-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Daywalker
addikt
Elkövettem ma azt a perverz dolgot, hogy motorra ültem, természetesen full bőrben, ahogy szoktam Nem volt melegem...ááá
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #22388 üzenetére
Majd toltok bele motult, hatha...(nem a marka miatt...)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
[Tolatva ütötte el a motorost]
Hogy mik vannak, komolyan nem hiszem el. Ennyi idiótát."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #22620 üzenetére
A fenét nincs...de ezt csinálják mióta élnek, ehhez értenek, ezt szeretik stb. Ha te is ezt csinálnád, akkor valószínűleg olyan nőd lenne, aki ezt megérti és engedné...max aggódna de ez van.
Egyébként meg barátnők jönnek-mennek...az h az aktuálisnak mi nem tetszik az le van ejtve, feltéve h nem akarod elvenni, de ha nem érti a szempontjaidat, nem ért meg téged, akkor inkább lapát. Ennyi. Keresni kell mást...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #22644 üzenetére
Kopogásszenzoros, injektoros motorokba nem fogod érezni a nagyobb oktánszámú benzint, hacsak nem az van előírva...felesleges beletölteni. Yaris azé nem egy Impreza, hogy 100-as kelljen bele De említhetek olyan injektoros, kopogásszenzor nélküli autókat ahol van oktánszámdugasz (egy választható ellenállás gyakorlatilag és oda rakod amit épp tankoltál).
Karbis más tészta...pl opel kadettba is 98-as kell gyárilag...szerintem a hideg miatt megy jobban. 10 fok sokat számít...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #22647 üzenetére
Jah, igen, rosszul fogalmaztam. A lényeg, h nem fogja érezni a változást annyi lóerőnél.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #22653 üzenetére
Hát én is próbáltam. Sajátomban
is BoschDelco ECU (szutykos multec kooperáció) van és kalap szart sem használt neki a nagyobb oktánszám. Ha használ is, nem mérvadó a növekedés. De ha van is, kb. felesleges ezekbe a városi kisautókba. Nekem ez a tapasztalatom. No offenseMod: lehet h hengerenkénti befecskendezésnél többet használ, de erről nincs infóm, még nem alakítottam át a sajátom (majd 2-3 hét múlva).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #22752 üzenetére
Sógoromnak 1600-as V2 "krúzere" van herélt csövekkel, katalizátor nélkül. Kikúrt hangos, de nem viccelek...szerinte vicces, én nem bírom. Ráadásul folyamatosan durrog is, ami már inkább csattogás...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #22761 üzenetére
Megbeszéltük a múltkor is, hogy a túl nagy meleg oldali viszkozitású olaj felesleges és nem is feltétlenül előnyös, plusz visszafogja a motort is. Felesleges, nem belevaló, ne tedd bele szerintem. Milyen motor ez egyáltalán?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #22799 üzenetére
Megmondom őszintén, fogalmam sincs. Eddig tömlősből csak biciklim volt/van Olyat vegyél rá, ami a gépkönyvben van, mivel ez szerintem függ a felnitől is. De majd az okosak megmondják. Azért nem akkora az árkülönbség...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #22819 üzenetére
Hát, én azé' ráverném "Ez az olasz" és az új ZX10R a best of nálam...(WSBK-ban is ezek vannak az élen)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #22906 üzenetére
Persze de azért lássuk be, az injektor az injektor...szeretem a karbit, de ha lesz valamikor még egy motorom, azért nem fogom bánni, ha injektoros lesz De az analóg óra maradhat
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nekem semmi bajom egyikkel sem, főleg nem az elektronikus motorvezérléssel. Nem tudom ezt miből szűrted le. Bár tény, hogy ha azzal van gond, néha körülményesebb javítani, de ettől még nincs vele "bajom", sőt.
fattyu: Nekem nincs ilyen gond...szerintem ott valami kopás van vagy szar beállítás
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Olyan ügyes voltam, hogy sikerült a jobb oldali indexemet letörni a garázsban, miközben tettem vettem...szóval a jutott eszembe, hogy feltennék kisebbet, de fogalmam sincs, hogy ezeket az univerzális kis irányjelzőket hogy kell a gyári helyre berakni. Vannak ezek az idomlyuk takarók, amikbe bele kell fogatni (csavarozni) az univerzális indexet, de ezek a takarók hogy maradnak az idomban? Ragasztással?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #22949 üzenetére
Köszi!
Azt hiszem nálam kicsit más a helyzet, mert nekem gyárilag az elsőket egy kemény gumiharang tartja bent az idomban, nincs becsavarozva sehova....elvileg pont azért, hogy ha nekimész, ráesel, akkor ki tudjon fordulni anélkül hogy fossá törnéd...sajnos kicsit megöregedett az a gumi és elrepedt.
Van ilyen kínai meg spanyol utángyártott gyári utánzat, de annak más a formája, nem tetszik, nem is akarok olyat...főleg h párban kéne cserélni.
Az univerzálisból csavaros van csak [link]) ami mögé egy ilyen idomtakaró kell: [link]Sajnos én úgy látom h a csavaron az anya nem akkora, hogy beszorítaná, sőt, akkor ahhoz le is kéne bontani az idomot...
Sajnos (2.0) nincs bontott gyári sehol...lehet h veszek egy olyan gyári gumit, ami elrepedt...merthogy erre is gondoltak a gyárban, így össze lehet legózni...de félek nem lesz olcsó"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nah nem faszolok index-szel, megrendelem a gyári tartót...nincs 3 ezer forint...azt hittem több lesz.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Durva helyek, de szingapúrhoz is nagy kedvet csináltál...istenem, de jó is lenne...
Egyébként szerintem a büntetés nem fog ide elérni, ha ott helyben nem vágtak meg. Ahogyan az itt gyorshajtó külföldieket sem vágják meg (sőt akik "matrica" nélkül mennek azokat sem)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Kép?
Nyilván nem lehet felrakni rá, mivel már a lámpa is tök más (egy gyári lámpát pedig használtan is 50 ezerért mérnek legalább), a felfogatópontokról pedig ne is beszéljünk. Ha idomosat akartál, miért nem olyat vettél?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23038 üzenetére
Sajnos az a baj, hogy az általad felsorolt dolgok nagy részével, hogy csak akkor tud bizonyítani az adott darab, ha már motoron vagy vele és használod. A boltban sok minden nem derül ki...(párásodik vagy sem, mennyire szellőzik, hangos, zörög a plexi, összeesik-e a bélés később stb?) Fórumokon elhangzott infókra pedig sokszor nem lehet adni. Mod: akinek előtte volt már sisakja, akár több is, az jobban képben van (de ő sem lát a jövőbe), de aki először megy vásárolni, az ott áll letolt nadrággal, és bármit mondhat neki az eladó. Sajnos nem mindig igaz az sem, hogy a márkásabb, drágább (de még nem csillió forintos) sisakok a jobbak.
bogyo112: ott küldd plz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Azt hiszem, itthon annyira nincs is rossz dolgunk: [link] Ezek nagyobb pénzbehajtók, mint a Zorbánék rendőrei.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #23072 üzenetére
Plusz ha nem tévedek, ha jól van beállítva a karbi, akkor a napi első indítás szívatóval történik akkor is, ha 30 fok van kint...nem csoda, ha nem indul rendesen. Épp az a nem jó, ha elindul anélkül is. Vagy tévedek? (De ha szar az úszó, akkor szar, csere...)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #23082 üzenetére
Tud ő, ha összeszedi magát. Itt van az, amit mindig ugatunk: minden fejben dől el és mindig öltözz be rendesen! De tudom, úgyis én vagyok a köcsög, aki szidja a strandpapucsos sportmotorosokat...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #23085 üzenetére
Tulajdonképpen rájöttem, hogy én vagyok a csóró...nem muszáj bőrben-cordurában tolni, olyan jó szellőző protektoros felsőket kapni ami arra jó, hogy a-ból b-be eljusson az ember lassan, okosan...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen