Aktív témák
-
nagyúr
Megneztem ma par motort.
Van egy 2001-es Hornet S (fejidomos). Egeszen hihetetlen, karcmentes, hasznalatlan allapotban van, 14000 km van benne, a hutojen 1-2 bogar, es slussz. Ez olyan 860 korul lenne. Meg megneztem egy Suzuki SV650S-t. Azt hiszem, nekem ez utobbi lesz a nyero, tetszik az ulespozicio, bar nem olyan egyszeru kormanyozni, de a V2 csapkodasa kiraly
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Hideg tema:
en is a szokott sebesseggel probaltam bevenni robogoval a pesti rakpart->Arpad hid felvezetot, ki is csuszott alolam... Valahogy a labamat leteve visszabillentettem -- errol le kell szoknom, mert epphogy megtartotta a combom, nagymotorral ugyanez a reflexszeru mozdulat siman szalagszakadas, vagy ilyesmi. (Este keson volt, kb. 1-2 fok.)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
Na, vasarnap megyek megint motort nezni. 1997-es VFR, jo allapotban, jo aron. Elso motornak nem egyszeru darab, de majd eldontom (annyiba kerulne, mint egy 5-6 eves SV650S).
while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
750-es, utolso szeria, kb. 50000 km, szinte gyari allapotu (kipuff kicsit rozsdasodik), gumicsere meg belefer, minden mas oke. 700k. Mit gondoltok?
Ez az.
Alternativak:2004-es SV650S, 800kHUF, 21000 km, kicsit karcos tank.
2003-as CBR600F, 1M (ez asszem sok mar).
2000-es CBR600F, 750k+regado.
2005-os DL650, 930+regado (ez vegkepp sok).[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Amit viszont nem fogok tudni kitesztelni: varosban egy VFR-sulyu motor sok? (230 kilo teletankolva, vs. az SV650S 195 kilojaval)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na sracok, ultem a mar emlitett piros VFR-en tegnap. Fantasztikus, tenyleg. Sokkal kenyelmesebbnek tunik a kormany, mint barmely mas motoron idaig (CBR-en meg nem ultem). Ja, es tokeletes allapotban van a kicsike (gumit azert kellene rajta cserelni).
Tenyleg gyonyoru.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Varjvarj, eloszor meg meg kell venni . Egyebkent fogalmam sincs a gumirol, alapvetoen megkerdeznem az elado sracot, elegge ugy tunik, hogy kepben van. Gumin nem sporolnek -- ha nincs penz benzinre, gumira es oltozekre, akkor nem szabad motorozni, szerintem (es igen, vegre sikerult egy teljesen zart sisakot vennem, ami rendesen ramegy a fejemre!).
Beroffentettuk, poccre indult 5 fokban (ket nappal elotte biztosan jaratta a srac). Meg mondom, forumhozzaszolasok alapjan lehet sejteni, hogy rendben van a gep (olajat nem eszik, uj fesszab van benne, a gyari szivacsbetetek benne vannak (az idomok belso felen), egy apro repedes lehetett valaha az oldalan, ami meg van csinalva, vszeg eldolhetett).
Azert egy CBR-t meg meg kellene nezni, az meg jatszik. Fazer mar nem hiszem, mert a csutkakormany nagyon bejon.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Segitseg.
Beszeljetek le arrol, hogy egy hibatlan, 4000 km-t futott 2005-os CBF600S-t ABS-sel, dobozzal, riasztoval, bukocsovel egyutt 1 millaert megvegyek a VFR helyett. Vagy a CBR helyett, amit hasonlo arban, extrak nelkul lehetne kapni.
Van ellenervetek?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz zsoltee10 #17110 üzenetére
Mentem mar vele.
A sok extra miatt erne meg megvenni. Friss gumi, meg minden elkepzelheto extra, ami esetleg jol johet. Lancot, ponyvat, bukocsovet, dobozt igyis-ugyis praktikus lenne venni, riaszto meg ABS pedig jol johet idonkent.
Meg a 4000 km az tenyleg nem sok.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Holnap megveszem a CBF-S-t.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, elhoztam.
Egyelore annyi lepett meg, hogy mennyire nincs nyomatek 5000 alatt -- lefulladtam vele, amikor jottem fel a melygarazsbol. 6000 kornyeketol viszont egeszen eletre kel... aztan mar haza is ertem, es beraktam a helyere.
Juteszembe: szezon elejen csinaltak rajta olajcseret, azota viszont nem mentek vele. Ettol fuggetlenul szezon elott megint ujra olajcsere, ugye?
15 napon belul at kellene iratnom, ami azt jelenti, hogy meg ebben az evben (mert januar 2-ara esne a 15. nap, ami nem munkanap). Viszont akkor be kell vinnem egy kotelezo biztositast, ahol is a teljes evet ki kellene fizetnem, nemdebar? Ha viszont januar elejen viszem, akkor 1, nem tudom, hogy nem b*sznak-e meg, mert a szerzodesben 15 napos atiratasi ido szerepel 2, a srac fizeti a sulyadot, nem?
Tudtok ezekrol valamit?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Annyit ereztem, hogy ha 4000-es fordulatnal probaltam kiengedni a kuplungot meredek emelkedon torteno elindulaskor, akkor ketszer lefulladt
Egyebkent durva, olyan, mint egy robogo -- marmint olyan konnyu vezetni. A CBF500-nal sokkal jobban bejott igy masodikra. Jo cucc lesz ez, nagyon orulok neki.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ha NetRisken megkotom a kotelezot, akkor egybol 'kesz' van a biztositasom? Ergo akar keddre is foglalhatok okmanyirodai talalkat?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Boci_83 #17216 üzenetére
Ruha megvan mar jo ideje. Van egy robogos sisakom (felhajthatos, Probiker, egyszeru) meg hozza egy negyevszakos vizallo Difi kabat
. Tavasztol oszig, nagymotorra meg egy Shark RSF2 Race Fusion sisak
AVG/Shox bordzseki + bornadrag kemenyprotektorral szurke-feketeben
, egy Gore-Texes Alpinestars turacsizma, egy Dane teli kesztyu
egy Spidi nyarikesztyu
es egy szelallo teli "simaszk".Szoval jol allok, a ruha onmagaban, mindenhol akciosan volt legalabb 200k. Ez van, erre aldozni kell.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Nekem Nightmare esete tipikusan olyasminek tunik, amikor megijed az user a tul eros motortol. Amikor nezegettem a gepeket, egy SV650S tulaj azt mondta, hogy inkabb quadozik, mert tavasszal vette, es mar 150-nel megy vele, es fel, hogy meghal. A masik, egy CBR600F4i tulaj szinten olyasmiket mondott, hogy nem erzi azt, hogy eleg gyorsak a reakcioi a motorhoz.
Mindketto kezdo motoros volt.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Jodanovich #17285 üzenetére
Ja, szar honda, evi tobb millio motorbol nehanyat eladnak...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Jodanovich #17290 üzenetére
Arra a Kawara gondolsz, ami 6 evvel ezelottig nem csinalt normalis valtot?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A gepemen futott markolat van, de a kormanyvegsulyt nem raktak vissza ra. Zacskoban kaptam meg a regi markolattal egyutt -- maceras visszarakni?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ket nappal ezelott a Szentendrei uton jottem a varos fele (robogoval). Haladtam a sorok kozott, epp az elejere ertem, amikor sarga, majd zold, es mar lottem is ki (boven zold utan). A visszapillantoban lattam, hogy mogottem(!) kb. 60-al meg atcsuszik ket auto.
Kicsit meghult bennem a ver.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
Szep a GSX-R es a City Scarver is.
while (!sleep) sheep++;
Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen