- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Crypto Trade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Debian GNU/Linux
- Programozás topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- VPN topic
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
PetyaKmet
csendes tag
Üdv!
Szeretnénk a céges email postafiókunkat mobilneten használni. Ez ugye így néz ki:
keresztnév.vezetéknév@cégnév.hu
A probléma mindig a levelezőszoftver (Outlook, Outlook Express, Windows Mail) beállításánál van, mégpedig amikor a kimenő levelek kiszolgálóját állítanám be. A kimenő levelek kiszolgálóját mindig az internetszolgáltató (s nem a domain/tárhelyszolgáltató adja, ugye jól tudom?).
Voltam benn mindhárom szolgáltatónál, de sajnos nem jók a tapasztalatok
Vodafone:
15 perc várakozás. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy ne használjak Outlook-ot mert hogy az szar. Miután megpróbáltam elmondani hogy mi a problémám, elment tanácsot kérni 5 percre.
Visszajött, s próbált rábeszélni, hogy vodefone-os végű legyen az email cím, mert azt tudnak adni havi 200 Ft-ért. Nem akarta megérteni, hogy az nem jó nekünk..
Nagy nehezen kinyögte, hogy alig van rá igény, s a Vodefone nem fejlesztette tovább ezirányú szolgáltatását...Pannon:
2 perc várakozás. A pult mögött ülő kislány azt sem tudta, hogy miről beszélek. Elment, s rövid tanácskozás után közölte, hogy ezt nem lehet megoldani náluk, de hívjam fel a 06-20/2000000 -os számot, saját költségen, s ott majd további infóval szolgálnak. Én fel is hívtam, s ott meg azt mondták, hogy lehet. A kimenő levelek kiszolálgójához azt kell beírni, hogy mail.pannongsm.hu.
Vissza a lányhoz, aki most már elbizonytalanodott, s mondta, hogy vigyük be a laptopot a szervizbe, s megpróbálják beállítani. Ha sikerül, akkor hurrá, ha nem akkor nem..T-Online/T-com:
1.5(!) órás várakozás. A pult mögött ülő fickó sem értette, hogy mi is akarok. 5 perc után után mondta, hogy szerinte a mail.t-email.hu -t kell oda bepötyögni, de ez nem biztos.
Hívjam fel a 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatukat, ahol majd elmondják a tutit.
Persze csak akkor beszélhetek velük, ha van élő szerződésem, mert kell az ügyfélazonosító a belépéshez.Azt, hogy a kiszolgáló hitelesítést igényel-e azt már meg sem mertem kérdezni tőlük.
Kérdésem: Kinek mi a tapasztalata ez ügyben? Volt már valakinek ilyen problémája? S ki hogy oldotta meg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen