-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #18605 üzenetére
Vesrah szelepekről is van? Tökre kíváncsi lennék mit tudnak, mert csomó helyen árulják a gyári töredékéért...tényleg csak kíváncsiság.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18621 üzenetére
A f@szt, én is megyek! Mondjuk szerintem f8 előtt én sem érek oda úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az frankó.
mod: mondjuk vicces, az elején azt írja h 80km-re a fővárostól (koordináta alapján kiskunfélegyháza?), közbe meg az van h bp illatos út 9. (az mellesleg nem ago címe?)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18633 üzenetére
Ez van, több volt mint a semmi Jó vót! Remélem legközelebb még többen jönnek.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18645 üzenetére
Hja, csak éppen ahhoz garázs kell, szerszám...és fel is kell lógatni vagy bakolni. Szerintem most neki épp egyik sincs kéznél.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #18676 üzenetére
Egyék meg amit főztek
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Mocskos rohadék időjárás...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18699 üzenetére
Engem az aggaszt, hogy hiába lesz plusz, folyamatosan csapadékos lesz, az előrejelzés szerint (ami mostanság nem tévedett). Bár nem hiszek a 30 napos előrejelzésben, de végig felhőset ír , itt-ott esővel. Na ez az ami engem zavar.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hmm, nem emléxem rá, hogy tavaly minden hétvégén szar idő lett volna. Talán több volt a szar idő, mint máskor, de két évvel ezelőtt szinte minden egyes hétvégén esett. Na tavaly ehhez képest semmi sem volt. Meleg az volt, de tényleg nem tolódott ki olyannyira...mondjuk én egész sokáig motoroztam ahhoz képest, hogy hűvös volt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #18719 üzenetére
Most az A1 helyett van a B125, ami tudtommal ugyanúgy 11 kW, max 125 ccm, 0,1 kW/kg. Annyi, hogy külön kezelik a váltós és automata motorokat, ha jól tudom (legalábbis erről volt szó). És az A korl. (25 kW) helyett A2 (35 kW, 0,2 kW/kg) van.
Archer: lehet, nem néztem az árakat mert engem nem érint
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Megint havazik
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Komolyan mondom, ez a köcsög időjárás. Nem szoktam türelmetlen lenni, de most már tényleg tele van a tököm az egésszel...és nem lehet vele semmit se csinálni. Ha csak esne simán az eső, már az se zavarna, de ne legyen már ilyen rohadt hideg is mellé.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz keszegduda #18825 üzenetére
Ez attól függ hova viszed. Ha a Mozaik utcába, akkor mindenbe bele fognak kötni...van E betű vagy nincs a cuccokban, sőt ha van de látszik, hogy nem gyári, akkor abba is belekötnek (akár egy lábtartóba is). Ha nincs mibe, akkor kitalálják, hogy üt a féktárcsa
Egyébként normális helyeken gumi, fék és világítás mindenképpen legyen jó, meg ne csöpögjön belőle semmi. A többit nem tudják mérni, max a zajt...ja igen, a kipufogó. Az változó, ki mennyre harap amiatt, ha épp nem gyári vagy racsing dob."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18868 üzenetére
Maradjunk annyiba, hogy a jogszabályi kiskapukat nézve elméletileg a xenon beépítése nem tiltott (mivel a mosó, állító stb autóra van megfogalmazva), ugyanakkor nem teljesen legális. Másképp értelmezik a jogszabályokat az NKH és másképp a motorosok. Előbbi arra hivatkozik, hogy " „A világító- és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni." Tehát vizsgán akár meg is kúrhatnak érte, ha olyan kedvük van, mert ez alapján tényleg nem legális.
Mellesleg a TC-n volt egy cikk erről, és ha nem megfelelő lámpatestbe tesszük a xenont, akkor lehet, hogy nekünk jó lesz, a szembejövőnek akkor sem...(motoron viszont a xenonnak hátránya is van, ugyanis sokkal jobban bólogat, mint egy autó, így a magasságállítás még jobban hiányzik, mint autóknál).
Szóval nem foglalnék állást ebben az ügyben.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Azt mondja el valaki, hogy versenyre miért kell olyan fékcső, ami raccsing és...
1: egyrészt nincs a sárvédőhöz (villához) rögzítve
2: másrészt pedig a jobb és bal oldali nyereghez közvetlenül a fékmunkahengertől már külön csövezés kell (tehát nem elosztva).Amúgy nekem ilyen van, csak az értelmét nem egészen látom.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hmm, pedig mintha valahol azt olvastam volna, hogy tilos oda rögzíteni, nem csak azért mert nincs rajta hely. Egyébként attól, hogy már a munkahengernél szét van osztva, miért lesz egyenletesebb a nyomáseloszlás? Bocsi, hogy ennyit kérdezek erről, csak szeretném megérteni pontosan
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Változó, attól függ milyen hosszú cső kell, racsing vagy normál (előbbi az olcsóbb, mert az csak két cső, nem három), rozsdamentes, eloxált vagy valami gagyibb fittinget kérsz. Most láttam vaterán, hogy 10e-ért kapsz komplettet előre ... igaz nem goodridge. Ez utóbbi elég combos árban van, akár 80-100 font csak az első.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Értelek, de tudtommal a gyári három csöves rendszer is ketté van osztva, csak nem felül, hanem lejjebb egy T-elosztóval. Max ha az egyik cső hosszabb lenne, mint a másik, akkor még érteném, de így nem Na mindegy is, nem rugózom rajta. Azt hittem ennek valami más oka van (balesetnél, perecnél vagy ilyesmi).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja értelek...fostos hülye új megoldások megint. Nekem a ZX9-en gyárilag T-vel volt elosztva felül és úgy ment le mindegyik nyereghez egyenként, nem ilyen átfűzős megoldással. Most felül van osztva...a kettő közt nem láttam a különbséget, de ebben az esetben érthető.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18922 üzenetére
Pont jó lesz neki bejáratásra
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #18937 üzenetére
Vigyázz, még elszabadul a futó aztán halálra gázol egy-két gyalogot a zebrán Abszurditán...a baleseti adót sem a kórházakra költik ám. Na meg ha baleset van úgyis feltolják a gumibotot és egy 30 rugós csekket, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezették. Innen csak menekülni lehet (mi több, KELL!)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nézd, a túl merev csizma sem jó. Ha nem a bokád csavarodik ki, akkor a lábszáradat fogja eltörni, vagy máshol fog megcsavarodni. Síbakancs effekt. Lehet ott is akármilyen profi, csillióba kerülő bakancsod, minden sérülést az sem véd ki.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz coreside22 #19046 üzenetére
2004-es, 14e km-rel...aha. Szerintem inkább 44 vagy 54e km az...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Le lehet mosni vízzel, sőt le is kell mosni vízzel, nem árt szappanos vízzel átmosni. Viszont ha megnézitek a WD40 honlapját, ott is írja, hogy a zsíros-olajos szennyeződéseket leoldja.
Egyébként meg volt egy teszt, ahol a láncot mosták többféle anyaggal, petrólummal, WD40-nel meg csomó szarral, és a WD40 sem bántja a gumit, nem jobban, mint a petróleum. Nem is kell órákig áztatni egyikben sem. A láncot meg nem olajozni kell vele, nem arra való. Az idomnak nem értem mi baja lenne tőle. Az egy lakkozott felület. Sokkal durvább anyagoknak és behatásoknak kell ellenállnia.Mindegy, nem akarok wd40 promót tartani, mert én sem próbáltam erre a célra, és egyébként is brigéciolt használok.
Mindegy, aki teheti próbálja ki, aztán számoljon be az eredményről."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen