Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • noname67

    csendes tag

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni
    Hogyan lehet letesztelni,hogy el van-e tömődve a kipuffogó?
    Nehogy azt mondja valaki,hogy ha füstöl akkor jó :)
    Az a gondom,hogy gázadáskor lehörög a motor és nem megy
    Minden letesztelve,karburátor,vario,kuplung,henger,dugattyú,szimering,tömítések,gyújtástrafó,légszűrő,stb Henger fúrva,új dugó,gyűrű,tűgörgő,csapszeg,főtengely, bejáratós 300km került azóta bele megkímélve 35-nél nem mentem többel. Már csak a kipuff maradt mint hibaforrás szerintem
    Honda Tact

  • noname67

    csendes tag

    válasz akos3 #11746 üzenetére

    shúberten5 fokozat van a 2.ban van az a gyári.
    Egyébként eddig is abban volt és ment. Ez a jelenség egyik pillanatról a másikra következett be este még jó volt reggel már nem. Mivel közös helyiségben van először arra gondoltam,hogy valaki megbuherálta de nem láttam rajta semmit karbi is úgy tűnt,hogy nincs elállítva egyébként azóta karbicsere is volt. még a kipuffogóba nyomhattak esetleg valamit de akkor jó mélyen mert egy darabig bele megy a csavarhúzó.Azért kérdeztem,hogy ha leveszem le tudom-e tesztelni vagy olyan teljesítmény csökkenést okoz azon kívül,hogy krva nagy hangja lesz,hogy nem lesz változás?

  • noname67

    csendes tag

    Keihin karbi van rajta Honda Dio af18asé de a sajátjával is ugyanez detto ezért zárnám ki a karbit

  • noname67

    csendes tag

    válasz Atomgeszi #11749 üzenetére

    Légszűrő volt az első amit megnéztem ki is mostam a szivacsot.
    Lényeg az,hogy nem lett megterhelve folyamatosan lett szoktatva ahogyan te is írtad még kipróbálom,h veszek bele új gyertyát de 3 használt gyertyával próbáltam olyan nincs,h mind a 3 sz@r.Na meg álltában mitől romlik el.Igaz kompressziót nem tudok mérni mert nincs otthon mérőm de ha befogom a gyertya helyét elég erősen ellöki az ujjamat tehát valszleg nem az a gond.Nem veszi fel a fordulatot,eddig sztenderen ment igaz nagy gázon dadogott csak súly alatt nem ment most már sztenderen is dadog. Azt mondta vki,hogy gyújtástrafó de akkora szikra van mint állat,de azért a biztonság kedvéért bemérettem a trafót autóvillamossági szerelővel a gyári szerelési kézikönyv szerinti értékeken belül volt tehát az jó.

    [ Szerkesztve ]

  • noname67

    csendes tag

    Sziasztok!
    Amikor a cdi be akar halni milyen tüneteket produkál?
    Honda Tact

  • noname67

    csendes tag

    Addig jár a motor amíg a szívató rajta,de abban a pillanatban mihelyst lemegy róla leáll.
    Gázt nem tudok neki adni,mert abban a pillanatban lehörög és le akar állni.
    Sok apró gázrángatás után sikerül feltornázni a fordulatot,de mikor gázt adok neki kihagyásokkal üzemel,kapkod és abban a pillanatban amikor elengedem a gázt leáll. Néha durrog egyet.
    Kompresszió jó,karbi cserélve,kipuffogó kiégetve,henger,dugó,gyűrű,csapágyak,szimeringek,főtengely új.Szikra van.
    Összesen 300 km van benne a felújítás óta.
    Már szétszopom vele az agyam,teljesen tanácstalan vok. Azért kérdezem a cdi-t mert már nem akarok minden sz@rt megvenni hozzá fölöslegesen és már másra nem tudok gyanakodni de nem tudom mi produkál ilyen tüneteket.
    Kérem,ha valaki tud segítsen!

  • noname67

    csendes tag

    válasz runner 125 #11788 üzenetére

    A régi eredeti karbival is ezt csinálta egyik napról a másikra. Este letettem még semmi baja,reggelre szépen elindult szívatóval mire lement a szívató 15nél többet nem volt hajlandó menni hörgött mint az állat. Nagy nehezen beértem vele a munkahelyemre,karbi szétszed átpucol gondoltam valami trutyi került bele de semmi változás.Vettem használtan egy másik karbit/keihin/ megbízható forrásból mert a régit már amúgy is cserélni kellett mivel már szét volt buherálva az úszóházban a furat. Gondoltam ez megoldja a problémát de nem. Kértem kölcsön egy kompressziómérőt,megmértem a kompressziót nem volt jó. Henger szétkap,dugó,gyűrűk épek /most volt fúrva,új dugó,gyűrűk,tűgörgő,2 új főtengelycsapágy,új főtengely,Azóta 300kmert tettem bele mivel ugye még bejáratós ezért nem volt erőltetve.Tankba plusz olaj/szintetikus ahogyan kell/ stb. Ment is szépen mostanáig nem is volt gond.Na szóval hengertalp és hengerfejtömítést cseréltem ezek után jó lett a kompresszió /0.5 bar-al kevesebb mint a gyári érték de ez semmi/. Valaki azt tanácsolta,hogy égettessem ki a kipufogót lehet,hogy tele van azért fullad. Ez is megtörtént kezdtem is örülni,/mert rengeteg dzsuva volt benne/ hogy na most már biztosan jó lesz.
    De amikor beíndítottam lefagyott a mosoly az arcomról. Semmi változás. Pontosabban annyi,hogy egy pillanatra sikerült belőnöm a karbit ment is vagy 2 percet normálisan na akkor ráhúztam a gázt úgy,hogy megpróbáltam visszafogni a motort,/mert ráülni nem tudtam mivel az ülés le volt szerelve/majdnem fellökött akkora erő volt benne valszleg a kompressziójavulás miatt,legalább az kiderült,hogy a motorban van erő tehát nem az a baja.
    Csak ugye itt jön a szokásos hiba,hogy na még egy kicsit finomítsunk rajta,persze eltekertem ismét sz@r lett. :) Ezek után shubertű 1el feljebb tesz úgy sem jó,megint szétszed 1el lejjebb úgysem jó.Visszatettem az eredeti helyzetébe fentről a 2ik vájatba.
    Na ismét egy gondolat már kínomban,hátha rossz a benzin,vizes vagy mit tudom én.
    Vettem másik benzint és egy külön üvegből csövön adagolva próbáltam de semmi.Tehát a benzin is kilőve. Na gondoltam biztosan a gyertya igaz próbáltam 3 használt gyertyával is de lehet,hogy én vok a ritka kivétel aki rányúlt 3 sz@r gyertyára,ezért vettem újat de ismét semmi változás. Fogtam bemérettem a gyújtástrafót de a gyári értékeken belül van,azt mondta az autóvillszerelő,hogy az jó. Következő lépés megnéztem a gyújtás jeladóját,hogy a helyén van-e nincs e kilazulva,kicsit megcsciszoltam finoman,CDI elektronika sarukat is.Változás semmi. Már annyit költöttem erre a sz@rra,hogy vehettem volna belőle egy használt motort,csak úgy voltam vele,hogy ha arra is el kell kezdeni költeni akkor duplán rosszul járok ezért inkább erre költöttem.Ezért szeretnék már végre rájönni a hibára lassan egy hónapja szopok vele.Egyedül a CDI-t nem tudom beméretni,de gondolom az jó mert akkor szikra sem lenne.De lehet,hogy mégsem jó már magaabb fordulaton nem tudom,lehet,hogy hülyeséget írok de már belefáradtam. Még a gyújtás tekercseket nem tudtam megnézni lendkeréklehúzó hiányában de ott mi lehet rossz: Akkor nem is indulna nemde? Ugye fix a gyújtás és a jeladó,tehát elvileg az nem tud elállítódni. Bocs a hosszúra nyúlt írományért

  • noname67

    csendes tag

    válasz runner 125 #11793 üzenetére

    Ok rövidre fogom: sz@r :)
    Na meg az a baj hogy nincs olyan közeli ismerősöm,akinek robogója van.
    Az utcán meg mégsem állíthatok meg egy robogóst,hogy te figyelj haver szereld már le a cdi-det hagy próbáljam már ki az enyémmel.Ha meg veszek egyet az elég drága kisérletezgetés,hátha nem is az a baja. Valahol azt mondták,hogy ha a CDI kezd beszrni akkor nem is indul rendesen.

  • noname67

    csendes tag

    válasz runner 125 #11796 üzenetére

    Esetleg a CDI-t be tudják mérni ha elviszem mondjuk autvllmsgiszrlő?

Új hozzászólás Aktív témák