- Facebook és Messenger
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen NAS-t vegyek?
- OpenWRT topic
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #84965 üzenetére
Nah, megis bolere kellett volna eresztenem
Szoval nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyonsok tarosteszt elolvasasa utan azt mondom, hogy nem. Nem kell siman birnia ezt a maniatokat, a 100 ezret. Csak ha turazol vele. Azaz beinditod, meleg olajjal mesz egy tempoban, kis terhelessel hosszu tavokat. De igy meg minden birja. Tokmindegy mire ulsz igy.Normalis hasznalatnal, (bocsanat, nalam ez a normalis) hideginditasokkal, nyelezve, nagy nyomatekvaltasokat kapva az egy dolog, hogy elmegy egy x kmt. Megint kinek mi a nyelezes ugye. Es terjunk ki akkor arra, hogy egy hringes 2:05 os ido tol felfele masodpercenkent exponencialisan novekszik az erodalodas a motoron. Mondjuk mesz egy sc59 el 2 05 ot. Azt nagyon sokaig tudod vele tenni. De ha mesz egy 55 ot, akkor szepen tonkre fog menni a valto (nemet markaforumon olvastam, nem kitalaltam) es a 100 ezres alap- hogy-birja-km hez kepest nagyon hamar beadja a kulcsot a blokk
A masik meg, hogy az, hogy megy, nem jelenti azt, hogy nem kopik. kimerve a blokkot kiderul, hogy nagyon sok minden szar, de meg megy. Gondolok itt a sportmotor 50 ezres tesztekre, ahol a tesztek a motorradnal sajnos nem egyformak, oke, eleg szarul festene egy turamotor egy versenypalyan, ertheto, tehat a turamotorokkal csak mennek, mig a sportmotorokkal meg versenypalyara is mennek. A lenyeg, hogy 50 ezer utan nagyon nem kezd rentabilis lenni megjavitani azt, ami odavan. Egy sportmotor szelepe kb 40-45 ezer pro stuck. Ebbol kell 16. Es csak a hengerfejnel tartunk. Es kopik minden. A japanoknal olcso a dugattyu, az olszokhoz kepest. De ha egybe van ontve a henger a blokk felso osztasaval, akkor blokkcsere van, nem hengercsere. Modern sportmotorok welcome. Es a hengerfejjel mindig problema van ennyi ido utan, minel erosebb egy motor, jonnek a jarulekos vesztesegek, henger-dugo, es imadjak utlegelesnel a valtot is dobalni.
Meg tudnek irni...Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Google Pixel topik
- Facebook és Messenger
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Futás, futópályák
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OTP Bank topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen