- Sweet.tv - internetes TV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tidal
- Mikrotik routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lipton
őstag
Nem nem nem nem nem irom le, hogy az a 8 eves gumi meg javitott is kukaccal es 130 felett a gumis szerint sem szabad menni vele de ugye ki megy ilyen gyorsan a kreszt-t is athagva egy motorral... (bocs HSM)
-
Lipton
őstag
Az nekem is nagyon furcsa volt... leborult a motor a kanyarba magától. Egyenesben is más lett, ott ugye a szép kockásra kopott gumi "stabilabban állt középen".
Tavaly ősszel cseréltem én is (bridgestone s20evo-ra) a kopott pirellit és nagyon ég és föld minden helyzetben (csak kopott volt, nem öreg). Kigyorsításon nagyon stabil lett, döntés teljesen máshogy érezhető, sokkal később kezd csúszni (van abs - kerepelni).
bob.zxr: városban a kreszt teljes betartása még robogóval is tötyi... egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy motorral VALÓBAN tartható.
HSM: 70% város és nincs kockásra kopva, hogyan csinálod?
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
Teasüti #67074 üzenetére
Alapban a kozlekedes ritmusa sok esetben mar a megengedett hatar felett van. Te tenyleg minden 50/40/30-as tablanal valoban annyival mesz? Mindig minden zebrat, vasuti atjarot, stb. A szabaly szerint kozelited meg? Amennyiben nem, onnan mar csak szubjektiv, hogy ki mennyivel megy gyorsabban (persze nem mindegy, hogy +5 vagy 50).
Motorral a szelsoseges tulajdonsagok miatt ez meg nehezebb.
A szemelyes tapasztalat az, hogy lenyegeben senki nem tartja be a korlatozasokat, a mertek persze nagy kulonbsegeket mutat.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Ugy nez ki, hogy megy a haztol a cb1000r... Igy sem tudtam eleget menni vele de koltozes van es igy mar tenyleg csak itt allna...
-
Lipton
őstag
válasz
runner 125 #67835 üzenetére
Csak a motor megy, nem tudnam hasznalni. Kivancsi vagyok mennyire lesz ra erdeklodes.
-
Lipton
őstag
válasz
Lipton #67850 üzenetére
Direkt jo aron tettem fel a motort, idosebb kulfoldiek mennek dragabban szervizkonyv meg minden nelkul de a telefonban latatlanul mar megy az alkudozas... Aki ilyet akar venni ott nem 50k lesz a kerdes... Komolyan beirom lassan, hogy alkudozoknak +100k az ar, hogy legyen sikerelmeny
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
runner 125 #67871 üzenetére
Az biza. Ott (szerintem) teljesen jo. 180 felett kezd talan jobban de nem jellemzo, hogy annyival mennek plane nem hosszabb tavon. Max mondjuk egy m1/m7 bevezeton huztam el de olyan rovid tavon fel sem tunik az adrenalin miatt. Engem abszolut nem zavart a szel rajta.
Plexin gondolkodtam de nem a szel miatt hanem mert tetszik.
Labak? Semmi gond veluk de gondolom ez alkat/magassag kerdese is.Bob.zxr: nekem 140 meg abszolut nem rossz rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Elment a honda. Erdekes, hogy ugyan annyiert adtam el amennyiert 2 eve vettem.
-
Lipton
őstag
Nem gondoltam, hogy ennyire gyors lesz. Lehet, hogy kicsit alacsonyra araztam de igy is buko nelkul ment el 2 ev utan, talan +50k lett volna benne. Azt is latom, hogy ha dragabban szeretned akkor hetekig/honapokig ott all. Februarban kocsit nezegettem. A "jok", azaz ar/ertek aranyban jok 1-2 nap alatt elmentek, a tobbiek kozul van ami meg most is ott all a kereskedesben.
Elso telo kicsit mar eresztette az olajat es a lanc lassan cseres lesz - ezek voltak rajta "velemenyesek", ezeken kivul viszont tenyleg rendben volt.SymbianOS: 10 millio emberbol relativ sok van aki siman kitesz ennyit egy motorert (250-300-at egy telefonert, 10+misit autoert, sok10k-t ruhaert, stb.).
Mike: pentek ejszaka tettem fel. 2 valoban komoly erdeklodo volt, elso vitte.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
Something_ #68161 üzenetére
Majd 5 ev mulva mert ez tul friss, nincs megfelelon megkemenyedve
-
Lipton
őstag
Nem az a baj... Egyszer tokeletes a gumi es beleharap az aszfaltba, maskor csuszik es kemeny - tenyleg, lassan 9 ev lesz az a 8 is
Egyszer maradektalan kresz, 100, 130, mindez varosban persze, majd raszabaditod a lovakat.
Szerintem itt a forumon mar mindenki csak mosolyog ezeken, maximum 1-2-en neha valaszolunk.Tobbszor jon a gumi serules/javitas tema. En ugy vagyok vele, hogy a gumi az egyik legfontosabb/legkenyesebb pontja motornak es biztonsagos kozlekedesnek. Nekem eszembe nem jutna javitott gumival nyomulni hosszu tavon. Legalabb hirdetni nem kellene, mert egy betero gyanutlan olvaso azt hiheti, hogy ez jo megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Kerem a topictarsakat, hogy 1 perces posztnelkuliseggel tisztelegjen HSM kollega gumicsereje okan
A centirozashoz:
A gumi felszerelese soran a teljes kereket kiegyensulyozzak. Nem a gumit, nem a felnit, a kettot egyutt. Hasznalat kozben a gumi egyenletlen kopasa es/vagy a felni serulesei elvihetik az egyensulyt.
Ezt elobb/utobb erzed szitalassal, remegessel, stb illetve a gepednek sem tesz jot.Teheted ugyan oda, ugyan akkorat, olyan lesz mint elotte (ami nem biztos, hogy tokeletes volt mar). Autoknal gumi cserenel, tel/nyar cserenel vagy kormanyremeges eseten szokas a centirozas.
Nem biztos, hogy azonnal erzed, lehet csak egy bizonyos sebessegtartomanyban csinalja erezhetoen.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Az elmult napokban megjartam a Hochkoniget autoval vagy 4-5x oda-vissza... Ejjejjjj...
-
Lipton
őstag
válasz
StoneBridge #73694 üzenetére
Nagyon szep ido van. Szaraz, napos, 13-19 fok.
Par het mulva tenyleg ho lehet itt es az nem 5cm.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
Something_ #75044 üzenetére
Szerintem mentettem en is
nem viccbol volt az
-
Lipton
őstag
válasz
Something_ #75164 üzenetére
Kiegeszitve egy bukoval telefonnal a plexi mogot (bocsanat, bocsanat...)
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Mobilrol.
https://youtu.be/CgZWHd31BvA -
Lipton
őstag
válasz
Topiccsendőr #80448 üzenetére
Vortex Super Rok gokart motor is majd 40 lovas és 125ccm, talán 16,5k körül tilt (ilyen volt a gokartomban). Persze ez már órás motor, de nagyon nem volt vele semmi gond.
-
Lipton
őstag
Jajj megint valaki jobban fekez abs nelkuli motorral barmilyen feluleten (akkor is ha a fekut alatt valtozik) 10 eves uvegkemeny gumikkal
Mert ugye a kozut olyan, hogy egyenletes a felulete mindenhol, nincs por/piszok/olaj/stb. es ezt egy veszfekezes eseten siman le lehet reagalni es pont a hataron fekezni amikor a sportszelet mar ott van a gatyaban.
Motort nezegetek megint de en kizarolag abs-szel - bena vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Gumi
a 10 eves
Ne keverjuk, a gumi/futomu nem "vagy" dolog hanem annak is rendben kell lenni. Rossz gumi es/vagy futomu mellett meg nehezebb lesz rendesen veszfekezni.
Gumit amugy vehetsz jot, futomuvet is rendben lehet tartani (de az mar adott egy gepen) viszont az abs a vasarlas soran eldol es utolag nem tudsz vele mit kezdeni.
Ugy nez ki az abs tovabbra is "fenypontja" marad ennek a topiknak.
Mindenesetre en biztosan jobban fekezek abs-szel.
-
Lipton
őstag
válasz
Topiccsendőr #81462 üzenetére
Ilyesmit jó lenne venni, de hogyan...
Az új cafek horror ár, a régebbi épített csodák meg hogyan kapnap rendszámot... -
Lipton
őstag
CB1000R-nél nem néztem mennyit fogyaszt, 8-9 volt kb. Nem napi használtban volt, nem ezzel jártam fixen így ha ráültem nem érdekelt a fogyasztás. A motor és kiegészítők árához képest lényegében teljesen mindegy, hogy 6, 7 vagy 8 liter megy le neki ilyen használat mellett. Ja, és húztam azért neki, forgattam mert tetszett ahogy megy, ahogy forog, amilyen hangja van.
-
Lipton
őstag
válasz
Gaboman #83248 üzenetére
"...valami zörög a blokkban, kint a ház előtt járatta a gépet én meg hallgattam mi szólhat benne." nyilván nem baltával kell érkezni egy beszélgetésre de ti is tudtok hangulatot teremteni az utcában
duplán leírva, semmilyen szinten nem jogos az ilyen viselkedése a szomszédnak, nem ezért írtam
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Valakik nagyon osszetortek magukat a 7-es uton az egerutnal
a motor kb egy kupac valami volt az uton.
-
Lipton
őstag
válasz
yodamastah #85760 üzenetére
Valto nelkulivel is (super rok 125 + tony vazam volt mg cuccokkal).
Egyik alkalommal ketten voltunk egy supermotos versenyzo sraccal aki gyakorolt (verseny gep, gumi, gumimelegito, stb) es felengedtek egyutt. Sehol nem volt... -
Lipton
őstag
válasz
yodamastah #85772 üzenetére
Nagyon pukkant le kakucs, azota javitottak? Aszfaltban godor, szele letorve, bukoter veszelyes... gokarttal nem szerettem mar, Kecskemet sokkal jobb volt.
Oke, de a gokart 125-os (40le).[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
runner 125 #85776 üzenetére
Lattam par versenyrobogost en is, na az nagyon beteg
-
Lipton
őstag
válasz
-Mike- #91045 üzenetére
Nekem a cb1000r felment ora szerint(!) 270 fole. Nem tudom mennyit szamit de volt rajta egy nyitott akra. Teljesen a tankon hasaltam es nem volt jo csak kiprobaltam. Semmi plusz terelo nem volt rajta.
Rovidebb huzogatasok alkalmaval 200 kornyeke vagy picit felette sem volt nekem olyan gaz. Hosszabbat nem mentem vele igy.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
runner 125 #93104 üzenetére
Ez sem rossz, ha a szamokat nezed (telefonrol):
http://www.vortex-rok.com/championship_categories_Italy_Shifter.php?anno=&n=&ID_campionato=9,36,59,78,113,145,175 -
Lipton
őstag
válasz
Topiccsendőr #93141 üzenetére
A nem valtos 38le valtozat volt a gokartomban, nagyon durva volt. Power szelep utan mint egy hatbarugas es 16.000-ig meg sem allt... a rotax dd2 hiaba volt valtos, ez megette.
Tonykart vazban ugye (mg cuccok, elso fek, stb.)...[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Sok...
A Super Rok motor + tony kart vázamat használtan versenyezni vették még 1M felett..
Új áron közel 2M körüli egy ilyen + kiegészítők (állvány, plusz felnigarnitúra, egy monoblokk komplett kuplung vagy 70-80k tartalékba...)
Tavasszal az első alkalommal kb. én is féltem rajta, minél jobban melegíted a gumit annál jobban megy, csak mosolyogsz a sisak alatt végig. Nap végére nyakad kezed beállvaVersenyautó. A földöl pár centire ülsz bőven 100km/h felett, ordít a motor a füledbe. Nem lehet elmondani milyen. CB1000R motorom is volt de ez más világ.
Költség:
- órás a motor, sűrűn kell piszkálgatni, ha nem versenyzel azért sokáig el lehet vele szórakozni
- váz ha nem töröd jól bírja de ilyet nem csinálsz házilag (állítható merevítés/csavarodás, CNC mart alu vagy alu/mg minden rajta, első/hátsó tárcsafék, állítható futómű, szuper kormány, stb.), érdemes megnézni az oldalt
- mg felnik, pillekönnyűnagyondrága
- 4db lágy slick gumi 50k, nyáron egy nap szórakozás egy szett, ennyiért viszont melegen olyan mint a rágó, gőzöl, a boxban szedi fel a port és a kavicsokat úgy ragad
- 20l 100-as benzin + 1l 5000Ft olaj egy "adag", ez el is megy gyorsan
- pálya 5k/fő/nap kb.
- láncspray minden mennyiségben
- pályára utazni kell (Kakucs, Kecskemét, Bruck) - sima autóba nem fér be, üzemanyag, matrica
- minden ilyen nap után pár óra munka (tisztitás, átnézés, minden csavar áthúz, elhagyott csavarok pótol, stb.)
- fék nem vészes költség és meleg gumikkal olyat fog...[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz
-Mike- #93145 üzenetére
Amennyiben nem a gokartban szoksz le a pelenkáról nem sok esélyed lesz... Fiatal srácok elmebeteg módon félelem nélkül mennek a pályán. Szórakozni jó, mini F1, szerintem nem sok dolog nyújt hasonló élményt "elérhető áron" 4 keréken.
Profin "felesleges". Drága is és azért hiába vagy ügyes ide az kevés.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Sorozatok
- Milyen légtisztítót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...