Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz csongi #146138 üzenetére

    Benelli TRK széria nem rossz, de van a Ph!-n tapasztalat Impreriale-val is. Az elmondások szerint nem rossz, de nekem nem tetszik, hogy a hazai disztribútor hajlamos alfa tesztert csinálni a vevőből. A motor beüzemelése, forgalomra való felkészítése nem mindig valósult meg teljes mértékben.
    QJ nekem is szimpatikus a V-Strom koppintással, annál magasabb felszereltségével. A videó alapján jó komponensekből és jó logika mentén építkezik. Bízom abban, hogy az EU-s forgalomba helyezéshez megnézték tüzetesebben őket és mondjuk a szép varratok nem kartonpapíron vannak és nem fog eltörni a váz menet közben.

    A korábbi hsz-edre: igen, a láthatósági dolgok tényleg hasznosak lennének. Mármint kötve hiszem, hogy a neonsárga bukót és kabátot bárki is divatból venné. :N A világítóberendezések mellett jó lenne modernebb szemmel nézni az állítható fékpedálokat, kuplungpedálokat, gyáritól eltérő tükröket. Sok jó motortípus van, amit gyári állapotában egész egyszerűen nem lehet személyhez állítani. Például én is 196 cm magas vagyok, a pedálok állása fontos szempont a kényelem, vagy akár a használhatóság szempontjából. A 150 kilómmal a tükrök beállítása sem megy, szélesekk tükörszáraknak, aszférikus tükörlapoknak jobban örülnék. Persze tudom, hogy nagy a választék abban a mezőnyben, amiért egy KPM vizsgán harapnak, nem is a dzsunkáról származóakat akarom legalizáltatni.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák