- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WD My Cloud NAS
- Microsoft Excel topic
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Family Link
- DIGI műholdas TV
- Hálózati / IP kamera
- Direct One (műholdas és online TV)
Aktív témák
-
nagyúr
Nah, hetvegen melyik nap megyunk es hova? Szlovakia, Bakony, ... ?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #24401 üzenetére
Uj motorokra:
80 cm³ alatt
20 000 Ft81-125 cm³
95 000 Ft126-500 cm³
135 000 Ft501-900 cm³
180 000 Ft901 cm³ fölött
230 000 Ft[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #24464 üzenetére
Szerintem marhasag, hogy nem kell. Nem csak arrol kell tudnom, hogy mikor megy optimalisan a motor, hanem azt is, hogy meg hany tizedmasodpercig gyorsulok, es hol kell majd valtanom. Persze ezt egy ido utan megtanulja az ember (hang / ero alapjan), de azert jobb, ha van.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #24468 üzenetére
En kicsit tobb explicit agresszioval talalkozom robogon. (Ize, vagyok nagymotor-sznob, idonkent robogozom, es egesz tavalyi evben azzal mentem, de tipikusabb volt, hogy leszarnak, mint nagymotorral.).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, remelem Integranak lesz akkora makja, hogy elkapja oket egy eso, es azt is kiprobalhatja becsovezett motoron
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Szakik,
van egy VFR, ami erdekes szamomra (azt, hogy miert, egyelore hagyjuk, majd elmagyarazom ).
Megneztem ma, fiatal (21-22 max) srac a masodik tulaj. Olaszorszagban vette, nem exportra szant motor volt, hivatalos papir van rola, hogy a kinti ficko volt az elso tulaj. Nyilvanvaloan a fenyezes a gyanus, allitolag nem volt torve -- en vegignezegettem, ahogy lehetett, a hutok rendben, kormany rendben, teleszkopok szinten, idomok alatt megvannak a szivacso, maga fenyezes b*zi igenyes, gyonyoru. A srac elmondasa szerint nem hasznalja, mert vett egy Aprilia RSV-t. Egyebkent gyari kipuff, szelephezagokat most neztek meg, olajcserere nemsokara aktualis. Egyetlen bevallott hibaja (nehany karcon kivul), hogy csak egy kulcs van hozza, ergo rendelni kellene a Hondatol egy masikat.
1, Foglalkoznatok egyaltalan ilyen motorral?
2, Mit kell meg megnezni rajta a fentieken kivul? Gondolom a legcelszerubb elvinni egy VFR-specialista szerelohoz, pl. a Yamaha Worldbe Kozmaxhoz.[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A lenti VFR egyebkent ugy jott szoba, h a tulaj odaadna a CBF-emert, es azert elgondolkoztam (tekintve h ez a kedvenc motorom). Nem is gondolkoznek, ha lenne rajta ABS. Csak fura erzes lenne visszamenni a nem-ABS-es vilagba, mert megiscsak csokkenti az amugy is magas kockazatot.
Mas: irto jo utvonalat talaltam itt Zalaban, Nagykanizsa-Zalaegerszeg, 74-es ut, nagyon jo aszfalt, pont idealisan kanyargos, 110 es a csillagos eg kozott lehet jonni, mivel nagy a latotavolsag, nincs forgalom es zuzalek sincs az uton.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #24607 üzenetére
Ja, es kb. 80 km hosszan folyamatosan ez van, szoval tenyleg kiraly.
Hazafele a nemet autopalyan megneztem, mennyit megy a gep, 215 korul, erdekes modon kb. ugyanannyira stabilnak tunik, mint mondjuk 160-nal. Persze csak egy masodpercre mentem vele annyit, eleg eros szello fujdogal mar ott . Maradok a 130-as utazonal...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Eredmenyes volt a mai Zala-Bp. tav. A dobozban levo kaja rafolyt a laptopra, ami igy elfustolt. Eljen.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz TayRol #24645 üzenetére
Evvan, majd' 3 eves gep, kivancsi leszek, mit szol hozza a garancialis szerviz. Sajna ez benne van, egy ismeros meg elaludt hazafele a kocsiban, utazosebesseggel frontalisan fanak utkozott, Skoda Fabiaval. Egy karcolas nelkul meguszta, Casco van.
Szoval ez ilyen zuzos hetvege, erre mindig azt mondom, hogy annyit kell keresni, hogy ne legyen problema (sajna meg nem tartok ott...)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
O bazze... idezek a masik forumrol:
Nekem meg veget is ert a motoros szezon sajna hajnalban ellopták a mocim ... mélygarazsbol, taviranyitos ajto, 30fokos lejto, megint ajto, motor lezarva abus lakattal, kormanyzar, immo... riaszto nem volt... mellőle egy furgont is elloptak, azon agyalok valszeg azzal vitték ki (feltolni nehez lett volna a lejton)
Srac ebben a szezonban kezdett el motorozni, Suzuki GSR-600-ast vett. Elment Safety treningre, 2 honapot motorozott, es ennyi.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #24671 üzenetére
Es, az mit szamit?
Konkretan semmit, a rendorseg nem adja ki a videokat, ok meg nem nyomoznak utana. A legtobb helyen a videotomorites olyan foku, hogy palcikaemberek latszanak csak.
Eletem elso 4 honapi keresetebol, elsoeves egyetemistakent egy bringat vettem, amit 5 nap utan elloptak, kamera elott, lezarva allt.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ezidaig ma voltam a legkozelebb egy balesethez. Semmi extra, kiscsaj egy feher Pug 205-osben savot akart valtani, amikor epp ott voltam (Szentendrei, legbelso sav). Nem hibaztatom tulsagosan, mert hirtelen termettem mellette, es valszeg vart par masodpercet a hatranezes es a savvaltas kozott (ha egyaltalan hatranezett).
Jo kis csipomozgasok, es kb. 10 centire sikerult elhuznom
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zsoltee10 #24733 üzenetére
1, Mostmar kicsit nyugisabban megyek fordulat szempontjabol, de meg mindig eleg dinamikusan (ezzel egyutt _rendkivuli modon_ figyelek, total kikapcsol minden mas vezetes kozben, es az utobbi, varosban eltoltott 13000 km alatt sajat hibas veszelyhelyzet talan 2 volt, pedig en is voltam kezdo). A forgalom ritmusatol meg erzesem szerint nem terek el, nem hajtok szaz folott sehol (beleertve 2x4 savos Szentendrei utat sem, pedig ott lehetne). Na mindegy, naprol napra razodok bele, de azert Budapest az Budapest, ebbe bele kell tanulni.
2, A reflektorban teljesen igazad van. Bekapcsolt refi mellett teljesen masok az autosok.
3, Az en felfogasom szerint motorral padlogazzal kell elozni. Akar 20-30 masodpercet is varok ket auto mogott-kozott, mire ugy erzem, hogy mehetek, akkor viszont hajra, mert minel tobb idot toltok el veszelyzonaban, annal rosszabb.
4, Az ures helyek ritmusanak probalgatasa, etc. nyilvan nemileg novelheti egy perec kockazatat, ezt belatom. Azzal nyugtatom magam, hogy ilyenkor sokkal jobban figyelek, mintha csak gurulnek az autokkal.
Szerk.: +1: ha pechem van, ugyis eltaposnak, ez a nagy realitas.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zsoltee10 #24735 üzenetére
Sajnos erdemes. Varosban nem, de kozuton, nappali fenyben mar en is bekapcsolom. Meglepo, tenyleg. Az tortenik, hogy az emberek megvarjak, amig beered oket, es elmesz mellettuk, addig kormanyt sem mozditanak. Ha mar tavolrol latja a monoklis reflektort a sofor, akkor nem fog hirtelen kormanymozdulatot tenni, mivel azt gondolja, hogy az orult motoros ugyis leeloz -- es tenyleg. Ha nem elozol, akkor tiszta zavarba jonnek.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Motor problema, segitseg.
Surrogo hang jon ki a motor azon reszebol, ami a lanc elso tengelyekent funkcional (ahol eltunik a lanc, a valto kornyekent). A surrogo hang, ami mar napok ota feltunt, de ma erosodott fel ugy, hogy mar jelentosnek gondolom, csak a lanc forgasanak sebessegevel aranyosan jon elo (marmint minel gyorsabban forog a kerek, annal gyorsabb a surrogas / kattanas ritmusa).
Mi lehet ez? Nyilvan szervizbe kell vinnem, de hadd tudjam...
Integra: te sem tudsz Roli motorjarol semmit?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Tenyleg, az egykereknek van valami speci technikaja a motoreron kivul? (Nem mintha ezzel probalkoznek, csak erdekel )
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Integra,
nincs meg a szamod, ha elkuldod, elmondom, merre erdemes menni
Egyebkent ez egy lassu, de szep ut.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Elallt az eso, csinaltam egy Bp-Dobogoko-Esztergom-Piliscsaba-Bp kort.
Hat ez nagyon kiraly igy, hogy nincs mas orult az uton. Relative jok az utak is, hideg is volt, kod is volt, kiprobalgattam az ABS-t ilyen idoben is -- kb. 50x probaltam beblokkolni mindenfele konfiguracioban, meg lassan menve kanyarban is, picit megfarol, aztan megfogja. Tenyleg tanulsagos nap volt, egyre jobban megszokjuk egymast a csibefossal (Ehhez szerintem kell az, hogy igy egyedul, forgalom nelkul kiprobalgassam a hatarait a guminak, etc., persze dontogetni nem nagyon mertem.)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, rendeltem egy hasznalt turaplexit a Hondahoz, 10e HUF. Jo vetelt csinaltam?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #25020 üzenetére
Fogalmam sincs, mennyi a gyari, ennel joval dragabban lattam ujan. Allitolag nem karcos. Aztan majd kiderul. Ha karcos, akkor leszedem a tokeit az eladonak . De hosszabb uton tenyleg jol jonne.
Mas: multkor volt egy eleg eros daralas az elso lanckereknel. Elvittem a Yamaha Worldbe, ahol azt mondtak, hogy tul volt feszitve a lanc (penzt nem kertek erte). Namost en ugy tudtam, hogy az also lancresznek kb. 2-3 centit kell mozognia, az enyem kb. 2.5-ot mozgott -- erre azt mondtak, hogy kokemeny. Most ok beallitottak, siman mozog 3-4 centit. Ez normalis?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Valaki eljonne velem palyazni valamikor junius kozepe kornyeken? Meg nem voltam, odamehetnek egyedul is, de megiscsak jobb lenne, ha nem egyedul szerencsetlenkednek ott. Mersz.hu-s kezdok koze mennek, ha lehet, vagy valamikor maskor, amikor kevesen vannak.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Megjott a turaplexim. Givi, csak torolgetesbol adodo kis karcok vannak rajta. Kiraly.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;