Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz sityupityu #68647 üzenetére

    Az 50 rúgás a tavaszi első indításnál kellett. Párat rúgtam gyújtás nélkül, majd gyújtás, de nem indult. Rúgtam vagy 10-et teljes szívatóval, majd gyújtás, de semmi. Kellett vagy 50 rúgás, mire elkapta, végül fél szívatóval. Alapjárat is volt, ment is utána.
    Télen érzésre hőmérséklettől függően napi első indítás fél-teljes szívató közt valahol rúgok 3-at gyújtás nélkül, negyedikre indul is.

    Nyáron max pár napot szokott állni, de a reggeli első indítást is úgy szoktam, hogy gyújtás és szívató nélkül rúgok 3-at, a negyedikre pedig gyújtással, indul is és alapjárat is van. Elteszem a nyeregfóliát, felveszem a sapkát és gyí. Egyszer előfordult, hogy 4.-re nem indult el. Gyújtás nélkül, negyed szívatóval 3 rúgás, majd gyújtással, indult is. Picit magas alapjárat, felöltöztem, ráültem, indultam és 10 méter után már nullára visszanyomtam a szívatót.

    Érzékeny a szívatóra, hajlamos túlszívatni magát és a levegőszegény keverék sem robban be. 2T Wartburg is ilyen volt, de a 4T Ladával is meg lehetett ezt csinálni. Csak komoly zimankónál szoktam teljes szívatót használni.

    Ha csak boltba megyek, nem kell rúgni, pöccre indul. Egy mozi után azért már hosszabban teker az önindító, de 2-3 másodperc alatt indul. De ha csak pár km-t megyek vele, akkor rúgom. Megszoktam már, nem kell lehajolni és sztenderre támasztva nem kényelmetlen.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák