- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Router gondok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Nem az üpse a hülye hogy eladta a gépet neki,ha azt mondja ugorjon a kútba azt is megtesz mert ő mondta?
Nagyon nagyon bátornak kell ahhoz lenni hogy valaki bevállaljon egy ilyen motort,sőt ez már nem is bátorság hanem inkább botorság.
Leírtuk már miért is,itt nem elég az odafigyelés,kellő tapasztalat,rutin hiányában az kevés oda.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én meg eladnám a gyerek helyében az R1et azt vennék egy jó kezdő 600túrásabb motort.
Majd ha azt kevésnek érzi amit talán soha nem fog akkor lehet gondolkodni váltásban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
ZX12 vs Hayabusa
Soha nem hittem volna hogy a ZX12 lenyomja repülőrajtból a Hayabusat.
Az utak királyának mindig is a Suzuki zászlóhajóját gondoltam.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #34058 üzenetére
Először is gratulálok a motorhoz,tényleg nagyon szép,a rezgés meg ilyen meg kell szokni V2.
Csütörtökön lehet jó nekem is,bár esőt mondanak,péntektől lesz szebb idő állítólag.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #34086 üzenetére
Szép motor,de nekem mintha kicsinek tűnne a te méretedhez.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minden másnap meghal egy motoros a szezonban.
Hirtelen akár 15%-al is megnőhet a motoros balesetek száma, a korábbi évek szezonkezdéséhez viszonyítva. Ennek nemcsak a tavaszi kiözönlés az oka, hanem egy téli jogszabályváltozás, amelyet még nem sok autós ismer, azonban annál inkább érinti a városok közlekedését.Tisztelt Ügyfeleink!
Várhatóan a következő hónapokban tovább növekszik a motoros-kontra autós balesetek száma, mert sok autós nem ismeri az új szabályokat. A leglényegesebb változás a KRESZ-ben, hogy a motorosok mostantól legálisan is a járműsor elejére gurulhatnak a piros lámpánál, s nem csupán a várakozó autók mellett, hanem akár közöttük is. További jelentős változás, hogy a KRESZ megengedőbb lett a motorosok sáv használatával kapcsolatban: január1-től akár a buszoknak fenntartott zónákat illetően is.
A változások okán fontos nem csak újra megtanulnunk együtt közlekedni a motorosokkal, de meg is kell ismernünk azt a néhány szabálymódosítást, ami a mi közlekedésünket is befolyásolni fogja az utakon. Néhány figyelmetlen autós miatt az új "rendszerben" ugyanis, a korábbi szezonkezdéshez képest akár 15 százalékkal is több lehet az idei balesetek száma.
"Várhatóan a következő hónapokban tovább növekszik a motoros-kontra autós balesetek száma..."
Sajnos Magyarországon az elmúlt tíz évben csaknem megduplázódott a személyi sérüléssel is járó motorkerékpáros balesetek száma. Az OBB és az ORFK adatai alapján, a hazai főutakon egy tavaszi-nyári szezonban minden másnap van áldozata motorkerékpározásnak.CLB összegyűjtötte Önnek azokat a legfontosabb baleseti okokat, amelyek leggyakrabban eredményeznek veszélyes szituációkat autósok és motorosok között:
* az eddigieknél jobban kell figyelniük az autósoknak a buszsáv felől érkező kétkerekűekre, ugyanis az új KRESZ alapján a buszsáv felől is érkezhetnek eléjük motorosok,
* a motorosok a városi forgalomnál lényegesebben gyorsabban haladnak még akkor is, ha amúgy nem lépik át a megengedett sebességet. Ebből a szituációkból is több baleset várható, mivel az autós szempontjából a megszokott ritmushoz képest lényegesen gyorsabban történnek az események,
* Gyakori koccanási ok volt már eddig is - s ez mostantól,a motorosok nagyobb "szabadsága" miatt még inkább így lesz -, hogy az autós hirtelen meglát egy szabad helyet a másik sávban, és azonnal odakapja a kormányt. Ha nem látja, hogy ott éppen jön egy motoros, akkor be is löki egy másik autó vagy éppen busz alá.A városi, komoly sérüléseket vagy halált okozó motorbalesetek többsége nem a nagy sebességből, hanem sokszor a kisebb koccanásos helyzetekből adódik. A motorkerékpárt vezető ugyanis valóban könnyen megbillenthető és ennek következtében beesik egy másik jármű alá.
Az Ön biztosítása segít csökkenteni a keletkezett kárt, de nem segít megúszni a bajt! Kérjük, a nyári szezonban is közlekedjenek körültekintően és biztonságosan!
Balesetmentes és jó utat kívánunk!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #34190 üzenetére
Feltettem tegnap az új kormányt a gépre,holnap lesz az első igazi próbája a túránk során.
Azt már megtapasztaltam hogy egyenesebb tartásom lett tőle,hogy mennyire lesz kényelemes hosszú út folyamán holnap elválik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Feltettem új képeket a vasról.
1
2
Új kormány
Még a kormányra kellenek majd súlyok,azt nem kaptam.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #34216 üzenetére
Kösz,már várom a délutánt azt goo!!!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nézegettem és érdeklődtem szakiktól milyen a Kawának a ZX12R,meglepő válaszokat kaptam a kényelmével kapcsolatban,azt mondják túrásabb tartása van rajta a vezetőnek a motor méretei végett.És hogy hosszabb túrák megtételére is alkalmas,kényelmes,felcsigázott!
Lehetséges hogy a következő nagy vas majd egyszer ő lesz,vagy másik stílusból a GSX1400.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Még ez a távoli jövő,viszont ha kategóriát akarok majd lépni akkor ezek közül lenne érdemes gondolkodni.
Újabb motort fogok venni,mármint évjáratra gondolok 2005-2006os környékén.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Lehetőségem adódik a héten kipróbálnom egy ZX12Rt.
Pénteken megyek Fehérvárra és megnézem,beleszagolok az ilyen vadállat nyújtotta élvezetekbe.
Természetesen ez csak próba lesz,nem megvenni akarom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Jól van,jól van,majd visszafogom magamat és nem élvezem vele annyira a motorozást,a kíváncsiság hajt hogy milyen lesz a Fazerhez képest.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #34279 üzenetére
Á,biztos hogy nem,majd egyszer valamikor,most csak érdekességképpen kipróbálom,sőt GSX1400 is ki szeretnék próbálni,meg van pár elképzelésem,ha lehetőségem nyílik kihasználom hogy menjek egy jó motorral.Azt majd az idő eldönti mi lesz egyszer a Fazer utódja.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Eddie141 #34341 üzenetére
Grat a motorhoz,üdv a klubban,nekem is Yamaha 660 blokkos volt a gépem (MT-03).
Ha tényleg a Supermoto stílus tetszik és 660cm szeretnél merem ajánlani egy XR650R és SMC660 kipróbálását,ezek az igazi Supermotok,a Pegaso meg XT660X Fanbikeok,nem sok közük van az SM motorokhoz.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tényleg kinél lehet új arcképet kérnem itt a PHn?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #34429 üzenetére
Ki volt ez a szoprán hangon bekiabáló a videóban?
Én kivágtam volna!
Az a leszabályoztatás miért volt jó kétszer is?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Vágott slicket tudok elsőt,hátsót együtt 25be.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szerintem azért kicsikét rosszul látja az emberke.
Több tényezőt nem vesz számításba,nem csak az a lényege amit ír,persze aki nem konyít a dolgokhoz azokat meg lehet vezetni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #34573 üzenetére
A lépéstartás tetszik benne a legjobban,megnézném azért én azt hogy merre tartja a tempót velük,talán a lámpánál való pihenésnél.
Azért egy ilyen gépet nem hasonlítanék egy R1 vagy RR és GRSXhez,lehet hogy nyomatékban ott van valameddig de aztán pápá.
Az kb olyan enyém Fazer kategória,írhatnám én is hogy hú lépést tartok velük,igen egy kis ideig aztán jó napot kívánom elmennek a francba.
Még az tetszett volna ha odaírja hogy Z12 meg Hayabusával is lépést tart mert a nyomatékuk majdnem egyforma,ennyi erővel amit ő állít az MT-01 a legkeményebb gép mert az nyomatékbajnok,pedig messze nem tudja azt amit a speed gépek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #34575 üzenetére
Igen éppen erről beszélek,Busa 138Nm meg 178LE a GSX 124Nm meg 106LE,azért nem kellene őket még egy lapon sem említenie,és még a GSX nehezebb is mint a busa,szóval nagyon túlzó írás.
Amit a busábal egy lapon lehet említeni az a tiltást kiszedve ZX12 Ninja a maga 190LE és 136Nm nyomatékával.Boci_83 Mondtam én már többször aki az SMbe belekóstol az megfertőződik.
Olyan feelinget ad amit más nem nagyon tud,ne a 450próbáld ki inkább 510-560 vagy 650 kategóriát,nem is akarsz majd mással menni elhiheted nekem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boci_83 #34580 üzenetére
A Husqi 510SMR valójában kilométerben van megadva az olajcseréje,gyárilag 5000km van neki előírva,de a tulajokat elnézve 2000-2500km után azért cserélgetik benne.
Az egy kihegyezettebb blokk azért,450nél erősebb,nyomatékosabb,nem rossz motorok.
Beszéltem a forgalmazónál egyik árusítóval azt mondta ezek a gépek valójában pályára lettek kitalálva,a beállításaik,áttételeik,motorja,minden.
Én KTMpárti vagyok,és ha utcán is szeretnél közlekedni,inkább SMC625 vagy 660 ajánlanék,strapabíróbb motorok mint az SMRek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boci_83 #34576 üzenetére
SM510R vagy SMRek helyett én inkább őt vagy társait ajánlanám.
Tényleg jóval hosszabb megbízhatóság,kényelmesebb így több célra alkalmas kisebb túrák beleférnek vele,mellette pályázni is lehet velük,ők igazából mind a kér célra alkalmasak.
Persze ha jórészt csak pályázni szeretnél oda meg a másik gépek a jobbak.
Kisebb súly,rövidebb az egész motor,fordulékonyabb szűk kanyarokban.
Viszont sűrűbb szervizelés,rövidebb élettartalom.Pár adat a netről nézegetve.
Husqi 510R 120-122kg teletankolva.
Keréken mérve 48-52LE és 45-50Nm.660 kb 138kg teletankolva.
Keréken mérve 60-62LE/7200nál és 65-66Nm/5500nál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-