Új hozzászólás Aktív témák

  • PetyaKmet

    csendes tag

    Üdv!

    Szeretnénk a céges email postafiókunkat mobilneten használni. Ez ugye így néz ki:

    keresztnév.vezetéknév@cégnév.hu

    A probléma mindig a levelezőszoftver (Outlook, Outlook Express, Windows Mail) beállításánál van, mégpedig amikor a kimenő levelek kiszolgálóját állítanám be. A kimenő levelek kiszolgálóját mindig az internetszolgáltató (s nem a domain/tárhelyszolgáltató adja, ugye jól tudom?).

    Voltam benn mindhárom szolgáltatónál, de sajnos nem jók a tapasztalatok :F

    Vodafone:
    15 perc várakozás. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy ne használjak Outlook-ot mert hogy az szar. Miután megpróbáltam elmondani hogy mi a problémám, elment tanácsot kérni 5 percre.
    Visszajött, s próbált rábeszélni, hogy vodefone-os végű legyen az email cím, mert azt tudnak adni havi 200 Ft-ért. Nem akarta megérteni, hogy az nem jó nekünk..
    Nagy nehezen kinyögte, hogy alig van rá igény, s a Vodefone nem fejlesztette tovább ezirányú szolgáltatását...

    Pannon:
    2 perc várakozás. A pult mögött ülő kislány azt sem tudta, hogy miről beszélek. Elment, s rövid tanácskozás után közölte, hogy ezt nem lehet megoldani náluk, de hívjam fel a 06-20/2000000 -os számot, saját költségen, s ott majd további infóval szolgálnak. Én fel is hívtam, s ott meg azt mondták, hogy lehet. A kimenő levelek kiszolálgójához azt kell beírni, hogy mail.pannongsm.hu.
    Vissza a lányhoz, aki most már elbizonytalanodott, s mondta, hogy vigyük be a laptopot a szervizbe, s megpróbálják beállítani. Ha sikerül, akkor hurrá, ha nem akkor nem..

    T-Online/T-com:
    1.5(!) órás várakozás. A pult mögött ülő fickó sem értette, hogy mi is akarok. 5 perc után után mondta, hogy szerinte a mail.t-email.hu -t kell oda bepötyögni, de ez nem biztos.
    Hívjam fel a 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatukat, ahol majd elmondják a tutit.
    Persze csak akkor beszélhetek velük, ha van élő szerződésem, mert kell az ügyfélazonosító a belépéshez. :W

    Azt, hogy a kiszolgáló hitelesítést igényel-e azt már meg sem mertem kérdezni tőlük.

    Kérdésem: Kinek mi a tapasztalata ez ügyben? Volt már valakinek ilyen problémája? S ki hogy oldotta meg?

  • sfdrakex

    nagyúr

    válasz PetyaKmet #1 üzenetére

    T csoport szerintem nem enged nem T emailes cimről küldeni a saját szerverén keresztül. Mert amit ott mondott a pasi tényleg zat kell beállítani de csak T-s email címekkel működik. Nekünk a cégnél is kb 1 éve volt egyszer csak ne mment a levél küldés nekünk info@cégnév.hu a címünk, fogadni tudtunk küldeni nem, T -s dslünk van, kiderült a T letiltott minden más levél küldést csak a saját mail címeikét engedia szervereiken kifelé. Azóta nem tudom változott e a helyzet, és a mobil netükön nem próbáltam, de dslnél egy darabig tuti nem ment más szolágltató leveleinek a küldése.

    Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

  • PetyaKmet

    csendes tag

    válasz sfdrakex #2 üzenetére

    Tehát Te azt mondod, hogy tavaly a T-Csoport nem engedélyezte nem T-Emailos cím küldését a mobilneten.

    Pannonnál van tapasztalat?

  • sfdrakex

    nagyúr

    válasz PetyaKmet #3 üzenetére

    Nem mobvilneten volt hanem DSLen, ebből gondolom hogy mobilneten se engedik.

    Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

Új hozzászólás Aktív témák