-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vendingo
veterán
A gps nyomkövetés szart se ér
Egy gps, mobil blokkolót már 15 ezerért lehet kapni a feketepiacon.
Akik erre szakosodtak azok tuti rendelkeznek ilyennel.
A pageres riasztó kb arra jó, hogy jelzi ha buzerálják a motort.
Az enyémre már többször is ráültek, rendszeresen más sebességfokozatba találom mint ahogy hagytam, kapcsolók nem úgy állnak ahogy hagytam... Erre jó a pageres...
Én radaros riasztóval szemezek.
Olyan szenzorok kerülnek a motorra, mint a kocsiknál a tolatóradar. Ha közelítenek a motorhoz, akkor egyet hangosan pittyen, de ha továbbra se tágítanak a közvetlen közeléből, akkor beriaszt.
A piranha márkájú riasztók rendelkeznek ezzel a funkcióval.Másik megoldás buzerálás ellen az a riasztós tárcsafékzár. Szinte a legkisebb mozdításra is visít.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
pontosan így van, én is mindig úgy parkolok hogy a pager hatótávján belül legyek. volt már hogy oda kellett menni, egyszer egy 6 éves kissrác ült a vinnyogó motoron, és nem tudta hogy szálljon le ijedtében..
mivel erősebb voltam, lerúgtam a motorról és megruháztam a földön, egy életre megtanultaaz erkélyről néztem végig, nagy nehezen csak leszállt és elszaladt, de a lábnyoma még most is látszik az ülésenNincs időm kedvesnek lenni!
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Azért kérdeztem, hogy van-e itt valakinek ilyen motorja, mert az enyémhez rossz lánckereket adtak a boltban és az említett 2 típusú motorhoz lehet felhasználni. Nekem JTF 434.16-os kellett volna, erre kaptam 436.15-öt, amitől szeretnék megszabadulni. A boltba nem tudom visszavinni, mert novemberben vettem, csak most akartam feltenni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
vendingo
veterán
Az egy dolog, hogy nem ajánlják őket, de ha még V2-es is, akkor tuti a halál.
Ahány emberrel beszéltem első motor vétel előtt mindenki leszólta a V2-t mert hogy akkora a motorféke....
Unokatesóm is most akar motort venni de mindenki sor4-et ajánl neki. Ajánlottam neki SV1000-et, de arra azt mondták, hogy özvegycsináló, meg hogy motorfék....
Én megvettem a V2-est, imádom, a következő motorom is tuti V2 lesz.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
A Duke is ezzel a blokkal megy, valaki már linkelte korábban. A tesztben dicsérték.
Kezdőmotor téma: Ha már valakinek van A jogsija akkor vegyen 400-650 közötti gépet. Tökéletes kezdőmotor. Egy két szezon és kiderül merre tovább. Onnan bármerre lehet elmozdulni, teljesítményben kivitelben.
Daywalker: Sejtettem
Csak a víz miatt kotyogtam bele.
[ Szerkesztve ]
-
-
#25954560
törölt tag
ezert irtam.
nemtom mennyi palyazasa lesz iden, de nem gondoltam h minden hetvegennekem is van nyomasmerom, de a palyahoz kozeli benzinkut nekem eleg szokott lenni. ha hosszabb tavra indulok, akkor is. bejaratott kut otthonhoz kozel, tankolok, megnezem a guminyomast, megiszom a redbullomat es huss!
mod:
Integra:
na ezaz, minden motorozas elottszoval havonta hanyszor?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Pirellivel én se foglalkoztam sokat régen
A dunlop d211GP első gumija azonban leereszt mint írtam. A 209 is cisnálta. Nem mindegyik, de jellemző. Ezért gyakran ránézek. Másik hogy volt 2x már defektem úgy, hogy állt a gumiban a csavar és indulás előtt vettem észre. Szóval azért nagyszervízt nem csinálok minden indulás előtt, de reggelente ránézek hogy gumi/fék rendben
-
emre
veterán
Szerintem ez attól függ, hogy hol ér utol a dolog.
Ha a világvégén, akkor megpróbálom javítani.
Ha pár km-re gumistól akkor benne hagyom, és fokozott óvatossággal megpróbálom megközelíteni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
Hungaroringen kaptam egy csavart a hatso kerekembe, habbal fujtam, meg 2 hetig jartam vele, nem 100 al
Palyara is mentem vele. Ha a szovet nem serul, es ha a hab be tudja foltozni, akkor aztan biztos kicsi a serules. Egyeduli hatranya, h eltomiti a szelepet, es nem tudod felfujni a gumit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Jah, egyes karburátoroknál így van (a Ladában használtak ilyet talán), de szerintem a motoroknál nem így működik, úgyhogy hiába ráncigálod, te csak a pillangószelepet nyitod azzal, és mivel nem jár a motor, nincs depresszió...de laikus vagyok a témában. Majd aki ért hozzá jobban az felvilágosít (persu?
).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Én nem szívesen motoroznék csavarral a hátsóban 1 métert sem ha nem muszáj
Nekem mindkét esetben kéznél volt a másik felnim, átraktam a jó kereket, és a rosszat meg levettem. Nem javíttatam egyiket sem, mert eleve ledobált, lepályázott hátsókat használom utcán, sokat nem érnek ezek amúgy sem. De ha lenne egy közel 100%os hátsóm amiért fizettem 40-50 ezret, és szakember szerint javítható, akkor simán megjavíttatnám. Amikor belülről "megfoltozzák", és nem sérült a gumi szerkezetileg, az gyakorlatilag 100%os lesz javítás után. Pár éve Adorján Tomiék még pályán is kipróbálták. Direkt kiszúrták a gumit, majd a foltozás után tolta tovább, és semmi gond nem jelentkezett.
-
-
stifi
senior tag
elmentem az IKEA mellett, még láttam is a csavart az úttesten de már nem tudtam kikerülni. utána 2 kilómétert még motoroztam, hazamentem, másnap reggel vettem csak észre hogy megmozdítani sem tudom.. simán rámentem első és hátsó kerékkel, és így állt bele.. döbbenet
állítólag egész jó nyomást tudnak ezek a kis flakonok nyújtani, de számokat nem tudok.. nem ezzel fogod pontosan belőni pályára az tuti
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Nekem volt/van Sport attackom, aztán előre került sport attack 2 és most hátulra is azt veszek. Nekem mind a 2 bevált. Az én hátsómban kb 10-12 ezer km körül lehet és még van rajta egy kevés. Az első gumi 2 hátsót kiszolgált.
Idén én is szeretnék párszor lemenni pancsira.A sima sport attack és az újabb fajta között különbséget nem vettem észre, nem tudom, hogy az újabb hátsó megéri-e azt a +12 ezer ft-os felárat a simához képest.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
Ha pályázgatnál akkor mindenképpen oylat amit a gyártó is utca/pálya guminak árul. Pölö Conti Race attack street, Metzeler K3, stb...
Persze lehet túra gumival is pályázni, csináltam én is. Sőt a mai sporttúra gumikkal tényleg jól lehet csapatni. De egy jó sport gumival ami pálya használatra is ajánlott, azzal elég jó tempót lehet menni, valamint pofára esni is sokkal nehezebb lesz.
-
Integra
titán
a z8 interact utcai gumi, a tiedre is ideális választás, de nem igazán pályagumi, nem tudom, hogy ott mit bírna ki. sosem mentem fel vele pályára, valszeg nem is fogok. de utcára túramotorok alá profi, első perctől fogva imádom. öregem is csak elismerően bólintott rá, pedig ellenkezett, hogy miért akarom a gyári brdigestone-t azonnal lecserélni még üzembe vétel előtt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
150e egy évben gumira nem tűnik soknak. Kérdés ezzel mennyit mennek verseny + edzések.
Pölö ha a gyorsasági OB-n akarsz menni mondjuk egy 600assal, akkor év elején veszel úgy 1-1,5 millióért gumit, és az talán kitart egész évben. És még ennél jóval több zseton elmegy mert ugye nem csak a versenyeken kell motorozni, edzeni is kell amennyit csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Mennyi volt a körideje? Wow, végre valaki, aki valszeg nálam is lassabb
S ha már erről folyik itt a téma: a hétvégén sajnos fostosnak néz ki az idő, talán vasárnap lesz valamivel jobb (19°C max, de legalább eső nélkül), vki tervez pályázást?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
az b+, láttad a super slomo kamera felvételeket??? egész elképesztő amit és ahogy művel.. egy pókember, ahogy lóg a motoron.. hamarabb lent a könyöke mint a térde, sírni tud az ember, mikor nézi, mennyire tökéletesen csinálja
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, nyegle kis srác, de azért szerintem egy 80kg-os pali is megtudja ezt csinálni kellő kitartással és gyakorlással. minden esetre csodás nézni, fantasztikus.. ahogy újra csúsznak erőből a literes gépek.. és a suzuki is újra gp-re fejleszt
az előző képet nem találtad meg nagy felbontásban netán?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én azt hiszem ahhoz kell a nagy, stabilan nyújtott gyors kanyar, hogy biztonsággal lehessen gyakorolni, kecsó kicsinek tűnik, bár szerintem márkez ott is megcsinálja csukott szemmel
faszák a képek nagyon!!mod:
most látom, hogy extra könyökkoptatót varrnak fel a srác ruhájára...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Régóta nézegetem az AT-ket, 700-tól indulnak (+ átíratás) a normálisok, és lemerem fogadni hogy egy részükre mindenképpen költeni kell.
Ahogy én számoltam: motor:150, felújítás ~400, honosítás:100, telifény 100
750 ezerből lenne egy tuti frankó motorom, amire nem kell költenem, csak a kopó fogyó cuccokra.
2. motornak venném, csak túrázni. Az hogy mennyi idővel jár a honosítás/felújítás nagyon nem érdekel. Ráérek, pénzem is lenne apránként rákölteni.
A honosítást úgy néz ki megtudom oldani. Ismerős régóta hoz autókat külföldről, ismer minden kiskaput.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Ja, de ellenben nem nézi hülyének a megrendelőt, és ha kéred elmagyarázza mi miért kell, hogy működik. A döntés mindig a megrendelőé. Nyilván szeretne hatni rájuk, mert ő is pénzből él, de nem szeret félkész motort kiadni a kezéből - illetve akkor tud rá garit vállalni, ha az rendben van. Illetve egyszerűbb sok mindent akkor csinálni, amikor szét van borítva, nem kell megint időt pazarolni arra, hogy szétszedje-összerakja - ami a tulajnak is spórolás.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
Szati simán lebeszélt felesleges baromságra költésről, és simán mondta azt hogy ezt ne holott lett volna belőle pénze.
Én mint iszonyuan laikus nem értek robbanómotorul meg sehogyse teljesen kiszolgáltatott vagyok. Ismétlem nem akartak lehuzni, nem költettek el velem felesleges pénzt, viszont amikben megegyeztünk azokat maradéktalanul facán megcsinálták.
Én tökéletesen megbízom bennük.
Egy dologban fejlődhetnének az a kommunikáció de végül is szerelők
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
Daywalker
addikt
Nem tom ki az az Erdős Csabi, nem vagyok otthon a stunt életben, de a videói szerint ő legalább fel van öltözve és kupak is van rajtuk. Ez a minimum. Illetve azzal kapcsolatban is van egy sanda gyanúm, hogy nem közúton vagizott.
De felőlem mindenki azt csinál amit akar, csak senki se várja el, hogy más még tapsoljon is a hülyesége mellé."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok