Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Azért érzik a srácok a motorokat.
Integra:Én megoldom a fogszabályzásodat olcsóbban is ha akarod.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #20530 üzenetére
Hát igen edzésen küzdelem során előfordulnak néha ilyen gondok!
Én múltkor 3hétig nem tudtam szinte csak totyogni,rosszul rúgtam azt a bokámnak sanyi volt rendesen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #20536 üzenetére
Behajlított térdet,JAJJ azt hittem besz@rok!!!
Akkora lett 1órán belül a bokám mint a vádlim.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #20540 üzenetére
Ezeket én is tudom,már csinálom egy jó ideje.
De sajna már csak egyedül edzem mert megunja mindenki így a küzdelem elmarad,marad a zsák,technika és a kemény erőnléti edzés +nyújtás,lazítások.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20544 üzenetére
Én mindig vonakodtam az ilyen nagy,nehéz gépektől amit terepen használnak,ezt használni nem lehet egyszerű.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #20624 üzenetére
Milyen motorod van ami 95kg?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én ma nem dolgozom!
De motorozni valahogy nincs kedven,nagyon hideg van itt felénk és a szél is fúj rendesen.
Tegnap voltunk egy 130km kisebb csapatáson.
Remélem holnapra jobb idő lesz ugyanis addigra terveztük egy nagyobb túrázást.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Terveztek ma túrát?
Ha valaki esetleg a Bakony fele járna írjon mert akkor mi is arra mennénk hogy összefussunk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #20740 üzenetére
Az protektoringgel nekem a gerincvédő részénél gondom lenne mert egyrészes nem pedig tagolt.
Ezen úgy látszik hogy egy darabból áll.
Valahogy ez komolyabbnak,masszívabbnak tűnik számomra és nem csak gerincvédelemben.
Váll és könyöknél is erőteljesebbnek,biztonságosabbnak tűnik,persze lehet én látom csak rosszul.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Ha már szép motornál tartunk akkor a 2009-es SV1000 na ez bitang szép motor.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #20805 üzenetére
Pontosan,hiba volt őt követni másoknak!
Sokan motoroznak már az égi utakon akik próbálták követni őt!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Soha nem árt egy márkaszervizbe elvinni és átnézetni a motort.
Én is azt mondom hogy érdemes az olajat előbb cserélni mint amit a könyv ír.
Havernak is CBF600N van ő is 6000 cserélteti az olajat benne.
Légszűrőt meg 10E km-ként kell neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boci_83 #20877 üzenetére
Azért hülyének nem nézik az embert sok helyen,ahol én szervizeltetem a motoromat ott biztos nem!
A Motorex olaj 5000FT/L amit én ennyiért tudok venni,ő is ennyiért adja 3L veszek belőle az olajszűrő meg 900FT +munkadíjért szokom 20E fizetni nála.
Ha én magam csinálnám akkor lenne 16000Ft.
Ennyit megér nekem,át is nézi mindig a motort ez mellett,én úgy gondolom megéri hozzá vinni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A most piacra dobott Yamaha XJ6-ot látta már valaki esetleg élőben vagy próbálta is?
Megmondom őszintén hogy nekem kinézetre nagyon bejön,videót és képeket láttam csak róla de ezek alapján frankónak tűnik.
Amire én használom a motort arra elképzelhető hogy jobb választás lenne mint a jelenlegi.
Tehát 200-300km túrázásokon még jobb szolgálatot tenne.
Elgondolkodtató nagyon a dolog,töprengek rajta mit is lenne érdemes tenni,mert a Supermotonak is vannak előnyei nem is kevés.
Így néz ki,számomra gyönyörű,túrázásokra ideális lehet,meg talán egy kis vadságra,huncutságra is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez kérdéses igen hogy mennyire másabb mint az ER6N mert az viselkedésre nekem is nagyon bejött.
Bár hozzáteszem hogy a 2008-as CBF600N is tetszik menetdinamikára.
A GT650R meg még jobban ott a V2 tényleg repíti a motort és nyomatékos már alul is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #20951 üzenetére
Ez mind függvénye annak hogy mit ajánlanak,Győrött néztem a Hornetet 1890000-be adják.
Ha jól tudom az XJ6 1780000,bizony meggondolandó,de kár ennyire előre mennem,előbb mit is mondanak az enyémre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #20974 üzenetére
Lekérdeztem a 2008-as gépet.
Nem nagyon akarnak belemenni a beszámításba mert keveset kellene ráfizetnem az enyémre.
Az egyik álom motorom egyébként a Yamaha MT-01,azt használtban lekérdeztem egyet.
Még várom a válaszukat.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
2009ER6N 1850000Ft most.
Annyira nem vészes az ára.TayRol:Semmi esetre sem akarták mert nekik abban nincs igazán üzlet.
Pedig ilyennel jártam motoros suliba,jó gépek!
Az MT-01 az egy nagyon brutális kinézetű motor,és a nyomatéka hatalmas ami nekem nagyon bejön.
Valójában ő lenne a kedvencem ha sikerülne lebonyolítani a dolgot.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A CBF600N és a CBF600Hortet között a különbség 7000 fordulatszám fölött jön csak ki.
Ezt Győrben a kereskedő mondta 7000-ig szinte ugyan azt tudja a CBF-is csak felette marad el tőle.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20984 üzenetére
Itt nagyon jókat mondanak róla,direkt pályán tesztelték őket mit tudnak.
Az MT-01 iránti szeretet még a Supermoto korszakom előtt volt.
De meg maradt azóta is számomra az egyik etalon motor úgy hogy még nem mentem vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #20995 üzenetére
A CBF600N-ről csak annyit mondanék hogy ami havernak van 2008-as az 100-ról 6-ban én meg a SMC-vel 5-ben csuma gáz 150-ig és épp hogy el tudok menni tőle,pár méter előnyt tudok csak kicsikarni.
Pedig az SMC megy rendesen ezt elhiheted nekem,igaz hogy a szűkítés még a csonkban benne van.
De akkor is jól tol a CBF600N,3-ban nem tudok tőle elmenni 60-ról ott van mellettem végig.
Amiben kicsikét kevéske az a 0-ról való gyorsulás ott kap 150-ig egy 20-30m tőlem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #21003 üzenetére
Ezt mondták is hogy jól sikerült az injektoros CBF,mindenhol jobban megy de az alsó,középső tartományban javítottak sokat az elődhöz képest.
De ez így van tényleg,6-ban 50-el simán lehet vele totyogni és gázra szépen meg is indul.
És meglepődtem amikor mentem vele nagyon jó motor,egyedül a súlya ami nem tetszik benne,nekem túl nehéz,jó persze mondom ezt egy Supermoto után.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #21007 üzenetére
Az gyönyörű,én is elmennék de hát oda tényleg más motor lenne szükséges,ez nem arra való!
120-130 utazó az még épp jó rajta,felette már le akar szedni a szél és az első sárvédő is vitorlaként viselkedik,elkönnyül az eleje.
Amúgy 300km túrákon nincs gond vele,mármint az üléssel nincs,persze egy 1hengeres motoron jobban elfárad az ember a rezonancia végett is.
Mert azt tegyük hozzá hogy van rendesen,kész mámor!
Viszont kanyarvadászatban isteni,eszméletlen jól lehet dönteni főleg a szűk kanyarokat élvezem vele igazán.
Autópályán voltam már vele 130-al 50km mentem nem volt semmi bajom vele csak unalmas volt.
A szerpentines,erdős,kanyargós utakon nagyon vagány közlekedésre kínál lehetőséget.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok a segítségeteket szeretném kérni!
Havernak tegnap a GT650R-nél Győr előtt kigyulladt a piros lámpa a víznél.
Kérdem tőle mikor töltött bele vizet utoljára?
Azt mondta téli elrakás előtt,bementünk Győrön a Mól kúthoz venni 2L desztillált vizet.
Bele tudtunk tölteni 8dl,megnyugodtunk hogy biztos ezért volt,megyünk tovább Pannonhalma felé kb 10km és megint jelez a lámpa hogy pirosba van,megnézzük a vizet,nem is túl meleg és szinten van.
Gondoltuk lehet hogy a kijelző hibásodott meg,Csesznek felé haladtunk tovább,elhagyva megint megnézzük ott a vízszint már lejjebb volt,rátöltöttünk megint 2-3dl,hazáig nem volt baja,de ott megint kigyulladt és utána kellett tölteni.
Valahová elfolyik a víz belőle,de a motor alatt nincs,most nézte reggel,én tömítésre gyanakszom,hogy elrepedt és befolyik a olajtérbe,nekem az RXV-n volt ugyanez a helyzet.
Érdekes módon a hűtőventilátor sem kapcsolt be amikor pirosra váltott a kijelző,lehet az is rossz lenne,szerintetek mi lehet a gond?
Még az olajbetöltőnél megnézzük hogy nem e trutyis a víz esetleg buborékos e,mert ha az akkor egyszerű a diagnózis.
Ha viszont nem ez van akkor szerintetek mi okozhatja a problémát?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21105 üzenetére
Vízhőfokmérő a piros!
De ma megint hozzá kellett tölteni 1L vizet.
És a motor alatt nincs víz,szerintem belefolyik a blokkba,megnéztem az olajat eléggé híg neki és kicsikét halvány a színe is.
Ami nagyon nem tetszik hogy felnyomott olajat a légszűrőházba!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a válaszotokat,beszélt egy szerelő sráccal aki megnézi neki hétfőn aki jobban ért nálam hozzá.Remélem nincs igazam,de eléggé az a gyanúm sajnos,nekem is ezeket produkálta a motor.
Most már 7000fölé nem is akar kipörögni neki és 1.5óra alatt indult el,ne is kínozza tovább mondtam neki mert ennek semmi értelme csak még jobban árthat a gépnek.
A motor 2005-ös évjáratú 12000km van benne és nem garis már.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #21146 üzenetére
Igen az!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #21150 üzenetére
Igen cserélték rajt mert az előző tulajnál szelepszakadásos volt.
Ő csináltatta még meg,eléggé maga alatt van a srác mert költeni nem szeretne rá,pedig ha ez a baja akkor kell rá.
Csak ha az én példámból indulok ki,bár még olcsón megúsztam 142k-ból mert a dugattyúim/gyűrűim nem rozsdásodtak meg.
Ha azokat is cseréltetnem kellett volna akkor 360-ba állt volna meg.
Csak nem lesz vele ekkora gond.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a segítségeteket,a szerelő gyerek azt mondta neki hogy vagy hengertalp vagy hengerfej tömítés a gond,szerdán viszik be neki szervizbe.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én is rászánom majd magamat egy padon való beállításhoz ha fent lesz a gépen a teljes rendszerem végre már!
Valójában ott tudják igazán hozzáállítani a motorhoz a sport rendszert.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #21243 üzenetére
Nekem nincsenek térképek a mocihoz,vagyis nem tudok róla,ez még karbis azoknál meg nem úgy van mint az injektoros motoroknál.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #21462 üzenetére
Én is azt mondom hogy egy 600 gépet nem nagyon lehet kimotorozni legalábbis a motorosok 95% nem tudná.
Hacsak nem azt nézzük kimotorozásnak hogy autópályán simán végre kihúzza.
Egy 70-80LE 600-650-es motorhoz nagyon sok időnek kell eltelni mire igazán azt érezzük hogy urai vagyunk a gépnek.
Egy 120-130LE meg sosem fogjuk ezt érezni,esetleg még vadabbat erősebbet akarunk mert azt valahogy megszoktuk de nem kimotoroztuk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen