Aktív témák
-
nagyúr
válasz Ferdzsoo #34381 üzenetére
Tegyuk hozza, hogy zsoltee turazik a motorjaval
A CBF-fel egyszer sikerult 4.5 korul produkalnom -- baratnommel mentunk le a Balatonra, es 7000 fole nem nagyon porgettem sosem. Igy meg sorneggyel is lehet.
Egyebkent neked mennyit kajal? Alattam olyan 6.5-7 korul eszegetett.
Steven: 1000-es V2-esed van, menjen inkabb levegovel? Egyebkent maris 200-al tolod neki? Nem korai az egy kicsit?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Megjott a csizmam. Tokeletes, tenyleg. Mindenkinek ajanlom, akinek a Sidi-szelessegu csizmak kicsit vekonyak. (TCX Competizione S) Mintha ram ontottek volna. Meg az egesz nagyon igenyesen van megcsinalva.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz TayRol #34458 üzenetére
Egyebkent miert van szuksegetek ilyen komoly toltokre? Egy rendes akksi (mittomen, Yuasa) 5 evet kibir toltogetes nelkul, siman a motorban hagyva telre (oke, havonta egyszer jaratod egy par percet). Nehanyan csinaljak, hogy egesz telen csepptolton van, ami kb. azt jelenti, hogy ket evente kifizetsz egy uj akksit az aramszamla miatt.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Hazahoztam!
Eleg sok minden tortent.
Eloszor a motorrol roviden, mert nem sok tapasztalatom van meg vele.
Az latszik, hogy hasznalt, megpedig itteni idojarasban. Sosem eshettek vele, mert az egesz kvazi karcmentes, mindenhol az eredeti szivacsok, csavarok kilazitatlanul, etc. Ami kifogasolhato, az az, hogy az elso reszen vannak enyhen rozsdas dolgok (ugye itt a viz a blokk ala megy, mert a hutok oldalt vannak), pl. a leomlok. Ez nem zavar tulsagosan, tekintve hogy cserelheto dolgokrol van szo, meg egyebkent se szoktak a rozsdaba belehalni ezek a gepek
Igazabol a CBF600SA-hoz kepest vannak eszreveteleim:
Pozitiv:
- a futomu sokkal jobbnak tunik, bar nem nagyon feszegettem , de egyreszt jobban elnyeli az uthibakat, masreszt feszesebb, nem tudom, hogy a ketto hogy megy egyutt.
- joval erosebb, a VTEC meg egy alom . Autopalyan hatosban szep nyugodtan lehet cirkalni, de akar 150 kornyeken is nagyon megindul (5-os fokozatban akkor kapcsol be a negyszelepes mukodes). Nem mertem meg 8000 fole forgatni.
- nincs zavaro rezonanciaja -- lehet erezni, hogy lokod a motor, de nem zsibbaszt, mint a CBF 6000 korul
- BRUTALIS hangja van, komolyan, motorfeknel ugy horog, mint egy allat Frenetikus, foleg a VTECnel, de a motorfeknel mindenkepp jo
- kicsit jobban vilagit, bar a CBF600S elso lampaja szinten nagyon jo
- a dobozokba rengeteg minden elferNegativ:
- tenyleg hozza kell szokni a sportosabb uleshelyzethez, a 200 km vegere szepen elfaradtak a lovagloizmaim, ennel sportosabb gepet inkabb palyara vennek
- nem talaltam rajta veszvillogot
- lassu haladasnal / tologatasnal kevesbe forgathato, a kormany maximalis kiterese joval kisebbRossz idoben, mobiltelefonnal egy foto a palya mellol
Egyeb sztorik:
- mivel ket oldaldobozzal jottem, es nagyon figyelni kellett a balrahajts miatt, ezert nem nagyon cikaztam a kocsik kozott. Allok a dugoban, valami koccanas volt, a rendorok terelgettek a kocsikat. Egyszercsak meglat a yard elol, mire veszettul elkezd integetni. Rajovok, hogy azt akarja, hogy menjek elore. Szep finoman kikanyarodok, 10-el elkezdem elozni a sort, de nem akartam tulsagosan pofatlan lenni, es a sor legelejere beallni. Hat o nem igy gondolta, mondta, hogy 'take it easy, mate', es hatbaveregetett(!), majd a sor elejere tessekelt. Nem semmi.
- kell szivargyujto a motorra, mert Londonban meg jo sokaig nem fogom kiismerni magam. Az NDrive demojaval jottem haza, az utolso 4 km-en lemerult, hat fel oraig bolyongtam mindenmerre.while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ja, azt elfelejtettem irni, hogy gyonyoru.
Meg azt is, hogy a motorszalonban szetnezve, meg a motorozas elott megint rajottem, hogy alapvetoen mindegy, hogy mi, csak motor legyen az ember segge alatt
( azaz nagyon bejon a CBR1000 is, a CBR1100XX is, a regi SV650S is kiraly, szoval a motor onmagaban jo dolog )[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Telleg, meg a szelvedelme is teljesen okes...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
VFR-kepek a lakasunk mellol:
Feloldalas
Hatulrol
Oldalwhile (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Ferdzsoo #34592 üzenetére
A gazfroccsos problemat en nem tapasztaltam, de a szivatoval kapcsolatosakat igen (illetve nem egeszen: reggel nekem mindig indult, neha az fordult elo, hogy delutan, meg nem teljesen hidegen csak masodikra indul el). Egyik lenyeges dolog, hogy ha szivatozol, akkor ne huzz gazt egyaltalan.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Ferdzsoo #34644 üzenetére
Standard Honda GN4 mehet bele. Persze lehet jatszani mindenfele massal, meg dragabbal, de nekem tokeletes volt, kollega meg most tart valahol 50k km-nel a CBF-el, 12000-enkent csereltetett benne olajat (GN4), hiaba mondtak tobben, hogy terjen el a szervizkonyvi 12000 km-es ajanlastol. A szerelok szerint olyan a blokk, mintha uj lenne.
Ez van, visszafogott CBR F3 blokk, kb. a vegtelensegig megy -- fokepp, hogy ezt a motort altalaban nem szoktak napi 3 oraban nyelezni.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
En csak annyit mondtam, hogy a srac CBF-je kvazi uj allapotu blokkal rendelkezik 50k km utan, 12-es olajcsereperiodussal.
A marketingbaromsagot meg szerintem hagyjuk, valoszinuleg neked sincs kulonosebb fogalmad arrol, hogy egy modern olaj es egy modern blokk mit bir.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Sikerult olajat cserelnem a VFR-en. Eleg macera volt leszedni az idomokat, mit ne mondjak. A kicsurgo folyadek sotetbarna, nem atlatszo, kicsit habzo valami volt. Hat igen, 4 ev allas megteszi a hatasat.
Egyeb tapasztalatok a mai naprol: VFR-t ne vegyen senki varosban. Persze, lehet vele cikcakkozni, meg mozgekony, stb., de a) kettesnel nem lehet feljebb valtani b) allandoan figyelni kell a jobb kezedre, egy millimeterrel nagyobbat huzol, akkor maris 60 folott vagy, es lekaphat egy kamera c) a csuklonak megterhelobb, mint egy csupasz/felcsupasz motor. Kb. 80 kmph-tol erzi jol magat, illetve 4500-as fordulattol. Jo turamotor lesz belole, mert hatodikban 85 mph-nal (135 kph) valahol 5300 korul forog, keveset fogyaszt, nyugodt.
Es amit mar mondtam: elkepesztoen stabil gep.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #34803 üzenetére
Egyebkent en most korbeszaglasztam, nekem sem kene, azt hiszem. Hatalmas, emellett rovid a hatotavja, nem is tudom, mire jo. Gyonyoru targy egyebkent, ebben egyetertek Ziriggel, de tenyleg olyan targyszeru, es nem annyira motorszeru. Szoval mondjuk egy CBR1000RR szamomra sokkal vagykeltobb. Meg meg lattam a napokban par motort, amik valami miatt megfogtak: Tenere, Ducati 848, BMW F800GS (ez nagyon), 2010-es Kawa Z1000 (ez is nagyon).
Persze teny, hogy nem vagyok 40-es, menedzserszintu vasarlo
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Juteszembe, az normalis, hogy 100 fok korul van a hutoviz folyamatosan? Ha nagyon csapatom neki, akkor lemegy 85 kornyekere, aztan egybol vissza -- varosban kb. 105 C-nal kapcsol be a huto, es 100-105 kozott tartja.
Szerk.: most nezem a forumokat, mindenkinek 100 fok folott van varosban..
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #34821 üzenetére
Ja, kellene. Leginkabb azert, mert a jobb csuklomat mar operaltak (vszeg mondtam mar, hogy 4.5 honap gipszem volt par eve, kb. fel evig nem tudtam mozgatni, ennek azert meg mindig latszik az eredmenye).
A VFR egyebkent nem atesos, de azert nem egy CBF,
runner: 2003-as.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #34835 üzenetére
Nekem beinditaskor egybol felszivja az olajat, eltunik a nezokebol.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #34856 üzenetére
Arrol is van benne szo, hogy a motorosok megkoszonik-e, ha elengedik oket.
Itt Londonban es kornyeken senki nem koszon meg semmit. Tok termeszetes, hogy a mozgo autosor is jobbra-balra lehuzodik, hogy a kozepen gyorsabban ataramlo motorostomeg elcsoroghasson. Ha a pirosnal nem ferek el, a buszos arrebb centizik, hogy elorejussak.
De elobb-utobb otthon is ez lesz, erezhetoen erre mozog a vilag.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz runner 125 #34863 üzenetére
Majdnem. 2005-ben valtoztattak valamit a VTEC valtason, meg feherek az indexek.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A VFR egyetlen problemajanak a jo rozsdas kipuffrendszert latom... ugy nez ki, sikerul szereznem nagyon jo aron egy hasznalatlan gyari kipuffrendszert hozza, aztan felrakatom otthon...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
50000-ért veszem a komplett gyári rendszert, dobok, leömlők, egyebek. Oké, hogy itt 250 fontért (75000 forint) tudnék venni rozsdamentes leömlőket, de a szervizóradíj 60 font. Tehát a leömlők csereje minimum 120000 forint környékén kezdődne.
Valószínűleg 25000 km múlva nem ezzel a géppel fogok motorozni.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #34982 üzenetére
En 16000 km-t mentem ket ev alatt varoson belul (fele motor, fele robogo, kb.). A tulelesnek inkabb az a kulcsa, hogy probald kitalalni a tobbi jarmu mozgasabol, hogy mit akar / nem akar a soforje. Tehat erezd, hogy most bizonytalan, tajekodozik, streetracingel, elozni akar, etc., es annak megfeleloen tarts a tavolsagot, gyorsits, maradj le, satobbi.
Pl. azt az esetet sosem felejtem el, amikor a Bem ter kornyeken savelhuzas volt, a 2 egyiranyu savot egyel balra huztak. Robogoval mentem, eloremenni eselyem se volt, a mellettem levo autoban a no ugy fogta a kormanyt, amibol arra gondoltam, hogy nagyon merev, mazsola oreg neni lehet. Lemaradtam kicsit, ezaltal feltartva a mogottem jovoket -- a no persze nem vette eszre a savelhuzast, es ment egyenesen -- immar az en savomban.
Ilyenek.
Ja, meg amit kihagytam: szerencse.
while (!sleep) sheep++;
Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen