-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Jackson-
őstag
megfelelő görgőzéssel és fúvókázással számíthat azért egy sima kipuff csere is (főleg ha nem 80ezer forintos 12ezres fordulat felett dolgozó kipufogóval akarod használni a gyári hengered), de az igaz hogy a megfelelő hatáshoz érdemes kompletten tuningolni. egyrészt hogy az alkatrészek egy súlycsoportban legyenek (gyári főtengely pl biztosan nemnagyon szereti a tizen-huszonlovas hengereket, és pl a gyári 12-es karburátor sem fogja azt kiszolgálni). a másik része meg az hogy ha pl egy karbi cserével nyersz1 lóerőt, egy kipufogóval szintén egyet, a kettővel együtt lehet hogy kijön a +3 lóerő is).
egyébként tuninggal hogy álltok itt a fórumon? van valakinek valami komolyabb gépe?
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
nemrossz az a dr henger... nekem s6 sport van egy rakéta sr-ben, de egü találkozón egyik haver legyorsult a kis dr hengeres joggal . persze magyarázkodhatnék hogy így végáttétel van az enyémben, meg elég szarul van beállítva indulásnál, de elvert
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
hát nemtudom, nekem 50-es hengerrel 12-es karbival, gyárikén 4 körül fogyasztott, most 70-es aluhengerrel, 19-es karbival (115-ös fúvóka), direktszűrővel olyan 5 litert eszik.
ha tuningolod is a gépet, akkor egy 25-ös dello mehet neki, ha gyári akkor felesleges bele a nagyobb.الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz --TIKI-- #5228 üzenetére
ezt az eredeti légszűrőház helyére kell rakni! ha csak betétet akarsz cserélni, ugyanebből a piros szivacsból (malossi red filter) lehet kapni ami belemegy a házba, van előre kivágott és táblás is.
ha meg ehhez a direktszűrőhöz ragaszkodsz, akkor a gyári házat lekell venni (csonkkal együtt, bár nemtom gileránál hogy van), és közvetlenül a karbira kell rakni (38 v 39 mm a csatlakozása). át is kell fúvókázni hozzá a karburátort, nekem gyári szűrővel 75-80-as volt benne, ezzel az E5-el igényli a 120-ast.szerk.: ja és a szomszédok szeretni fognak érte, embertelen hangja van (üvöltő vizilóhoz hasonlították, és egyetértek
[ Szerkesztve ]
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
nem műanyag, üveggyapot, szigetelőanyag. elvileg bármilyen motorosboltba lehet kapni, bár hallottam már olyat is hogy valami alureszelékes cuccal tömték ki a kipuffot, aztmondják az sosem ég el . én ezt a hebo-t ajánlanám, mert a táblás kiszerelés nagy segítség felrakásnál.
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
valaki lehet erre gerjed igen . bár az én kipuffomnak agyontömve is elég szép hangja van, egy alap sportcsövet szépen le lehet halkítani vele igen.
a tompító külsejét leszeded, belül van egy kb 2 centi átmérőjű perforált cső, arra kell rátekerni. a szorosság igazából ott a fontos ahol a kipufogótesthez csatlakozik, a végénél már nem annyira. bár a kipufogóm gyári gyapotja elég laza volt, használat során azonban szépen beledagadt. legutóbb ami gyapotot beleraktam az nem táblás volt, csak úgy összevissza mint egy nagy adag vatta, egy dróttal körbetekertem mert mikor húztam rá a külsejét elmászott.
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
semmit nagyon. enyémnek 100-nál 120-at vagy picit még többet mutat az órája. valami komolyabb 200km/h-nál többre képes kocsival kell mondjuk lemérni, azoknak viszonlyag gondolom pontos (vagy gps, de akkor érdemes jó sokáig menni vele max sebességgel)
egyébként gyári 50-ként sem fogyasztott sokkal kevesebbet az enyém, jó karburálás sokat segít, jó állapotú membránok stb
[ Szerkesztve ]
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
-
-Jackson-
őstag
ha jól be van állítva, meg nincs benne semmi sem szétmenve akkor nem fog sokat enni. persze lehet hallani olyanokat hogy 8-9 litert eszik a vashenger, de ott valami elvan izélve. mondom, stage6 sport aluhenger, és 103 v 106 km után ment bele 4.8 lityó.
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
főtengellyel vagy dugóval ha gond van az elvileg hallható. ha feltűnően sokat eszik akkor a membránházat-membránokat érdemes csekkolni. karbi az nagyjából egyértelmű, ha fullad akkor nagyobb fúvóka kell neki, ha darál akkor kisebb. ha megfelelő, akkor gyertyaképpel tudod finomhangolni (fehér/v.szürke: kevesebb levegőt, sötét/fekete: több levegőt, őzbarna: jó). szíjat-variót-görgőket meg kell nézni hogy mennyire kopottak, légszűrőt azért 1000km-enként nemárt kimosni (benzinnel) és újra lekezelni légszűrőolajjal.
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
lehet kapni speckó légszűrőolajat is, ez jó sűrű, van szórófejes és sima kiszerelésben is. ezzel kell lekezelni igen, hogy megfogja a port meg minden egyéb szutykot. ha nincs vagy nem akarsz rá pluszba költeni akkor bármilyen motorolaj (lehetőleg minél sűrűbb) megfelel a célnak
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz #35104512 #6327 üzenetére
3-4liter az reális. ezt a típust ("old" sr, fekvő vízhűtéses) 94-96 között gyártották, hasonló festéssel 94-95, tehát semmiféleképpen nem 98-as (talán még lehet így belőle alkudni ).
a fogyasztásnál azt is nézd azért, hogy ezek azért képesek 75-85km/h-s végsebességre is így gyári állapotban.
alkatrészt mindent találsz hozzá, és ránézésre elég szép állapotban van.ilyen 2-2.5 literes fogyasztást a ditech gépekre szoktak mondani, de ha azt nézed hogy egy full sport tuningos 70-es is megáll 6 liter alatt...
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
hali, minarellis körlámpás sr, top eltolt éket raktam be az előgyújtás növeléséhez. a kérdésem az lenne, hogy ha a lendkereket az alaplaphoz képest előrébb (forgásirányba) toltam el, akkor növeltem az előgyújtást igaz? azaz a lendkerék jeladója hamarabb ér oda az érzékelőhöz mint gyárilag, így a jó?
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz runner 125 #6509 üzenetére
és a pálya milyen? gyorsulás szerinted megoldható lesz az egütalin?
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz runner 125 #6511 üzenetére
na jók lettek .
viszont a pályázásba azis benne van hogy akinek annyira roncs gépe van / sok pénze védőfelszerelésre vagy új idomokra... még ha én lennék az új Talma sem biztos hogy kockáztatni akarnám hogy megnyomom a frissen polírozott kipumat, mert ha nem is volt annyira szörnyendrága, azért spórolni kellett hogy optikailag kicsit kinézzen a gép .
na de mindegy, lesz még ott olyan rajtam kívül is aki kinőtt már az állatkodásból és benne lesz egykis nagypapás körözésben (zoli32-ben bízok pl ). aztán kitudja, lehet mégis elkap a hév
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz NINJA_V #6519 üzenetére
hát figy, minimálbérből, utcai mindennapos használatra (hosszú áttétel, semmi rotor meg overrange stb) épített alsó mid-race gépem van, nekem ez jutott, örülök hogy neked telik igazi motorra .
Marc-nak meg igaza van, ez a legtöbb esetben a pénzről szól, bár alsóbb kategóriában (nem high-end) gondolkozva relatív "kevésből" is megoldható egy dobogós gép, bár azsem hiszem hogy mindennapi használatra teljesen alkalmas.
mindettől függetlenül ha megtehetném, építenék high-end pimp gépet is csak azért, hogy minden egyes nyári hétvégén cumiztassam a nagymotorosokat a városban
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
még nincsen teljesen kész, de a nagyja látható
ha esetleg valakit érdekel a benne találhatóak listája:
-motoforce racing 70cc
-s6 pro "racing" kipuff
-s6 hpc főtengely
-s6 dellorto 19-es karbi
-s6 v-force3 tassinari membránház
-motoforce racing vario
-s6 kuplung haranggal
-top cdi
-+20%-os végáttételالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz runner 125 #6576 üzenetére
pontosan, te voltál a felvezető a nexussal mikor tankolni mentünk a kútra . és természetesen megyek kakucsra is.
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eFootball
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Linux kezdőknek
- Dragon Age: Origins
- Gyúrósok ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest