-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #8552 üzenetére
A klasszikus durrogás tudomásom szerint két problémából is eredhet.
Az egyik, h szegény keverékkel megy a motor. (Sok a levegő, kevés a benya)
A másik, h a kipufogószelepek miatt durrog, ami már nyilván komolyabb megbontással jár.Illetve, úgy tudom, h az 1 hengeresek sokkal hajlamosabbak durrogásra, visszaváltásnál, gázelvételnél.
stifi
Ha, nem szögegyszerű sor 2 (majdhogynem robogó blokk) lenne benne, akkor azt mondanám, h jogos az ár, és van létjogosultsága a kategóriában.
.. 15-20 éve a japók még teljesen komolyan gondolták a negyed literes (és 400-as) kategóriát. Faxa sor 4-es blokkokkal igazi motor feelingje volt, persze csillagos égig kellett pörgetni, de mentek. Néhány matuzsálem korú belpiacos fut még itthon is ezekből, de bíjrák (pl. egy haverom úgy 75.000km-rel adta el a sor 4 kis 250-es Hornet-jét). Noh én egy ilyen fejlesztést simán el tudnék képzelni ebben a Kawa-ban is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #8552 üzenetére
Nekem is csak hörög, durrogásnak nem nevezném...gyári dob. Hogy mennyire gond, azzal lehetne vitatkozni, hiszen a durrogás=nyomáshullám, ami nem feltétlenül egészséges. De majd kijavítanak a szakik (yoda, persu), ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #8628 üzenetére
én tavaly még nyomultam pólóban kánikulában, aztán szeptemberben elütöttek.. szerencsére hideg volt és full be voltam öltözve, nem sérültem meg.
az esés világosított fel róla, hogy ha ugyanez pólóban történik meg, akkor nagyon rosszul jártam volna... azóta csak ruhában!
bár most el fogok menni a postára, 30-as övezetben, 1-2 kilóméterre.. ezért nem fogok beöltözni, de ilyen tempónál nem is fogok az aszfalton csúszni ha elesnék.. ha meg felkennek valahova, vagy rámdől a motor, az így is úgy is szar érzés...szerk: áh, mégis beöltözöm mert nem fér el a cucc amit viszek a gatyám zsebében
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Varoz
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #8712 üzenetére
Én pedig Youtube-ról megtanultam kuplung nélkül váltani (felfele) úgy, ahogy azt valóban kell, aztán hétvégén ki is próbáltam...simán ment. Mondjuk azt még mindig nem tudom, melyik jobb a váltónak, bár gyanítom, ha jól csinálom, akkor a kuplung nélkül, így simábbnak tűnik az egész,.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #8705 üzenetére
nekem az van fenn
elől kb 20000-nél járok, hátul tavaly kaptam egy defektet és újat kellett vennem.. abban volt úgy 12000 km, a mostaniban is van már vagy 10000. teljesen használható még, pedig pályáztam is vele.
ha gondolod tudok fellőni róla fotót hogy néz ki most! szerintem kifejezetten tartós gumi, és az én stílusommal bőven van benne tartalék, de lehet mást fogok venni legközelebb, hogy próbálgassam őket..
cbr600f, hétköznapi használat + néha pályázásNincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
válasz vendingo #8983 üzenetére
Kösz, ez jó anyag, főleg a hozzászólások!
Stellvio tudom, hogy kötelező, egyszer tényleg bevesszük a programba, de pl. Mangartsko Sedlo, amit emlegettek a cikk alatt, az kifejezetten idei témának tűnik, Bohinjból egy kellemes karikával végig a Triglav nemzeti parkban, oda épp befér.
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #9076 üzenetére
..ilyen esetben gyorshajtásért nehezen vesz elő.
Ha, meg minden rendben volt a motorral, papírokkal, engem biztos nem zavart volna, ha utánam jönnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ALI_G
veterán
válasz vendingo #9076 üzenetére
A rendőrmotorosok elsősorban motorosok, ezt ők mondták az oktatásukon.
Én amikor nagymotorra csináltam a jogsit és a tanulóruhába voltam öltözve, rávillogtam két szembejövő motorosra - köszönvén - majd intettek. Aztán láttam, hogy rendőrmotorosok voltakEgyébként hidd el, hogy utolérnek, max autópályán nem ha 1000-es géppel vagy, esetleg ha Rossinak hívnak még van esélyed...
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #9102 üzenetére
jotanacs: alljatok meg minel gyakrabban rovid idotartamokra, akkor sokkal kevesbe fog fajni a vegere
jo kis biciklis tanacs, de ide is passzol: "pihenj mielott elfaradsz"
meg akkor mar a tobbi is johet "egyel mielott ehes leszel, igyal mielott megszomjazol"(a "valts mielott valtanod kell" mar nem biztos hogy teljesen alkalmazhato/alkalmazando motorra )
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #9102 üzenetére
meg kell állni pihenni. az hülye aki nem áll meg ha elfáradt vagy elzsibbadt. saját káromon tanultam meg, én is marha voltam, meg mondjuk az is vagyok, de kezdek rájönni hogy csak magamnak ártok vele ha "keménykedek", nem éri meg.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz vendingo #9660 üzenetére
Én meg tegnap is, ma is voltam egy keveset motorozni (tegnap Duna-kanyar, ma Dobogókő, Szentendre, meg egy kis M0), mert most van időm. 50-60 fölött már elviselhető a meleg, csak ne kelljen megállni. Ma is két olyat fogtam ki... Dobogókőről le, Pomáznál kifogtam egy olyan lámpát, ami egyszerűen nem váltott át. Ott álltam már 2-3 perce, többi irányba már mind volt több lámpaváltás, nálam semmi. Végül fogtam és zebrán áttoltam a motort - kikapcsolva, mert úgy szabályos
Aztán pedig még egy kis M0-s kilométerhiányt letudva, Pesten visszafelé óriási dugón és torlódáson verekszem át magam, gondoltam valami baleset lehet, de nem, csak az Astorián locsolták a sineket, de ehhez jó hosszan leállították a rendőrök a forgalmat, hadd süljön mindenki egyhelyben állva a hőségben...Találtam ma még egy nagyon olcsó kutat, régi 3-as útnál városhatár közeli OMV, 398.9 volt a 95. Na persze, hogy már tankoltam előtte kerek 10 forinttal drágábban De a lényeg, van benzin 400 alatt!!négy!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KoVee84
senior tag
válasz vendingo #9733 üzenetére
én nem találtam
Most mindenki képzelje el a következő szituácitót: tehetős vagy, nem kőgazdag, de azért van pénzed. Van két fiad, az kisebbik 18 éves és kitalálja, hogy ő motorozni szeretne. Elgondolkodsz, hogy merjél-e neki motort venni és ha igen, akkor milyet. Próbálsz olyat választani, amin azért nem röhögik ki a 185 centijével és amit minél tovább használni fog, anélkül, hogy már nagymotorra akarjon ülni. Szerintem teljesen reális egy ilyen motor ilyen esetben. Ja, mégvmi, régi motort meg nem akarsz, mert megteheted, hogy vehetsz neki újat is. Nos, elég életszerű? -
stifi
senior tag
-
Integra
titán
válasz vendingo #9758 üzenetére
pedig egy kecsós pályanap tökéletes ilyenre, főleg délelőtt amikor üres az egész, kezdőknek kifejezetten ajánlott arról nem is beszélve hogy mindig pihenőzés is van és bőven lehet traccsolni is a motorozás mellett
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #9764 üzenetére
szerintem elég nehéz lenne összerántani a topikot, ezért mondtam én a pályázást. az egy fix program és aki jön jön, aki nem nem, attól még az esemény meg lesz tartva
ha nem is kecsón a pályán de valami hasonlóval kéne szerintem startolni. olyan programra menni együtt ahova egyébként is szívesen mennének az emberek, így nem kell külön szervezkedni meg a topiklakókra hagyatkozni, úgysem lehet olyan programot szervezni egy ilyen kis társaságnak ami mindenkinek jó és mindenki elmegy rá..
de ha van például egy jó program valahol az országban ott össze lehetne verődni.
utána pedig mindenki máshogy állna egy csak PH fórumos összejövetelhez!
tipikusan ilyen jóféle program volt a motorozz.hu szezonnyitó gurulása, igaz én full egyedül mentem sukoróra ha van a közeljövőben valami hasonló, felőlem belőhetjük, ezért javasoltam a mostani hétvégét pályanapnak, remélem lesz ott valaki!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz vendingo #9758 üzenetére
Mostanában nem épp olyan idő lesz a Balcsin
(A vicc az egészben pedig az, hogy pont a jövő héttől terveztem pár hétre oda áttelepülni, távmunkában mindegy, hogy honnan dolgozom, aztán miért ne ott).
Augusztusban, amint már látom a körülményeket, lehet róla szó. Bár, ahogy elnézem az idei fesztivál-felhozatalt, szinte minden hétre van valami...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #9831 üzenetére
ebben is van valami, de ki lehet fogni ott olyan motort amit szeretett a becsületes gazdája, de végül megválni kényszerült tőle - és tiptop állapotban van áron alul.
több ismerősöm is vett ilyen motort és mind szuper. az mondjuk nem árt ha szerelő vagy, vagy olyan helyen dolgozol ahol szerelnek...
nagyon rá is lehet kefélni az ilyesmivelNincs időm kedvesnek lenni!
-
lujo10
aktív tag
válasz vendingo #9911 üzenetére
Hát ez tényleg szívás és nem is kicsi
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Prof01
veterán
válasz vendingo #9911 üzenetére
Hát nem irigyellek. Az enyémhez is kínszenvedés hozzáférni...
Én meg elmotoroztam ma Pécs felé, de elszámoltam kicsit magam, mert visszafele úton otthonról kb. 15km-re kifogyott a benzinem. De egy kedves motoros kolléga megállt és hozott nekem egy kannában!
Ezt nevezem motoros összetartásnak![ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #9911 üzenetére
A mérnökök nem gondolták, h olyan helyre kerül a motor ahol nem cserélnek időben gyertyát. Nehogy már ők lgyenek a hülyék
De nem jellemző a pipa beázás.
Karbis gép esetén jót tesz az olajnak az el nem égetett benzin lehúzása a hengerfalrólNem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #9941 üzenetére
WD40.
Fújd meg jól, aztán jöhet az ima, majd a próbálkozás.
Az esés következtében eldeformálódott kipufogó hővédőmet így szedtük le tegnap. 4 csavarból 3 kijött és csak 1 tört bele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10103 üzenetére
"Ha eladnám az SV-t, akkor valószínűleg egy sporttúra vagy túraendúró lenne." ...
"Lényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. Jövőre 3-6 ezer km-es túrák vannak tervbe."
SV1000S Tonkretehetetlen, orokke szeretheto, raadasul a csere se kerulne sokba.
De ha vagy zseton es jo motor kell akkor BMW En eddig barmi bmw-t probaltam mindet nagyon jo volt vezetni. 1200gs-t nehez uberelni ha vilagbol kimeno tura gep kell.
"ényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. "
Erre jo szinte barmelyik 2000 utani japan motor. En barmikor hajlando lennek elindulni egy 3-6e km-es turara a 8 eves gixxerrel, ugy hogy lesetalok az udvarra es raulok 10-20e km-re mar lehet elvinnem szervizbe es kicserelnek par dolgot rajta elore, de attol nem fosnek hogy barmi is tonkremegy.
Esetleg 1000es fazer?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen