akkor is!
(#102748) HSM
Anno eretnekségnek hívták a lovaskocsisok az autókat, a lovasok a motorokat, stb. Te is járhatnál lóháton még, mert ott ha összeszoktál a lóval, akkor a hű társad kitalálta, hogy Te mit akarsz.
Nem tudja az automata, hogy előzni akarsz? Akkor nem tudod, hogy hogyan kell előzni! Ha határozott gázt húzol, simán visszagangol még sport módban is egyet, vagy kettőt! D-ben meg teligázra azonnal visszavált úgy, mintha sport módban lennél. Autóknál ez az úgynevezett "kickdown"!
Megint olyan dolgokról osztod az észt, amit nem próbáltál.Azt pedig senki ne nevezze próbának - már bocsánat -, hogy egy parkolóban ment vele egy-két kört! Az olyan, mintha meg akarnád állapítani az SV, a GS, és a GSXR között az összes különbséget! Lehet én vagyok a béna, de én sem tudnék egy csoppertől véleményt alkotni pár km megtétele után. Azaz tudnék, csak valószínűleg tévesen...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #102754 üzenetére
hát sosem gondoltam az öreget egy szuper mérnöknek, de most úgy érzem magam, mint irodalom órán, amikor megkérdezték, hogy mire gondolt a költő?
Ez tipikusan az az eset, amit csak a saját szakmámból tudnék példázni:
Amikor elkezdtem napelemekkel foglalkozni, kaptam 2 hónapot, hogy nincs az irodában más dolgom, mint tudást magamba szívni. A neten kívül kaptam szakirodalmat, és ami ennél fontosabb, konzultálhattam inverter és napelem gyártók mérnökeivel. Azt hiszem ez adott a tudásomhoz a legtöbbet. Aztán az országban akkor létező összes napelemes tanfolyamára elmentem, mindet végigcsináltam, és bizony hallottam ezt-azt, de túl sok új dolgot már nem tudtak mondani. Persze termékismeretben mindig van új, de alapszabályok, működési elvek már mind tiszták voltak. És amikor már határozottan kezdtem unatkozni a legtöbb oktatást végző csapat előadásán, akkor megütötte a fülem egy mondat:
"A napelemes rendszert a holdról visszaverődő napsugarak is működtetik." - állította egy oktatást végző ember! És ezt a sok ember szépen megtanulta! Én meg sokkot kaptam! Először nem kaptam szikrát, aztán amikor rebootoltam, akkor hozzá akartam vágni egy széket! Hát szakmai ember ilyen hülyeséget nem mond, pláne nem oktat!
Totális baromság, ugye? Az! Van alapja? Nincs. Akkor mire gondolt a költő? Hát ezt is megfejtettem pár pálinka után: szerencsétlen gépészünk (mert hogy az volt a lelkem) valamikor valahol részt vett egy képzésen, ahol bedobhatták szegényemet a mélyvízbe, és ott talán utalhattak rá, hogy bizony PNP átmenet, meg ilyesmik, és hogy fény hatására feszültség indukálódik benne. Bizony, még a holdfény hatására is! Igaz, hogy olyan alacsony, hogy azt 0-nak vesszük, de attól még indukálódik. Emberünkben meg megragadt, hogy akkor a napelemes rendszer (még csak nem is a napelem, hanem az egész rendszer!) holdfényben működik. Kettőspont+duplavéSzóval a motorszereléshez ugyan tök hülye vagyok, és az öreg bármilyen kérdésben jobb nálam, de szerintem itt is valami hasonló dolog történhetett...
...vagy csak részeg volt, az megmagyarázná a helyesírását is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #102809 üzenetére
Az új BMW R 1250 GS HP (terepre szánt) változatának "First Ride" videója elég ígéretes lett! Mondjuk elég keményen leteszteli első vezetéshez képest, de így aztán tényleg minden perce élvezet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
[nyelvtannáci: ON] Miért írják az emberek, hogy "k km"? Az milyen kilométer? Kiló-kilométer? Nyilván nem használjuk a "Mm" mint "millióméter", vagy "megaméter" kifejezést, de beszédben van erre egy általánosan használt "ezer kilométer" kifejezés, amit "ekm"-ként szokás írni! Rákeresve a fórumon ezt az elmúlt 3 évben csak Mosquito34 szokta rajtam kívül használni - aki mindjárt eret vág, hogy van valami közös bennünk!
Jah, és ha már kitör belőlem a hajnalináci, akkor a kiló rövidítése a kis "k", nem a nagy, mert a "K", mint mértékegység, az a Kelvin! [nyelvtannáci: OFF]
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #102830 üzenetére
Ahol Te élsz, ott lehet, de idehaza a hivatalos jelölés az "e", mint ezer (1000). Minden hivatalos dokumentumban így van. Hivatalosan a NAV-nál is a 30000 Ft az 30eFt, a 30000 km útiköltség elszámolás is legfeljebb 30ekm lehet, stb-stb.
Más mértékegységeknél pedig a "mega" a helyes, pl. a villamosenergia fogyasztásnál a 30000 kWh az 30MWh.FIFA játékok nevét nem magyarok adják, azt pedig, hogy az amcsik milyen nyelvtanra, vagy költői szabadságra hivatkozva teszik így, azt nem tudom...
Amúgy természetesen értem én a "k" jelentését, csak bántja a szemem. Pont úgy, mint más visszatérő helyesírási hiba.
Olyan ez, mint egy pattanás: nem hal bele senki, csak ronda, és időnként kifakad!LOL, közben szerkesztettél!
Értem a példád, csak rossz! Kapacitásnál elég ritkán lehet 1000F-ot látni, ott inkább a milli, a mikro, a piko, stb. a jellemző. 1kF (1 kilofarad) az irdatlanul sok!
Válaszként pedig a fenti sorokban a villamosenergia részt tudnám idemásolni![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102833 üzenetére
Ezt most ugye csak trollkodásnak írtad, ugye?
Az elmúlt pár kommentben elég alaposan leírtam, hogy mikor helyes az "k", és mikor az "e" használata. Ennél Téged azért alaposabbnak ismertelek eddig... Már általános iskolában egyest kapnál, ha azt írnád, hogy 12k km!Szerk.:
Mi van? Hogy jön a mértékegységekhez egy mozaikszó, vagy rövidítés? Ne keverjük már a szezont a fazonnal...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #102838 üzenetére
Akkor félreértettetek! Nem a "k", mint kiló használatával van gondom, hiszen a km, a kWh, stb. azok úgy SI mértékegységek, és pont. Nincs mese! Ahogy Te is írtad: "SI mértékegységeknél a kilo- előtag 10^3-ont jelent"
Az angol kifejezésekkel semmi bajom! Sem a WTF-el, sem semmi mással!Én arra hivatkoztam, hogy nincs olyan sem a magyar helyesírásban, sem az elfogadott hivatalos dokumentumokban, hogy 30kFt, vagy 30k km! Olyan van, hogy 30eFt, vagy 30ekm! Ez az elfogadott!
Értjük a 30kFt-ot is? Igen! De attól még nem lesz helyes, és plán ne kampányoljunk teljes mellszélességgel a hülyeségünk mellett sem ebben a kérdésben, sem másban! Olyan ez, mint a behúzott kuplunggal tárolt motor esete, csak az műszaki, ez meg nyelvtani hiba!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
ADV Motorcycle Suspension mélyvíz!
Az első rész inkább általánosságokban beszél több dologról, míg a másodikban már az olaj hőmérsékletéről is beszélnek, mindezt érthetően!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz motoflug #102939 üzenetére
Én erre a KTM 790 Duke alapú pályagépre szavaznék!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Általános elmélkedés a terepmotorokról: totalbike/motordoktor
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz laccczka #102985 üzenetére
10W-30 JASO, MA - ez a lényeg. Ilyen paraméterekkel rendelkező olaj kell Neked, mert ezt mondja a gyártó. Megjegyzem a gyártó jobban ért hozzá, mint Te, én, vagy a facebook legtöbb felhasználója, akik pedig váltig állítják, hogy ők márpedig jobban tudják, mert van egy ismerősük, aki...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Ma mentünk ebédelni egy szomszédos faluba. Főnököm vezetett egy picinek nem mondható kocsiban (Toyota Land Cruiser), és persze közben telefonál (headset). Elkezd egy előzést, és látom, hogy szemből meg jön egy nagyrobogós. Szemből süt a nap, robogó fehér, lámpája halvány, gondoltam szólok: motoros. Főnököm mondja, hogy látja, jobban beletapos, és igyekszik vissza a saját sávjába. Erre mit csinál a robogós? Több gázt ad ő is, és elkezdi ráhúzni a szaros robogóját, hogy "büntessen", vagy "oktasson".
Most kérdem én: mi a f@sz? (WTF?) Nóóórmális? Mi értelme? Mit akart elérni a majom? A tükröt az nyitott bilivel a fején, vagy mi?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
akkor a legjobb az lesz, ha írtok a Xiaomi-nak, hogy csináljanak Smart Gloves-t, ami rögzít GPS-t, van benne giroszkóp, ami rögzíti a csuklóelforgatásokat, a fék/kuplung-behúzásokat, a sétát, és a motor-tologatásokat is, mindezt természetesen hozzák össze Google Maps-el, meg valami meteo-adatbázissal, mert ugye nem mindegy a páratartalom, a széljárás, az eső pontos összetétele, a levegő légszennyezettsége, az UV B és C sugárzás mértéke sem!
Persze legyen hozzá egy webes felület, amin tudod rögzíteni, hogy mikor, milyen, és mennyi bőrápolóval kezelted!Aztán jöhetnek idővel a szoftverfrissítések, mert tuti kihagytam valamit!
(#103043) Teasüti
Jogos![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Sátán44 #103072 üzenetére
Ha tudsz észnél lenni, akkor bármilyen motor jó lehet kezdő motornak. Sajnos nincs saját tapasztalatom ezzel a motorral, reméljük arról majd a többiek írnak. Gondolom idén már túl sokat nem fogsz túrázni, így lesz időd keresgetni.
Viszont amit mindenképp javasolnék: vezetéstechnikai tréning!
Amíg nincs meg a motorod, addig is tudsz menni pl. a Hungaroring Dirt képzésre! Ugyan Te terepezni nem akarsz, viszont itt megtanítják, hogy mi van, amikor megcsúszik a motor - márpedig meg fog! - és ők adják a motort is! 4 órás a képzés, adnak motort, védőfelszerelést, és csak 15eFt! Van 8 órás változata is, az 30eFt körül van, de az ugyan ez, csak elnyújtva. Tök kezdőknek jobb lehet az, de akkor már lehet a Honda Safety-t is választani!Ha már meg lesz a motorod, akkor mindenképp javaslok egy bójakerülgetős tréninget is! Ilyeneket szezon elején szoktak ingyenesen is szervezni (állami támogatásból), ahol csak regisztrálnod kell! Ezen felül meg számtalan cég kínál megoldásokat. Mivel a pároddal közösen szeretnétek menni, lehet olyat volna érdemes keresni, ahol van utastréning is! BMW-nél pl. van, és nem csak BMW-vel lehet menni. Biztos más cégek is kínálnak ilyet, érdemes lehet körülnézni - szerencsére erre lesz most pár hónapod!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #103076 üzenetére
Arra, amire Neked kellett, arra tökéletes volt a 300-as. Talán egy 2T 125 is ugyan olyan jó lett volna, de az ember meghúzza a határokat, és mindenki máshol. Én sem fogok 2T könnyű terepmotort venni, hiába tudom, hogy jó - egyszerűen nem akarom, és kész.
Pályagépekben én tuti nem fogok tudni értelmes tanácsot adni, így inkább meg sem próbálom!
De a tréninggel kapcsolatban igazad van! Én olyat még nem láttam, hogy valakinek ártott volna, pedig évente 2-re megyek mindig, egy terepesre, meg egy bójásra, és ebből nem engedek, legfeljebb megint 3 lesz!
Ha leírod, hogy milyen gépek vannak a listán, akkor a többi "fórumhuszár" ( ) biztos tud majd tippet adni, vagy legalább gondolatébresztőt elindítani!
Amúgy azt vettem észre, hogy túraenduró fronton megint kezdenek lefelé menni köbcentiben az álommotorok! Eddig 1200-asokra csorgattuk, aztán jött az új Africa 1000ccm-el, ami ráébresztett, hogy az F800GS is lehet olyan jó, és az EICMA-n bemutatják a KTM 790 Adventure R-t, amin nagyon gondolkodom, hogy be is ruházom! Eléggé Jolly Jocker gép, és tényleg mindenre (amire nekem kell) alkalmasnak tűnik!
Aztán egy ideje szállingóznak a hírek a KTM 390 Adventure-ről, ami lehet, hogy még sokkal jobb volna nekem rövid, és közép távú terepmotornak, a nagy túrákhoz meg be lehetne szerezni egy használt 1200GS-t pl, vagy akármi mást, ami ugyan elmegy földesúton, de azért nem terepmotor!
Ha figyelembe vesszük, hogy a 390 Duke ára 1,6MFt, és az Adventure jellemzően 3-10%-kal drágább a nagyobb testvérek esetében, akkor simán várok rá még 1 évet! Mondjuk a 790 esetében is erre az árazásra építek (itt a 790 Duke 2,9MFt)![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Mivel itt már páran szívtak a gumiszabály miatt, bemásolom, ami facebookon szembejött velem:
Motoros Érdekképviseleti Központ
"Pár éles gondolat az útburkolatra felszórt, bármi módon felkerült szennyeződésekkel kapcsolatos balesetekről. Mostanában elég sok elcsúszás történt ezek miatt. Kis segÍtség ha ez sajnálatosan bekövetkezne.
1. A felhordott sár, kavics, beton, szemét, olaj, gázolaj nem az út tartozéka, nem annak a része.
2. Ha meglátod az úton ezt a kikerülés lehet az egyik leghatékonyabb módszer a bukás elkerülésére. Ha csapatban mentek az elöl közlekedő jelezze a szennyeződést társainak. Ilyen esetekben a tanúk vallomása komoly biztonság neked.!
3. Bukta után, azonnal hÍvod a rendőrt és a közútkezelőt. Ha nem történt személyi sérülés "csak" anyagi kár, akkor is hÍvod a rendőrt. (ilyenkor a Google a barátod) Azért kell kihÍvni, mert a későbbiekben esetleges per során TE fogod megélni azt, hogy helyszÍnelés nélküli ügyben "megfeszülhetsz" a közútkezelő ellen, hogy bebizonyÍtsd a jogalapodat. (láttunk már ilyet)
4. Mindent IS, körbefényképezel, jól láthatóan, esetleges mérhető távolságokkal. Amikor kiérkezik a közútkezelő őket is és a munkájukat, ténykedésüket is. A per során jó lehet, amint meglátják a képeken takarÍtásuk tényét. Abban az esetben ha motorostársad képtelen minderre, kérlek tedd meg helyette.
5. Ha kiérkezik a rendőr, mert mondjuk elestél a sóderen és neki áll veled kötekedni, hogy gyorsan mentél, sokat csúszott a motor és szóban kilátásba helyez neked pénzbüntetést, akkor hÍvd fel a figyelmét arra, ami az 1. pont. Legyen kedves figyelembe azt venni. Nincs olyan, hogy neki áll téged finoman vegzálni. Aztán. Szeretik a rendőrök gumiszabályként értelmezni azt, amit egyértelműen leÍr az útra vonatkozó szabályozás. Abban az esetben ha egyértelmű az olaj a felvitt szennyeződés, kavics, stb az úton, akkor ha csak nem mentél tényleg extra gyorsan, extrém sebességgel, akkor nem "fenyegetőzhet" a rendőr ezzel. Tegye a dolgát, helyszÍneljen és a többit Írja le majd határozatba. Neki ez ott a dolga. Azért Írom ezt le, mert többször számoltatok be, Írtátok le azt, hogy neki áll a szerv ott veletek "döntőbÍrót" játszani. (Ha úgy van, nem vagy köteles neki válaszolni.) Ha mentő jön hozzád, akkor, amÍg ki nem ér a mentő, kérlek add oda a telefonod bárkinek és kérd meg arra, hogy mindent fényképezzen körbe, kérd el az esetleges tanúk telefonszámát elérhetőségét ha ez lehetséges. A többit esemény után intézzük mi.
Üdvözlettel! Csapó Zoltán Zsolt"*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103112 üzenetére
Én meg a másik fórumon kapom az ívet, hogy miért akarok olyan motort következőnek, ami tud 150-el menni
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #103128 üzenetére
Nyugodtan legyél "megmondóember", mert szeretem meghallgatni más véleményét is, különösen, ha olyan dologról van szó, amiről csak elképzelésem van, tapasztalatom nincs.
Egy dologban nincs igazad: van olyan motor, mint amit én keresek: BMW F800GS, F850GS, Triumph Tiger 800. Az Africa Twin már nagy, de még beleférne az elképzelésembe. Ott van még a KTM 1050/1090 Adventure is, de lusta tróger vagyok, és azóta sem néztem alaposabban utánuk. Miért? Mert bízom az eddig "ismeretlen" KTM 790 Adventure R-ben!
Sajnos nem tudni még az árát, és ez a legnagyobb bajom. Már többször írtam, hogy abban bízom, hogy a KTM nem változtat az eddigi üzletpolitikáján, és az Adventure ára = Duke ára + 3-10%. Ha tényleg így lesz, akkor a többi egyszerűen nem éri meg! Használtan drágábbak, mint ez újan! És pontosan ezért nem léptem még, csak rágom magam: az ár. Szeretnék új motort (nem bízom a használtak előéletében), de limitáltak a lehetőségeim sajnos.Ráadásul jön a Yamaha Ténéré 700 is, ami szintén lefelé kell húzza az árát még akkor is, ha az ára Tracer+20% lesz!
Autópályán pedig nem (csak) azért akarok menni 150-el (meg időnként máshol is), mert időt akarok nyerni!
A Pegaso vége 168km/h, de gondolhatod, hogy összesen pár másodpercet ment annyival. Cserébe az utazója 120, és egy személlyel, csomagokkal 140-ig tud előzni ha kell. Ez kevés már nekem.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Mentolka #103132 üzenetére
Nem veszek olyat, ami nem tetszik. Sem a kinézete, sem a hangja, sem a viselkedése (motoroztam már Tigeressel közösen terepen). Elhiszem, hogy a sajtó dicséri, de úgy vagyok ezzel, mint a Citroenekkel: azokról is minden egyes új modellnél elmondják, hogy ez végre milyen jó lett...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103139 üzenetére
Érthetetlen árképzés
(#103140) etnies
Jó.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Most jött szembe facebookon:
Néhány szó az olajfogyasztásról*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
Közeledik az EICMA, beindul a KTM 790 Adventure R marketing-gépezet! 😍
https://youtu.be/jlOppKYQyMg*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- bambano: Bambanő háza tája
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Call of Duty: Warzone
- Fűnyíró topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő