Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz jasszer #17974 üzenetére
Persze megnézem de gondolom nem lehet rossz,hiszen 40E Ft-a rendes ára.
Csak most a Shoxban ilyen jó áron van.
A Protektoros gatyákban általában csípőnél szivacs van vagy CE?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Aha,akkor az enyémben azért van szivacs mert városi nadrág amit a neve is tükröz City3.
Bár azt néztem hogy levehető a szivacs gondolom lehetne CE-t is belerakni.
Bár inkább ha úgy lesz veszek egy rendes csípőprotektort.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #17979 üzenetére
Most beszéltem a Shoxal,sajnos elvitték az összes kabátot ebben a méretben és csak egy L-es méret maradt.
A kesztyűből is csak 1db maradt és az is csak 2XL-es,megrendeltem azt,szinte miden elfogyott nekik.
Jó lenne Pesten laki azt csak átugrani a cuccokért,miért csak Pesten tudják ezt megcsinálni hogy ilyen engedményt adnak?
Fehérváron lennének ilyen akciók minden nap bemennék valamiért érte![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A dögnek már húznám a száját rendesen.
Hangját is jó lenne hallani hosszú kilométereken keresztül,mivel ezt sajnos még nem tudom megtenni addig ezt szokom néha meghallgatni Súr
Tegnap nézelődtem a neten hozzá fejidomot és ezt találtam:
szinte a legszebb mármint nekem az jön be a legjobban,és az ára is kedvező.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hitman, #18046 üzenetére
Tudlak irigyelni érte,ma én is menni szerettem volna de sajna nem olyen idő van mint tegnap volt.
Pedig úgy vártam hogy ki tudjak gurulni vele egy kissebb körre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #18062 üzenetére
Ha jó és szép és ráadásul olcsó kipufogót akarsz hívd fel ezt a számot!
Albert Péter
06309793843Olyant csinál neked hogy össze csinálod tőle magadat annyira tetszeni fog minden téren ezt megigérhetem!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #18073 üzenetére
Érdemes lesz azért is megkérdezned őt mert a Leo Vince árából nála 2dobot csináltatsz.
És 85-ből a Full rendszer is meglenne csonkokkal együtt Akropovic kinézettel.
Nekem 2 sportdobot és Powerbomb csonkot 125k hozza ki.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #18080 üzenetére
Nekem a műszaki idén lesz Júliusban,fenthagyom a dobokat,főleg hogy a Bomb hangtompitóként üzemel rajta,nem hiszem hogy túlépem a megengedett értékeket.
Ha igen,akkor tehetném fel az egész rendszert,ajjajj.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Neked VFR-800 van készülőben?
Nézegettem róla videókat,a hangjuk nagyon szép öblös.
Fordulatmotorok inkább vagy alsó tartományban is jól lehet velük közlekedni.
Ezt úgy értem hogy sűrűn kell vele váltogatni előzésnél vagy elég csak a gázt húzni ugyanabban a sebességben és már tép is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ezt a videótelnézve
1990 VFR750 vs 2004 600RR
Nem hittem volna hogy egy 600RR-el tartani tudná a tempót,de ez öreg betyár ott van végig a nyakán.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát nekem is az ilyen viselkedésű blokkok jönnek be,ezért szeretem az 1hengerest is.
A képek alapján még van munka vele bőven,de megéri a végeredményért![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Úgy döntöttem ma kiviszem a vasat egy körre igaz nem túl nagy kört tettem vele de jó volt.
És annyira nem volt rajta hideg sem,kicsikét koszos lett de most nem takarítom le.
Remélhetőleg jövőhéten lesz jobb idő és akkor kap egy nagy mosást meg sprayzést a gép.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #18134 üzenetére
Amit mondasz padon való beállítást sokat dob pluszba ahhoz képest ha csak rá van simán állítják a kipufot a motorhoz?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #18156 üzenetére
Ez így van,egyben van a dob a csonkkal ismerősöm is úgy fűrészelte le a csonknál hogy rá tudja raki a Raptor dobot.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18157 üzenetére
CBR után XR400 vagy DRZ400 kicsikét lightos lesz,fúrcsa érzés lesz ez első pár alkalommal.
Esetleg egy XR650R SM-en nem gondolkodtál vagy valamilyen 600-650 gépen?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18160 üzenetére
Az a kérdés mit szeretnél Supermotot vagy Endurót?
Supermotonak nem vennék ilyen motort,bár bevallom én már endurózni sem,oda nehéz,öreg motor is már,sokat kell majd szerelgetni.
És mennyit szeretnél befektetni a motorba?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18167 üzenetére
Nekem annó amikor 500-600 között akartam venni SM-et,ezt a gépet többen is ajánlották,ez egy Gilera RC600R versenyenduró SM-nek megcsinálva,54LE,kb 130kg.
Állítólag gyönyörű állapotban van,többen látták már és csak jókat mondtak róla,érdemes lenne megnézni.
Itt van 2db Husky TE 610 SM TE610 SM
Én mentem ilyennel,vagyis terepgumi volt rajta nem SM,de az mocskos módon tolt,kapaszkodtam rajta rendesen,videókat is elnézve róla kemény jószág.
Volt szerencsém az újabb 610SM-et is kipróbálni amiben szinte ugyanez a blokk van,kissebb változtatásokkal.
Csak az jóval nehezebb ennél,de az is ment mint állat.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18172 üzenetére
Hát a Huskynál 3000-5000 között cserélendő az olaj,legalább is az újban igen,de a blokk nagyon hasonló a 1998-as TE-hez.
A RC600R-nél nem tudom de gondolom ott sem kell sűrűbben.
Hogy mennyi olajat esznek az attól függ hogyan használták őket.
Mindegyikhez kaphatók alkatrészek,nekem sima RC600-am volt ahhoz is kaptam bármi kellett.
Gumi sem méreg drága,én az enyémre Continental SM-et vettem hátsót 28k-ba.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18174 üzenetére
Talán a sebesség végett!
De az nem minden,főleg ha valaki olyan helyen lakik ahol én,benn a Bakony szívében szinte mindenhol csak kanyargós út van,számomra ezért nincs is jobb választás mint az SM.
Könnyű,nagyon alacsony súlyponttal,nyomatékos,erős,blokk,ez az ami kell nekem.
Ha valaki száguldozni akar vele azt is lehet ha a fojtásokat kiveszi belőle kb 200km/h a vég.
De ez nem arra való,mert a szél szabályosan lekap róla és az első sárvédő vitorla ként működik,140-150 még elviselhető rajta de fölötte már emeli az elejét,alákap a szél.
Amiket belinkeltem ők is valami hasonló teljesítménnyel rendelkeznek,tehát lehet majd velük állatkodni ha azt szeretnéd,egy biztos a szerpentines utakon nem sok ellenfeled lesz ha ilyen stílust választasz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18228 üzenetére
Remélem a smileyeket azért tetted oda mert csak hülyéskedsz ezekben a városi közlekedéses dolgokban.
Ha nem akkor óva intelek ezektől,nem városban kell ilyeneket csinálni,pályára ki kell menni vagy forgalomtól mentes útvonalon szabad gyakorolni.
Ne veszélyeztess másokat se pedig magadat,bár tényleg remélem viccelődtél csak.
Ha ennyire komolyan gondolod a figurázást vele,csizma,CE térdprotektor,csípőprotektor,protektoring,ezek a minimum ja és egy jó bukó.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18379 üzenetére
A GG és a KTM között én a másodikat választanám.
Nem csak azért mert nekem is az van,450GG-vel volt szerencsém menni,hát nem volt egy hűha.EXC 450-el is bepróbálkoztam már,az jobban ment,525 EXC meg igen állat.Ha a nyomaték érdekel jobban akkor 525,ott van rendesen,mellette a motor piszok könnyű így még jobban úgy érzed hogy bika mint állat.
Én is gondolkodtam hogy a SMC-ről váltok 525-re,de nekem nem éri meg kb azt tudja mint az enyém,itt nem pályára gondolok,mert ott anyonvágja az enyémet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18382 üzenetére
Kerekezés 525.
Nem kell hozzá pörgetni hogy kimenjen kerékre,a videó végén 2.15-nél 1-ben felveszi kerékre és 5-ben rakja le,elég kemény tőle.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18382 üzenetére
Van itt egy videó olyanról mint az enyém a vége itt is a lényeg 1.56-től,a kocsi km óráját érdemes nézni,gondolom ez 4dik sebességben volt mert 3-ban 135-nél szabályoz le és itt már szarrá pörögné magát.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18386 üzenetére
Az SMR az erősebb mint az EXC SM-ben ez így igaz,mert abban ha jól az SX blokk dolgozik,kihegyezetebb mint EXC,viszont szervízigényes nagyon,ugyan úgy mint a gyári crossok.Jobbán jársz egy EXC-vel hosszabb az élettartalma neki.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #18394 üzenetére
A gyári EXC 14/48 az áttételezése ha jól emlékszem,az elsőt nagyobbra a hátsót kissebbre érdemes lecserélni,nekem 17/40 a gyári áttételezése,ha az összes fojtás ki van véve belőle képes kb 200km/h-ra.
Ha ilyen áttételezést raksz rá azért 4-ben kerékre venni csak gázzal nem lesz egyszerű.A 200km/h se értelmes dolog,én úgy csinálnám a helyedben hogy előre tennék 15-öst hátra megy 42-est,erős is lenne meg gyors is,úgy sem kell 150-160 végnél több ezeknek a motoroknak.szerk.: hát ja, azért a Tiédet se kell szarrá forgatni hogy felugorjon
Ugye az enyém még nyomatékosabb a cm3 végett,alacsony fordulaton nagyobb erőt ad le,ezért nem kell pörgetni még úgy sem mint az EXC-t hogy keréken legyen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #18396 üzenetére
Nem kel leugranom menet közben és megtolni egy erősebb emelkedőnél hogy felguruljon rajta.
Viccet félretéve ez az egyik legerősebb nem üzemórás Supermoto.
Nekem most hogy kész lesz a teljes PB rendszer hozzá még erre rá tesz egy lapáttal ha minden igaz.
Amit szeretek nagyon benne az a kezelhetősége,az alsó fordulattól rendelkezésre álló nagy nyomaték,meglepően jól pörög a blokk lehet forgatni is ha valaki szereti húzni neki.
Az is tetszik benne hogy nem túl vékony a ülés ezért akár 200-300km túrákra is el lehet vele menni.
Futóműve kiválló számomra,úthibákat,göröngyöket észre sem lehet vele venni.
A üzemanyak kapacitása ami kicsikét kevéske a 9.2L tank 120-140km közti távolság alatt teljesen szárazra kiürül,ezért a kutakat rendszeresen látogatom.
Hangja orbitális most meg már főlleg hogy rajta van a sportdob.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #18430 üzenetére
Azért örülnél te annak a csajnak is!
Vagy félre löknéd,nem kellesz menj már innen!
Én a motoron tolnám neki és mind a két örömöm meglenne.Tayrol:Odakeni neki.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #18463 üzenetére
Én is lehetséges győrbe fogom vinni a Hondához beállítatni a rendszerem,állítólag nagyon értenek hozzá és jó fejek is.
Ha valaki hozzáértő szerelőt keres és mellette még jó fej is legyen tudom még ajánlani KTM Talabér volt tulaját,ha érdekel valakit telszámot is tudok adni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #18478 üzenetére
Tudom voltam már ott motort nézni havernak.
Szép használt motor arzenáljuk van lent az alaksorban.
Albert Peti is őket ajánlotta hogy hozzáállítsák majd a gépemet,ezért is viszem majd oda.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest