Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #19492 üzenetére
Csak én nem megyek vele földúton,kizárólag műúton használom,attól csak nem lesz baja?
ALI_G:Igen azt néztem én is a videóban,ott majdnem kopp volt!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #19534 üzenetére
Én ilyen motort pont azért nem vennék mert nagyon szervízigényesek.
Itt évente azért befigyel 1-2 százezres költség ha használod is,15üzemóránkénti előírt olajcsere,90üzemőránként dugattyú,gyűrű csere,viszik a pénzt rendesen.
Az EXC525 is szervízigényes masina én ezekről pont ezért mondtam le.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #19551 üzenetére
Mit értesz könnyű motor alatt?
Mennyi kilós neked ami még könnyűnek számít?
Igazán azok a könnyű motorok amik vagy SM pályamotorok vagy verseny endurókból és crossból átalakított SM motorok,ezek átlagosan megtankolva sem haladják meg a 120kg-ot.
De ezek mind szervízigényesek,és hamar megadják magukat.
Ilyent csak versenyzőnek érdemes használni akit szponzorálnak vagy akinek van jó sok pénze rá.
Egy utcai SM versenymotor mint plTM SMC660 131kg üzemanyag nélkül,igazi kemény gyerek,egy légkalapács,62LE 6500/ford/perc 69NM 5000ford/perc,ez alulról olyant tól hogy elhagynád a gatyádat rajra,és olajcsere 5000km-ként,ha normálisan van használva 50E km-ig nem igazán kell hozzányúlni a blokkhoz.
Én a helyedben valami ilyesmibe gondolkodnék,ezek a jó motorok az én szememben a többi pénznyelőhöz képest.zsoolte10:Na majd teszek fel az enyémről,csak nehogy elsírd magadat ez mellett!!!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #19561 üzenetére
Hozzátartozik hogy nagyom jó áron jutsz hozzá,én most néztem 40E-ért.
Ha te ennyiért amit írsz meg tudod venni akkor ezt nem szabad kihagyni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #19564 üzenetére
Ez úgy működik hogy rákapcsolod a motorra a készüléket beállítod neki a programot és beírja a memóriájába,utána leveszed róla a készüléket és ennyi kész is van?
Haver gépe egy 2008-as Honda CBF600 és van rajta neki egy Sportdob akkor milyen beállítás lenne jó neki a következők közül?
CBF600[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #19568 üzenetére
Ez majd az enyémre lenne jó ha injektoros 690-es KTM-ről beszélnénk.
Az én motoromat így nem lehet az még csak karbis,bár ezt nem is bánom,bőven elég lesz hozzá a nemsokára rákerülő sport csonk is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #19570 üzenetére
Hát arra én is,állítólag sok különbség van a normál sport csonk és a PB között,a gyári rendszerről már nem is beszélve.
Már alig várom hogy 2hét múlva vihessem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Végre ma jobb idő volt és útra tudtunk kelni délután 14-óra tájékában.
Bejártuk Veszprémet meg Székesfehérvárt,örömmel láttam hogy sok motoros szaladgált az utakon.
Csináltunk elhagyatott útrészen versenyeket is CBF600N vs GT650R 6-ban 100-ról és meglepetésemre a CBF nyert.
Meg SMC vs GT650R 3-ban 50-ről és ott még a GT tartotta magát sőt felső fordulaton kicsikét erősebb volt,a fordulat 5-dik sebességben következik be,ott már elgyengül az SMC-hez képest.
Ugyanez volt igaz a CBF-re is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszi!
És akkor DigitXT-nek linkelném a következőt ami kezdő motornak városban tökéletes lehet.
Honda AJP PR4 200
Vagy egy ilyen Aprilia SXV-ről átvett formájú Linea Orion 250 gépen is elgondolkodnék első motornak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #19752 üzenetére
Az SV650-nek nem jó a menetteljesítménye?
Mármint mihez képest nem jó?
Én a GT650R-el mentem amiben szinte ugyanaz a blokk van és az is ment mint állat,az SV650 meg jóval könnyebb a GT-nél.
Így még jobban mehet nála.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #19754 üzenetére
Nem feltétlen ez a lényeg, hanem hogy alkalmatkan első motornak.
Hát én meg ezt sem mondanám,ha csak a haver gépéből indulok ki.
Egyenletes teljesítményleadás,lehet vele döcögni kényelmesen 6-ban is.
Fogyasztás 5L átlag,jó futómű.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #19801 üzenetére
Bármilyen motort vehet valaki 1 gépnek ha van önuralma,nem az a lényeg mi van alattad hanem hogyan használod.
Ismerős Simson után vett SV650-et és 3éve mocizik vele,mégsem volt semmi baja kezdőként mert tudta hogy kell vele menni amíg hozzászokik.
Minden motornál ez a lényeg,én is első terep motornak KL250-et vettem,azt hírtelen átültem 600-ra és nem volt gond mert tudtam hogy viselkedjek vele.
Van akinek Simsont is hiába adsz a kezébe vagy 250-es gépet mert ügyetlen hozzá.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ne panaszkodjatok,nem panaszkodjatok a visszaváltásnál fellépő motorfékre a V2-nél.
Az még baráti,ha állok a motoron és visszakapcsolok 4-ből 3-ba van úgy hogy majdnem előrebukom annyira hirtelen belassul,valamikor lenézek hogy elzártam a benzincsapot hogy meg akar állni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #19847 üzenetére
Húha ennyire szíveden viseled a dolgokat,az hogy neked nem jött be egy bizonyos típus nem azt jelenti hogy másnak sem,kinek a pap kinek a papné.
De ezt is írtuk már,személytől függ a dolog mint minden más is.
A Sportmotor.hu meg ne mutasd be nekem vannak ott olyan emberek akiket inkább nem jellemeznék.
Én 14évesen kezdtem motorozni terepen ott tanultam meg mindent amit tudok,azt enduróztam jó sokáig és csak utána váltottam műútra,most vagyok 30.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #19856 üzenetére
Hát igen,tudom én is sajna mi megy ott,van sok lenéző másból gúnyt űző faszkalap.
Nem is szeretek ott olvasgatni,valaki mindig okos ott nagyon.
Videókon kívül semmi mást nem nézegetek már ott.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Maksifül #19851 üzenetére
Nekem BF CityIII nacim van,szivacs térd és csípőprotektoros.
Kedvező árú túranadrág kordura 300D anyagból
Szél- és vízálló, lélegző a Z-Liner membránnak köszönhetően
Szivacs protektorok a térdnél (CE protektorra cserélhető)
Extra hosszú zipp-zár a könnyű belebújásért
Kabáthoz zipp-zározható
Kivehető thermobélés
Zseb
Kabát nélkül is hordható, illetve farmernadrágra is húzhatóÉs BF Fastness Airflow kabátom.
# Sportos textil kabát nyárra
# Külső rész anyaga erős és ellenálló kordura 500D
# CE protektorok a váll-, és könyökrészen
# Szivacs gerincvédő
# Nagyméretű, hálós szellőzők a vállakon, karokon és a háton
# Kivehető thermobélés vízálló borítással
# Csípőszűkítő
# Irattartó zseb
# Mobiltelefon tartó
# 2 vízálló zseb elöl
# Kényelmes nyakrész
# Farmernadrág övhöz rögzíthető
# Nadrággal össze lehet zipp-zárazniHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DroneZ^ #19932 üzenetére
Nekem RXV550 volt V2-blokk van benne,számomra nem kell bemutatni mit tud egy V2,főleg egy 125kg-os motorban 70LE-vel.
Kanyarban vajmi kevés esélye volt bárminek is ellene,egyenesben 160-ig Hornet 600 sehol sincsen mellette.
Egyszerűen vadállat gépek,csak szervízigényük hatalmas,hamar megadják magukat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DroneZ^ #19934 üzenetére
Sok jót olvastam a titánblokkjáról
Ez attól függ milyen téren érted,mert viselkedésre tényleg jó,annyi a különbség az RXV és SXV között hogy a előbbi alacsonyabb fordulaton leadja max nyomatékot alul középen erősebb,az utóbbit jobban kell pörgetni.De amikor megindulnak isten áldja a vezetőt!
Egyszerűen vadállatok a szó szoros értelmében egy CR500 SM sem veheti fel vele a versenyt erőben,pedig aki ismeri a CR500-at az tudja miről is beszélek hogy az is mit tud.A másik ok amikét visszakérdeztem hogyan érted a sok jót én nem tudok elmondani róla sok jót a blokkról sem,tulajokat ismerek akik panaszkodnak rá,nekem is volt gondom vele.
De amikor megy akkor olyan élményt nyújt amit kevés motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #19969 üzenetére
Ha itt azt kérded hogy sok 4T motornál van e visszafojtás a kipufogóban a válaszom igen.
Nálam az MT-03ban is volt és a KTM-ben is van,ugye a mostaninál is ki kell cseréltetnem a csonkban lévő szűkítés végett a teljes csonkot.
És hogy múlhat e egy dobon a teljesítményed igen múlhat,nekem is sokat számított már a sportdob is a gyári helyett,de igazán jó teljesítménytöbbletet teljes rendszerrel lehet elérni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #19973 üzenetére
Haver gépére a CBF600-ra tettek fel e gyári helyett sport dobot nem csak hangra hanem teljesítményre is észre lehet venni a különbséget.
Főleg az alsó tartományban észrevehető a motor lentről jobban húz,nekem is ez volt a tapasztalatom a KTM-nél.
Holnap délelőtt visszük a motor Győrbe a Hondához hozzáállítani a sport dobokhoz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #20074 üzenetére
Egy ilyen 50000FtMarhabőrből CE protektorokkal.
Ez pedig 19000Ft
Nem elégítené ki az igényedet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #20126 üzenetére
Azt sajnálom hogy KTM nem volt kint,pedig szívesen megnézném egyszer az új gépeit.
Kedden jó idő volt,valaki volt mocizni?
Mi mentünk egy jó kis kört,220km megtettünk ilyen kellemes napon.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #20131 üzenetére
Régebben volt a TV2-ön összehasonlítás a 30k-tól a 100k-ba kerülő bukók között,mit is mondjak,csináltak velük ütésteszteket hát nem győzött meg a 3xannyiba kerülő bukó.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez a videó nagyon nagy!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Valaki meg ma túrázni ha igen mi bent leszünk Fehérváron 16 óra fele.
Megbeszélhetnénk egy találkát ha valaki arra jár esetleg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem kezdőnek való motor az bizonyos,ennyire könnyű motort és ilyen blokk társaságában eléggé nehéz lehet kontrolálni.
De elfogadnék egy ilyent kimondottan pályázni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok a Sportmotor.hu-ra 8hónap után írtam megint,kikértem a véleményét 1-2 emberkének a mostani Motorolajamról amit Motorexről Repsolra váltottam.
Erre pl:Sanya72 aki az egyik legnagyobb köcsög egyből fikázódással kezdte.
Van ott annyi böszme ebmer hogy a fele is sok,tapasztalatokat szerettem volna hallani hogy másnak hogy vált be.
Ez meg erre egyből fikázza az embert haj de utálom a bunkó fejét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen