- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Persze, de ezen a motoron új az első,hátsó gumi, aksi új benne, lánckerekek újak rajta, Slip on 2 dobos LeoVince ami közel 150, kapja hozzá a gyári kipufogókat is, friss olajcsere, szóval ha az összes dolgot nézd hozzá árban nincs is különbség.És garanciás is, szóval azért ez így nyom a latba bőven.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mindegy, úgysem én döntöm el, ha lenne annyi kpm én is biztos a Fullgasost venném, de az ő döntése lesz.
Mindenesetre CBF után kicsikét aprónak tűnik alatta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Most te mondod a magadét meg smiléket vágsz de a másik gépet még nem is láttad lehet közel nincs olyan állapotban mint amit mi néztünk.
Mert ez tényleg olyan mit ami most jött le a szalagról, ha a Balatonboglári szép állapotban van akkor nem kérdéses a dolog, csak ezt képről baromi nehéz megállapítani.
Ezért kell látni, kipróbálni élőben és utána lehet osztani melyik is éri meg jobban.
Mert lehet az fiatal, kevés kilométerrel ha lelakott, agyonhajtott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem próbáltam én megdönteni semmi, élőben megnézve fog eldőlni hogy melyik a jobb választás.
Utána okosabbak leszünk.zsoltee10 Fazer1000 32000km volt amikor megvettem, de 100 szebben nézett ki mint sok 3-4 évvel fiatalabb 10-20 ezer kilométerrel rendelkező másik Fazer.
A lényeg hogy mennyire vigyáznak rá mire is használják a motort, ezért nem lehet adni csak az évre és benne lévő kilométerre.Ha én is csak azt néztem volna sosem veszem meg anno.
Szerettem de nem az én stílusom volt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez pontosan így van, én még 2008ban Bakonycsernyéről-Bonyhádra oda-vissza 370Km tettem meg egy képeken csodálatos, kifogástalan állapotú motor végett.
Amikor odaértem nem hittem a szememnek, mintha nem is az a motor lett volna mint ami a hirdetésben szerepelt.
Írtam is a hirdetőújságnak hogy távolítsák el mert nem azt szerepel rajta ami a valóságot tükrözi.
Tanulópénzt megfizettem!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A világ legkeményebb versenye az enduró világában, a vége felé van a sziklás, köves rész ott szokott a legtöbb 4T motor behalni, kevesebb teljesíti közölük a távot mit a 2T testvéreiből.
Ez egy igazi vizsga mit is bír a motorod és te magad is.
Felér egy kiadós edzéssel![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #42255 üzenetére
Nem sopánkodásról van itt szó, én a 150Le motoromat is feleslegesnek tartottam, nem nekem találták ki ezeket a gépeket, ennyi, a 60LE is bőségesen elég számomra.
Sőt még jobban élvezem vele a motorozást, mindenkinek más jön be.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #42257 üzenetére
Ez így van, jó is volt csak amikor 10x léptem át vele a megengedett sebesség 2 szerezés elgondolkodik az ember hogy kell e.
Sajnos nem lehet őket nem húzni, követeli, nem bírtam megállni hogy ne tépjem neki, és ez baj, csak egyszer kellett volna hogy belőjenek és belemosolyogjak a kamerába.
A mostanival ilyen gondom nincsen mert max 170tud végre és utazóba is 110-130 között kényelmes.
Fazerrel meg nem is mondom mennyit nyomtam hasalva a tankon.
Számomra felesleges az ilyen erő és tempó, nem azért mert nem mámorító érzés, az nagyon az csak a következményeit is viselni kell ha beleszaladunk.
Hát ezért váltottam!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #42261 üzenetére
Jó kicsikét túloztam, elismerem!
Lehet hülyeséget mondtam azzal, de akkor is értelmetlen számomra, és kihangsúlyozom számomra.
Neked lehet bejönne, főleg Németeknél van is hely ahol mehetnél is vele büntetlenül.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát gyerekek tegnap kérdeztem rá a rendőrségre mi lesz már, hiszen 4 hónapja megy az ügy és még mindig semmi határozat.
Azt mondja a kedves előadónő hogy a másik motoron utazó hölgyet is meg kell hallgatni.
Erre mondom neki hogy ott a vallomása leírva miszerint semmit nem látott az egészből csak azt vette észre hogy elesnek.
Kérdem mit kell még tőle kérdezni?
A fiatalember leírta hogy elismeri ő okozta a balesetet, mit kell itt még vizsgálgatni?
Hihetetlen hogy a 3 meghallgatás között is 2 hónapnak kell eltelnie, undorító az egész!
A kárszakértő is azt mondta max 1.5-2 hónap alatt vége kell lennie az ügynek, erre itt tartunk és még mindig semmi.
Ismerősöm mondta hogy nekik kocsival volt ugyan ez, ő vétlen volt a másik beismerte hogy ő okozta és mégis 1 évig tartott a mizéria a rendőrségen.
Ezeket fizetjük, ezeknek dolgozzuk ki a bérüket, semmitérők!
Szegény hölgy mialatt ott voltam 5szőr ment ki dohányozni meg a telefonján beszélgetni, annyira sok dolguk akad hogy nem bírják el.
Meg a néninek is Veszprémbe 2 nap kellett ahhoz hogy megnézze az okiratot.
Szánalmasak!
Egy ilyen tiszta ügynek eddig kell tartani és még ki tudja meddig fog!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megvettem ma az új Motorrevüt benne van az MV Agusta F3, ez valami csodálatos ahogy kinéz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz koshmar #42346 üzenetére
Szia!
Az FMXet nem én akartam megvenni hanem haverom, 38LE csak akkor annyi ha nincs hozzá a gyári tuning kitt, vele 50LE amit mi néztünk ráadásul még Slip-on rendszeres is volt amivel 55LE környékét súrolta.Azért az nem olyan rossz a 38 pacihoz képest.
Hasonló kategória mint az XT660X csak kisebb és könnyebb.
De nagyon bután állt havernak, vagy ő állt bután a motornak.
Az XTn másképp fest, az egy méretesebb motor.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz koshmar #42348 üzenetére
Valójában ezek Funmotok, aki szereti az SM stílust kinézetre de mégsem akar kényelmetlenül utazni és minden hónapban olajat cserélni azoknak ajánlott.
Előnyük a kényelem, nehezebb tömeg végett nagy tempónál stabilabb, akár 2 személlyel túrázás.
Nincsenek kihegyezve így élettartalmuk és szervizigényük sokkal hosszabb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz koshmar #42353 üzenetére
Husaberget pont ezért nem vettem, mindegyik iszonyat szervízigényes!
500km után olajcsere, beszéltem tulajjal aki csak utcán használta az FS650et de minden szezonban 300 ezres kötelező karbantartást kellett rajta csinálni.
(Csapágyak, dugattyú, hajtókar,) minden évben befigyelt rajta.
Biztos hogy amit nyújt az csodás lehet de ilyen áron nem kellene soha.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #42403 üzenetére
Ezt a motort dicséri mindenki mennyire szép lett, minden elismerésem a megalkotójának vad ötlet volt megcsinálni, de szépnek nem mondanám egy kicsikét sem, olyan se milyen számomra.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok nem emlékeztek melyik protektor inget linkeltük be ami tetszett Intinek is, Vanuchi vagy mi is volt?
Nem emlékszem pontosan és kellene a link, volt belőle protektorgatyó is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Már közben megtaláltam Vanucci protektorok voltak.
De azt nézem rajtuk hogy a gerincvédője szivacsos anyagból van, védhetnek annyira jól mint mondjuk egy bakelites gerincvédő?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #42415 üzenetére
Tegnap sokat kutattam, nézelődtem és végül Zero7 Roka Jacketet találtam, 35000ért kapható is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Közben kinéztem magamnak az alsó protektort is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #42424 üzenetére
Zandorát akarom én is venni, felhívtam a boltot ingből csak XLes van, tuti kicsi nekem.
Állítólag egy hónapon belül jönnek XXLes méretben, csak az ár ugye nem mindegy mert ez 36ért az 53 helyett nagyon jó lett volna.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kroni1 #42431 üzenetére
Ez nem csak a márkahűségről szól, nem véletlenül van kitalálva melyik motorhoz milyen motorolajat ajánlanak, KTMbe tettem amit előírt a gyár Motult, aztán jött ugyanaz a típus csak Repsol, Repsollal csúszott a kuplung és a váltó is sokkal kattogósabb, recsegősebb volt.
Vissza bele a Motul, máris megjavult minden.
Ennyit jelentett nála hogy az előírt olajat használtam, azóta csak azt teszem bele a motoromba amit a gyártók javasolnak, ajánlanak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #42437 üzenetére
Amikor fent voltunk haverral Győrben RedBaronnál igaz neki 2007év végi és 2008as forgalomba helyezésű a motor (CBF600N) egy, két extrával 25000km van benne, új gumik, sportdob + gyári, túradoboz+ tartó.
Ezért 1.1et adtak volna ott, a tiedéért szerintem 900 környékén lehet adnának, érdemes őket megkérdezni, megvétel előtt csinálnak egy félórás felmérést rajta.
Ha gondolod kérdezz rájuk.
A másik van azért rendesen különbség egy CBF600 és egy CBR600F között, amit a Hornet tud azt a motorosok 95%nem tudja kimotorozni, hová kell több?
Az 1000 kategória bőven ráér ha majd egyszer azt mondod a CBRre hogy kinőtted, bár szerintem sosem mondanád ezt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #42469 üzenetére
Azért mondom én aki azt mondja egy átlag motorosok közül hogy neki kevés már egy CBR600F az hazudik, nem az a tudás hogy ki tudja húzatni végre.
Akkor egy 1000 is kevés lehet, mert az is elfogy egyszer azt is ki lehet pörgetni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kroni1 #42473 üzenetére
Egy soros 4hengeres is tud alulról jól menni, én nem tudom miért mondják hogy nem mennek, pl:cbf600N olyan fajta soros 4 hengeres ami alulról is megy vagy egy XJ6N.
De ott van a Bantitból a 650 ami nyomatékos rendesen.
Nem a Speed soros 4 hengeresekből kell kiindulni azok tényleg felül élnek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #42477 üzenetére
Tapasztalnom kellene, a Fazer az új Z1000el van egy kategóriában.
Hasonló teljesítmény és nyomatékrugalmasság.
Ha lesz tesztnap lehet elugrok majd had legyen részem benne.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #42481 üzenetére
Nem tudom ezt tapasztalni kellene, csak a tesztadatokból amiket közöltek róluk ott a Fazer és a Z1000 visz mindent nyomaték rugalmasság és gyorsulásban is.
Igazából a CB1300nál egy 1250Bandit is nyomatékosabb 5000 fordulatig, ezt írják tesztben.
De az etalon az a MV Brutale 1098, bármit megver 60-ról 180ig nyomatékból, bármit a motoros társadalomban!Kroni1 A 650 Bandita biztos hogy nem ilyen gép a sor4 közül, V2ben SV650 és GT650 jó lehet ha alulról kell jönni az erőnek.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #42479 üzenetére
A Fazer belőlem kihozta az állatot, ahogy megláttam egy egyenest sokszor nem bírtam megállni hogy ne tépjem neki, gyorsultam vele kipörgetve a sebességeket koppanásig.
Tudom hogy nem lett volna rá szükség mert olyan volt mint egy villanymotor, alapjárat fölött egyből jött a nyomaték.
De akkor is a sebességmámor magával ragadott, még csak 3.ban jártam amikor 210nél váltottam el meg hasonló dolgok.
Volt hogy 3ból 4be váltásnál a kuplungot csúsztatva 200km/hnál még megemelte az elejét, ott volt ám hirtelen tele a gatyó, gyorsan vissza is lassultam 90re.
Ettől is lett bennem egy félsz, az állandó ingertől hogy menni akarsz vele ha van rá lehetőséged.
Egy idő után értelmetlennek találtam a nagy tempót, jó volt de nem éri meg a kockázatot.
Akkor kell venni egy pályamotort úgy gondolom és ott nem számít mennyivel megyek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #42502 üzenetére
Erre azt írod hogy 130-140nél már majdnem lekap a szél meg hogy nem 200al, azért kérdeztem hogy honnan tudod milyen?
A Fazered nincs igazán tépve ha 130-140 az amivel mész vele, kicsikét ezért nézek furcsán.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
De jó kis videó.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz koshmar #42514 üzenetére
Ha újban gondolkozol akkor igaz, de egyébként lehet venni már sokkal, sokkal jobb áron 125 2T Supermotot.
Csak egy pár darab:
GasGas SM
KTM EXC
Husqvarna SMHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #42517 üzenetére
Az EXC az nem annyira vészes ilyen téren, mondjuk elmegy 10-15 ezer kilométert utána van benne egy dugattyú, gyűrű, csapágy meg hajtókarcsere 100ból megvan hozzá.
Haver a régi KTM MX250én 65ből megúszta ugyan ezeket.
Tudom ezt hallani a többi motor után hogy ilyen hamar kell szervizelni eléggé ijesztő.
Én azért vettem nagy cm3 SMet, pont nem erről szólnak, ők is elmennek 50-60 megbontás nélkül.
Alacsony fordulaton leadott erő és nyomatékosságuk végett imádom őket, teljesen ellentettje a 2T társainak, kivétel 300cm3 felett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #42520 üzenetére
Az üzemórás motorok már csak ilyenek, nekem is azért van tartásom tőlük mert nem akarok minden 500-1000km között olajat, 5-10 ezernél kötelező alkatrészcseréket cserélni, ezeknél a motoroknál meg kell.
Tudom az élmény az veszett jó lehet, de ilyen áron nekem nem éri meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
De jó hogy itt mindenki ilyen jól áll anyagilag!
Kár hogy nekem nem telik ezekre a dolgokra!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megvettem ma a Superbike újságot, 2011 Kawasaki Ninja első tesztelése van benne igaz nem utcai/mindennapi használat hanem pályateszt volt.
A tesztpilóták jobbnak tartják pályán mint a S1000RRt vagy legalább olyan jónak, de hétköznapi használatról még nem tudtak írni.
Az első két sebesség nagyon hosszúra sikeredett, így lehet hogy nem lesz annyira jól használható mint a bömös.
És 207LE te jó ég, nagyon más mint az előző szériás Ninják, csodálva írtak róla hogy mennyire jó motor.ALI_G Azért az látszik ahogy egy kis hely van az gyorsításhoz ott a S1000RR elhúzna az Atomtól.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #42569 üzenetére
Meg a felhasználhatóság kérdése is, mennyire lesz kompakt motor, mert lehet hogy pályán teljesít jól, de hétköznapi használatra meg nem lesz túlságosan megfelelő.
Ez az amiben a Bömös nagyon ütős, mindenhol jól lehet használni, akár 2 személyes túrázásra is alkalmas.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #42574 üzenetére
Ennek megint sok értelme, csak hátránya van az 1hengeres cross motorokhoz képest.
Nagy tömeg, túlzott erő, kezelhetőségre is kezesbárány lehet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #42600 üzenetére
Egy jó soros 3 hengerest amit a Triumph is használ, a Tigert sem győzik dicsérni ha csak kategóriabeli társáról beszélünk hogy mennyire jó a motor karajtere köszönhetően a 3 hengeres blokknak, ez szinte az összes típusára jellemző a márkának.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Háztartási gépek
- Le Mans Ultimate
- sh4d0w: Windows Recall
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen