Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz sityupityu #91419 üzenetére

    Eléggé...
    7.265 km - olaj- és szűrőcsere, max alá töltve kb 2 mm-rel.
    8.946 km - bevillant a rámpán lefelé menet Aladdin csodalámpása. Ránézve az olajszintre* rövidnek találtam a nívópálcát, nem ért bele az olajba. Rátöltöttem, max fölé sikerült 3-4 mm-rel.
    9.384 km - ma reggel néztem a nívót, min-max köt van félúton.

    Az első 2-3 tankoláskor nétem olajszintet, nem láttam fogyást, utána ellustultam. A rátöltés óta nézegetem és fogyogat. Az olajcsere óta összesen kb 1 liter ment bele, lehet, kicsit több. A teljes feltöltés a könyv szerint 1,4 liter.
    * a könyv szerint 5 perce leállított motornál, sztenderen állítva kell mérni a szintet úgy, hogy a nívópálca csak be van dugva, nincs betekerve. Amikor a lámpa felvillant, akkor betekerve sem ért bele az olajba.

    A nagyrobogós topikban volt már róla szó. Füstje nincs, de egy katalizátoros motornál nem is várható rögtön. Menet közben egy szakmájában sosem dolgozó autószerelő cimbora jött mögöttem, nem látta füstölni. A kipufogógáz nem szúrós szagú. Fordulatot veszi, gyorsul, nincs rossz hangja, bár alacsony fordulaton mintha darálna induláskor.

    10 ezernél terveztem olajcserét. 10w30 MB olaj való bele, az előző tulaj Motul 10w40 MA2-t tett bele. Olajcserekor szerelővel maradtunk a 10w40-nél, Xado, MA2 síkosító adalékkal. Ezt is töltöttem rá.

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák