- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Synology NAS
- Opera böngésző
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- XPEnology
- Google Chrome
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Jó hát a ZX-12 tud papikálni ha húzzák neki.
De az élmény amit nyújt kárpótolja a fogyasztást nálad is úgy hiszem.
Nekem laza tempó mellett, gondolok itt 90-100 utazó, 3.8L jöttem ki a SM610el.
Meglepődtem én is hogy ilyen keveset eszik, ha tépem neki rendesen 5-6L között kér.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Gugli a barátod tudod!
Diavel teszt.
Szárazon 2 mázsa, menetkészen 230, könnyebb mint egy ZX-12 vagy Hayabusa.
De nem is ezekhez a motorokhoz kell hasonlítani, V-Max és a Triumph Rocket az ő konkurenciája.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Szerintem a kinézetéhez is passzos az a teljesítmény, súlya egy új R1nél 15kg-al több csak, de sokkal előbb adja le az erejét mint a sor4 ezresek.Nem véletlen írják hogy úgy gyorsul egy darabig mint az 1198-R.
Látom te ezzel a teljesítménnyel vagy nagyon eltévedve.
Ha nagyobb értéket látsz már biztos durvább is úgy gondolod.
Egy 162 lóerős motor is lehet annyira dinamikus mintegy 180-200Le szörnyeteg, súly, áttételezés, motor karakter alsó-középső tartományra hangolása és hasonló dolgok.
Mind-mind azt eredményezhetik hogy simán lépét tarthatsz egy jóval nagyobb teljesítményű motorral.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50010 üzenetére
Lényegében igaz amit mondasz, bizonyos sebességig tudsz velük lépést tartani.
Nyomatékrugalmasságod lehet sokkal jobb az én általam említett dolgok végett.
Személy szerint én ezt tartom fontosabbnak, kanyarból való kigyorsításkor vagy előzésnél visszaváltás nélkül mondjuk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)