Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz macilaci78 #91103 üzenetére

    Én azt figyeltem meg, hogy hidegen jobban füstöl minden ilyen pumpás 2T, illetve a fehérebb a füst és jobban látszik.
    Ebből arra következtetek, hogy nem lineárisan adagolja az olajpumpa.
    Úgy veszem, hogy talán szándékos.
    Úgy egyébként egy liter benzinhez hozzákeverni 20ml olajat nem nagy kaland, de úgy mindig ugyanannyit kap.
    Nekem is eszembe jutott, hogy valami mércés edénnyel keverek egyet, mert a benzincsaphoz oda lehet férni, csak mivel "új" nekem a motor ezek így nincsenek még meg, hogy ha addig van a mutató, akkor kb. 1 liter lehet még a tankban és akkor utólag olajat önteni a tankba. A Jog-nál már tudtam decire, de ennél nem, meg ennek szerintem nagyobb is a tankja. Szóval meg kellett volna bontanom a membrános csap alatt, hogy leengedjem és akkor nulláról.
    Ahhoz is lusta voltam, mint az olajtartályhoz.
    Vegyesek az érzéseim. A nyomatéka a fekvő Minarellis Jognak nagyon hiányzik. Az emelte az orrát. Ez meg... hát a gázgar első 2 centije számít, aztán hiába húzom tovább nem történik semmi. Végre még picivel több is, csak nem gyorsul úgy.
    Az egész test a 125-össel egyforma méret, legalább 50kg-al nehezebb, de ez a hosszú Piaggio azért gyengébb szerintem.
    Viszont teljesen más a futómű, meg a dupla önsúly miatt is sokkal motorosabban viselkedik. Ezt dönteni lehet, meg kell is. A Jog meg tolta az orrát, mint a 3 kerekű. Ha döntöttem akkor meg halálpara volt, hogy mikor megy ki alólam a kővé keményedett első gumi. Az olyan volt már a vizes betonon, mint a szappan, de a poroson se jobb. :)
    Amikor pár nap után visszaültem az Aprilia-ról a Jogra döbbenetes volt, hogy mennyire nem fut "magától" vonalban.
    Azon nagyon "ideges" a kormány. Azonnal feltűnt, hogy mennyire átszoktam a nagy kerekűre pár nap alatt.
    Egyedül ez az olajcsere van még hátra, egyébként kibékültem vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák