-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Mindenhol csak az első jogsi a kérdés Teljesen legális azt beírni. Ahogy motorn az utas szállítása is csak ahhoz van kötve, hogy mióta van jogsid, nem attól, hogy mióta van a kategóriára jogsid.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
"Teljesen kényelmes"
Mondod ezt hány km megtétele után? Most még nem látod/érzed azokat a dolgokat, amik idővel, a rózsaszín köd eloszlása után derülnek ki. Tekerj le vele 200-300 km-t és máris kiderül, mennyire kényelmes Másik lehetőség, te vagy kicsi és kényelmes
Amúgy a lidlis ponyvára mondtam. Fel nem tennék olyat, aminek a belsejében nincs vmi pamut vagy bolyhosabb bélés, ami nem karcol (persze csak beltérre és olyan helyre, ahol nem rohad alá a motor - érts, nem kap nedvességet.)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #15299 üzenetére
"Vehetsz ctek-et is, kb ugyanezt tudja, csak nem kinai."
Francokat nem. A ctek is úgy svéd, mint az Ikea...ugyanúgy Kínában meg egyéb helyeken gyártanak A táp meg töltő tipikusan ilyen. Megveszik valahol a belevalót, aztán öntetnek rá egy nekik tetsző dobozt akármilyen márkajelzéssel. De ne legyen igazam
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15355 üzenetére
1000 vagy több Nagyzizi kell...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15358 üzenetére
Jah, néha már én is kevésnek érzem Vicceltem persze
&rew: zsírozd be az ülést
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #15421 üzenetére
Hát ha arról magától leesik a motor, akkor eltört az emelőszem Vagy az emelővilla nem volt meghúzva és lefordult. Utóbbi viszont user error. Másképp el nem tudom képzelni, hogy esett le, csak úgy magától, szerintem ilyen nincs.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #15423 üzenetére
Hát valahogy csak leesett, ha előtte stabilan (és szög egyenesen) állt rajta. Most érted...csodák nincsenek. Vagy lelökték, vagy nem volt egyenesben és lebillent. Ez utóbbit tudom elképzelni. Nah, de nekem aztán mindegy Haladjunk
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15427 üzenetére
Szegény Newton, forog a sírjában szerencsétlen, ti meg még rugdossátok is
vendingo: sportmotor
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #15446 üzenetére
Tavasszal én is így csináltam... De azt viszont nem értettem az asszony mit és hova ránt. Lehet oldalsztenderre billentéssel faszolni, de én inkább kihagyom.
Egyébként meg mindenki azt vesz amit akar és mindent úgy csinál, ahogy akar Ha valaki nem fújja a láncot, szíve joga. Ha emelő kell, akkor az is. Szerintem jó dolog. Nekem is azért kell télire, hogy a megfelelő helyre tudjam tenni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #15449 üzenetére
&rew: nem rád gondoltam a nem fújás alatt Én olyan sűrűn nem fújom, 600-1000 km között, vagy ha nagyon szárad. Ez a MOL cucc nagyon durva, más nem volt ennyire tartós. Volt, hogy nem fújtam be 1000 km után sem, és útba ejtettem egy kawa márkaszervizt, h ugyan húzzanak már a láncon. Meghúzta, de azt mondta h nem fújja be, mert bőven van rajta még.
Inti, köszönöm, ismerem a módszert. Egyszerűbb az állvány Nagy dög ez, inkább ez a tuti módszer.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
Ez a karbonos cucc vajon milyen hamar esik le? Bírja a gyűrődést? Csak azért kérdezem, mert pl. a felnicsíkok eléggé jól bírják.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Szigorúan az én véleményem, de használj gyári szűrőt (vagy ha mást nem, hiflo-t). A többi ilyen baromságot meg felejtsd el, mert ha minden egyes nap betaknyozod sem fog úgy szűrni, mint a gyári (ami ugyanúgy lehet olajos, csak éppen sokkal sűrűbb szövésű). Főleg a raccsing megoldások szarok. Mondjuk lehet, hogy pályagépbe én is beleraknám, de csak a szopás van az állandó pucolgatással.
Autónál csináltam, és bár rohadt jó szívóhangja volt, letettem róla, mert állandóan retkes volt és kiszárad egy idő után. Most be van vágva a garázs mélyébe. Sajna jobban nem ment tőle, mert az ECU nem tudta olyan mértékben korrigálni a befecskendezést, mint amennyit a többlet levegőhöz megkívánt.
Bármilyen normális tisztítószettet használhatsz. Egyesek simán kimossák benzinnel vagy mosószeres vízzel, kb. ugyanolyan jó.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Tudom, senki sem vesz ma már hosszú távra motort, de a kopásból fakadó javítások többre jönnek ki, mint a légszűrő cserék. Vegyél hiflo-t, ha van hozzá. Az megfizethető és kb. ugyanolyan jó (de a kárszájlingos szaroknál biztos milliószor jobb). Ha nem papír, akkor azzal is kell szopni, de nem enged át annyi retket.
Asszem a honda papírozik csak, Yamakka és Kawa is olajozható szivacsot használ.(Most csak úgy általánosságban írom, nem személyre szólóan: nem tudom hogy az emberek miért gondolják, hogy a gyárban hülyék dolgoznak. Persze ők sem tökéletesek, fennáll a tévedés veszélye, és be kell tartani mindenféle normát...de ha ezekhez van méretezve minden, akkor azt csak elb.szni lehet, ha nem ésszel csinálják: pl. sportszűrő meg dob PC vagy fúvókázás nélkül)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15489 üzenetére
Valóban, attól is függ hol laksz, és nem kell szélsőséges esetekre gondolni.
Ali_G: A k&n meg a többi fos is utángyártott. De nekem ne mondja senki, hogy egy sűrű szövésű, szivacsos anyag több retket enged át, mint a k&n, bmc és társai, aminek a lyukain szinte át lehet látni (fordítsd a nap felé a kettőt és meglátod a különbséget - zongorázni lehet). Az utángyártott cuccok minősége nagyon nagy szórást mutat, maradjunk ennyibe. Azt nem merném kijelenteni, hogy mindegyik szar és képtelen a követelményeket teljesíteni. A hiflot használják szinte mindenhol motorba, ha utángyártott kell, szóval annyira szar nem lehet - de a mindenféle csoda sportszűrőknél biztos jobb.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én most hiflot használok, és kb. 3000-5000 km-enként ki szoktam takarítani (mosás Agip Filter Cleanerrel, olajozás Motul takonyba áztatással). Enni lehet a szűrőházból. 12K van megadva a szervizkönyvben, de évente egyszer ki szoktam takarítani, mostanság pedig csak ennyi jön ki évente - sajnos. De 6K-ként akkor is kitakarítanám.
Tudom, ma már ezek szart sem számítanak, de legalább a hiflo TÜV-ös, azt talán (ha nem hamisítják rá) nem adják mindenre. Ár-értékben szerintem jó, a gyárihoz képest. Gyárilag olajozva jön, de én azért még tettem rá egy picit, biztos ami biztos. Ha nem akarod 100 évig használni, akkor jó lesz. Masszív anyag (az enyém kétféle, egy durvább és egy finomabb szivacsból készített szendvics) messze jobb, mint a sportszűrőnek hazudott hártyák (olajszűrőből gyárit veszek).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A fenét. De eddig elmentem x boltba meg x szervizbe, mindenhol ezt tartják és ezekkel szerelnek többnyire. Felőlem Mann-t is vehetsz, ha találsz, ugyanott készül, csak drágább De te kérdezted b+, hogy ki-mit ajánl Én ezt használom most már egy ideje, ezzel van tapasztalatom, és nem volt vele probléma. Olyat nem tudok és nem is fogok ajánlani, amit nem próbáltam, mert az maximum okos-skodás, semmi több
Persu: a gyári szűrőt is 2k-ként mosni, vagy a kn/bmc-féle cuccokról beszélsz?! A gyártó 12e-t ad meg, akkor gondolom azért tudja, hogy mit vállal...nyilván a több jobb, de nem kéne átesni a másik oldalra, vagy tévedek?
Próbálom nem csurgatósra csinálni az olajozást Eddig eltaláltam, remélem ezután is.&rew: tényleg De máskülönben itt ülnénk és néznénk az üres fórumot
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15505 üzenetére
Ja oks. Persze átenged, nem egy papír De nem mindegy mennyit enged át
Ezért is takarítom 3-5 körül, ahogy mondtam. Asszem erről már beszéltünk euroringen[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #15509 üzenetére
Azért a dolog tényleg nem ilyen egyszerű. Vannak gyárival megegyező utángyártott cuccok, meg vannak azok, amik jók helyette, de köze sincs a gyárihoz (kínai szarok, olasz másolatok, spanyol kacatok stb). Általában az elsőbe azok tartoznak, amiket ugyanaz az OEM állít elő, ami egyébként a sorozatgyártott modellbe is bekerült (vagy utólag még gyárt hozzá).
Mindenesetre a gyári sokszor túl van lihegve, legalábbis a gyakran kopó-fogyó dolgok tekintetében. Olyan, mintha láncból is csak gyárit szabadna megvenni, holott ott a DID, RK, EK meg egy rakás másik márka, ami ugyanolyan megbízható és jó minőséget gyárt. Persze van, amit nem érdemes utángyártottban megvenni (pl. a DID vezérműlánc drágább, mint a gyári - pedig biztos szar, mert utángyártott )."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Egyébként ez a 20e km is vicces, persze a gyártó tudja. Csak fura, hogy kevésbé kihegyezett konstrukciós papírszűrős autókban is sokszor 15 ezret írnak elő. Egyébként biztos vagyok benne, hogy a papír is roncsolódik, hiába impregnált stb. Azért kap hideget-meleget, párát, vízpermetes levegőt (torlónyomásosnál méginkább)., de még biztos így is többet szűr, mint az olajozatlan szivacs.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Apropó, én ma letoltam 130 km-t. Nem volt melegem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #15534 üzenetére
kb. igen. Vicc, hogy ilyen drága. Autóban nem tétel, ott nem szarozok, amikor olajcsere, akkor szűrőcserék is (10e-12e km - előírás 15e km lenne). A gyári is fillérek mindenből (Opel), kivéve ha aktív szenes pollenszűrőt veszek, de jó a sima is, úgyis hamar telemegy.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #15546 üzenetére
Hát, tényleg ez az egyetlen épkézláb motor, az összes full gáz. Tiszta roncstemető, a szívem vérzik...főleg azért a K1200S-ért. Hihetetlen, mennyi igénytelen embernek adtak hitelt (még akkor is, ha ezeknek egy része balesetben tört össze, és azért vettek el, mert emiatt fedezetlen lett a hitel, amit nem tudtak kicsengetni).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Tetszenek, de bakker 200 kilós motorok ebben a kategóriában Hát igen, az alu hídváz még mindig drága...(az én korosodó ZX9-em 183 kg..tudom, nem egy kategória).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Először azt mondtam nem tetszik, majd a fehérre, hogy tetszik. Jobban megnézve mégsem tetszik. Az a farokidom oldalról kegyetlenül el van cseszve, mintha valami 20 éves konstrukcióról pattintották volna át. És a tank formája tényleg nem harmonizál a többivel. Az elejével meg meg tudnék barátkozni, de max fehérben, repsolban nem mutat. Egyébként meg ezek az új felnik baromira nem tetszenek, a háromküllős szerintem vagányabb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15591 üzenetére
Én idén is teletöltöm, de most kijáratom a karbikból a benzint. Nem fogok tökölni a tank levételével meg az úszóház leengedésével
Állítólag a zx9 tud olyat, hogy: egyest kell kapcsolni, gyújtást adni, kuplunghoz nem nyúlni, csak az indítógombot nyomni. Ilyenkor a szivattyú elkezd dolgozni addig, amíg feltölti a rendszert és a karbikat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15593 üzenetére
Ki tudja. Ártani nem használ, akkor kijáratom Ne múljon rajta.
Jövőre úgyis szét akarom kapni, egy picit...szerzek egy másik gyári dobot, abból csinálni sportdobot, és hozzáalakítani a karbit - légszűrő marad. Van is aki ért hozzá és már megcsinálta korábban többször. Alul-felül lett benne plusz kakaó
Második lépés, hogy ha rám szakad a bank, akkor szerzek egy másik HF-et is és nekiállok megfaragtatni egy picit (és innen nincs megállás)"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #15598 üzenetére
Hát, nagy Tripumph mániás vagyok, de a régi jobban bejön. Mondjuk látni kéne élőben. Idén voltunk Bécsben, és a Mariahilfer Straße-n van egy Triumph kereskedés. Egy 675R volt kitéve...majdnem ott éjszakáztam Azért egy 636...na
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #15604 üzenetére
De itt nem úgy van. Nem csinál azonnal nyomást a kulcs elfordítására, mint az injektorosokon vagy mint egyes karbisokon, hanem egyes és rá kell nyomni az indításra.
Ha simán indítózol is dolgozik a pumpa, tehát idővel bekerül a rendszerbe, de az nem ugyanaz....úgy nehezen kapja el, ha állt egy telet.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15610 üzenetére
Já!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #15626 üzenetére
Én eltekeregtem egy 130 km körüli távot a hétvégén. Még tartom egy picit, dec 1-től fogom kivonatni, hátha bejön még egy jó idő addig.
Nála a karbi úszóházak alján vannak leengedő csavarok. De ahhoz, hogy hozzáférjek a karbihoz, le kell szedni a tankot és a légszűrőházat is, de lehet, hogy még az oldalidomokat is. SV-nél nem tom mi a helyzet (a karbi egyébként a légszűrőház és a hengerfej(ek) között van(nak), de inkább bízd vki másra). Vagy adalék Vagy semmi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15635 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy ha nem te vagy a hibás, akkor a másik biztosítója a mérvadó. Ha ő a Köbe-nél van, akkor megszívtad.
Tehát te hiába fizetsz többet a saját autódra, csak a másik félnek kedvezel vele."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #15647 üzenetére
Magyar valóság A biztosítóknak meg nagy szerszám a hátsójukba!
vendingo: hát a fene sem tudja, kétszer láttam SV-t közelről, de akkor sem ilyen szemmel néztem. Ki tudja, mennyire lehet odaférni a leengedőhöz, eléggé el van döntve az a V motor...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Jövedelem
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- BestBuy topik
- E-roller topik
- Futás, futópályák
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- További aktív témák...