- Hálózatokról alaposan
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- OpenWRT topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz Integra #23403 üzenetére
nem mert, ha megfelelően utána olvastál ezeknek a gumiknak, kötelező 2,9 en tartani hátul , elől meg 2,5 -n (gyártói előírás) mivel nem két komponensű hanem a húrokkal játszanak, más más feszítés van zónánként . Magyarul ,ha nem raksz bele megfelelő nyomást más lesz a gumi viselkedése formája...
szvl min 2,5 -2,9 et bele kell rakni, gyártó honlapját olvasd el... még ha pályázol vele akkor sem szabad...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23429 üzenetére
Nem tom mi volt tegnap, de ennyi baromarcút rég láttunk, mint tegnap. A város is kész halál volt, össze-vissza kanyarognak, azt sem tudják merre akarnak menni, hol és hogyan kell lekanyarodni, totál sötétség van a fejekben, egyesek pedig úgy szorítják a kormányt és mennek tetű lassan a belső sávban, mintha most jöttek volna a rutinpályáról. Az a vigyorgó szlovák idióta megérdemelte volna a fejlövést helyben, aki Ferit szopatta szándékosan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #23516 üzenetére
Ejgen az fzs600nak valóban atom jó féke van Viszont csőváz és nem injektoros. Bár tudja fene hogy ez hátrány e. Km az mehet bele ha jó gazdája van. Én úgy 30ezerrel adtam el 2005ben, és nemrég beszéltem az akkori vevőmmel, még megvan neki, 100e környékén jár vele. Nagyon nem kellett szerelgetni
-
ZGO
tag
válasz Integra #23610 üzenetére
Szép kollekció, ördögi ez a Ducati
Apropó Ducati--> Pannónia-Ring 2013.07.25-28-ig DUCATI SPEED WEEK
Gyertek el ha tudtok, mert hatalmas ritkaságokat látni, és nagyon jó versenyek vannak ez idő alatt.
Nem csak Ducatisoknak[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23628 üzenetére
A suzuki szerintem a GP-re koncentrál, ahogy hallani lehet (aztán ki tudja mi lesz abból is). A kawa is bevallotta, hogy a GP-ből való kiszállás rengeteg forrást szabadított fel - részben ezért tartanak ott az sbk-ban ahol...
Sajnos a sportmotoros megállapításod igaz...mások az igények. Hol vannak már a kétéves frissítési ciklusok..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23630 üzenetére
Ja, persze, nem is azért, hogy kezdjünk vele valamit. Az a gyártókat korábban sem érdekelte, amíg volt pénzük - és volt vásárló, aki kifizette az árát.
Én sem gondolkodom "új" sportmotorban (na persze ha lenne mit aprítani, akkor más lenne a helyzet)...ellenben egy kis köbcentis, 2-3 litert fogyasztó városi csettegő izgatja a fantáziám.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23637 üzenetére
Jó-jó motor az, de én csak azért sem venném, mert minden sznob azt választja ("jujuj BMW"...rosszul vagyok tőle). Aprilia RSV4 APRC vagy egy fullos ZX-10R...más nem kéne De ez totál egyéni vélemény, nyilván a statisztikák a BMW felé billentik a mérleg nyelvét.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #23639 üzenetére
De mar megint miert tartunk itt, h melyik a legjobb motor a vilagon???
Ilyen nincs. Ez hatalmas feluletesseg. Milyen szempontbol jobb? Megirtak az ujsagok? A brand szamodra ilyen erzest kozvetit? Jjjah. Kemenyen elkaptak.
Ez nem ilyen egyszeru, h megveszed a vilag legjobb motorjat. Es akar egy gyengebb, regebbi motorral is tudsz elvezetesebbet motorozni, mint az eppen ujsagok altal kikialtott regnalo markaval.
Vaaagy... Azert nem tudsz, mert az formalja a velemenyedet, amit megirnak/mutatnak neked, es mellyebben nem asod bele magad.
Barmelyik motorbol tudsz szamodra legjobbat alakitani. Ha csak az emblema a fontos akkor persze olyat kell venned. Akkr megnyugszol, h neked van a legjobb. Mert elhiszed.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #23637 üzenetére
Ezt megintcsak nem lehet igy kijelenteni
Mindegyik marka mashogy all a motorgyartashoz. Tudnanak elvetemult motorokat gyartani siman. A kawa ket szalon fejlesztette a zx10 est. Egy versenyzovel aki csak addig tartja szem elott az ergonomiat, amig az szukseges a palyara, es egy olyan emberrel aki a kenyelmet es utcai hasznalatot preferalta. Vegul elb.sztak utcara, hatso rugostag felfugesztestol elkezde minden aprosagokon valtoztattak, h a hozzanemerto feluletes vasarlonak ne razza mar a labat a labtarto 5500 es 5550 fordulat kozott (amilyen fordulatot palyan nem is lat) mert az fogja mondani ra az agysebesz, hogy micsoda szar motor, meg hogy a bmw jobbKompromisszumokrol szol minden. Olyan nincs hogy mindenre mindenkor jo.
Ha nagyobb igeny lenne hardcore motorokra, olyat gyartana mindenki, es nem lenne utcara elb.szva meg a fejlesztes elejen. Eppen ezert, ha ebbe belegondolsz, semmi ertelme fikazni a tobbit, h miert igy csinalja. Ha neked kell egy erosebb motor, vegyel erosebbet. Vagy ha olyanra van szukseged ami dugig van hightech el, akkor vegyel olyat. Valszeg ti vagytok kevesebben.Versenysport megint mas teszta, koze nincs az utcai motorhoz.
Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23646 üzenetére
Ha milliárdos lennék és nem számítana a pénz, akkor nyilván állna egy a garázsban. Ha egy motort vehetnék, akkor nem ez alapján választanék. Nyilván akkor körbe tudnék menni a kereskedésben, leteszem mindenhol a kp-t és végigpróbálgatom, aztán ami a legjobban tetszik érzésre. Ha az a futóműtekergetős duki lenne, akkor az, ha az RR akkor az. De csak a márkanév nem izgat fel. Nem csajozni kell a motor, van feleségem Azok akik csak erre buknak, azok nálam alapból elbuktak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Integra #23628 üzenetére
Nem gondolom, hogy a felsorolt három japán közül ha komoly pénzeket beleinvesztálnának a projektbe, nem tudnának egy bajnok gépet építeni. Pláne nem a Honda, aki a legnagyobb a három közül. Szerintem egyszerűen most nem akarnak iszonyat pénzeket költeni egy ilyen presztízs dologra, így is visszaesett a kereslet a sportmotorokra, akkor minek öljék még ebbe a pénzt? Inkább ráfeküdtek a 600 alatti kategóriákra, meg muszáj jobban odafigyelni a kávédaráló szegmensre is, mert a kínaiak/kóreaiak is egyre nagyobb konkurenciát jelentenek. BMW gondolom meg akarta mutatni, hogy tudnak ők itt is villantani ha akarnak (azért nekik is van pár $ a malacperselyben fejlesztésre) de a nulláról felépíteni egy ütős motort a bevált, kiforrott típusokkal szemben, biztosan csillagászati összegekbe került, annyit meg azért nem hoztak az eladások. Gondolom én.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
válasz Integra #23853 üzenetére
Hehe
Ali: most péntek munka után nekem továbbra is Fezen Jövő héten otthon leszek. Akkor talán még munka utáni ivászat is belefér, mert esélyes, hogy akkor lesz a motorszerelés a horvát út előtt. Máskülönben azt mondanám, hogy munka után de nem sör, mert akkor nem lehet motorozni
Mocsanisi: felengednek térdvédővel. Múltkor is volt fenn egy arc protektoros kordura ruhával és farmeron térdvédővel. Meséltem is itt, ugyanolyan kolbászzsírmetál Hornetje van, mint Alinak, s tolta rendesen, minden második kanyarban karistolt a lábtartó. A Hornet fos futóműve és a nem túl jó gumi ellenére is nagyon jól nyomta.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #23969 üzenetére
Engem ma zebrán anyáztak le úgy hogy zöld volt és még csak nem is villogott. no comment. Legalább egy másodpercet elvettem az életéből azzal, hogy nem futottam amikor az autó a kereszteződésbe ért és kis íven be akart fordulni. Én az életben maradásra szavazok
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Integra #24133 üzenetére
tudod én nem értek a lovakhoz de 3-4 tank benzin árát lélektelen kefélésre költeni...
1 óra középszerű sexért ( az igazán jóhoz kell némi összeszokás állítólag ( aztán jön az unalom persze... ) )
Szóval 4-5 óra adrenalint cserélni 1 óra zsákbamacska sexre.... :S
tudom én csak poénkodunk itten... meg mint mondtam nem értek a lovakhoz meg lehet nem is í]y van.
már meg sem említem hogy eme klímában a motorozás is 200 körül se nagy öröm, az meg hogy valaki még hozzámbújjon. aki él izzad és liheg... hánane,.. és ezértmég én fizetnék?
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Integra #24135 üzenetére
tegnap 5 körül mentem egy kört az m0ás németországi szakaszán ilyen 2essel kezdődősen de még oltárira melegem volt... rövid úton le is raktam....
gyenge vagyok na
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Integra #24138 üzenetére
sajna az nem így megy.
kibírom. ebben is biciklivel járok dolgozni. még mindig inkább mint a bkv. edzek is ebben. de azok nem azért vannak hogy élvezzem. a motor igen.
ha lehet kerülöm a meleget és hálás vagyok a 22 fokos melóhelyért. nem élvezem. a nyarat és ez erős eufemizmus. sosem fogom. Motorozni se jó benne.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-Mosquito-
őstag
válasz Integra #24156 üzenetére
Igen,tudom ezért is tettem "-" mert ez/ek javítható,megszokható dolgok. 187/110 nagy,széles szélfogó vállakkal. A Varám kényelmesebb,lábtartó,kormány,háromszög kombó,és egyenesen is ülök rajta. Nem fikázás képpen írtam a Cb-ről mert a mai napig tetszik az a dög! Haveromnak meg az én vasam nagy,vagy ő a giliszta hozzá..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #24155 üzenetére
Egyreszt motoros topicban nekem mar sok ha eletvezetesi tanacsok elojonnek, legalabbis olyan szinten, mintha egy guruval lenne dolga az embernek. Meg hogy hogyan kell edzeni melegben, vagy kinek milyen fegyvere van hagyjan, bar akkor inkabb a csocs tema jojjon elo
Masik, h a vegere irtad, h semmi kozod hozza, ez igaz, illetve inkabb a milyen jogon formalsz ilyen szinten velemenyt barkinek az eleterol, es dontod el, h rosszul teszi, amit tesz. Mit varsz ettol? azert csinalod hogy egy hsz utan a fejere csapjon es total mas ertekrendje legyen? Abban a kornyezetben, azzal az ertekrenddel es abban az osztalyban vagy, mint o? Ertelmetlen raeroltetni azt, barkire amit te latsz jonak. Ha a vilag ennyire penz alapon mukodne csak, es olyan modon ahogy te allandoan tolod az arcaba mindenkinek, kinaban, indiaban, azsiaban fel kellene kotniuk magukat kb 4 milliard embernek, mert a nyugati vilag ertekrendje alapjan nem sikeresek, nincs baszottnagy anyagi joletuk, es igenytelen emberek. Ennek ellenere ezek kozul tudnak boldogok lenni, es az a meglatasuk, h a nagyobb vagyonra torekedes olyan energiabefektetessel jar, ami nekik nem eri meg, es nem is gondolkodnak ilyen fejlodesen, mert elegedettek. Ha mar ennyire filozofalsz, nem is ertem h nem jutott el hozzad az, h vannak mas nezopontok is a vilagban, amik mashogyan, de mukodhetnek. Persze mi totalisan nyugati ertekrenddel rendelkezunk, ezert azt itt eroltetni valszeg nonkomformista dolog lenne, ami olyan reakciot valtana ki a vaskalapos tobbsegbol, mint ami nalad is van. Ami meg zavar, h ez az egesz total onos, nem segito szandekkal tortenik, teljesen arroganciaba hajloan mindig rad lyukadunk ki, barkinek is adj barmilyen tanacsot,h te eppen hogy csinalod ezt, es termeszetesen valahogy a kepbe mindig bekerulnaz eppen aktualis egzisztenciad. De ezzel mi nem leszunk tobbek, csak egy alatendeltsegi viszony kialakitasanak tunik igy a dolog.
De ez krva feluletes dolog mar megint.
Szoval en orulnek ha az ilyen dolgokat hagynank itt, inkabb motorokrol beszelgessunk (vagy csocsrol) de ez tenyleg nem hianyzik ide. Peace.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Djuree
félisten
válasz Integra #24167 üzenetére
"nem tehetek/teszek mindig és mindenki kedvére és nem is akarok és nem is fogok. értsek egyet, veregessük egymást hátba és akkor minden szép és jó? béke öröm és bódottá van? nekem ettől a gyomrom felfordul, álszent és hazugság, egyszerűen nem normális, hogy mindig mindenben minden írásban, válaszban igazodjak az adott személyhez és a véleményéhez. ez természet ellenes és undorító és beteg"
ezzel bizony egyetértek a legteljesebb mértékben![ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
DigitXT
nagyúr
válasz Integra #24182 üzenetére
Nyugodtan tegyél rá hangos dobot, hidd el, hogy számít, csak ne legyen
túl hangos, mert akkor meg megmaradni nem fogsz túl szívesen a gépen.
Az arany középút kell... (Ettől függetlenül persze igaz, hogy neked kell
figyelni más helyett is, de néha igen jól jön, hogy jobban észrevesznek...)Mondjuk anno leszóltad a hangos dobot, szóval nem tudom. Te tudod?
bogyo112: jajj már.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #24185 üzenetére
Nem tudom, nincs elég tapasztalatom, ezért fenntartással kell kezelni, amit gondolok: városban, defenzív módon közlekedve (ha mindenki 60-nal megy, akkor én is annyival) 4. fokozatban a sportdobbal sem lesz elég feltűnő hangja. Ha viszont kimégy autópályára és tolod neki, vagy éppen egy 1000km-es túrára, ott meg téged szerintem jobban fog zavarni, mint a többi közlekedőt "figyelmeztetni". Vagy akkor meg teszel be füldugót, hogy téged ne zavarjon, csak a közlekedés többi résztvevőjét?
(#24186) TommyGun: nálunk, vidéki kisvárosban külön genyóság, hogy bár van Lidl és a szórólapot is mindig bedobják, az ilyen hasznos motoros cuccokból soha, semmit nem kap az üzlet. Tavasszal hirdették a bukósisakokat jó áron (ami állítólag igen színvonalas darab volt, olcsón) és hiába jártam a nyakukra, a bolt egy darabot sem kapott belőle (ezért kellett egy bóvli sz*r nyitott Motowellt vennem a tanfolyamra - a szomszéd kisvárosban). A töltő dettó...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Integra #24182 üzenetére
Dob. Az itthoni futárokat,főleg akinek szigsza tartja őssze az idomot,lámpa sincs rajta a rotyogón messze kerülöm. Dettó a bringás,gondol egyett elvágyodik valamerre,találd ki mit is akar.
Mint írtam mi most jöttünk haza Lengyelből. Tavaly is voltunk de akkor xar idő volt. Ami feltünt,bringást csak akkor előzik meg ha szemből nem jön senki,vagy igen távol van. Ez lehet 1perc de lehet 3-5 is. Nyugalom,béke.. 90-es táblánál 50-60 megy csak. Gyalogost 10m-ről megvárja míg a zebra/felhajtóhoz ér majd átengedi. Egy utcába pl satura megáll és úgy kanyarodik be. Ha előzől lehúzodik nem villog,nem dudál rád. Bezzeg itthon.. M2-n még az M3 as bömi is lehúzódik előllünk a vén f@x vw nek villoghatsz,dudálhatsz.. Majd egy perc múlva észbekap elrántja a kormányt az M3 bömire,satufék aki mögötte van,végre megelőzi az ember és kérdön bambán nézz rád..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Type-R
őstag
válasz Integra #24185 üzenetére
Anno, amikor még Budapesten laktam, és közlekedtem, mindig csak akkor hallottam meg a motorost, robogót, amikor már mellettem volt. Lehet, hogy vannak helyzetek, amikor segít a hangosabb dob (mélyebb), abban hogy észleljenek, de párhuzamos közlekedésnél a városban szerintem nem sokat segít, autópályán meg még annyit se.
Itt Németországban is "lepődtem" már meg, amikor egy motoros elhúzott mellettem az autópályán, mivel nem észleltem korábban a közeledését, pedig amióta motorozok, sokkal jobban fürkészem a tükörben a kétkerekűeket. -
Daywalker
addikt
válasz Integra #24198 üzenetére
Az a baj h nem tudom egészen átérezni a helyzetet, mert nekem régi motorom van, és tudom, hogy a mai motorok sokkal halkabbak, mint a régiek, újabbat viszont forgalomban még nem vezettem (csak pályán). Az én dobom nem hangos, ellenben a blokk zenél rendesen, és a kipu is hangosabb annál, mint amit most a gyáriak csinálnak, tehát nem tudom, hogy mit élnek át azok, akiknek tényleg halk motorjuk van. De ha az enyémet veszem szintnek, akkor lehet, hogy már egy E jelzéssel ellátott dob is elég lehet egy mai motorra, ha annyit hangosít, hogy mondjuk olyan hangos legyen, mint a régebbiek motorok. Nehéz okosnak lenni a témában.
Pl. pont ma mondták hringen aliék, hogy milyen halk a motorom...hát nem tom, távolról lehet az, de amikor én rajta ülök és tolom neki, akkor számomra úgy sivít, mint egy szopós malac. Nekem pedig ez elég
vendingo: nem tom, nekem a gyárival is nyílik az És gázt sem szoktam rángani ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Hálózatokról alaposan
- Futás, futópályák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen mosógépet vegyek?
- Mobil flották
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen