- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz Boxer001 #1480 üzenetére
a KRESZ amugy is kb. ket het, es ha indul a tanfolyam, ugyis ket hettel a rutinoktatas elott kezdik gondolom, szoval semmivel nem jutsz elorebb ha most megcsinalod... viszont jobban benned marad, ha a gyak .vizsga elott egy honappal tanulod meg a KRESZt, mint ha fel evvel korabban
szoval szerintem varj tavaszig... -
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #1679 üzenetére
Szard le a lóerőt, az csak a végsebességet mutatja. a Nm és a hozzá tartozó fordulat azt mutatja, hol kell üzemeltetni a motort
a lóerőhöz tartozó fordulattal semmit nem tudsz kezdeni, és nem is ér semmit.
ebből a szempontból azért rossz, ha egyből naggyal kezd az ember, mert azt sem tudja milyen elvárásai legyenek egy motor felé. Aztán hótmindegy, hogy ilyenkor mit vesz. majd a következőnél már kikristályosodik, hogy mit is akar.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
-
zsoltee10
addikt
válasz Boxer001 #2591 üzenetére
250-re tartottam, 230 volt a vége, végül 225-ért adtam oda, mert az első fékkel van egy kis gond, csak kifelé mozog a dugattyú, befelé nem megy, erről megfeledkeztem.
Djuree: Honda CB 360 1975-ből. kicsit lejjebb pörgeted az oldalt, akkor látod a képet is, amit betettem.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boxer001 #2841 üzenetére
A Husqvarna jó, én nagyon szerettem az enyémet, szuper futómű és fékek, erős, nyomatékos blokk.
Kényelmes ülés, nem rezonál a motor a kiegyenlítő tengely végett.
Amit most vettem VTR1000Fet sem tudna lépést tartani vele nyomatékból pl 6ban a Husqi végsebességéig.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #3589 üzenetére
Hát az sem mindegy melyik évjárat. Kategóriájában elég jó motor, fasza futóművel. Persze nem olyan durva, mint a sor 4-esek, de nyomatékból sok mindent megold. Meg relatív, hogy kinek mi tetszik. Meg ez az egy barátom ismerősének...tudod ezekre nem adunk. Kb. olyan ez, mint az olaj téma. Sok hozzáértő mondja, hogy ez szar az szar, aztán fogalma sincs róla.
Próbálj ki mindent, és ami tetszik, azt vedd meg.Az új 750r tényleg ütős, de én sem azt vennék, de nem azért, mert nem jó motor, hanem mert nem egészen ez az irány érdekel.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boxer001 #3589 üzenetére
Ha Z akkor már inkább Z1000, 2008tól nagyon ütősnek mondják tesztek alapján őket.
Régebbi Z750nél a blokk tudásához kevés volt a futómű és a fék.
Az újabb Z1000 nálam nagyon bejövős!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boxer001 #3602 üzenetére
Honda Hornet nagyon jó motor, a CBR600R blokkja dübörög benne némileg visszafojtva.
Csak nagyon fiatal példányokat nem találsz belőlük.
Én ha adtatok egy tippet érdemes a Hyonál is körülnézned, nagyon kellemes V2 650cm3 blokkal rendelkeznek, futómű és fékek rendben.
Viszonylag fiatal példányokat 2005-2006os 600ért már lehet venni kevés kilométerrel.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #3604 üzenetére
Hát, ha tizenévesek között akarsz vagizni, akiknek a szájuk nagy, de még életben nem ültek motoron, akkor igen, lehet, hogy kiröhögnek.
Én speciel nem röhögök ki senkit, akármilyen motorja is van. Ne gyerekeskedjünk már! Az a lényeg, hogy neked bejön-e, együtt tudsz-e vele élni. Szerintem Hyosungból is van olyan, ami faxán néz ki (GT650R, de ez nem naked).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #3609 üzenetére
Van klub, érdemes utána nézni...illetve van itt Hyo tulaj is, esetleg tőle érdeklődj. Fiatal motorral kevésbé nyúlhatsz mellé, mint egy sokat látott, széthajtott szarral. 600-ért pedig nagyon sok ilyen van, szerencse kell hozzá.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #3599 üzenetére
ha nekem 600 papírom lenne a projektre, bőven nem esnék kétségbe.
végre kipróbálhatnám az nc 30 ast és maradna 200e forint a zsebemben (ezt mondjuk nem ajánlanám senkinek, csak fanatikusoknak), nem is, inkább egy 900RR t vennék, ugyanígy maradna ennyi elpályázásra, vagy vennék 350 ért egy 650es SV t és azt utcára is sokáig és élvezetesen tudnám használni, vagy vennék egy ZXR 750es, vagy ZX7R t és maradna még 100e forintom. Vagy ha túrázni akarnék, akkor vennék egy K100as volt rendőrmotort és maradna 150e forint benzinre olajra. Ha pedig igáslovat akarnék akkor GS500ast vennék 250 ért, és leszarnám, hogy nincs rajta idom, meg Aból B be motor.
De ha az a baj, hogy az első lámpa hogy néz ki, akkor még nagyon az elején vagyunk a történetnek. meg nem is motorozni akarunk annyira.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #3628 üzenetére
hát ez a döntésképtelenség, hogy most ez tetszik, de mostmeg az nagyon tetszik... ettől tudok kilenni
majd beírsz fórumra, hogy megmondják mások a te véleményedet? Mert szerintem Desmosedicit vegyél, mert az a legjobb motor
De most érted...
Kezdő motoros vagy. Kezdésnek szerintem hót mindegy mit veszel, nem 20 évre veszed, mert esni fogsz vele. Még ha te úgy gondolod, hogy egyszer veszed meg, akkor sem az lesz belőle. Csak ha lesz valami körvonalad a motorozásról, akkor fog letisztulni, hogy mit is akarsz valójában. Diszkó elé szép motort, kevés használatra, olcsó motort amivel lehet kanyarodni is, vagy drága motort, vagy keveset fogyasztó vagy mittomén.
Szerintem annak aki komolyan gondolja a motorozást, annak elsőre valami kisköbös 25 ös vashengeres enduró bőven jó, azon meg se látszik ha esik vele az ember - igaz a respekt level erősen alacsony. Legalább megtudja, kell-e ez az egész motorozás dolog neki, ha meg az első esés után elmegy örökre a kedve tőle, akkor meg nem volt belefeccölve jelentős lóvé, és hamar túl lehet adni rajta.
De ez az én véleményem, nem biztos hogy így jó mindenkinek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Boxer001 #3633 üzenetére
ezért vettem fazert, kis mindenes, sportos is, de mégsem sportmotor és nekem bőven elég a teljesítménye, ki sem tudom használni ezeken a holdkráteres szar utakon.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vakondvok
tag
válasz Boxer001 #3907 üzenetére
Szerintem jobban megéri és az EÜ papíromat sem kéne előbányásznom, így is ha minden jól megy kb áprilisra meg lesz az A jogsi.
így:
A1-nél van egy KRESZ és egy forgalmi vizsga -> kapsz róla papírt, jöhet az A
A-nál meg egy rutin és egy forgalmi vizsganéhány kötelező óra, meg amennyit te akarsz pluszba
és szerintem félre értettél (#3905) stifi mivel nem úgy megy, hogy A1 (125-ös) aztán A korlátozott (250), hanem A1-ből A-t lehet csinálni, csak én úgy írtam, hogy "A korlÁTLAN", nem pedig A korlÁTOZOTT .
mint írtam nem tudom a pontos megnevezéseket, az a lényeg, hogy 125-ből korlátlant lehet csinálni[ Szerkesztve ]
-
vakondvok
tag
válasz Boxer001 #3909 üzenetére
hát egyelőre, hacsak valakinek szemet nem szúr, akkor valóban megéri, még ha duplán is vizsgázom.
Annyira biztos csak amennyire a 2 oktató mondta, ha nem kéne tavaszig várni (Vagy a tuti jó időig), akkor hamarabb is menne a dolog.
Reményeim szerint 100%, bár még emlegették, hogy később lehet, hogy tovább módosítják, hogy ne érje úgy meg, de én már most tavasszal be akarom fejezni, hogy jól járjak -
runner 125
nagyúr
válasz Boxer001 #3912 üzenetére
Szabály.
Tudom.2 évnek el kell telni az A1, vagy Ak. megszerzése után, hogy megcsinálhasd az A-t.
Nyilván ennek akkor van jelentősége, ha 16 évesen A1-et csinál valaki, így 18 évesen mehet A-ra. (Vagy 18 évesen Ak.-t csinál, és 20 évesen mehet A-ra, mivel ugye 1-től lehet hivatalosan A-t csinálni.)mod.
..az összes autós iskola honlapján fent van szerintem, de pl. tessék.
"Vizsgára bocsátható az a tanuló, aki az előírt óraszámot teljesítette (hiányzás esetén pótolni kell; a csoportos pótlás díjtalan, az egyéni 800 Ft/óra), és az elméleti vizsga esetén a 21 életév betöltése előtt 3 hónappal tehető, gyakorlati vizsga esetén a 21 évet kell betölteni. (vagy 2 éves A1 vagy Akorl.)"
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vakondvok
tag
válasz Boxer001 #3919 üzenetére
ÉN szerintem, ahogy az oktatáson is elmondták, lehet menni egyből A-ra (csak 1 nyugdíjas bácsika volt aki beérte az A1-el)
Végül is tök mindegy, hogy megyek egyből A-ra vagy A1-et is csinálok előtte.
A 21-et betöltöttük mind tehát mehetünk A-ra, az a 2 éves korlát a kettő közt szerintem csak is azokra érvényes aki nem töltötték be a 21-et.Abból kiindulva mondom ezt, hogy az egész csoport egyből, de nagyon gyorsan akart A jogsit (volt akinek már egy 500-as motor is otthon pihent-illetve használta ő csak 50.000-be került) és nekünk ezeket mondták el
De mondom, holnap úgy is be kell mennem, majd megkérdem
(#3920) runner 125 Nem amúgy így már értem is, csak ügye abban nincs logika akkor, hogy ha 21 évesen egyből mehetsz A-ra 0 tapasztalattal, akkor 21 év fölött A1- különbözetihez miért kellen még 2 év?
De akkor fogadjunk egy doboz sörben, az nem nagy tét a friss jogsi fölött megisszuk
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Boxer001 #3999 üzenetére
állítólag a sportmotor kategória legkényelmesebb darabja..
én most kezdem majd a harmadik szezont egy f4i-vel, 20ezret mentem eddig vele, egy seggel simán el lehet menni vele egy tankot (kb 250 km) pihenés nélkül, nekem a vállam szokott elfáradni mert ha táska van rajtam azért, ha nincs rajtam akkor meg azért, mert a testem legkevésbé sem hasonlít egy élsportolóéhoz (175cm, 65kg), és egyszerűen a saját korlátaim miatt elfáradok egy idő után..volt idő, amikor sima hosszúnadrágban motoroztam, és nem értettem miért fárad el a valagam 50km után, aztán rájöttem hogy a nadrág dörzsöli ki a seggem
pár ruházatot kipróbáltam mire rájöttem miben kényelmes hosszú távon is, és azt tudom mondani (leszámítva a vállfáradást), hogy nagyon, nagyon kényelmes gép, a magasságommal egyenes háttal tudok ülni rajta görnyedés nélkül, és túraplexivel 80km/h sebességig nagyon kényelmes, utána már elkél a füldugó (vagy egy csendes sisak), vagy az hogy leborulj a plexi mögé!rengetegen használják egyébként túrázni/munkába járni/pályázni, az egyik legsokoldalúbb gép ami létezik! én egész szezonban használom amint 5 foknál magasabb az átlaghőmérséklet, munkába járok vele. balcsira/vidékre, és idén pályázni is szeretnék majd..
egyébként meg elfogult vagyok, mert szerintem a legszebb motor ever, de igyekszem pártatlanul nyilatkozni! a vezérműlánc feszítőt sokszor kell cserélgetni, más típushibája nincs, enyém 42e km alatt 2 feszítőt evett meg, egyébként csak a kötelező szervizt költöm rá (plusz volt már defektem, egyszer elfektettem mert elütöttek, apróságok...)[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Boxer001 #4006 üzenetére
én főleg városban használom, ott még sosem fáradtam el rajta pedig 5km-re lakom a munkahelyemtől és szinte mindig 30-at megyek hazafelé
néha elmegyek vele kanyarogni ide-oda (általában egyedül, kikapcsolódásképpen), és olyankor nagyon jól érzem magam, néha feldobom az asszonyt és elmegyünk bp-szentendre távolságon fagyizni, ő jobban szerette az előző gépet de már rájöttünk, hogy ha lendületesen megyünk akkor neki sem kényelmetlen hátul..a hornet tökre más persze, se plexi, se csutka kormány, se agresszív szöget záró lábak... én pl sosem vennék fejidom nélküli motort, de ez nálam esztétikai és kényelmi kérdés, a nakedből is a fejidomost szeretem (pl sv650, fazer)
a hornet és a 600f is nagyon kezes gép, baromi könnyű döntögetni, nekem van még rajta egy yoshimura slip-on oval rs3 dob, kicsit hangos egy idő után de legalább kihozza mennyire szép hangja van a blokknak, igazi sportgép a 110 lóerővel ha úgy használod (és olyankor 5 helyett megeszi a 9 litert is, bár alattam még hatnál többet nem fogyasztott...)Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs