- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- JavaScript topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Windows 11
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #43191 üzenetére
Én ezért örülök annak hogy enduroztam több évet mielőtt a közutat választottam, ott megtanultam egyensúlyozni, dönteni, érezni a motor minden porcikáját mivel az útviszonyok sokkal nehezebbek mint közúton, amikor váltottam terepről nagyon egyszerűnek tűnt minden.
Ha tehetném vennék egy enduró/cross motort és minden héten gyakorolnék pályán vagy kint a határban, szerintem megad minden tudást/biztonságérzetet közted és motorod között amit közúton is tudni kell.
Persze ezek a tréningek is nagyon jók lehetnek, érdemes rájuk elmenni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43203 üzenetére
Legnagyobb móka amit motorozásban el tudok képzelni, nagyon szerettem, kár hogy nem tehetem meg.
Olyan helyeken jártunk amit más motorokkal megközelíteni is nehéz lenne, és tényleg megtanulod azt hogy extrém helyzetekben is hogyan próbáld a legtöbbet kihozni magadból.
Persze az ember sokszor hibázik, de ebből tanul, én is estem nem is egyszer, bár kint terepen aki nem esett még az nem is motoros!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Meg az is sajnos igaz hogy sokaknak még biciklit sem adnék a kezükbe nem hogy motorkerékpárt, van annyi idióta barom köztünk akiket kivonnék a forgalomból hogy másban ne tehessenek kárt.
Nem őt sajnálom ha megdöglik a saját állatsága végett hanem azt az ártatlanokat visz magával.
Az a baj hogy a betegagyú motorosnak önmagát valló kicsi réteg végett utálnak minket.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #43312 üzenetére
Ha meg a hátuljára fékeztél volna rá hirtelen akkor lehet a segge csúszott volna ki és ugy esel el.
Vannak olyan szituációk amiből sajnos nem lehet jól kijönni.
Én is hányszor, de hányszor estem enduróval, és mindegy volt hogy első vagy hátsót húztam.
Utána azon gondolkodtam hogy ha finomabban húzom be a féket akkor nem esem el, ja csak akkor meg lehet nem állok meg és nekimegyek a fának, vagy leesek a gödörbe.
Még a legtapasztaltabb motorosok az összes vezetéstechnikával a hátuk mögött is képesek elesni, azt sem tanít meg mindenre, mint ahogy semmi sem.
Ezen ne rágd magadat, persze én is gondolkodtam a balesetemnél mit csináltam rosszul, lehető legtöbbet kihoztam belőle amit csak tudtam, mégis elestem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Látom tegnap jól elvoltatok hogy milyen motort érdemes venni egy 125-250 cm3 után.
Én azt vallom hogy azt a bizonyos lépcsőt érdemes végigmászni ahhoz hogy kellő tapasztalattal bírjon a motorok kolléga.
Vagy ha nincs hozzá türelme minden képen a biztonságtechnikai tréningekre eljárni, harmadik elehetőség amit én is csináltam endurózi kijárni.
Akár egy 600 akár egy 1000 főleg sportgéphez már kell rutin, tapasztalat, és az nem abból áll hogy tudom húzni neki a gázt, meg is kell tudni állni, hirtelen helyzetben rutinnal a hátad mögött is érhetnek meglepetések nem hogy rutin nélkül.
Én 250es Jáváról, átültem egy Kawa 250KLXre, Gilera RC 600, RXV550, MT-03, SMC625, Fazer1000, SM610.
Mellette volt szerencsém kipróbálni egy pár gépet hála az égnek hogy tapasztalatokat gyűjtsek, a lépcsőt végigmásztam.
De így sem mondanám azt hogy van kellő tapasztalatom hogy felüljek egy 1000sportgépre.
Fazerről pont ezért váltottam vissza és az messze van ezekhez a seggrakétákhoz.
Még a 600 speed gépeket sem ajánlanám elsőnek senkinek sem, tudom hogy lehet azzal is finoman közlekedni, mindennel lehet ez tényleg fejben dől el, csak ezt nem mindenki tudja megállni, és ebből szokott gond lenni nulla rutin alatta meg 120paci.
Első nagymotornak egy sor2, sor4, V2 600/650cm túrasportot vennék ami nem több 70-80Lenél, MZ után rakétának tűnne bárkinek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Át tudom élni szerencsétlennek a problémáját, ezentúl én is azt csinálom ha valakinek autót vagy motort adnék el hogy először leteszi a pénzt, aláírunk egy nyilatkozatot tanukkal, aztán elviheti próbakörre.
Ha összetöri a pénz nálam marad a roncsot viheti.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Jó nektek, én hátizsákban hordom majd az égőkészletet, elsősegély csomagot és a defektsprayt.
Csak ugye az veszélyes mutatvány, volt akinek a gerincét baleset folytán pont a defekt javító spray törte el.
Kellene rá szerkesztenem egy kis tárolót amibe ezek a dolgok elférnek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #43451 üzenetére
A defektsprayal fel is tudod fújni a kereket, arra a kívánt állapotra hogy gurulni lehessen vele.
Azt hiszem rá is van írva hogy 40-45km megtételére alkalmas ha felfújatod, legalábbis az enyémen ilyesmi volt.Inti: Sajnos műanyagtankom van így a tanktáska kilőve, ha jól tudom mindegyik tanktáska mágnesen.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #43457 üzenetére
És te csak abban a körzetben motorozol?
Akkor jó nagy mozgástered lehet, néha komolyan mondom nem tudom felfogni amiket írsz!
Mintha nem ezen a földön járnál már bocs..............Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #43474 üzenetére
Kb olyan biztonságot nyújthat mint a Cordura nacik, biztos nem bírja annyira mint egy jó bőr gatyó.
De a szellőzése gondolom frankó, ellentétben a másik kettő anyagétól.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Csütörtök-péntekre gyönyörű időt ígértek, 19-20 fokot, menjetek mocizni ezerrel!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azt hallottátok hogy a Líbiai konfliktus és a Japán földrengés eredményeképpen nyárra akár 500Ft is lehet a benzi ára?
Remélem ez nem következik be.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ami itt van nálunk az kész katasztrófa minden téren, utálom ezt az egészet úgy ahogy van, nem csak a motorozásról beszélek.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #43575 üzenetére
Ha jó fej megérti hogy ez nem az a kategória amivel ő szokott motorozni, én nem szívesen adnám oda neki.
Apámnak is megvan mindenből a jogosítványa, kipróbálta már az összes motoromat, de ha lenne egy 1000 vagy 900as sportgépem nem ajánlanám neki.
Kényelmetlen egy helyzet a tied, én óvatosan megpróbálnám lebeszélni róla.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #43634 üzenetére
15 ezer az olaj?
Milyen olajat tesznek neked a motorba és mennyi kell bele ami ilyen rohadt drága?
A szakszervizbe biztos hogy nem viszem ilyenek végett a motoromat, sőt nagyobb dolgok végett sem, inkább egy jó márkafüggetlen szakihoz aki töredékéért dolgozik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #43645 üzenetére
Ezt az olajat ajánlottam havernak is, de ő Repsol Moto 4T 10W-40 vesz aminek 1575Ft literje.
Most talán a legjobb áron kapható 10W-40.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43661 üzenetére
Méretre hasonlóak, nem igazán van sok különbség köztük de ez tényleg csak a méretre igaz.
Használjátok ki a mai napot délutánig szép időt mondanak, hú de mennék én is!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #43678 üzenetére
Nem szeretsz váltogatni?
Akkor vegyél robogót!Viccet félretéve az biztos hogy a nagy cm3 motorok nagy előnye hogy alul is kellő nyomaték áll rendelkezésre ahhoz hogy visszaváltás nélkül kezdjél meg előzést, kigyorsítást.
Főleg igaz ez a túra/túrasport motorokra, ők arra is vannak ráhangolva.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #43743 üzenetére
De ez a pálya pont nem jó arra sem hogy megtanuld a fékezést az említett dolgok végett.
Ha hibázol itt nincs bukótér ahová menj hanem egyből korlát ami nem túl egészséges, csúszós, dobálós, tele repedésekkel, szóval nem túl ideális körülmények.
Lesz benned pont ezért egy félsz ami végett óvatosabb leszel, ha egy ilyen rutinos pilóta mint Ádám ezen a véleményen van a pályáról akkor a magunk fajta embereknek gondolom tényleg nem való.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez a hirdetés!
Ezt a szöveget:A motor túrázásra használtam, nem fighter-re! A képek magukért beszélnek.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #43913 üzenetére
Ezért jó nekem itt a Bakonyban, 20 km alatt van kb 200kanyar oda vissza, lehet gyakorolni rendesen.
.mf: A Hyo GT250ről nagyon jók inkább a vélemények, szeretik a tulajok, megbízható gépeknek tarják és jó minőségűnek.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43916 üzenetére
Mi úgy szoktuk csinálni hogy többen megyünk, megállunk egy bizonyos helyen az egyik motoros figyeli az utat hogy jön e valami a kanyarban, ha szabad az út nem int ha nem akkor int hogy lassítsak, a 3 SM Bakonyban is így készült, ott ezen módszerrel gyakoroltuk a kanyarokat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43924 üzenetére
Azért nem árt a saját sávodban maradni!
Úgy azért könnyebben elkerülhetők az ilyen szituációk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #43943 üzenetére
Vagy a kanyarig fékezni és utána bedönteni gázt nem húzni hogy lassuljon a motor, ha ez még mindig nem elég akkor finoman hátsóval fékezni.
Van egy pont amikor úgy érzed nem elég bedönteni kell más is, én olyankor kicsikét használom a féket, de csak óvatosan mert könnyen kicsúszhat a fara.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #43963 üzenetére
Sok jó dolgot leír benne, majd megpróbálom így is gyakorolni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #43993 üzenetére
Ne haragudj de én kételkedem ebben hogy tíz éve motorozol, ha meg igen kilométer nem igazán lehet benned.
Sokszor olyan alapvető problémákról kérdezed az embert ami nem arra utal hogy lenne tapasztalatod a motorozást illetően.doc Hyo GT650N, S vagy R típust is lehet találni kb 500-600 között ami 2005ös évjáratú.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #44002 üzenetére
Még véletlen sem erről a kérdésedről beszéltem, hanem úgy általánosságban!
Pl: Hogy használd a motorféket lejtőn lefelé és hasonló dolgok.
Hát ezekből gondolom, tapasztaltabb lennél ez nem is lenne kérdéses számodra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem összehasonlítandó egy Keeway márkával, tény és való hogy az R verzión a burkolatok nem annyira jó minőségű mint pl: Honda, Suzuki és japán társain.
De a futóműve, fékek, blokk nagyon is jó, mentem párszor már R verzióval.
Régebben írtam róla hogyan kell a létrát végigmászni szerintem, mit is érdemes venni első motornak.
De egy 600 motort is simán lehet venni csak az a nem mindegy milyet 600cm3 motorról beszélünk.
Egy túrásabb jellegű, nem kihegyezett 600-650cm3 motor is lehet elsőnek kellemes, ott a CBF600, SV650, Bandit 600-650, GT650, ők nem a nagy teljesítmény hanem a lineális teljesítmény leadást helyezik előtérbe.
Könnyen kezelhető motorok, nem fognak akkora meglepetést okozni mint sportosabb testvéreik, mégis elegek mindenhová, sőt a motorosok 90-95%nak bőven elegendőek közúti használatra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #44028 üzenetére
Én sosem megyek gyorsan lakott területen és a sebességkorlátozás táblákat is hozzávetőlegesen betartom.
Lakott területen kívül 90 megengedett sebességnél maxium 100-120 átlag között szoktam közlekedni.
Ez nem így volt addig amíg a Fazerem volt , SMel viszont ez a kényelmes utazó és ennek örülök mert nem igazán jó vele nagy tempóval közlekedni.
Ilyen típusú motoron már nagyobb tempónál a szél nagyon nagy ellenfél és kellemetlen motorozni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs