-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz fattyu #22373 üzenetére
Ez így van, kb. 50 km szokott lenni utcán mire lekopik ez a csúszós réteg, de ugye a legszélén nem használod, szóval ha majd mész szerpentinre, eleinte nagyobb ráhagyással ott is.
nekem sima pilot power volt, pályán is nehéz volt zavarba hozni, de vizen már nem az igazi, ahhoz kevés a barázda rajta.
Nekem pályán 2.2/2.5-tel jött be a legjobban, de utcán nyáron én is 2.5/2.9-cel használtam. Britt tudósok szintű kutatást azért nem végeztem, de a horneten most is az van. Egész sokat bír ahhoz képest, hogy mennyire tapad
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22457 üzenetére
Na, megszáradt a GPS-tartóm konzolja, gyorsan fel is dobtam a gépre. Szerintem tök jó lett. A GPS az egy leselejtezett sokéves bóvli darab (kocsihoz van már új 5"-os normális TomTom, telefonkihangosítóval), de működőképes. Fényereje mondjuk alig, ellentétben az újjal. Ezt legalább nem sajnálom, ha valami baja esik. Készülök ám rendesen a hosszabb túrázásokra/
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stifi
senior tag
válasz fattyu #22457 üzenetére
nem rég volt bírósági perem a balesetem miatt, a másik fél rám akarta bizonyítani hogy gyorsan hajtottam és ezért nem vett észre és ezért nem adta meg az elsőbbséget. ugyanez volt a szitu, bekanyarodott elém a sávomba.
ha be tudja bizonyítani hogy szabálytalanul közlekedtem és emiatt történt a baleset, én lettem volna a hibás vagy osztoztunk volna a felelősségen. szerencsére egyrészt nem tudta bizonyítani, másrészt meg nem is voltam szabálytalan csak simán ő volt fasz és ez ki is derült a tárgyaláson.
amúgy el lett mondva amit fenn is mondtam: ha bizonyítható hogy a szabályosnak vélt közlekedő mégis szabálytalan volt, borul a papírforma.mondok egy egyszerű példát: ittasan vezetsz, full szabályosan és neked koccan valaki, kihívja a rendőrt, megszondáztat - ugrik a fedezet a biztosításra, ugrik a jogsi és egy jó ügyvéd még azt is rádbizonyítja hogy te okoztad a balesetet az ittasság miatt, holott a pirosnál álltál amikor belédjöttek ami elég egyértelmű de a körülményeket figyelembe véve már van mit átgondolni. szerintem ugyanilyen a gyorshajtás is, egyrészt ahogy mondod mindenki vigyázzon magára, másrészt ne csodálkozzunk már ha elütnek azért mert teljesen irreálisan közlekedünk az elvárttól...
a stoptáblánál nincs leírva, de azt is megtanultad a kresznél hogy adott helyen mire számíthatsz?! ha XXX méteren belül sehol senki akkor elvileg bátran elindulhatsz, de senkitől nem várható el hogy egy nyélgázon közelítő motor távolságát, sebességét felmérje ép ésszel..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
yodamastah
őstag
válasz fattyu #22592 üzenetére
Nem kell gyári állapotra visszacsinálni, és akkor nem olyan drága. Eleve baromság gyári motorral gurulászni ha fáj a 200ezres számla amikor feldől a vas. Az előző idomom (üvegszálas) 6 esést bírt ki, a 7.nél sajna megsemmisült igaz soha nem nézett ki jól. Mármint az 2. esés után már nem De különösebben ez nem zavart sosem A motor többi részét meg egész jól lehet védeni csúszások ellen. A legnagyobb csúszásom kb 130ről történt, csúszott vagy 70-80 métert a motor. A bukógombán a fix lábtartón meg a fémbetétes deklivédőn csúszott. A lábtartó félig elkopott, kicsit a farokidom is leért. Gyak semmi baja nem lett. Ha nem tört volna el a lábam akkor azonnal folytattam volna a motorozást egy lábtartó csere után (volt nálam).
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz fattyu #22592 üzenetére
ilyeneket én is tudok
bal oldalidom, fejidom, generátor burkolat = 500K + szerelés. éljen a gyári cserealkatrész a biztosító zsebéből!viszont kihagyjátok a másik oldalát (ismét): új motorra lehet cascot kötni, pont idén vagy tavalytól egész emberi áron ahol az önrész minimális. használtra ilyen nincs vagy heroináron van...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22911 üzenetére
Nekem is leveri a gyújtást sebességben, de még egy bazi fényes sárga lámpa is világít, ha gyújtáson van - kipakolt sztenderrel.
Mivel léghűtéses, így hőfokmérő nem kell, de egy olajnyomás-lámpának jobban örülnék. Na, az meg nincs...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #22918 üzenetére
ha elhisszuk h a motorkopas 90%-a hideginditaskor keletkezik es egyikunk sem huzza neki hidegen, akkor szinte tokmindegy hogyan melegitjuk a motorokat leginkabb kornyezetvedelmi es esetleg gazdasagossagi megfontolas a tobbi.
egyebkent en is beroffentem, buko fel, kesztyu fel es uzsgyi. kis terheles, kozepes fordulat. -
ALI_G
veterán
-
csongi
veterán
válasz fattyu #22926 üzenetére
En legalabb addig jaratnam hidegen mig a hofok jelzo meg n mozdul, vagy felig vissza nem tolt szivatoval is felveszi a fordulatot, ez kb szerintem 1-2 perc lehet, csak utanna indulnek es jaratnam melegre. Igy kimeletesebb a hideg oldali terheles es igy sem lesz tobb fogyasztas viszont, hosszabb elet tartam. szvsz.
Bogyo: Erdekes, bar nem tartom kizartnak hogy az az olajszivattyu akkor is pumpalni fogja az olajat, mikor elkorrodal a motor vaz . Igy nem szamitanak hibara.
Cannibal: fordulatszam merot utolag is tehetsz fel. Lehet nem lesz halal pontos de azert egy 100 rpm erteken belul be lehet loni
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #22926 üzenetére
eddig az osszes motorom karbis volt, manualis szivatoval. en is mindig a meg hasznalhato legkisebb szivatoval probalok menni es menetkozben folyamatosan tolom vissza (pl lampaknal, ahol nagyon jol hallani es erezni h mit csinal gazra).
es en egy okos informatikus vagyok -
TommyGun
őstag
válasz fattyu #22967 üzenetére
Én szemüveges vagyok és tökéletes a beépített napszemüveg. Nem ér bele sehol a rendesbe.
Mikor vettem a jelenlegit próbáltam vagy 10 féle bukót de egyíknél sem volt gond ez. nyilván amikor megveszed úgyis felpróbálod és akkor fény derül a problémára."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22967 üzenetére
Az enyém nem sokat! A haláltól nem félek, inkább a megnyomorodni + életben maradni kombinációtól.
40 - 60 - 80 ezret nem tudok, de nem is akarok sisakra szánni, így vélhetően használtakat kell nézegessek. Ott viszont a személyes próba nem biztos, hogy összejön (pl.Vatera), ezért kérdezem a tapasztalataitokat.
Remélem, hogy a méret szerinti számozás (a mostani M-es szorosan, de nem túl kényelmetlenül ül a fejemen) minden gyártónál egyforma. Vagy mégsem?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz fattyu #22969 üzenetére
megjegyzem énis aszittem mindegyiknél hogy ide tuti nem fér be a szemüvegem de nem volt gond. De nyilván igazad van fejfüggő méret függő, kikell próbálni, úgyis kipróbálod mielött megveszed, de szerintem manapság azért már nagyjából odafigyelnek erre, persze ha vkinek extrém feje van az más
Más. Ha már volt akkor sorry de épp most olvastam eme cikket, annó írták páran itt hogy nem jó ha félsz egy picit a motoron, ha félelem nem is jó szó rá, én inkább félsz-et használnám de EZ egy jó cikk.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #23128 üzenetére
Egyébként én akárhányszor mentem, akár random, ő mindig ott volt...és túlzás h nem szerel, az enyémen dolgozott. Nem akarom őket védeni, de én elégedett vagyok velük. Amióta ők kipucolták a karbit, azóta nincs melegen indításnál háromhengerezés meg alapjárati problémák...azóta hozzá sem kellett nyúlni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
senior tag
válasz fattyu #23156 üzenetére
Hát hmm..
Egy dolgot nem szabad elfelejteni:
Szati egy üzletember elsősorban, aki nem véletlenül van még a pályán.
Én azt látom (nem most, hanem úgy 2 éve - akkor volt kapcsolatom velük) hogy már túl sok munkájuk van, és van hogy ez a ráfordított idő rovására megy.
Olyanokba pl nem egyszer belefutottunk, hogy kiadták a motort, tessék, most jó, vihetem, aztán vagy be sem indult, vagy vissza kellett vinni. És ilyenkor persze jöttek is ám a további költségek..
Nálam mondjuk elektronikai hibák voltak a legbosszantóbbak és elvileg náluk nem jöttek ki mind a próba során.. (mint pl. még ez az xy biztonsági relé rossz, hogy valahol szakadás lehet a kábelezésben, vagy hogy pl a hengerfejesnél a nyomáspróbán jött ki a hajszálrepedés a hengerfejen...)
Az előzetesen kiadott árkalkulációra persze így - egy folyamatos feltárás folyamán - már nem lehetett építeni, az nyúlott mint a rétestészta és azért voltak érdekes pillanatok, mikor eredetileg azért mentem a motoromért hogy hazamenjek vele, aztán hárman tologásztuk az udvaron de csak nem indult be..Félig meddig rálátva tudom, hogy kicsit mindez benne van a szakmában, így még utólag is inkább hümmögök rajta mint panaszkodom, mert legvégül jó lett a motor, és minden egyes eset külön történet, na de azért glóriát, meg 'terézanyaságot' sem kell a fejük fölé képzelni..
Szati mindent egybevéve - mind üzletileg - mind mondjuk szakmailag - egy rutinos öreg róka, annak minden velejárójával együtt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #23495 üzenetére
Persze, hogy viccelek!
Viszont a protektoros dzseki nélkül nem merek elindulni, főleg hogy egy ilyen találkozón bármiféle állatkodás előfordulhat. Legfeljebb nem lesz alatta semmi...
A nadrágot viszont egy sima farmerre cserélem, a lötyögő térdprotektorok miatt nagyon rühellem a Shox gatyót amúgy is. Bakancs meg kesztyű az kell.Sajnos a Kushitani kabát sajnos nem hálós, hanem "légtömör"... Menet közben nem szokott elviselhetetlen lenni, ha meg kell állni, akkor meg majd ordítva, fénysebességgel félmeztelenre vetkőzök.
Én nem merek rövid gatyában motorozni... ....gyáva vagyok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #23933 üzenetére
szerintem meg nem, ezert irtam. nem csinaltam csuszastesztet egyikben sem, de fogdostam kezben oket, mert en is cipot akartam. ez volt a velemenyem az anyagarol. nem gondolom erosebbnek egy jo bakancsnal. az egesz nagyon konnyu, csak a boka es a labujj kornyeke van erositve. ahogy a munkavedelmi bakancsok is.
raadasul a rivjuk alapjan vizes aszfalton (foleg utburkolati jeleken) hajlamos csuszni. tovabba mivel ennyire konnyu anyagbol csinaltak nem nagyon gyengitettek szellozessel. ahol a valtohoz egy normalis motoroscsizma meg van erositve, ez nincs. ha kemeny a valtod, nem fogod szeretni.
szoval kenyelmes es jol nez ki. ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz fattyu #24136 üzenetére
legalább van önkritikád
tessék keményen edzeni, akkor bírni fogod a meleget is, csak rajtad múlik egyik napról nem fog menni a másikra, de ha most nekiesel, akkor jövő nyárra már kezdő kondid lesz és jól fogod bírni, úgyhogy hajrá...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz fattyu #24308 üzenetére
nem folyamatos volt, hanem időszakos, gondolom egy-egy pillanatra. másra nem tudok tippelni, ha ma reggel meg melóba menet atomstabil volt megint az egész vas és mondta délelőtt, hogy semmi furát nem érzett egyszer sem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #24389 üzenetére
"a pozíciót megszokod..."
Említettem a ZZR-t: már a számomra túlságosan előredőlős testtartás sem tetszett, az meg hogy konkrétan a golyóimon ültem abszolúte megszokhatatlan."idom nélkül 100 fölött vitorlát játszani..."
Plexi. Amúgy mint írtam nem az idommal van a bajom, hanem a sportos üléspozíciót nem akarom. Hogy épp az SVN-be estem bele az "csupán" érzelmi kérdés. De erről szól a motorozás, nem?"...jé ez megy és látám hogy ez jó..."
Ááá, autóval sem vagyok az a száguldozós típus. Lehet kicsit sportosabban iramodok neki mint az átlag, de a korlátokat nem (nagyon) lépem túl.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #24523 üzenetére
Ha ez nekem szólt akkor itt leírtam mire gondoltam, ha túlzottak az elvárásaim nyugodtan szóljon bármelyikőtök!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz fattyu #24523 üzenetére
Mindenki és gondolom te is örülsz ha sikerül venned egy karbantartott,szervizelt,karc,esésmentes motort amire a gazdája is vigyázott.. Igen,ez a kombó ritka és drágább mint mondjuk egy karcos,eldölt... Ismerősnek télen/nyáron a kertben áll a motorja.. Le sem takarja,szted hogy néznek ki a műanyagok.. Na ő nem az a gondos tulajok táborát képviselő egyén.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs